تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!

0

تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی به چه صورت انجام می شود ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شعار زیبایی در سادگیست ،گرچه شعار بسیار عمیق و با مفهومی می باشد که حاوی معانی متفاوتی است اما متاسفانه در حال حاضر آن چه که در کوچه و بازار می بینیم به هیچ وجه تحت عنوان ” زیبایی در سادگی” نمی گنجد.به نظر می رسد که انسان کنونی چندان به این شعار باور ندارد.

حقیقیت و واقعیت دو روی یک سکه هستند.حقیقت این است که جذابیت طبیعی و موقرانه باید معیار زیبایی به حساب بیاید اما واقعیت این است که در جامعه و بازار مصرف کنونی طبیعی بودن چندان ملاک نیست. کافیست سری به پیج های مختلف اینستاگرام بیاندازید تا متوجه شوید که دقیقا از چه چیزی صحبت می کنیم.

گویی  که رقابتی وسواس گونه میان اقشار مختلف (فارغ از زن و مرد بودنشان) بر سر افراط در استعمال لوازم آرایشی و عمل های زیبایی شکل گرفته است.

236 - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!
تزریق ژل لب طبیعی

در این میان تنها چیزی که قربانی می شود ، طبیعی بودن و زیبایی است.یکی از رایج ترین عملیات هایی که محبوبیت فراوانی در میان افراد مختلف دارد ، تزریق ژل به صورت است.از بین اجزای صورت ، تزریق ژل به لب بیشتر انجام می شود.

واقعیت این جاست که تزریق ها شکل و انواع مختلفی گرفته اند و در این میان تنها چیزی که چندان توجهی به آن نمی شود ، تقویت فرم طبیعی لب هاست!

مدل هایی مثل باربی ، قلوه ای ، عروسکی و … تنها ما را تبدیل به عروسک های بی روح می کند که حقیقتاً شبیه به آدمیزاد نیستند. این حرف ها صرفاً تراوشات ذهن نگارنده نیست بلکه در جامعه کنونی ما وجود دارند.

قربانی واقعی این ماجرا صرفاً زیبایی طبیعی است.تزریق ژل و فیلر یا هر گونه عملیات های زیبایی ، باید با اصول و معیارهایی انجام گیرد.این که شما چهره ی فلان بازیگر یا سلبریتی را ببینید و بگویید که می خواهم لب هایم شکل او شود ، واضح می کند که احتمالا چیزی راجع به معیارهای زیبایی شناسی و ساختارهای چهره نمی دانید.

234 - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!
تزریق ژل لب طبیعی

اجازه بدهید اندکی بیشتر شما را با این مسئله آشنا کنیم و بگوییم که وقتی از تزریق ژل لب طبیعی حرف می زنیم ، دقیقا از چه چیزی صحبت می کنیم .با ما همراه باشید

موضوع این مقاله : تزریق ژل لب طبیعی را ملاک قرار دهیم

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

فرم دهی لب با ژل

به تیتر این بخش نگاه کنید !!

می خواهیم راجع به فرم دهی لب با ژل صحبت کنیم نه از برجسته سازی و حجیم کردن آن !!

برخی ها بر این باورند که صرفاً لب هایی قلوه ای و حجیم آن ها را زیباتر می کند اما هیچ ایده ای راجع به شیوه ی این حجم دهی ندارند. این جاست که پای فرم بخشیدن به لب ها وسط می آید.

پزشکی که به خوبی با معیارهای زیبایی شناسی آشناست ، می داند که برای فرم دهی لب هایتان با تزریق ژل و فیلر نیازی نیست که بیشترین حجم ممکن را تزریق کند. بلکه متوجه است که باید همه چیز در خدمت طبیعی بودن و به اندازه بودن باشد.

برخی ها با وجود داشتن صورتی پهن و چشمانی درشت ، لب هایی نازک و باریک دارند.پزشک شما در ابتدا دیگر اجزای صورتتان را بررسی می کند و بعد از آن تصمیم می گیرد چه حجم از تزریق فیلر نیاز دارید و اصولا چه مقدار ژل باید تزریق شود که هم ظاهرتان از فرم طبیعی خارج نشود هم بر زیبایی تان افزوده گردد.

235 1024x617 - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!
فرم دهی لب با ژل

پس از این که بررسی های اولیه توسط پزشک انجام شد ، عملیات فرم دهی با ژل آغاز می شود.پزشکتان چندین نقطه را برای تزریق روی لب نشانه گذاری می کند ( با ماژیک) پس از آن با دقت تزریق صورت می گیرد.

بایدها و نباید های تزریق ژل لب

اگر اجزای صورتتان کوچک و ظریف است ، به هیچ وجه مقادیر زیاد ژل را به لب هایتان تزریق نکنید.شکل زیر به خوبی نشان گر این است که با انجام این کار چه اتفاقی برای صورتتان خواهد افتاد

232 - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!
بایدها و نباید های تزریق ژل لب

در صورتی که لب هایتان نازک است اما چشمانی درشت و بینی عریضی دارید ، پزشکتان میزان تزریق را بیشتر خواهد کرد تا لب ها در هماهنگی کامل با دیگر اجزای صورتتان باشد.نمونه ی موفق یک تزریق خوب را در شکل زیر می بینید :

237 300x168 - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!
بایدها و نباید های تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب چقدر است ؟

فارغ از بحث طبیعی یا غیر طبیعی بودن این گونه عملیات های زیبایی ، مسئله ی هزینه و قیمت ها را نمی توان در نظر نگرفت.خیلی ها به یک دلیل ساده و طبیعی این کار را انجام نمی دهند :

تزریق ژل لب برای این دسته از افراد ، درمان گرانی به حساب می آید.

اما واقعیت این جاست که این مسئله نیز از پیش داوری های موجود می آید. قیمت و هزینه ی تزریق ژل لب به هیچ وجه بالا نیست.فرض را بر این بگذارید که شما می خواهید با استفاده از روش ها و درمان هایی غیر از تزریق ژل ، لب هایتان را برجسته تر کنید.

احتمالا باید در وهله ی اول ، پول زیادی را صرف خرید انواع و اقسام ویتامین ها و محصولات بهداشتی کنید که نوید این را می دهند که لب هایتان را برجسته می کنند. بعد از آن باید ماه ها از این محصولات استفاده کنید. در مصرف آن ها مداومت و دقت داشته باشید ، صبور باشید تا در نهایت اندکی لب هایتان برجسته تر شوند.

خب ، چقدر پول هزینه کرده اید ؟ خیلی زیاد ؟! معلوم است.این گونه محصولات نه تنها نتیجه ی چندان خوبی به بار نمی آورند بلکه مبالغ زیادی را هم از شما خواهند گرفت.

تزریق ژل چندین مزیت فوق العاده دارد :

بسیار سریع نتیجه ی آن را می توانید روی لب هایتان مشاهده کنید ( عموما بلافاصله بعد از اتمام عملیات)

تا چندین ماه ماندگاری خواهند داشت ( بسته به نوع ژلی که تزریق کرده اید )

233 300x245 - تزریق ژل لب طبیعی را امتحان کنید و تفاوت را احساس نمایید !!
هزینه تزریق ژل لب چقدر است ؟

عوارض جانبی ناشی از این گونه عملیات ها بسیار ناچیز است (احتمالا اندکی دچار کبودی و تورم شوید که بعد از چند روز به طور کامل از بین خواهند رفت )

با مزیت هایی که ذکر کردیم ، طبیعی است که عنوان کنیم تزریق ژل ، درمانی کاملا مقرون به صرفه و ارزان است.

خشکی لب بعد از تزریق ژل

وقتی که صحبت از عوارض جانبی بعد از تزریق ژل مطرح می شود ، خیلی ها به تورم و کبودی اشاره می کنند. ناگفته نماند که اندکی تورم و قرمزی بعد از تزریق ژل لب طبیعی است. به هر حال لب هایتان به زمانی احتیاج دارند تا بتوانند خود را با مواد جدید تطبیق بدهند.

اما عارضه ای که خیلی را به خود درگیر می کند اما صحبت چندانی از آن نمی شود ، خشکی لب ها بعد از تزریق ژل است.

گزارش هایی وجود دارد که برخی افراد تا یک ماه دچار خشکی لب می شوند.شاید به نظر ساده برسد اما واقعیت این جاست که این عارضه می تواند آزار دهنده باشد.در ادامه تصمیم داریم به راهکارهایی اشاره کنیم که می توانند تا حد زیادی این خشکی را از بین ببرد.

برای رفع خشکی لب ها بعد از تزریق ژل می تواند به طور مداوم از یک نرم کننده استفاده کنید ، مثل وازلین یا آکوافور!!

مصرف این گونه نرم کننده ها نه تنها باعث می شود که لب هایتان مرطوب و نرم بمانند بلکه از خیس کردن آن ها با زبان نیز جوگیری می کنند ( شما که قطعا نمی خواهید وازلین روی لب هایتان را لیس بزنید)

مصرف ویتامین هایی مثل ویتامین E نیز می تواند تا حدی زیادی از خشکی لب ها جلوگیری کند. مصرف میوه و سبزیجاتی که حاوی این ویتامین هستند نیز می تواند موثر و مفید واقع شود.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

برای این که تا جای ممکن میزان کبودی یا تورم ناشی از تزریق را کاهش دهید ، دستورالعمل های زیر را رعایت کنید :​

  • یک هفته قبل از تزریق ژل از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون مثل آسپرین ، موترین و ایبوبروفن اجتناب کنید. اگر این داروها را مصرف کرده اید بهتر است قبل از انجام تزریق با پزشک خود مشورت کنید
  • تا یک هفته از مصرف مکمل ها و افزودنی هایی مثل دارچین ، گینکو بیلوبا ، روغن گل پامچال ، سیر ، جینسینگ و ویتامین E خودداری کنید
  • از سه روز قبل ، از مصرف محصولات موضعی مثل ترتینوین (Retin-A ) ، گلیکول اسید یا هرگونه محصولات ضد پیری اجتناب کنید
  • سه روز قبل از درمان ، از وکس ، اصلاح یا مصرف هر گونه کرم موبر بر روی ناحیه ی تحت درمان اجتناب کنید
  • 24 ساعت قبل از درمان ، از مصرف هرگونه نوشیدنی های الکلی خودداری کنید
  • در صورتی که قبلا مبتلا به زخم های سرد صورت بوده اید ، احتمال این وجود دارد که نفوذ آمپول تزریق به پوست موجب بروز هر چه بیشتر این زخم ها شود.اگر به این مسئله دچار بوده اید ؛ بهتر است با پزشک خود مشورت کنید
  • اگر باردار یا شیرده هستید یا این که به هرگونه موادی حساسیت دارید یا از اختلالات عصبی رنج می برید ، تزریق ژل را انجام ندهید.

روز درمان

  • با صورتی تمیز ، شسته شده و بدون آرایش در جلسه ی درمانی خود حاضر شوید
  • برای این که درد و ناراحتی شما در حین درمان کاهش پیدا کند ، ممکن است نوعی بی حسی موضعی به محل تزریق زده شود.در برخی مواقع ، یک نوع داروی بی حس کننده نیز در اطراف محل درمان ، تزریق خواهد شد

چند ساعت بعد از درمان

  • ممکن است بلافاصله بعد از درمان دچار اندکی قرمزی ، کبودی ، تورم ، شل شدگی یا خارش در محل تزریق شوید. از خاریدن ، ماساژ یا دست زدن به این ناحیه خودداری کنید.این عوارض کاملا عادی و طبیعی هستند و چند ساعت الی چند روز بعد ، به طور خود به خود از بین می روند.اگر این عوارض جانبی تا 3 روز بعد از اتمام درمان از بین نرفتند ، با پزشک خود تماس بگیرید.
  • برای این که مشکل کبودی احتمالی برطرف شود ، پزشکتان از کرم آرنیکا و قرص های بروملاین استفاده خواهد کرد
  • در صورتی که لازم باشد ، برای رفع درد ممکن است پزشکتان قرص استامینوفن را تجویز کند.

6 الی 10 ساعت بعد از درمان

  • از مصرف نوشیدنی های الکلی و فعالیت های سنگین اجتناب کنید چرا که ممکن است خطر کبودی را افزایش دهند
  • تا زمانی که قرمزی و تورم کاملا از بین برود ، از قرار دادن محل درمان در محیط های گرم خودداری کنید.این مسئله شامل حمام آفتاب ، سونا ، سولاریوم و..می شود. علاوه بر این از قرار گیری در محیط خای خیلی سرد اجتناب کنید (مثل انجام ورزش های زمستانی مانند اسکی)
  • برای درمان کبودی ، توصیه می شود از کرم های موضعی آرنیکا یا روغن های طبیعی ای که جهت کاهش کبودی به کار می روند ، استفاده کنید.این روغن ها در برخی غذاهای طبیعی وجود دارند
  • حرکت محل درمان را تا جای ممکن کاهش دهید.اگرچه در صورتی که برآمدگی وجود داشته باشد می توانید محل تزریق را ماساژ دهید.بسته به محل درمان و نوع ژلی که تزریق شده است ، احتمال این وجود دارد که اندکی دچار خشکی و سفتی شوید.این نواحی به مرور زمان نرم و منعطف می شوند (معمولا 1 الی 2 هفته بعد )
  • می توانید از ضد آفتاب و آرایش استفاده کنید و امکان این وجود دارد که محل تزریق را با ملایمت بشویید.

توصیه های دیگر پس از اتمام درمان

بعد از تزریق ژل ها ، می توانید با به کار گیری برخی دستورالعمل ها ،نتیجه ی بهتری کسب کنید.محصولاتی که حاوی ویتامین C هستند می توانند قدرت پوسته را بیشتر کرده و انعطاف و بافت آن را بهبود ببخشند.علاوه بر این ، مصرف ترتونوین می تواند اپیدرم پوست را بازسازی کند.به مرور زمان این محصول، پوست را تقویت کرده و خشکی ابریشمی بودن آن را بهبود ببخشند.

  • بیش از 90 درصد آسیب های پوستی ( پیری، چروک ها ، نقاط تیره ، هایپرپیگمنیشن ) ناشی از صدمات نور آفتاب است.استفاده ی ضد آفتاب ها برای داشتن پوستی سالم و طبیعی بسیار حیاتی است.باید هر 4 ساعت دوباره ضد آفتاب خود را تمدید کنید.بهتر است ضد آفتاب شما، SPF بالاتر از 45 داشته باشد.
  • شاید برایتان سخت باشد که در طول روز مدام ضدآفتاب به پوست خود بزنید.برای رفع این مشکل ، به شما ضدآفتاب های پودری را پیشنهاد می کنیم.

در صورتی که دچار مشکلات زیر شدید ، فورا با پزشک تماس بگیرید :

  • تب یا لرز
  • اگر محل تزریق قرمز ، داغ و حساس به لمس شد
  • درد شدید یا درد افزاینده
  • لکه های بی رنگ روی محل تزریق

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: