رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه

0

رفع دائمی یا موقت موهای زائد: کدام یک بهتر است؟

از زمانی که به سن بلوغ می رسیم و سطح هورمون های بدن شروع به بالا رفتن می کنه تغییرات زیادی توی بدن ما به وجود میاد. یکی از این تغییرات به رشد موها در نقاط مختلف بدن مثل دست و پا و اندام های خصوصی مربوط میشه و کم کم دردسرهای ما برای برطرف کردن آن ها شروع میشه و روند استفاده از کرم ها یا پودرهای موبر، موم انداختن و درد شدیدی که به علت کندن موها حس می کنیم یا بریدگی و سوختگی پوست به خاطر استفاده از تیغ ما رو خسته و کلافه می ‌کنه. همه آدما در یه دورانی آرزو کردن که ای کاش می شد برای همیشه از شر موهای اضافی بدن شون خلاص بشن. البته خیلی از ماها به این فکر کردیم که رفع دائمی یا موقت موهای زائد بدن چه مزیت هایی داره و اصلا کدومش بهتره. این دو تا سوال ذهن شما رو هم درگیر کرده؟ اگه شما هم مثل من نمی تونید که تصمیم درستی در این باره بگیرید با من همراه باشید تا به این نتیجه برسیم که بالاخره باید چیکار کنیم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

images 13 300x152 - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه

 

امروزه بحث های زیادی در خصوص برطرف کردن دائمی یا موقت موهای زائد می ‌شود و یکی از بزرگترین سوالات افراد در این خصوص این است که کدام روش برای از بین بردن موهای اضافی بدن بهتر است. واقعیت این است که انتخاب بهترین روش برای رفع موهای زائد بدن در همه افراد یکسان نیست و از آن جایی که پوست و موی افراد مختلف متفاوت است و نمی توان گفت که یک روش خاص می ‌تواند به خوبی به برطرف کردن موهای زائد بدن بپردازد.

هنگامی که با مبحث برطرف کردن دائم یا موقت موهای زائد مواجه می شویم متوجه خواهیم شد که هر یک از روش ‌های موجود مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت های بین برطرف کردن دائمی یا موقت موهای زائد بپردازیم و به یک نتیجه گیری کلی برسیم.

چه روش هایی برای رفع موهای زائد بدن به صورت موقت وجود دارد؟

روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد بدن وجود دارد که از آنها تحت عنوان روش های موقت یاد می شود. نتایج حاصل از این روش ها یکسان نیست، به عنوان مثال هنگامی که شما به شیو کردن موهای زائد بدن خود می ‌پردازید پس از نهایتاً دو روز این موها شروع به رشد می ‌کنند. اما در موم انداختن ممکن است پس از یک هفته موها رشد کنند و شما دوباره با دردسرهای حاصل از برطرف کردن موهای زائد بدن مواجه خواهید شد.

Facebook Previews 67 1 300x157 - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه

 

به طور کلی هدف از  رفع دائمی یا موقت موهای زائد این است که پوستی نرم و لطیف داشته باشیم که متاسفانه در روش‌ های موقت این هدف خیلی محقق نمی شود. برطرف کردن موهای زائد بدن به صورت موقت یک روش کم هزینه است اما متاسفانه نتایج حاصل از آن پایدار نیستند. از سوی دیگر در این روش ریسک بروز التهاب پوست، بریدگی و سوختگی پوست و رشد موها به سمت داخل پوست وجود دارد که هر کدام از این عوارض جانبی با دردسرهای خاص خود همراه هستند.

چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد بدن به صورت دائمی وجود دارد؟

 

laser hair removal leeds 5 300x148 - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه

لیزر موهای زائد بدن و الکترولیز از جمله روش های دائمی برای برطرف کردن موهای زائد بدن هستند که لیزر با مزایای بهتری همراه است و نتایج حاصل از آن بهتر است و باعث روشن شدن پوست خواهد شد. لیزر موهای زائد در افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند با نتایج بهتری همراه است و شما در حین درمان با لیزر سوزش خفیفی را احساس می کنید که کاملاً قابل تحمل است، اما افرادی که الکترولیز کرده اند می گویند که در این روش درد بسیار زیادی را تحمل کرده‌ اند.

آنچه که در خصوص لیزر کردن موهای بدن اهمیت دارد این است که به یک مرکز لیزر مناسب که در زمینه لیزر موهای زائد تخصص دارد مراجعه کنید تا از بروز آسیب دیدگی پوست پس از لیزر یا تغییر رنگ پوست پیشگیری گردد.

از چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود؟

تصمیم گیری در خصوص برطرف کردن موهای زائد بدن یک انتخاب شخصی است و به نظر خود شما بستگی دارد. برخی از افراد ادعا می کنند که روش های موقت برطرف کردن موهای زائد سریع و آسان هستند و پس از آن نیاز به مراقبت های تخصصی از پوست نیست.

  • شیو کردن یکی از قدیمی ترین، سریع ترین و ارزان ترین روش های موجود برای از بین بردن موهای زائد بدن است که موها را از روی سطح پوست بر می دارد. اما متاسفانه موهای اضافی بدن به سرعت شروع به رشد می کنند زیرا شیو کردن باعث از بین رفتن فولیکول های مو نمی شود.
    موم انداختن یک روش دیگر برای از بین بردن موهای اضافی بدن به صورت موقت است و موم سرد یا گرم روی پوست قرار داده می شود سپس با استفاده از نوارهای مخصوص موهای اضافی برطرف می ‌گردد. از آنجایی که در این روش موهای زائد از ریشه برطرف می شوند با درد بسیار زیادی همراه است و پس از گذشت یک هفته موهای اضافی بدن شروع به رشد می کنند.
  • کرم و پودر های موبر نیز روی سطح پوست قرار داده می شوند و پس از چند دقیقه موهای اضافی را از بین می ‌برند اما از آنجایی که جز روش های موقت برای برطرف کردن موهای اضافی بدن محسوب می شوند موهای زائد پس از مدتی شروع به رشد خواهند کرد.

مزایای برطرف کردن دائمی موهای زائد چیست؟

اگر شما بین تصمیم گیری برای رفع دائمی یا موقت موهای زائد بدن خود تردید دارید بهتر است با مزایایی رفع موهای اضافی بدن به صورت دائمی آشنا شوید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. همان گونه که گفتیم لیزر موهای زائد بدن بهترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد است و شما از شیو کردن بدن خود نجات پیدا خواهید کرد. اما به خاطر داشته باشید که در صورت بروز اختلالات هورمونی یا بارداری پس از لیزر موهای زائد، مجددا موهای بدن شروع به رشد می کنند.

images 8 - رفع دائمی یا موقت موهای زائد : کدام بهتر است؟| رفع دائمی موهای زائد| از بین بردن موهای اضافی برای همیشه

 

در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد. نور لیزر به گرما تبدیل می شود و توسط رنگدانه های مو جذب می شود. این فرآیند باعث می شود که فولیکول های مو از بین بروند و دیگر موهای زائد امکان رشد نداشته باشند. در صورتی که همه موهای زائد بدن در فاز فعال رشد هدف قرار بگیرند پس از اتمام جلسات لیزر شما پوستی تمیز و بدون خواهید داشت. جالب است بدانید که نتایج حاصل از لیزر دائمی است و موثرترین روش در رفع موهای زائد بدن محسوب می شود.
در صورتی که موهای زائد در یک مرکز تخصصی لیزر شوند هیچ گونه مشکلی برای پوست شما به وجود نخواهد آمد و شما دچار عوارض جانبی و پس از لیزر نخواهید شد. لیزر برای انواع پوست های مختلف از روشن تا تیره مناسب است و تعداد بسیار زیادی از افراد در سراسر جهان از لیزر به عنوان یک روش دائمی برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می کنند. پس از اتمام دوران درمان با لیزر شما نیازی به شیو کردن یا امتحان کردن سایر روش ها برای از بین بردن مو های زائد خود نخواهید داشت چرا که لیزر باعث می شود فولیکول های مو از بین بروند و در نتیجه پوست شما تمیز و لطیف خواهد بود.
اگر با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیده اید که وقت خداحافظی با روش ‌های موقت رفع موهای زائد و عوارض حاصل از آنها فرا رسیده است شما را به لیزر موهای زائد بدن دعوت می ‌کنیم تا از حس خوب عدم نیاز به شیو کردن لذت ببرید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: