بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !!

0

بهترین فیلر لب

بهترین فیلر لب

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در سال 2016 ، بیش از 7 میلیون تزریق فیلر و بوتاکس در ایالات متحده انجام شد و بیشتر مردان و زنان از نتایجی که این گونه درمان ها بر کاهش علائم پیری می گذارند ، بسیار راضی و خرسند هستند.

اما سوالی که در میان همه رایج است ، این است که بهترین فیلر لب چیست ؟ و از کجا بدانیم که کدام فیلر برای ما مناسب تر است ؟

بیشتر از این که انتخاب یک فیلر مهم باشد ، انتخاب پزشک متخصصی که در زمینه ی تزریق های زیبایی ماهر و کاربلد باشد حائز اهمیت است!بهترین فیلر لب

پزشک شما باید در تزریق انواع فیلرها متخصص و وارد باشد.بهترین فیلر لب

برای این که اطلاعات بیشتری راجع به بهترین فیلرها به دست آورید ، توصیه می کنیم که مطلب زیر را از دست ندهید!

96 1024x461 - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !!
بهترین فیلر لب

قبل از هر چیزی باید از خودتان سوال کنید که تزریق فیلر را برای کدام بخش بدن و چرا انجام می دهید ؟بهترین فیلر لب

صورتم گود افتاده و لاغر شده است

هر چه سن ما بالاتر می رود ، مواد چربی صورتمان کاهش پیدا کرده و منجر به بروز ظاهری پیر و گود افتاده می شود.برای این معضل شما نیازی به فیلری را دارید که پوستتان را لیفت کرده، حجم دهی کند و ظاهر جوان تری برای شما به ارمغان بیاورد بهترین فیلر لب

درباره فیلرهای زیر از پزشک خود سوال کنید بهترین فیلر لب

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • VOLUMA XC
  • Sculptra
  • Radiesse

چه بلایی بر سر گونه هایم آمده است ؟

گونه های پُر و حجیم نشانه ی جوانی است و با بالا رفتن سن طبیعی خواهد بود که حجم آن ها کاهش پیدا کرده و گونه ها دچار افتادگی شوند.حجم دهی و پُر کردن گونه ها می تواند تفاوت زیادی در ظاهرتان ایجاد کرده و شما را چندین سال جوان تر نشان دهد!

برای این معضل راجع به فیلرهای زیر از پزشک خود سوال کنید :

  • وولوما
  • پرلین/رستیلن لیفت

چین و چروک های پوستی ام عمیق و قابل مشاهده شده اند

چین های کنار بینی از گوشه ی بینی شروع شده و دقیقا تا پایین دهان ادامه دارند و با بالا رفتن سن عمیق تر می شوند.بهترین فیلری که می توانید برای رفع این مشکل انتخاب کنید ، شامل موارد زیر است :

  • VOLLURE
  • بلوترو
  • اسکالپترا
  • پرلین/رستیلن لیفت

چین هایی در گوشه ی دهانم به وجود آمده اند 

خطوط ناشی از لبخند زدن می تواند یادآور تمام خاطرات خوشمان باشد اما علاوه بر این ممکن است منجر به پیر شدن ظاهرمان نیز شوند.این چین ها می تواند گوشه ی دهان ظاهر شوند یا حتی به صورت افقی به سمت چانه نیز کشیده شوند.به خاطر این که این بخش از صورتتان خیلی حرکت می کند ، یک نوع فیلر انعطاف پذیر ولی ایستا، می تواند بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

99 - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !!
بهترین فیلر لب

بهترین مارک برای تزریق خط خنده

  • VOLLURE XC
  • ژوویدرم Ultra Plus XC

چین های خفیف یا پوست خسته ای دارم

طبیعی است که با بالا رفتن سن ، متوجه بروز برخی چین های خفیف روی صورت خود شوید.گرچه می تواند با درمان های از قبیل جوانسازی پوست به راحتی این مشکل را درمان کرد اما تزریق فیلر نیز گزینه ی فوق العاده ای برای رفع چروک های پوستی و هم چنین بهبود ظاهر آن می باشد.از جمله ی این فیلر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • VOLBELLA XC
  • ژوویدرم Ultra XC
  • فیلر رادیس

لب های برجسته تری می خواهم

حجیم بودن و داشتن لب هایی خوش فرم ، در حال حاضر ترند جهانی هستند و گزینه های زیادی برای دست یافتن به نتیجه ی مورد نظر وجود دارد.بسته به ظاهری که می خواهید داشت باشید،؛ فیلرها می توانند لب هایتان را برجسته و خوش فرم ساخته و هم چنین کاهش حجم ناشی از پیری را در لب ها بهبود بخشند!بهترین فیلر لب شامل موارد زیر است :

  • VOLBELLA XC
  • VOLLURE XC

خطوط عمودی اطراف لب هایم دارم

دهان شما روزانه فعالیت زیادی دارد و حرکات مکرر ناشی از لبخند زدن ، خوردن و حتی نواختن برخی سازهای بادی، می توانند اثرات ماندگاری روی دهان داشته باشند.خطوط عمودی کوچک بالای لب ها می تواند ظاهری پیر و خسته به شما بدهید اما با انتخاب یک فیلر مناسب می تواند این خطوط را از بین برده و ظاهری جوان به لبخند خود ببخشید.بهترین فیلر برای رفع این معضل شامل موارد زیر است :

  • VOLBELLA  XC
  • ژوویدرم Ultra XC

انواع فیلرها و چگونگی عملکردشان بر روی پوست

بر عکس تزریق بوتاکس ، که موجب فلج موقت عضلات صورت می شوند ، فیلرهای پوستی بیشتر مواقع برای این به کار می روند تا فضایی را زیر پوست ایجاد کرده تا بتوانند چین ها را از بین برده و کاهش حجم ناشی از پیری را درمان کنند

فیلرهای هیالورونیک اسید

فیلرهای هیالورونیک اسید به خاطر نتایج درخشان و ظاهر طبیعی ای که به همراه می آورند ، در میان مردم بسیار محبوبند!بهترین فیلرهای هیالورونیک اسید شامل موارد زیر است :

  • خانواده ی فیلرهای ژوویدرم
  • فیلرهای بلوترو
  • پرلین/رستیلن لیفت
97 - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !!
بهترین فیلر لب

فکت علمی : هیالورونیک اسید HA نوعی مواد است که در بافت های مخاطی، عصبی و همبند انسان یافت می شود.

هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به خاطر این که می تواند آب را در خود نگه دارد ، به رطوبت ،جوانی و نرمی پوست کمک می کند.درمیت(عمیق ترین لایه ی پوست) از هیالورونیک اسید و کلاژن ساخته می شود و با بالا رفتن سن، تولید این دو ماده در بدن کاهش پیدا می کند.

دلیلی که موجب می شود هیالورونیک اسید چنین ماده ی قدرتمندی برای فیلرهای پوستی باشد این است که موجب رطوبت پوست می شود.وقتی که این ماده در فیلر تزریقی وجود داشته باشد ، با آب ترکیب شده و منجر به نرمی و پُر کردن چین و چروک ها می شود.

علاوه بر این می تواند ظاهر حجیم را نیز به صورت فرد برگرداند.

ممکن است هیالورونیک اسید موجود در فیلرها ، از بدن حیوانات نیز به دست آمده باشد.به خاطر این که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود ، احتمال بروز عوارض جانبی نیز بسیار کم است!

با تشکر از اطلاعات فراوانی که درباره روند پیری ،عملکرد هیالورونیک اسید و کیفیت فیلرهای پوستی داریم ،قادریم که نتایج ماندگار تر و بهترین را از تزریق های زیبایی به دست آوریم.

 غالب مواقع،هیالورونیک اسید موجود در فیلرهای پوستی ، به سرعت با بدن سازگار شده و نتایج بسیار خوبی به همراه دارند!

البته همه ی انواع هیالورونیک اسید یکسان و مشابه نیستند و برخی از این مارک ها از بقیه بهترند.سایز مولکول های هیالورونیک اسید و ترکیب آن ها می تواند در نتیجه ی به دست آمده و هم چنین ماندگاری فیلر موثر باشد!

قیمت ژل هیالورونیک اسید

البته هر مرکزی قیمت های مخصوص به خود را دارد که با توجه به تجربه و تخصص پزشک آن مرکز تعیین خواهد شد. اما به علت مرغوبیت ژل های حاوی هیالورونیک اسید و عدم بروز عوارض جانبی به هنگام تزریق این نوع ژل ها ، قیمتشان نیز بالاتر خواهد بود.

البته نکته ای که باید مد نظر داشت این است که تزریق ژل را برای کدام ناحیه از صورتتان انجام می دهید و میزان آن چقدر خواهد بود.

واحد اندازه گیری ژل ها ، سی سی است و قیمت آن نیز بر حسب سی سی محاسبه می شود.

دقت داشته باشید که ژل های کمتر از یک میلیون تومان ممکن است بی کیفیت و تقلبی بوده و منجر به بروز عوارض جانبی بر روی پوستتان شود!

فیلرهای بدون هیالورونیک اسید

گرچه فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید به شدت محبوب هستند اما تنها انتخاب شما نخواهند بود و برخی مواقع فیلرهای جایگزین نتایج بهتری برای شما به همراه خواهند داشت.فیلرهای بدون هیالورونیک اسید ، حاوی مواد مختلفی از جمله کلاژن و ترکیبات معدنی می باشند.

بیشتر مواقع این فیلرها دو مزیت اصلی دارند :

علاوه بر این که موجب حجم دهی و رفع چروک های پوستی می شوند ، می توانند به تولید کلاژن بیشتر در پوست نیز کمک کنند و به این ترتیب ظاهر جوان تر و سالم تری برای شما به ارمغان بیاورند.

گرچه می توانید انتظار نتایج فوق العاده ای از تمام این محصولات داشته باشید اما بهتر است در این مورد به پزشک خود اطمینان کنید تا بهترین نوع فیلر را برای شما انتخاب کند.علاوه بر این راجع به آلرژی هایی که دارید هم با پزشک خود صحبت کنید

هم چنین در صورتی که از نتایج حاصل از تزریق فیلر راضی نبودید ، می توانید از پزشک خود سوال کنید که چگونه می توان اثرات آن ها را رفع کرد.

برعکس فیلرهای هیالورونیک اسید ، نمی توان فیلرهایی که در بالا ذکر کردیم را حل کرد و تنها به مرور زمان این اتفاق رخ خواهد داد.

100 - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !!
بهترین فیلر لب

فیلرهای موجود در بازار

فیلرهای خانواده ی ژوویدرم ، فرمول های چند گانه ای دارند که برای درمان معضلات مختلف صورت طراحی شده اند.تمام محصولات ژوویدرم حاوی لیدوکائین هستند تا درد ناشی از درمان را کاهش داده و هرگونه ناراحتی را برطرف کنند.

  • ژوویدرم XC : به خوبی می تواند ظاهر چین های عمیق و وخیم را بهبود داده و چندین سال جوانترتان کند.
  • ژوویدرم VOLLURE® XC : نوعی ژل مرغوب است که برای نرمی چروک های عمیق اطراف بینی و دهان به کار می رود.این فیلر ، از ژوویدرم های مخصوصی که حاوی مولکول های کوچک هیالورونیک اسید استفاده می کند تا چروک های ناحیه ی پایین صورت را بهبود بخشیده و چهره تان را زیباتر سازد.این نوع فیلر برای خطوط خنده و چین های اطراف دهان بسیار موثر و مفید است
  • ژوویدرم VOLUMA® XC : این نوع ژل برای بازگشت حجم کلیه نقاط گونه ها به کار می رود و ظاهر جوان تری به صورت می بخشد.علاوه بر این موجب لیفت نیز شده و به طرز قابل توجهی سن فرد را کمتر نشان می دهد!
  • ژوویدرم VOLBELLA ® XC : این نوع ژل بیشتر مواقع برای حجیم کردن لب ها و بهبود فرم کلی آن ها به کار می رود و علاوه بر این موجب رفع خطوط عمودی گوشه لب نیز می شود.میزان هیالورونیک اسید موجود در این نوع ژل کم است تا اطمینان حاصل شود که لب ها به قدر کافی نرم شده و ماندگاری آن ها تا یک سال نیز دوام خواهد داشت

مثل محصولا ژوویدرم ، فیلرهای بلوترو نیز حاوی هیالورونیک اسید می باشد و برای پُر کردن چروک ها و کاهش حجم ناشی از پیری به کار می روند.آن چه که موجب فرق میان این دو محصول می شود ، نحوه ی اتصال،استحکام و انعطاف پذیری ژل است.میزان چسبندگی بلوترو کمتر است و می تواند به نواحی کوچک درمیت سرایت کند و به همین خاطر غالب مواقع توصیه می شود که از این نوع فیلرها برای چین های کوچک استفاده شود!

پرلین/رستیلن لیفت: از سوی دیگر، این نوع از ژل ها ، حاوی مولکول های سنگین تر هیالورونیک اسید می باشند که به همین خاطر استفاده از آن ها را برای درمان چروک های عمیق ، چین های اطراف دهان و هم چنین افزایش حجم گونه ها ، بسیار مناسب و مفید می کند!

رادیس : این نوع فیلر حاوی کلسیم هیدروکسی لاپاتیت است که نوعی مواد طبیعی یافت شونده در استخوان و غضروف های انسان می باشد.وقتی که این نوع فیلر تزریق شود ، به سرعت می تواند موجب افزایش حجم و هم چنین تحریک تولید کلاژن در پوست شود.رادیس را می تواند با لیدوکائین ترکیب کرد تا درد ناشی از تزریق کاهش پیدا کند.علاوه بر این چنان چه به خاطر جوانسازی پوست ، تصمیم به تزریق فیلر دارید ، ژل رادیس بهترین انتخاب ممکن جهت کاهش چروک ها می باشد.

اسکالپترا : این فیلر نوعی اسید پلی-L-لاکتیک است که به تحریک تولید کلاژن کمک می کند و ساختار داخلی پوست را تقویت خواهد کرد .علاوه بر این حجم از دست رفته ی پوستی را باز می گرداند.مزیت اصلی و فوق العاده این نوع فیلر در این است که ماندگاری آن حداقل دو سال خواهد بود.

101 1024x683 - بهترین فیلر لب + انتخاب یک پزشک ماهر : داشتن ظاهری جوان و فوق العاده !!
بهترین فیلر لب

انتخاب فیلر مناسب + پزشک متخصص : راز کسب بهترین نتیجه

آخرین قدم انتخاب بهترین نوع فیلر در این است که با یک پزشک متخصص و آموزش دیده کار کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را برای داشتن ظاهری زیبا و جوان به دست آورید.به جای این که به اولین پزشک غیرماهری که پیدا می کنید ، مراجعه نمایید ، بهتر است دایره ی جستجوهای خود را بیشتر کرده و شخصی را پیدا کنید که علاوه بر تخصص و تجربه ، شناخت خوبی نسبت به آناتومی چهره داشته باشد.

سخن آخر 

در نهایت همه چیز به انتخاب یک پزشک ماهر برمی گردد. به جای انتخاب سرخود یک نوع فیلر بهتر است به توصیه های پزشک خود گوش دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود !

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

پزشکان و متخصصان زیبان 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: