لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

0

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یک روش ایمن و موثر برای کاهش تراکم موهای زائد یک ناحیه از بدن است که می تواند پوستی لطیف و تمیز را برای شما به وجود بیاورد. لیزر موهای زائد از سال ۱۹۹۷ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار دارد و یک روش قطعی برای برطرف کردن موهای زائد تلقی می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ایمنی و اثر گذاری بالایی آن باعث شده که مورد تایید جوامع بین المللی پوست و مو باشد و افراد بسیار زیاد متقاضی درمان با این روش بی نظیر باشند. مکانیسم اثر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی کاملا حیرت ‌انگیز است و همه موهای زبر و سیاه بدن را برای همیشه از بین می برد.

چگونه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی انجام می شود؟

لیزر موهای زائد فرایندی است که از مفهوم فوتوترمولیز استفاده می ‌کند و یک طول موج خاص از نور دستگاه لیزر به سمت بافت پوست ارسال می شود و توسط رنگدانه های موجود در ریشه مو جذب می شود و نور به گرما تبدیل خواهد شد.

c700x420 1 300x180 - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

گرمای ایجاد شده باعث از بین رفتن فولیکول ها و جلوگیری از تولید موی بیشتر توسط آنها خواهد شد. از آنجایی که لیزر فقط می تواند موهای که در فاز فعال رشد هستند را هدف قرار دهد.

معمولا شما به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارید تا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و یا هر نقطه ‌ای از بدن به خوبی انجام شود تا نتایج عالی از به دست بیاید. به طور کلی حدود ۴ تا ۸ هفته فاصله زمانی بین جلسات لیزر وجود دارد تا در هر جلسه موهایی که وارد فاز فعال شده ‌اند هدف قرار بگیرد.

چه افرادی می ‌توانند متقاضی لیزر برزیلی باشند؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای همه افراد با رنگ پوست و موهای مختلف مناسب است. به زبان ساده مادامی که موهای شما رنگ دارند و به جذب نور لیزر می پردازند شما می ‌توانید متقاضی خوبی برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باشید.

افرادی که رنگ پوست آنها روشن و موهای زائد شان تیره است بهترین متقاضیان برای لیزر موهای زائد هستند و بهترین نتیجه را لیزر بدست خواهند آورد زیرا لیزر هیچ گونه تاثیری بر موهای بلوند، قرمز، خاکستری یا سفید ندارد. ممکن است یکی از درمان موهای زبر و ضخیم به دست می آید بهتر از لیزر موهای نازک بدن باشد هرچه ضخامت موها بیشتر باشد و رنگ آنها تیره تر نتایج بهتری از درمان به دست خواهد آمد.

images 4 - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی علاوه بر خانم ها برای آقایان نیز کاربرد دارد و آقایان نیز می توانند از این روش جادویی برای برطرف شدن موهای زائد ناحیه تناسلی خود استفاده کنند. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی باعث بهبود سطح سلامت این ناحیه می شود و شما را از دردسرهای شیو کردن نجات خواهد داد.

عوارض جانبی لیزر برزیلی چیست؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای درمان انواع رنگ پوست ها مناسب است و افرادی که تحت درمان با لیزر قرار می گیرند هیچ نیازی به استراحت پس از آن ندارند. از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش سرپایی یاد می شود و شما می توانید فورا پس از اتمام درمان با لیزر فعالیت روزمره خود را شروع کنید.

خارش، قرمزی و تورم موقت در اطراف ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است یا متورم شدن فولیکول های مو از جمله عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی است. استفاده از کمپرس سرد و ژل آلوئه ورا می ‌تواند به برطرف کردن این عوارض جانبی کمک کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر پوست شما تیره تر از موهای زائدتان باشد ممکن است تغییر در رنگ دانه های مو از قبیل هایپرپیگمنتیشن یا هیپوپیگمنتیشن را در ناحیه ای که لیزر شده است تجربه کنید که معمولاً طی مدت چند هفته برطرف خواهد شد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یک روش دردناک است؟

ممکن است که شما در طول درمان با لیزر دچار کمی درد شوید البته میزان درد و ناراحتی به رنگ پوست و مو و ناحیه ای که قرار است درمان شود بستگی دارد. برخی از افراد آستانه تحمل پایینی دارند و این مسئله باعث می شود در طول درمان با لیزر احساس کنند درد زیادی را تحمل می کنند.

300x157 - لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی| قیمت لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

ممکن است لیزر موهای زائد در افرادی که رنگ پوست آنها تیره تر از موهای زائد شان است درد بیشتری داشته باشند زیرا تیره بودن پوست و مو به معنای وجود رنگدانه ‌های بیشتر در پوست است و نور لیزر در سطوح بالاتری جذب خواهند شد. البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که در مراکز لیزر از ژل خنک کننده استفاده می شود تا از میزان درد و ناراحتی کاسته شود.

ما در مراکز لیزر خود از جدیدترین دستگاه لیزر استفاده می ‌کنیم که مجهز به سیستم خنک کننده هستند و حس خوبی را برای شما به وجود خواهد آورد. اگر شما هم به دنبال یک راه حل قطعی با کمترین عوارض جانبی برای برطرف کردن موهای زائد خود هستید و دوست دارید که پوستی تمیز و لطیف داشته باشید ما لیزر را به عنوان بهترین روش ممکن برای کسب نتایج مورد انتظار به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند فقط در ۸ تا ۱۰ جلسه همه موهای زائد شما را برطرف نماید و پس از کسب نتایج مورد انتظار باید سالی یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید.

لیزر کامل برزیلی چیست و چه قیمتی دارد؟

لیزر کامل برزیلی یا همان لیزر هالیوودی روش است که همه موهای زائد ناحیه تناسلی را به طور کامل برطرف می‌ کند. البته برخی از خانم ها دوست دارند به موهای زائد خود مدل بدهند و آنها را به صورت مثلثی یا خطی برطرف نمایند. اگر شما هم جزء این گروه از افراد هستید با اپراتور لیزر در این خصوص صحبت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند.

قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بر اساس وسعت ناحیه که قرار است لیزر شود، میزان تراکم موها، نوع دستگاهی که برای لیزر مورد استفاده قرار می ‌گیرد و تعداد جلسات لازم ممکن است متغیر باشد و هزینه درمان با لیزر در همه افراد یکسان نیست.

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

در یک دهه اخیر لیزر موهای زائد بدن به یکی از محبوب ترین روش ها برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه تبدیل شده است. سرعت و دقت بالای آن باعث شده افراد زیادی متقاضی درمان با این روش باشند. لیزر می تواند بدون آسیب رساندن به پوست و بافت مجاور آن به برطرف کردن موهای زائد بپردازد.

هنگامی که شما به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازید ریسک بروز التهاب پوست و رشد موهای زائد در نفوذ به صفر می رسد و دیگر دچار این عوارض نخواهید شد. لیزر موهای زائد باعث صرفه جویی در زمان و پول شما می شود و این مسئله به اثر گذاری بالای لیزر و دائمی بودن نتایج حاصل از آن ارتباط دارد و شما می توانید پس از اتمام دوره درمان با لیزر از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

به خاطر داشته باشید که در فواصل بین جلسات لیزر فقط مجاز به شیو کردن هستید و باید از اپیلاسیون یا کندن موها خودداری کنید زیرا وجود ریشه موها برای لیزر موهای زائد کاملا ضروری است تا به خوبی توسط لیزر برطرف شوند شما بتوانید نتایج مورد انتظار خود را به دست بیاورید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: