ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم

0

ژل های زیبایی و اثرات شگفت انگیز آن ها 

ژل های زیبایی و انواع آن ها را بیشتر بشناسیم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جادو وجود دارد ! فقط شاید آن گونه که ما تصورش را داشتیم ، باعث نشود که غیب و ظاهر شد یا دشمنان خود را به یک قورباغه تبدیل کرد. واقعیت این است که علم در شاخه های مختلف خود به قدری پیشرفت کرده است که دست کمی از جادو ندارد.کیمیاگران و دانشمندان قدیم ، سال ها عمر خود را صرف کشف اکسیر جوانی کرده اند غافل از این که در قرن 21 ، علم می تواند به خوبی ظاهر افراد را تا حد زیادی جوان تر کرده و فرمولی برای رفع علائم پیری کشف کند.

227 - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم
ژل های زیبایی

هر چه پیرتر می شویم ، میان صورت جوان و ما فاصله ی بیشتری ایجاد می شود و پس از رسیدن به سن 40 سالگی شاید خیلی از ما ؛ دل آن را نداشته باشیم که به آینه نگاه کنیم. دوست فیلسوفی داشتم که در آستانه ی 40 سالگی ، می گفت هر بار که به آینه نگاه می کند ، به دنبال نشانه ای از خود جوانش می گردد ، اما هر چه بیشتر می گردد ، کمتر پیدا می کند و همین مسئله موجب شده بود که دچار بحران عمیق هویتی شود.

اما همه فیلسوف نیستند و همه چنین نگاهی ندارند!

خیلی ها عملی تر به این قضیه نگاه می کنند و این جاست که پای ژل های زیبایی وسط می آید.اگر شما هم به دنبال راهی برای جوان تر به نظر رسیدن می گردید ، توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید

بهترین ژل تزریقی صورت

ژل ها انواع و اقسام مختلفی دارند و هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را خواهند داشت. خاصیت اصلی این ژل ها در این است که موجب افزایش حجم صورت ( در نواحی مختلف مثل لب و گونه ) می شود و افتادگی صورت و عضلات را درمان می کند.

اما بهترین ژل هایی که جهت زیبایی صورت وجود دارند ، دسته ای هستند که حاوی ماده ای جادویی به نام هیالورونیک اسید می باشند.هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد اما نکته ی غم انگیز این جاست که با افزایش سن تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند و این کاهش عواقب ناگواری بر روی پوست ما خواهد داشت. این ماده که مسئولیت حفظ و نگه داری رطوبت و آب در سلول ها را بر عهده دارد ، موجب می شود که پوستمان به طور طبیعی شاداب و جوان به نظر برسد.

228 - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم
بهترین ژل تزریقی صورت

ژل های زیبایی حاوی هیالورونیک اسید ، به خوبی کمبود این ماده در بدن را جبران می کنند.

به خاطر این که هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد ، تزریق ژل های زیبایی نیز عوارضی برای ما به همراه نخواهد داشت.

تزریق ژل لب

یکی از مهم ترین نواحی صورت که ژل های زیبایی در آن تزریق می شود ، لب هاست! لب ها عضو مهمی از صورت ما هستند که می توانند تاثیر بسیار زیادی بر هارمونی کلی چهره مان بگذارد. اما لب ها نیز از حملات بی امان پیری مصون نخواهند ماند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تزریق ژل های زیبایی می تواند به خوبی این مشکل را برطرف کند. ژل های حاوی هیالورونیک اسید باعث می شود که حجم و فرم کلی لب هایتان بهبود پیدا کند.

نکته ی خیلی مهم : تزریق ژل لب فقط برای افراد میانسال و رو به پیری استفاده نمی شود بلکه اگر به هر علتی از فرم کلی لب هایتان رضایت ندارید ، می توانید با تزریق این ژل ها به زیبایی دلخواه خود دست پیدا کنید.

231 - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم
تزریق ژل لب

پزشک در ابتدا با یک ماژیک نقاط تزریق را مشخص می کند و بعد از آن ، با نوعی سوزن بسیار ریز ، به ترتیب در این نقاط ژل را تزریق می کند. بیشتر ژل های حاوی هیالورونیک اسید (مثل ژوویدرم و رستیلن ) حاوی مقادیر اندکی لیدوکائین نیز می باشند که تا جای ممکن درد ناشی از تزریق را کاهش دهد.

بهترین برند برای تزریق در صورت چیست ؟

واقعیت این جاست که هر مارکی مزایای مخصوص به خود را دارد.اما همان گونه که می دانید بهترین مواد آن دسته ای هستند که هیچ گونه ضرری برای پوست به همراه نداشته باشند و ژل های زیبایی حاوی هیالورونیک اسید بهترین گزینه ی ممکن می باشند.

به چند دلیل این ژل ها را توصیه می کنیم :

  • مواد تشکیل دهنده ی آن ها کاملا طبیعی بوده و در بدن نیز وجود دارند.به همین خاطر موجب بروز عوارض جانبی نمی شوند.
  • ماندگاری خیلی خوبی دارند ( حدوداً 12 الی 24 ماه )
  • به علت وجود لیدوکائین ،درد ناشی از تزریق به شدت کاهش پیدا می کند
  • قیمت بسیار خوبی نسبت به دیگر شیوه ها (مثل جراحی و پروتز) دارند.
230 1024x536 - ژل های زیبایی و اثرات جادویی آن ها بر روی صورت را بیشتر بشناسیم
بهترین برند برای تزریق در صورت

معرفی مختصر ژل های خانواده ی ژوویدرم

امروزه ممکن است در کوچه و خیابان تراکت هایی به شما داده شود که در آن ها این گونه تبلیغ شده که تزریق ژل های ژوویدرم را انجام می دهند. واقعیت این است که این گونه تبلیغات به هیچ عنوان جنبه ی فریب ندارند و به راستی که ژل های خانواده ی ژوویدرم از جمله بهترین فیلرهای تزریقی در صورت می باشند.

این محصول که ساخت کشور آمریکاست توسط سازمان FDA تایید شده و هیچ گونه عوارض جانبی به همراه نخواهند داشت (بروز اندکی قرمزی و تورم کاملا طبیعی است)

ژل های ژوویدرم در مارک ها و نسخه های مختلفی به بازار عرضه می شوند.البته انتخاب بهترین نوع ژل صورت به عهده ی پزشکتان خواهد بود و بهتر است همواره به توصیه های او گوش دهید!

مراقب ژل های تقلبی و بی کیفیتی که تحت عنوان ژوویدرم اورجینال عرضه می شوند نیز باشید. نکته ی خیلی خوبی که در انتخاب یک پزشک یا مرکز معتبر وجود دارد این است که دیگر خیالتان از بابت موادی که مصرف می کنند راحت خواهد بود و می دانید که به هیچ وجه دچار عواقب ناگوار و وخیمی نخواهید شد.

سخن آخر

ژل های زیبایی به راستی جادو می کنند و علائم پیری را برای مدت زمان معقولی به تاخیر خواهند انداخت. به جای درگیر شدن با عواقب چین و چروک های پوستی توصیه می کنیم که یک بار این عملیات زیبایی را امتحان کنید. قطعا به امتحانش می ارزد!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: