بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید!

0

بهترین روش درمان چروک دور چشم

بهترین روش درمان چروک دور چشم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا به حال با کسی برخورد کرده اید که با وجود سن کم ، دور چشم های خسته و پر از چین و چروکی داشته باشد ؟ اولین واکنش شما نسبت به این فرد چه بوده است ؟ احتمالا با خود گفته اید که چقدر خسته و بی حال به نظر می آید و انگار که تمام طول شب نخوابیده !

اما واقعیت این است که چروک های دور چشم ، به خاطر بی خوابی و خستگی نیست!

ساختار چهره ی برخی افراد به گونه ای است که در سنین پایین نیز دور چشم هایشان چروک های ریزی ایجاد می شود که تاثیر فراوانی بر صورتشان خواهد داشت.

در این مسئله به هیچ وجه نباید ، فاکتور ژنتیک را از یاد برد. پوست صورت برخی افراد نازک و خشک است که همین مسئله موجب می شود زودتر از هم سالان خود به چین و چروک های دور چشم گرفتار شوند.

71 - بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید!
بهترین روش درمان چروک دور چشم

اما سوالی که در این میان مطرح می شود این است که بهترین راه چاره برای رفع و درمان این چروک ها چیست ؟آیا استفاده از ماسک ها و روغن های گیاهی می تواند تاثیری در رفع این معضل داشته باشد؟!
در ادامه تصمیم داریم به بهترین روش درمان چروک دور چشم اشاره ای داشته باشیم. با ما همراه باشید.

درمان قطعی چروک دور چشم

اگر شما هم با این مسئله دست و پنجه نرم می کنید ، احتمالا بهترین راهکار ممکن ، استفاده از ژل های هیالورونیک اسید می باشد.

نکته اینجاست که روند پیری و چروک افتادن دور چشم تنها به پوست صورت برنمی گردد. بلکه مسئله بسیار عمیق تر از این حرف هاست!

هرچه سن شما بالاتر می رود ، عضلات و چربی های صورت شما رو به تحلیل می روند و همین مسئله بر روی پوست شما تاثیر خواهد گذاشت.به عبارت دیگر برای درمان چروک های پوستی ، کار کردن بر روی پوست کافی نمی باشد.بلکه باید از روش های استفاده کرده که عضلات و بافت های چربی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

تزریق ژل برای رفع چین و چروک دور چشم چگونه است ؟

یکی از بهترین راه ها برای کاهش چین و چروک اطراف چشم ، تزریق فیلرهای پوستی می باشد.این فیلر ها حجم از دست رفته ی گونه ها را بر می گردانند و تاثیری فوق العاده بر روی صورت خواهند داشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

علاوه بر کاهش چروک های اطراف چشم ، فیلر و ژل گودی و سیاهی زیر چشم را نیز بهبود می بخشند.

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که فیلرها گرچه به کاهش چروک های اطراف چشم کمک می کنند اما موجب نخواهند شد که در آینده نیز هیچ گونه چروکی اطراف چشم به وجود نیاد.در واقع اثر تزریق ژل کاملا موقتی خواهد بود (تقریبا 6 الی 12 ماه )

بهترین ژل تزریقی صورت چیست ؟

دو تا از بهترین مارک های موجود در بازار فیلرهای ژوویدرم و رستیلن می باشند.

این دو ژل حاوی هیالورونیک اسید می باشند که به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما به مرور زمان و بالا رفتن سن ، تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند.

در واقع هیالورونیک اسید مسئول ، تولید کلاژن و الاستین در پوست می باشد.طبیعی است که با تحلیل رفتن هیالورونیک اسید در بدن ، تولید کلاژن نیز کاهش پیدا کند و به این ترتیب پوست فرد دچار چین و چروک و افتادگی شود.

70 - بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید!
بهترین روش درمان چروک دور چشم

بهترین ماسک برای چروک دور چشم

صورت ما اجزای مختلفی دارد که هرکدام نقش مربوط به خود را در شکل دهی و فرم بخشی به چهره خواهند داشت.

صورت ما دارای عضله ، ماهیچه ، چربی و در نهایت پوست است. تغییر در هر کدام از این ها ، منجر به بروز چروک خواهد شد.

در واقع وقتی که چربی های صورت فرد به اصطلاح تحلیل می روند ، این مسئله بر روی پوست نیز تاثیر گذاشته و موجب افتادگی در آن خواهند شد.

حال سوال این جاست که برای افرادی که سن بالایی دارند ( بیش از 40 سال) می توان انتظار داشت که ماسک ها و روغن های گیاهی تاثیر داشته باشند؟!
در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین ماسک ها و ترکیبات گیاهی نیز نمی توانند شما را به نتیجه ی دلخواهتان برسانند. در واقع بروز چین و چروک ها اطراف چشم ، تنها به خود پوست برنمی گردد بلکه همان گونه که ذکر کردیم ، تحلیل چربی و تضعیف عضلات صورت نیز در این مسئله دخیل می باشند!

حال ماسک هایی که تنها قادر هستند بر روی پوست صورت تاثیر بگذارند ، چه فایده ای خواهند داشت ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تقریبا هیچ!

تمام توصیف هایی که از اثرات شگفت انگیز ماسک ها می دهند یک فریب بزرگ است و از عدم آگاهی افراد نسبت به چگونگی بروز چروک ها ناشی می شود.

هیچ ماسکی قادر نیست که کاهش حجم چربی ها و تضعیف عضلات را درمان کند. به همین خاطر باز هم توصیه می کنیم که برای رفع این معضلات به درمان های علمی تری از جمله تزریق ژل و بوتاکس روی بیاورید.

کپسول ویتامین e برای دور چشم

یکی دیگر از موادی که ادعا دارد برای رفع چروک دور چشم موثر و مفید واقع شود استفاده از کپسول ویتامین E می باشد.

ویتامین E در قالب پمادها و کپسول های مختلفی ارائه می شود.طریقه ی مصرف این محصول به این صورت است که باید کپسول را از وسط باز کرده و محتویات آن را زیر چشم بمالید.

69 - بهترین روش درمان چروک دور چشم چیست | ژل و فیلر را امتحان کنید!
بهترین روش درمان چروک دور چشم

ویتامین E به خاطر خواص آنتی اکسیدان خود به سیستم ایمنی بدن کمک کرده و جریان خون را بهبود می بخشد. گفته می شود که برای آن دسته از افرادی که دچار چین و چروک و دایره ی سیاه اطراف چشم هستند ، مصرف ویتامین E می توانند بهترین راهکار موجود باشد.

گرچه هیچ کس منکر خواص مفید ویتامین E نیست اما واقعیت اینجاست که همه چیز به شرایط خاص هر بیمار بستگی دارد.

به عنوان مثال در صورتی که بیش از 40 سال داشته باشید ، تنها مقصر اصلی برای بروز چین های اطراف چشم ، پوستتان نیست بلکه احتمال کاهش حجم چربی ها و افتادگی ماهیچه نیز در این مسئله نقش دارند و طبیعی است که خواص ویتامین E به هیچ وجه برای گودی زیر چشم و چروک هایی که اطراف آن حاصل می شود ، مفید نخواهد بود.

توصیه ی اصلی ما به شما عزیزان این است که تزریق ژل و فیلر را امتحان کنید و به بهترین شکل ممکن چروک های لجباز اطراف چشم را درمان نمایید.

پیروزکام باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: