لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر

0

لیزر موهای زائد چانه و گردن خانم ها

تعدادی از خانم ها به دلایل متعددی در ناحیه گردن و چانه دچار پرمویی هستند و این مسئله باعث شده که آنها مدام در حال برطرف کردن موهای زائد این قسمت ها باشند و از دیده شدن موهای زائد این نقاط احساس شرمندگی کنند. برخی دیگر از خانم ها کم مو هستند اما از اینکه چند تار موی نازک روی گردن و چانه آنها دیده شود ناراحت می شوند. معمولاً هنگامی که خانم ها وارد دوران ۳۰ سالگی می شوند موهای زائد چانه و گردن آنها کلفت و ضخیم تر می شود و بیشتر به چشم می آید. این نوع موها شباهت زیادی به موهایی دارند که روی گوش آقایان در دوران میانسالی رشد می کند. لیزر موهای زائد چانه و گردن یکی از روش های بسیار پرطرفدار زیبایی در سراسر جهان است و می تواند افراد مراجعه کننده را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

images 7 - لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر

روش های قدیمی از قبیل شیو کردن، بند انداختن، استفاده از موم یا کرم موبر جز راه های موقت برای برطرف کردن موهای زائد چانه و گردن محسوب می شوند و فرد مجبور می شود مدام به دنبال برطرف کردن موهای زائد خود باشد و از آنجایی که این روش ها حالت تهاجمی دارند می توانند در بلند مدت باعث آسیب دیدگی پوست شوند از سوی دیگر درد حاصل از بند انداختن واقعاً قابل تحمل نیست.

همه ما به خوبی می ‌دانیم که صورت آخرین جایی است که خانم ها می خواهند پوست آنجا آسیب ببیند و از اینکه صورت آنها تیره و پر مو دیده شود بسیار ناراحت می شوند در عوض همیشه به دنبال روش هایی هستند که صورت آنها درخشان و براق به نظر برسد. اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید باید خدمت تان عرض کنیم که لیزر موهای زائد چانه راحت ترین و سریع ترین روش برای برطرف کردن دائمی موهای زائد صورت است و در صورتی که لیزر موهای زائد در یک مرکز لیزر معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و شما می توانید از نتایج به دست آمده لذت ببرید.

آیا قبل از لیزر موهای زائد چانه و گردن باید صورت خود را بند انداخت؟

images 5 - لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر

خوشبختانه پاسخ این سوال منفی است و شما دیگر نیازی به تحمل کردن این روش دردناک نخواهید داشت چرا که برای لیزر موهای زائد باید ریشه موها وجود داشته باشد تا بتوانند به جذب نور لیزر بپردازند و نور لیزر بتواند رنگدانه های موجود در ریشه فولیکول های مو را از بین ببرد. به خاطر داشته باشید که قبل از مراجعه به مرکز لیزر فقط به شیو کردن موهای زاید صورت خود بپردازید و از بند انداختن یا اپیلاسیون که موها را از ریشه برطرف می ‌کند خودداری کنید تا از میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد چانه و گردن کاسته نشود. اگر قبل از شروع جلسات لیزر، موهای زائد خود را از ریشه برطرف کرده باشید باید منتظر بمانید تا موهای این قسمت ها مجدداً رشد کنند و امکان لیزر کردن آنها فراهم شود.

لیزر موهای زائد چانه و گردن خانم ها چقدر طول می کشد؟

لیزر موهای زائد چانه و گردن خانم ها با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و معمولا می توان گفت که انجام این فرآیند کمتر از ۱۰ دقیقه طول خواهد کشید. اگر شما شاغل هستید می توانید در زمان مخصوص ناهار به مرکز لیزر مراجعه کنید تا برنامه لیزر موهای زائد شما آغاز شود.

معمولا پزشک پس از ارزیابی ‌های اولیه می تواند تعداد جلسات لازم برای کسب نتایج مورد انتظار را مشخص کنند و باید همه جلسات لیزر موهای زائد انجام شود تا نتیجه دلخواه به دست بیاید و شما بتوانید پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید. از آنجایی که در هر جلسه از لیزر موهای زائد فقط موهایی که در فاز فعال رشد قرار دارند هدف قرار می ‌گیرند ممکن است کمی طول بکشد تا شما شاهد نتایج حیرت ‌انگیز لیزر موهای زائد چانه و گردن خود باشید. اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند ادعا می ‌کند که پس از چند جلسه لیزر موهای زائد آنها شروع به ریزش کرده است و از نتیجه به دست آمده رضایت کامل را داشته اند.

آیا لیزر موهای زائد چانه و گردن دردناک است؟

برخی از افرادی که هنوز به لیزر موهای زائد خود نپرداخته اند تصور می ‌کنند که لیزر یک روش بسیار دردناک است و آنها را با درد زیادی مواجه می کند. اما واقعیت این است که سطح درد بسیار خفیف است و کاملاً قابل تحمل می باشد البته دستگاه های جدید لیزر موهای زائد دارای سیستم خنک کننده هستند که حس درد یا سوزش خفیف حین درمان را از بین می ‌برند.

در برخی مراکز لیزر از ژل خنک کننده استفاده می شود تا فرد مراجعه کننده دچار هیچ گونه مشکلی نشود. سوزش خفیف حاصل از لیزر بسیار کمتر از بریدگی پوست ناشی از تیغ کشیدن یا درد حاصل از موم انداختن است پس نگران هیچ چیزی نباشید.

مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد چانه و گردن شامل چه مواردی است؟

 

  • حدود یک هفته قبل از لیزر موهای زائد چانه و گردن از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا برنزه کردن پوست خود اجتناب کنید.
  • حدود دو تا سه هفته قبل از شروع جلسات لیزر از بند انداختن یا موم انداختن موهای زائد چانه و گردن خود اجتناب کنید و فقط آنها را شیو کنید تا نتایج خوبی از لیزر به دست بیاورید.
  • یک روز قبل از مراجعه به مرکز لیزر یا شب قبل از آن به شیو کردن موهای زائد خود بپردازید.
  • images 4 - لیزر موهای زائد چانه و گردن| قیمت لیزر موهای زائد| مزایای لیزر
  • تا یک هفته پس از لیزر نیز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کنید و حتما از کرم ضد آفتاب با حفاظتی بالا استفاده نمایید.
  • از همه دستورات پزشک پیروی کنید تا دچار عوارض پس از لیزر نشوید.
  • در صورت بروز درد خفیف می توانید از قرص مسکن استفاده کنید یا برای کاهش سوزش پوست از کمپرس سرد استفاده نمایید.

آیا لیزر موهای زائد تحت پوشش بیمه قرار دارد؟

از آنجایی که لیزر موهای زائد صورت و بدن جز مسائل زیبایی محسوب می ‌شود هیچ یک از شرکت ‌های بیمه هزینه آن را تقبل نمی کنند. البته بهتر است بدانید که هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با تیغ کشیدن های مکرر یا درد حاصل از بند انداختن بسیار ناچیز است و شما برای همیشه پوستی تمیز و بدون هم خواهید داشت.

آیا پس از لیزر امکان رشد مجدد موها وجود دارد؟

هنگامی که فرایند لیزر موهای زائد شروع می شود همه فولیکول هایی که در طول درمان در فاز فعال رشد قرار داشته اند از بین می روند اما از آنجایی که بدن ما توانایی تولید فولیکول های جدید را دارد باید پس از اتمام دوره درمان با لیزر سالی یک یا دو بار به مرکز لیزر مراجعه کنید تا نتایج به دست آمده حفظ شود و موهای زائد شما مجدداً شروع به رشد ننمایند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

همه افراد می ‌توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و برای افراد مختلف با رنگ مو و پوست های متفاوت دستگاه های لیزر خاصی طراحی شده است تا همه افراد بتوانند از مزایای لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند. معمولا پس از لیزر موهای زائد شما دچار تورم و قرمزی خفیف در ناحیه گردن و چانه می شوید که کاملاً طبیعی است و طی مدت کوتاهی از بین خواهد رفت پس جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: