قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید!

0

قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟!

قرص جوانسازی پوست و عملکرد آن را بهتر بشناسیم!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نمی دانم که تا به حال فیلم “مورد عجیب بنجامین باتن” را دیده اید یا خیر؟! اما اگر دیده باشید پس احتمالا می دانید که روند افزایش سن بنجامین کاملا برعکس بود و هر چه که بر سنش افزوده می شد ، ظاهری جوان تر پیدا می کرد .بنجامین با چهره ای پیر و سالخورده به دنیا می آید و هر چه که می گذرد صورتش جوان تر شده و در نهایت به شکل نوزاد از دنیا می رود.

صرف نظر از این که این فیلم ، خط زمانی را به لحاظ محتوایی برعکس می کند ، نکته ی شگفت انگیزی را بیان می کند و آن این است که چه اتفاقی می افتد اگر بتوان روند پیری را به صورت معکوس طی کرد؟!

226 - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید!
قرص جوانسازی پوست

خیلی از متدها و شیوه های جوانسازی همین فیلم را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده اند و می گویند که با مصرف فلان قرص یا دستگاه ، بنجامین باتن شوید!!

اما مسئله این است که آیا چنین قرص ها و دستگاه هایی توانایی جوانسازی و شادابی پوست صورت شما را دارند یا خیر! اگر فیلم را دیده باشید به خوبی می دانید که پیری معکوس چه مشکلاتی را برای بنجامین به وجود می آورد. اما در این مقاله تصمیم داریم به بهترین روش ها و متدهایی که جهت جوان سازی پوست صورت وجود دارد ، اشاره داشته باشیم.

مطلب خود را از تاثیر قرص های جوانسازی صورت و منافع آن ها آغاز می کنیم و به شما خواهیم گفت که قرص بهتر است یا دستگاه ؟! با ما همراه باشید

قرص جوان کننده : شایعه یا واقعیت ؟!

گرچه گزارش های زیادی از اثر گذاری قرص های جوان کننده وجود دارد ، اما در این مطلب تصمیم داریم به برخی از بهترین ها اشاره ای داشته باشیم :

بلوبری : گرچه بلوبری را به عنوان یک مکمل نمی شناسیم اما به هر حال خوردن آن به صورت روزانه ، می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود.بلوبری حاوی مقادیر زیادی از رزوراترول و دیگر آنتی اکسیدان هاست. این ماده ی مغزی با نابودی ” دی ان آ” مبارزه می کند که در واقع این مسئله اصلی ترین علت بروز علائم پیری می باشد.تحقیقات نشان داده که مصرف بلوبری و فرآورده های آن می تواند ظاهر پوست را تا حد بسیار چشم گیری بهبود ببخشد.

224 300x225 - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید!
قرص جوان کننده

کلاژن : بیشتر زنان به اندازه ی کافی کلاژن در رژیم غذایی خود ندارند.می توانید از شکل قرص آن مانند : بیوسل کلاژن با هیالورونیک اسید یا پودر آن استفاده کنید.نکته ی شگفت انگیز و فوق العاده ای که درباره ی مصرف کلاژن وجود دارد این است که شما به سرعت می توانید نتایج حاصل از مصرف آن را روی پوست صورت خود مشاهده کنید.

در واقع این مسئله به بازسازی پوست شما کمک کرده و حجم آن را افزایش خواهد داد. علاوه بر این می تواند گرفتگی ها و دردهای ناشی از پیری را نیز کاهش دهد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

CoEnzyme-Q10 : این مکمل ، نوعی محافظ میتوکندری می باشد و عملکرد آن را بهبود می بخشد.میتوکندری بخشی از تمام سلول های بدن است که گلوکز را به سوخت مناسب تبدیل می کند. این مکمل هم از خرابی و آسیب دیدن DNA پیشگیری می کند. این مکمل با آسیب های ” دی ان آ ” مبارزه کرده و از مرگ سلول ها پیشگیری می کند. مصرف این مکمل ، پروسه ی پیری را آهسته تر کرده و برخی ادعا می کنند که طول عمر را هم افزایش می دهد.

223 - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید!
قرص جوان کننده

ویتامین D: مصرف فراوان این ویتامین ، از تلومرها مراقبت می کند (تلومرها ریشه ی اصلی دی ان آ می باشند ). تحقیقات نشان داده است که کلید اصلی پیشگیری از روند پیری این است که از خرابی و آسیب دیدن دی ان آ ، جلوگیری شود عارضه هایی که برای تلومرها به وجود می آید علت اصلی پیری سلول ها می باشد و به این ترتیب موجب پیر شدن بدن نیز می گردد. ویتامین D ، به بهبود و مراقبت از تلومرها کمک فراوانی می کند و به این ترتیب روند پیری را به تاخیر می اندازد .

ویتامین B12 : این ویتامین می تواند انرژی جوانی را به شما برگرداند . مهم این است که توجه داشته باشید که اگر اخیرا قرص مصرف کرده اید، ممکن است در این ویتامین کمبود داشته باشید. بدن شما به این ویتامین نیاز دارد تا غذای شما را به گلوکز برای سوخت تبدیل کند.

این قرص ها و مکمل هایی که معرفی کرده ایم ، بهترین موادی هستند که جهت جوانسازی پوست به کار می روند و در حال حاضر نیز در بازار وجود دارند.

اما نکته ی خیلی مهمی در این میان مغفول می ماند و آن این است که اصولا این ویتامین بر سطح بالایی پوست اثر می گذارند اما با افزایش سن و پیری ، تنها پوست شما نیست که درگیر می شود بلکه چربی ها ، عضلات و ماهیچه ها نیز تحلیل می روند و به روشی نیاز است که بتواند به شکلی عمیق تر بر روی صورت شما تاثیر بگذارد.

222 - قرص جوانسازی پوست بهتر است یا دستگاه فیس آپ ؟! بنجامین باتن گونه جوان شوید!
قرص جوان کننده

به همین خاطر در ادامه تصمیم داریم که به دستگاهی را به شما معرفی کنیم که اثر گذاری فوق العاده ای جهت جوانسازی پوست صورت دارد.

نکته ی خیلی مهم : به یاد داشته باشید که قرص های جوانسازی پوست صورت تنها بر روی درم (سطح بالایی پوست) اثر می گذارند

بهترین دستگاه لایه برداری و جوانسازی پوست

اگر تا به حال از دستگاه های میکرودرم ابریژن جهت لایه برداری و جوانسازی پوست خود استفاده کرده اید ، پس احتمالا خوشحال خواهید شد که نسل جدید این دستگاه را به شما معرفی کنیم! این دستگاه که فیس آپ نام دارد ، نسل جدید تر دستگاه های میکرودرم ابریژن پودری است که مکانیزم عمل کاملا متفاوتی دارد و استفاده از آن می تواند بر لایه های عمیق تر پوست اثر بگذارد.

این دستگاه که دارای یک هند پیس با چندین هد مختلف است ، جهت عملیات لایه برداری استفاده می شود و در عین حال قادر خواهد بود که ماساژ ، جریان خون را در پوست صورت نیز افزایش داده و به این ترتیب ، تولید کلاژن و الاستین را در بدن نیز افزایش دهد.

” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این دستگاه به این لینک مراجعه کنید “

همان گونه که می بینید ، مصرف قرص جوانسازی صورت گرچه در سنین جوانی موجب پیشگیری از بروز زودهنگام علائم پیری می شود ، اما به خاطر داشته باشید که شما بنجامین باتن نیستید و باید روش ها و متدهای جدید تری مانند استفاده از دستگاه های جوانسازی و زیبایی را به کار بگیرید.

شاید فیس آپ بهترین انتخاب شما باشد!!

مترجم و محقق :  ندا ناصری

منبع 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: