راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد

0

لیزر موهای زائد بازو

تا حالا شده از زیاد بودن موهای زائد بازو و دست تون کلافه بشید؟ یا تیغ کشیدن و موم انداختن های مکرر خسته اتون کرده باشه؟ یا اینکه یهویی قرار باشه جایی برید بعد به دستاتو نگاه کنید و بعدش با خودتون گفته باشید ای دل غافل با این موها چیکار کنم؟ معمولاً این جور وقتا زمانی برای اصلاح موهای زائد ندارین و شاید مجبور بشین یه لباس آستین بلند بپوشید تا موهای دست و بازو تون رو قایم کنید. حالا تصورش را بکنید که هوا گرمه و پوشیدن لباسی که موهای زائد بازوتون رو بپوشونه چقدر می تونه روی اعصاب تون باشه😰 خوب حالا بگید ببینم دوست دارین برای همیشه از شر موهای اضافی بازو و دست تون خلاص بشین؟ اگه جواب تون مثبته این مقاله رو تا آخر بخونید چون خبر خوبی براتون داریم 😊

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برطرف کردن موهای زائد بازو

رشد بیش از حد موهای زائد بازو در میان خانم ها یک مشکل بسیار شایع است که می تواند ظاهر ناخوشایندی را به وجود بیاورد و حتی وجود این موهای زائد باعث احساس خجالت در خانم ها می شود. روش های قدیمی برای برطرف کردن موهای زائد معمولا دردناک هستند و باید زمان زیادی را برای برطرف کردن موهای زائد صرف کنید به علاوه نتایجی که از این روش به دست می ‌آید معمولاً رضایت بخش نیست و دوباره پس از مدتی موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد.

Laser Hair Remova For Arms in Orlando  element21 300x229 - راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد

برخی از خانم ‌ها برای برطرف کردن موهای اضافی بازو از الکترولیز استفاده می کنند اما مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که الکترولیز یک روش دردناک و گران قیمت است و معمولاً تعداد جلسات مورد نیاز برای برطرف کردن موهای زائد بسیار زیاد است و این مسئله باعث خسته شدن متقاضی خواهد شد.

بهترین و موثرترین روش برای برطرف کردن موهای زائد بازو مراجعه به مرکز لیزر است تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید. در مراکز لیزر اپراتور های باتجربه در ابتدا به ارزیابی مو و نوع پوست شما می پردازند تا یک برنامه درمانی متناسب با شرایط شما را طراحی نمایند. به طور کلی لیزر موهای زائد یک روش بسیار عالی برای خانم ها است زیرا به خوبی موهای زائد بدن را از بین می ‌برد و فرآیند درمان طی مدت بسیار کوتاهی انجام خواهد شد.

آیا لیزر موهای زائد بازو دردناک است؟

images 8 - راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد

معمولا لیزر موهای زائد یک روش نسبتا بدون درد است و در مقایسه با روش هایی از قبیل موم انداختن یک روش مناسب برای برطرف کردن موهای زائد بازو محسوب می شود. درد و سوزش حاصل از لیزر بسیار خفیف و قابل تحمل است اما برخی از خانم ها پوست نازکی دارند که می توان برای آنها از ژل بی حسی موضعی استفاده کرد.
البته امروزه جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد دارای سیستم خنک کننده هستند که از میزان درد و ناراحتی خفیف این درمان می کاهند. اکثر خانم هایی که به لیزر موهای زائد بازوی خود پرداخته ‌اند ادعا می ‌کنند که سوزش حاصل از لیزر در مقایسه با سایر روش های موجود از قبیل بند انداختن بسیار ناچیز است و به راحتی قابل تحمل است.

هزینه لیزر موهای زائد بازو چقدر است؟

لیزر موهای زائد بازو یک روش مقرون به صرفه است و به طور کلی هزینه حاصل از لیزر موهای زائد به تراکم موها، وسعت موضعی که قرار است لیزر شود و رنگ پوست و مو بستگی دارد. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بازو مسئله ای است که در تعیین هزینه لیزر تأثیر می گذارد.

آنچه که در خصوص لیزر موهای زائد اهمیت دارد این است که هزینه انجام آن در مقایسه با سایر روش های موجود کمتر است زیرا شما یک سرمایه گذاری بلند مدت را انجام می دهید و در پایان دوره درمان با لیزر پوستی تمیز و لطیف و بدون مو خواهید داشت.

آیا آقایان می توانند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بازو استفاده کنند؟

معمولا موهای بازوی آقایان زبرتر و بیشتر است و این مسئله در اعتماد به نفس تعداد زیادی از آنها تاثیرات منفی می ‌گذارد چرا که گاهی اوقات سطح موهای زائد باز و آنقدر زیاد است که به جز سیاهی چیزی دیده نمی شود به نحوی که آقایان از پوشیدن لباس آستین کوتاه خجالت می ‌کشند.

۱۳۴۱۱۵ 300x218 - راز بازوهای صاف و بدون موی خانم ها چیست؟|لیزر لیزر موهای زائد بازو| برطرف کردن موهای زائد

در این افراد لیزر موهای زائد یک روش عالی برای بهبود وضعیت بازوها و افزایش سطح اعتماد به نفس محسوب می شود. حتی این گروه از آقایان می توانند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد در سایر نقاط بدن خود از قبیل صورت، شکم، قفسه سینه، کمر و مواردی از این قبیل استفاده کنند و به ظاهر دلخواه دست پیدا کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد در آقایان چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد در آقایان به عوامل متعددی از قبیل وسعت موضع مورد نظر، میزان موهایی که باید از بین برود، ضخامت و زبری موها و رنگ پوست بستگی دارد. به طور متوسط تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای بازو بین سه تا شش جلسه است که تعیین تعداد جلسات به نظر پزشک در ارزیابی دقیق پوست بستگی دارد و مرکز لیزر می تواند به طور قطعی تعداد جلسات مورد نیاز را برای کسب نتیجه نهایی تعیین کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

وجود موهای زائد روی دست بازو و انگشتان علاوه بر ایجاد ظاهر نامطلوب و اعتماد به نفس فرد تاثیرات منفی می گذارد و حتی در برخی از مشاغل که آراستگی ظاهر اهمیت بسیار زیادی دارد و موقعیت کاری آقایان به چالش کشیده می ‌شود که در چنین حالتی برطرف کردن موهای زائد علاوه بر بهبود ظاهر دست ‌ها باعث افزایش سطح اعتماد به نفس افراد خواهد شد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: