بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟!

0

رفع دائمی چروک پیشانی

رفع دائمی چروک پیشانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید شما هم اخیرا متوجه شده اید که هنگام تعجب کردن یا خندیدن و یا هر حالت بیانی دیگری ، چروک های روی پیشانی تان عمیق تر می شوند و حتی پس از اتمام حالت بیانی ، برطرف نمی شوند!

خب باید به شما بگوییم که احتمالا به مرزهای خطرناک سنین 40 سالگی و بیشتر رسیده اید و به همین خاطر باید خود را آماده ی انواع و اقسام متدها و روش های درمانی کنید.

پیش از هر چیزی باید به شما هشدار بدهیم که هیچ یک از روش هایی که در ادامه تصمیم به معرفی آن ها داریم ، نمی توانند به طور دائم چروک های پیشانی شما را رفع کنند.به هر حال روند پیری ، چیزی نیست که بتوان برای همیشه جلوی آن را گرفت .

122 - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟!
رفع دائمی چروک پیشانی

اما با تمام این تفاصیل امروزه روش های بسیار مناسبی جهت جلوگیری از عمیق تر شدن این چین و چروک ها به وجود آمده اند که البته محبوبیت چشم گیری نیز پیدا کرده اند.

بوتاکس خط اخم

یکی از بهترین شیوه های رفع چروک پیشانی ، استفاده از ماده ی معجزه آسا و شگفت انگیز بوتاکس است.شاید شما هم نام “سم بوتولونیوم” را شنیده باشید اما آن چه که احتمالا نمی دانید این است که این ماده چه فوایدی در مصارف دارویی دارد. یکی از رایج ترین مشتقات این ماده، بوتاکس می باشد که جهت رفع چین و چروک های صورت به کار می رود.

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

با تزریق بوتاکس به ناحیه ی مورد نظر ( در اینجا پیشانی) ،عضلات آن ناحیه به طور موقت فلج می شوند.بوتاکس با انسداد مسیر سیگنال های مغزی به عضله ی مربوطه ، مانع از انتقال پیام می شود و به این ترتیب ، موجب استراحت عضلات خواهد شد.

123 - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟!
بوتاکس چگونه عمل می کند؟

به خاطر داشته باشید که اصلی ترین علت بروز پین و چروک ها ، حرکت مداوم عضلات صورت است!

بوتاکس از این طریق ، تا حداکثر 6 ماه ، موجب استراحت و فلج موقت عضلات پیشانی می شود. به همین خاطر نتایج حاصل از آن در رفع چروک های پیشانی ، شگفت انگیز است!

رفع خطوط پیشانی با لیزر

امروزه اسم لیزر را که می شنویم ، فورا به یاد رفع موهای زائد میفتیم.اما باید بدانید که لیزرها جهت درمان چین و چروک نیز به کار می روند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

لیزر درمانی فرآیندی است که از دستگاه های لیزر برای برداشتن لایه ی بالایی پوست استفاده می کند.برخی مواقع به این روش ، “لایه برداری با لیزر” نیز گفته می شود چرا که سلول های مرده ی پوست را برداشته و موجب ظاهر شدن لایه ی جدیدتر و جوان تر پوست می شود.

از آن جایی که این تکنیک از دستگاه لیزر استفاده می کند ، یک متخصص پوست می تواند بر روی عمق لایه برداری نظارت کرده و به این ترتیب از بروز عوارض جانبی در بافت های اطراف جلوگیری کند.

در این روش ، از امواج نوری کوتاه و متمرکز بر روی پوست آسیب دیده استفاده می شود تا لایه به لایه ، پوست قدیمی را بردارد.به این ترتیب می توان به خوبی چروک ها نیز رفع کرد.

120 - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟!
رفع خطوط پیشانی با لیزر

برخی از عوارض جانبی لیزر درمانی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هایپوپیگمنتیشن (لکه های سفید روی پوست)
  • روشن شدن لکه ای پوست

برخی مواقع ممکن است در هنگام درمان از داروهای آنتی بیوتیک یا ضد ویروس نیز استفاده شود.

کرم رفع چروک پیشانی

در بازار داغ کرم ها و مواد آرایشی، خیلی از محصولات ادعا می کنند که در مدت کوتاهی قادر به رفع دائمی چروک پیشانی می باشند.اما واقعیت این است که چنین محصولاتی از عدم آگاهی فرد نسبت به روند پیری سوءاستفاده کرده و تبلیغات نادرستی می کنند.

باید بدانید که چنین کرم هایی تنها بر روی سطح پوست تاثیر می گذارند.اما در واقع در سنین بعد از 35 سالگی ، چروک ها عمیق تر از سطح بالایی پوست خواهند بود و رفع آن ها از عهده ی این گونه محصولات آرایشی بر نمی آید.

119 1024x536 - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟!
کرم رفع چروک پیشانی

با بالا رفتن سن ، در ابتدا ، بافت های زیرین پوست دچار تحلیل شده و چربی ها به اصطلاح آب می شوند.عضلات به خاطر استفاده ی مکرر ضعیف شده و همه ی این مشکلات در نهایت منجر به افتادگی پوست و در نتیجه بروز چین و چروک ها می گردد.

به همین خاطر نمی توان به اثرات این گونه مواد آرایشی و بهداشتی اطمینان نمود. در واقع کرم هایی که تحت عنوان ضد چروک در بازار به فروش می رسند، بیشتر مواقع نقش پیشگیرانه دارند و استفاده از آن ها در سنین جوانی توصیه می شود.

برای رفع چروک هایی که روی پیشانی ظاهر می شوند، باید به فکر متدهایی بود که عمیق تر از سطح بالایی پوست اثر می گذارند .

روش هایی مثل لیزر درمانی و تزریق بوتاکس ، نه تنها بر روی پوست تاثیر می گذارند بلکه موجب افزایش تولید کلاژن در پوست شده و موجب استراحت عضلات نیز می گردند.به همین خاطر اگر به دنبال روشی موثر در رفع چروک های خود دارید ، بهتر است این گونه درمان های علمی را امتحان کنید.

تزریق فیلر برای خط اخم

فیلرها نیز در خط مقدم رفع چروک های پیشانی به کار می روند.اما اصولا فیلر چیست و مکانیزم اثر آن چگونه خواهد بود.

فیلرها عموما حاوی ماده ای طبیعی به نام هیالورونیک اسید می باشند که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود.تزریق فیلر به پوست چندین فایده به همراه دارد :

  • موجب رفع چین و چروک ها می شود
  • حجم از دست رفته را باز می گرداند
  • هیچ گونه عارضه ی جانبی به همراه نخواهد داشت.

همان گونه که گفتیم با بالا رفتن سن ، تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد.چربی ها تحلیل رفته و عضلات به خاطر استفاده ی بیش از حد ، تضعیف می شوند. با تزریق فیلر چربی ها شکل و حجم طبیعی خود را به دست می آورند و به این ترتیب ، چروک هایی که روی سطح پوست ظاهر شده اند نیز از بین خواهند رفت.

121 - بهترین روش رفع دائمی چروک پیشانی چیست؟بوتاکس یا فیلر؟!
تزریق فیلر برای خط اخم

بهترین نوع فیلر هایی که در بازار وجود دارد شامل موارد زیر است :

  • ژل های خانواده ی ژوویدرم
  • رستیلن

این دو نوع ژل به خاطر وجود هیالورونیک اسید در آن ها ، اثر فوق العاده ای روی پوست می گذارند و تا 1 سال موجب رفع چروک ها خواهند شد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: