لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده

0

لیزر موهای زائد نقاط تتو شده بدن

تتو یا همان خالکوبی قدمتی به طول تاریخ باستان دارد و بر اساس نمونه های مومیایی به دست آمده می توان گفت تاتو کردن به دوران عصر حجر بر می گردد. از تاتو به عنوان هنر نقاشی روی بدن و استفاده از رنگ‌ های مختلف یاد می ‌شود که امروزه در میان جوانان جوامع مختلف محبوبیت بسیار بالایی دارد. مردم به دلایل مختلفی به تاتو کردن پوست خود می پردازند و با این کار می ‌خواهند علیه جامعه شورش کنند. تاتو کردن در میان مردمان مصر باستان و هند بسیار رایج بوده است و آنها از تاتو به عنوان یک روش برای عبادات مذهبی استفاده می کردند. حتی در برخی سلسله مراتب جامعه از علائم و نشانه های تاتو به عنوان یک نوع تنبیه استفاده می شده است. اما امروزه جوانان از تاتو برای به وجود آوردن تصاویر و نقش های مورد نظر خود روی پوست شان استفاده می کنند. گاهی اوقات تعدادی از مراجعین ما که قصد لیزر موهای زائد خود را دارند این سوال را می پرسند که آیا امکان لیزر موهای زائد نقاط تتو شده وجود دارد یا خیر؟ و پاسخ ما به این سوال منفی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

picture of full sleeve with two phoenixes 300x180 - لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده

به طور کلی لیزر موهای زائد در نقاطی که تاتو انجام شده است یک روش ایمن نیست. اگر شما قصد دارید به انجام لیزر موهای زائد خود در نقاطی که خالکوبی شده ‌اند بپردازید باید بدانید که اپراتور از لیزر موهای زائد نقاط تاتو شده خودداری می ‌کند و فقط نقاط اطراف آن را لیزر خواهد کرد.
مشکلی که در خصوص لیزر موهای زائد نقاط تاتو شده وجود دارد این است که رنگی که برای طراحی در تاتو به کار رفته است به جذب نور لیزر می پردازد که این مسئله یک فرآیند نامناسب تلقی می ‌شود. لیزر موهای زائد نقاط تاتو شده باعث بروز واکنش پوستی می ‌شود و می ‌تواند فرآیند درمان را دردناک نماید. در حقیقت ممکن است خود تاتو در طول درمان با لیزر از شکل اصلی اش فاصله بگیرد و ظاهر آن تغییر کند.

آیا لیزر موهای زائد نقاط تتو شده امکان پذیر است؟

صرف نظر از نوع فناوری مورد استفاده برای لیزر باید از انجام فرایند لیزر موهای زائد نقاط تتو شده خودداری کرد. اگر شما تصور می کنید که فرایند لیزر موهای زائد شبیه برداشتن تتو توسط لیزر است باید خدمت تان عرض کنیم که اشتباه می کنید زیرا این دو روش با هم تفاوت های بسیار زیادی دارند و در هریک از این روش ها پوست به اشکال مختلفی تحت درمان قرار می ‌گیرد.

اگر احیاناً برای برطرف کردن موهای زائد خود به یک مرکز لیزر مراجعه کردید و اپراتور لیزر به شما گفت که امکان لیزر موهای زائد نقاط تتو شده وجود دارد شک نکنید که اطلاعاتش در این باره کامل نیست. به خاطر داشته باشید که ریسک آسیب دیدگی پوست و عوارض بلند مدت آن ارزش آن را ندارد که به لیزر موهای زائد خود بپردازید. اگر دوست دارید پوست خود را خالکوبی کنید در ابتدا به لیزر موهای زائدتان بپردازید سپس برای خالکوبی اقدام نمایید.

آیا می توان از فناوری لیزر برای پاک کردن تاتو استفاده کرد؟

images 15 - لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده

فناوری لیزر که برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد بسیار موثر و کارآمد است و می ‌توان از برخی انواع لیزر برای پاک کردن تاتو استفاده نمود. به خاطر داشته باشید که این دو نوع لیزر شباهتی با هم ندارند و از هر یک از آنها برای اهداف خاصی استفاده می شود و باید اپراتور با تجربه و آموزش دیده به انجام آن ها روی پوست بپردازد.

در صورتی که قبلاً روی پوست خود خالکوبی کرده اید و اکنون قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید می ‌توانید از فناوری لیزر برای پاک کردن تاتو استفاده کنید در غیر این صورت امکان لیزر موهای زائد نقاط تتو شده وجود نخواهد داشت و اپراتور فقط نقاط اطراف آن را لیزر می کند.

چگونه می توان به برطرف کردن موهای زائد نقاط تتو شده پرداخت؟

برخی از پزشکان ادعا می ‌کنند افرادی که روی پوست آنها خالکوبی وجود دارد می ‌توانند برای برطرف کردن موهای زائد موضع مورد نظر از الکترولیز استفاده نمایند زیرا در این روش ظاهر خالکوبی انجام شده تغییر نخواهد کرد. مکانیسم اثر الکترولیز در برطرف کردن موهای زائد کاملا با لیزر متفاوت است اما برای افرادی که روی پوست آنها تتو وجود دارد یک روش ایمن محسوب می شود.

از الکترولیز به عنوان یک روش موثر و قابل اعتماد برای برطرف کردن موهای زائد بدن ایجاد می شود و افرادی که اقدام به خالکوبی روی بدن خود کرده اند می توانند از این روش سودمند بهره بگیرند چرا که در این روش هیچ گونه تغییری در ظاهر خالکوبی شما ایجاد نخواهد شد. در الکترولیز فولیکول های مو به شکل کاملا متفاوتی تحت درمان قرار می گیرند و هیچ شباهتی بین الکترولیز و لیزر موهای زائد وجود ندارد.
به طور کلی لیزر موهای زائد نقاط تتو شده یک نه بزرگ است و اندازه تتو روی پوست اهمیت ندارد و اصلا مهم نیست که آیا شما یک پروانه کوچک روی پوست خود خالکوبی کرده اید یا یک اژدها را، به هر حال امکان لیزر در این نواحی وجود ندارد.

24b4ac1a18eed9379d231bc06bb6a3a7 252x300 - لیزر موهای زائد نقاط تتو شده| لیزر موهای زائد روی خالکوبی| بهترین مرکز لیزر موهای زائد نقاط تتو شده

در اکثر مواردی که روی پوست تاتو انجام می ‌شود مقدار زیادی رنگدانه به درون پوست تزریق می شود و به آن رنگ می دهد که در این حالت رنگ پوست برای دستگاه لیزر به صورت تیره یا حتی سیاه تلقی می ‌شود و همه انرژی حاصل از نور لیزر توسط بافت پوست جذب می شود و می تواند باعث سوختگی های عمیق پوستی پس از لیزر گردد. تاتو برای نور لیزر مانند یک آهنربای جذب کننده نور است و در صدم ثانیه انرژی بسیار شدیدی به گرما تبدیل می ‌شود و این فرآیند باعث می ‌شود که لیزر موهای زائد نقاط شده بسیار دردناک باشد و فرد احساس درد و سوختگی بسیار زیادی را تحمل کند و حتی ممکن است بوی سوختگی پوست نیز به مشام برسد.

چگونه از پوست تاتو شده محافظت کنیم؟

در مراکز تخصصی لیزر موهای زائد، روش های متعددی برای پوشاندن نقاطی که روی آنها تاتو کار شده است استفاده می شود. اگر روی بدن شما تتو وجود دارد و قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید باید به اپراتور لیزر اطلاع بدهید زیرا لیزر موهای زائد در نقاط خالکوبی شده غیر ممکن است. به طور کلی می توان در طول جلسات لیزر موهای اضافی بدن از سه روش برای مراقبت از پوست نواحی خالکوبی شده استفاده کرد:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • روی نقاطی که تاتو شده است را با چسب سفید بپوشانید.
  • با استفاده از یک مداد سفید روی تاتوی خود را بپوشانید.
  • از یک مداد سفید برای تعیین کردن لبه‌ های تتو استفاده کنید و به اصطلاح آن را دور گیری نمایید.

لیزر موهای زائد نقاط خالکوبی شده در منزل

اگر شما قصد دارید که در منزل به لیزر موهای زائد خود بپردازید باید کاملا احتیاط کنید و از همه نکات مربوط به مراقبت از پوست پیروی نمایید. اکثر متخصصان پوست به افراد مختلف توصیه می کنند که از لیزر موهای زائد خود در منزل خودداری کنند زیرا همواره احتمال آسیب دیدگی پوست وجود دارد. به همین دلیل باید لیزر موهای زائد نقاط مختلف بدن زیر نظر اپراتور لیزر و در مراکز لیزر انجام شود تا ریسک بروز مسائل و موارد احتمالی لیزر به حداقل برسد.

برطرف کردن موهای زائد روی تاتو

اگر تصمیم دارید حتماً به لیزر موهای زائد روی تاتو بپردازید تنها راه حل باقی مانده این است که با استفاده از فناوری لیزر خالکوبی خود را پاک کنید سپس با رعایت همه نکاتی که پزشک به شما گوشزد می کند برای لیزر موهای موضع مورد نظر خود به مراکز لیزر مراجعه نمایید. در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان برطرف کردن موهای زائد روی پوستی که خالکوبی دارد وجود نخواهد داشت.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: