بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم

0

بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد که اکثر آنها جز روش ‌های ساده و موقت هستند مانند تیغ کشیدن، موم انداختن یا بند انداختن. ممکن است برخی از این روش ها برای تعدادی از افراد کافی به نظر برسد اما برخی دیگر که بدن پر مویی دارند از رشد موهای زائد خود کلافه شده باشند و به دنبال روشی برای پیشگیری از رشد آن ها باشند تا دیگر نیازی به امتحان کردن روشهای مختلف نداشته باشند. لیزر تنها روش قطعی برای برطرف کردن دائمی موهای زائد نقاط مختلف بدن از قبیل دست و پا، صورت، زیر بغل، شکم، کمر، قفسه سینه، ناحیه تناسلی و سایر نقاط بدن است که امروزه محبوبیت بسیار زیادی دارد.

لیزر یک جایگزین جالب برای روش هایی است که موهای زائد شما را به صورت موقت از بین می ‌برند و شما را یک عمر از شیو کردن خلاص خواهد کرد. لیزر به شما کمک می ‌کند که موهای زائد همه نقاط بدن شما از بین برود و شما بدنی تمیز و بدون مو داشته باشید. لیزر موهای زائد، از طریق انتقال نور به سمت فولیکول ‌های مو که در زیر پوست وجود دارند به از بین بردن موهای اضافی می ‌پردازد. نور لیزر از طریق پوست به سمت ریشه موها ارسال می ‌شود و سپس آنها را تخریب می ‌کند به نحوی که دیگر امکان رشد آنها وجود ندارد.

در لیزر موهای زائد حتی فولیکول های بسیار ریز پوست نیز از بین می روند. لیزر یکی از روش ‌های بسیار موثر در برطرف کردن موهای زائد است که در مقایسه با سایر روشهای موجود یک روش بدون درد محسوب می ‌شود. دستگاه لیزر می تواند بخش های بزرگتر بدن از قبیل دست و پاها یا کمر را هدف قرار دهد حتی می توان از آن برای برطرف کردن موهای زائد نقاط کوچک بدن از قبیل پشت لب، گونه یا زیر بغل نیز استفاده کرد.

images 5 - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم

لیزر زمانی می تواند به صورت دائمی همه موهای زائد شما را از بین ببرد که همه جلسات درمان با لیزر را تکمیل کرده باشید و فولیکول های مو به صورت دائمی از بین بروند. تعداد جلسات مورد نیاز برای برطرف کردن موهای زائد به وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود و میزان تراکم موها بستگی دارد. متخصصان توانمند ما در مراکز لیزر می ‌توانند تعداد جلسات مورد نیاز برای برطرف کردن موهای زائد را مشخص کند و به شما برای دستیابی به آنچه که انتظارش را دارید کمک نمایند. آنها همچنین با شما در خصوص بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد صحبت می کنند تا شما بتوانید نتیجه خوبی به دست بیاورید.

پس از لیزر چه باید کرد؟

با ظهور فناوری لیزر میزان تمایل افراد برای برطرف کردن موهای زائد افزایش یافته است و آنها دوست دارند برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوند اما آنچه در خصوص لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد این است که باید به خوبی با عوارض جانبی لیزر آشنا شوید و بدانید که قبل از لیزر و بعد از آن چه اقداماتی را انجام دهید. در صورتی که شما از این موارد پیروی کنید نتیجه ای که از لیزر به دست می آورید حیرت ‌انگیز خواهید بود. برخی از این نکات به شرح زیر می باشند:

    • قبل از هر کاری بهترین مرکز لیزر که در زمینه برطرف کردن موهای زائد تخصص دارد را پیدا کنید و از آنجا وقت بگیرید.
    • روزی که قرار است موهای زائد شما لیزر شود باید بدن خود را شیو کنید تا همه موها از روی سطح پوست شما برداشته شوند.
    • پس از لیزر نیز ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است را به آرامی تمیز کنید این کار به ریزش سریع ‌تر موهایی که فولیکول های آنها از بین رفته است کمک می کند. برای این کار می ‌توانید از یک عدد لیف زبر استفاده کنید. هر چه زودتر در سلول های مرده پوست و فولیکول ها از پوست شما جدا شوند نتیجه بهتری از لیزر موهای زائد به دست خواهید آورد.
    • ما به همه مراجعین خود توصیه می ‌کنیم که اگر قرار است موهای زائد ناحیه تناسلی خود را لیزر کنید از لباس زیر نخی استفاده نمایید زیرا تا چند روز پس لیزر پوست آنها حساس می شود و پوشیدن لباس زیر نخی از ملتهب شدن پوست جلوگیری خواهد کرد. بهتر است پس از برطرف کردن موهای زائد خود توسط لیزر از پوشیدن لباس زیر خودداری کنید چرا که لباس زیر معمولاً تنگ است و باعث ساییدگی پوست ناحیه ای که لیزر شده است خواهد شد. اگر تمایل زیادی به پوشیدن لباس زیر دارید باید از لباس زیر و شلوار گشاد استفاده کنید تا پوست شما بتواند تنفس کند و از میزان قرمزی و التهاب آن کاسته شود. پوشیدن این نوع لباس برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند کاملاً ضروری است. از آنجایی که اکثر افراد پس از لیزر دچار التهاب پوست می شوند پوشیدن لباس زیر غیر نخی می ‌تواند به افزایش شدت التهاب ناحیه لیزر شده است دامن بزند پس بهترین کار این است که لباس زیر مناسبی را انتخاب کنید تا از ساییدگی پوست شما جلوگیری گردد.

۱۵۳۶۴۱ - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم

  • ما پس از اتمام جلسات لیزر به مراجعه کنندگان خود توصیه می ‌کنیم که از ژل آلوورا برای تسکین التهاب پوست خود استفاده کنند. یکی از دلایل پیشنهاد استفاده از ژل آلوئه ورا این است که می تواند به کاهش تورم و قرمزی پوست ناشی از لیزر موهای زائد کمک کند و از سوی دیگر باعث آبرسانی به پوست ملتهب و فولیکول های مو می شود. اگرچه ژل آلوئه ورا دارای خاصیت تغذیه کنندگی است و عملکرد بسیار جالبی دارد خواص ضد التهابی آن در کاهش التهاب پوست و پیشگیری از بروز عفونت غیرقابل انکار است.
  • پس از لیزر تا چند ساعت از انجام فعالیت ‌های سنگین خودداری کنید چرا که ورزش کردن باعث تعریق بسیار زیاد می شود و هنگامی که شما عرق می ‌کنید گرما و رطوبت بستر مناسبی را برای رشد باکتری ها و بروز عفونت فراهم می کند و باعث بدتر شدن میزان التهاب پوست خواهد شد پس کاملا احتیاط کنید.
  • نکته بسیار مهم تری که در خصوص لیزر موهای زائد مطرح می شود این است که حداقل تا دو هفته قبل و بعد از لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا پس از لیزر پوست شما بسیار حساس می ‌شود و به سرعت دچار سوختگی و آسیب دیدگی خواهد شد. در صورتی که پس از اتمام جلسات لیزر در مقابل نور آفتاب قرار بگیرید و از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نکرده باشید دچار آسیب دیدگی شدید پوستی خواهید شد. اگر مجبور هستید که بیرون بروید از کرم ضد آفتاب و کلاه و لباس پوشیده استفاده کنید تا همه جوانب احتیاط را رعایت کرده باشید.
  • معمولاً شما می توانید چند ساعت پس از لیزر دوش بگیرد ولی به خاطر داشته باشید که از دوش آب داغ خودداری کنید زیرا می تواند باعث افزایش التهاب و قرمزی پوست شما شود. بهترین کار این است که تا ۴۸ ساعت پس از لیزر موهای زائد از دوش آب داغ خودداری کنید و در عوض از دوش آب خنک استفاده نمایید تا از میزان التهاب پوست پس از لیزر کاسته شود.
  • مراقبت از پوست بعد از لیزر موهای زائد بسیار ضروری است زیرا به شما برای کسب نتایج عالی کمک می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

چگونه نتایج خوبی را از لیزر موهای زائد به دست بیاوریم؟

برای اینکه بتوانید نتایج بسیار خوبی از برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر به دست بیاورید باید به خوبی از پوست ناحیه‌ ای که لیزر شده است مراقبت کنید. اگرچه لیزر یک اقدام مهم در برطرف کردن موهای زائد به صورت دائمی است شما باید پس از لیزر به خوبی از پوست خود مراقبت کنید و حتما دوران درمان خود را تکمیل نمایید تا آنچه که از لیزر به دست می آورید باعث رضایت خاطر شما شود. ما در مرکز لیزر خود به مراجعه کنندگان مان پیشنهاد می کنیم که اگر واقعا قصد دارند برای همیشه موهای زائد خود را برطرف کنند باید برنامه درمان با لیزر را تکمیل کنند تا موهای زائد آنها برای همیشه ریشه کن شود و امکان رشد آن ها فراهم گردد.

به خاطر داشته باشید که هرچه فاصله بین جلسات لیزر طولانی تر باشد از میزان اثرگذاری مثبت آن کاسته خواهد شد. معمولا بین دو جلسه لیزر حدود ۴ تا ۸ هفته فاصله وجود دارد تا همه موهای زائد وارد فاز رشد شوند و درمان گردند. به طور کلی موهای ما در سه مرحله شروع به رشد می کنند. مرحله اول که فاز فعال نام دارد و ما در حالت رشد هستند، مرحله دوم که فاز استراحت نام دارد و موها دیگر رشد ندارند و مرحله آخر فاز ریزش نام دارد و موها شروع به جدا شدن از سطح پوست می کنند. از آنجایی که همه موها به صورت همزمان در فاز فعال قرار ندارند هر جلسه لیزر موهای زائد فقط ۲۰ درصد از موها را از بین می ‌برد به همین دلیل تکمیل دوران درمان با لیزر برای کسب نتایج مورد انتظار اهمیت بسیار زیادی دارد تا همه موها به طور کامل از بین بروند.

images 27 - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم

برخی از افراد تصور می ‌کنند که در همان جلسه اول لیزر کارشان تمام می ‌شود اما باید کمی صبوری کنند و دوران درمان خود را تکمیل نمایند تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوند و از مزایای حیرت ‌انگیز لیزر بهره مند گردند. پس از لیزر شما مجاز به بند انداختن یا موم انداختن نیستید زیرا در این دو روش فولیکول های مو از بین می روند و دیگر فولیکولی وجود ندارد که بتواند به جذب نور لیزر بپردازد.

تنها روشی که برای برطرف کردن موهای زائد در فواصل بین جلسات لیزر توصیه می شود شیو کردن است چرا که موهای زائد را از روی سطح پوست بر می دارد و شما برای جلسات بعدی لیزر هیچ مشکلی نخواهید داشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پنج سوالی که باید قبل از لیزر موهای زائد از اپراتور لیزر بپرسید

اگر شما هم قصد برطرف کردن موهای زائد خود را دارید به احتمال زیاد با سوالاتی در زمینه لیزر مواجه شده اید. در بخش زیر به ۵ سوالی که باید قبل از شروع برنامه درمان با لیزر از اپراتور بپرسید اشاره می کنیم:

    • برای لیزر موهای زائد از چه نوع فناوری استفاده می شود؟ آشنایی با نوع فناوری مورد استفاده در لیزر موهای زائد مهمترین دغدغه افرادی است که قصد لیزر را دارند زیرا می خواهند با میزان اثرگذاری مفید این فناوری آشنا شوند و نمی خواهند تحت درمان با روشی قرار بگیرند که دارای پرتوهای خطرناک است و برای بدن آنها ضرر دارد. معمولا اولین جلسه لیزر کمی ترسناک به نظر می ‌رسد اما کسب اطلاعات کافی در خصوص فناوری لیزر می تواند به شما آرامش خاطر می دهد تا با خیال راحت تحت درمان با لیزر قرار بگیرید.

images 29 300x164 - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم

    • چه نتیجه ای از لیزر موهای زائد به دست می آورم؟ نکته قابل توجهی که باید در خصوص لیزر موهای زائد به آن توجه کنید این است که رنگ پوست و مو های همه افراد یکسان نیست و هر فرد با شخص دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد و ممکن است نتیجه ای که یکی از دوستان شما در جلسه دوم لیزر به دست آورده است شما در نتیجه جلسه پنجم به دست بیاورید. به طور کلی نتایج حاصل از لیزر موهای زائد به نوع پوست و مو و نحوه پاسخ دهی بدن و موی شما به درمان بستگی دارد.
    • در فواصل بین جلسات لیزر چه کاری باید انجام بدهم؟ هنگامی که این سوال را از اپراتور لیزر می پرسید باید با دقت به پاسخی که از او دریافت می کنید گوش بدهید تا بدانید دقیقا باید چه کار کنید. اگر با این پاسخ مواجه شدید که ‘نیازی به انجام کار خاصی نیست’ بدون تردید باید یک مرکز لیزر دیگر مراجعه نمایید. ما در مراکز لیزر خود به همه مراجعه‌ کنندگان خود توصیه می کنیم که پس از لیزر هر بار به حمام می روند به کمک یک لیف یا کیسه به آرامی پوست خود را تمیز کنند. این کار به تسریع فرایند ریزش موهای زائد کمک می ‌کند همچنین از آنها می ‌خواهیم که هر ۴ یا ۸ هفته یک بار برای لیزر موهای زائد خود به مرکز لیزر مراجعه نمایند تا همه موهای زائد آنها وارد فاز فعال شده و امکان برطرف کردن آنها وجود داشته باشد. توجه کردن به زمان بندی مشخص شده برای برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا باید موها وارد فاز فعال شده باشند تا امکان هدف قرار دادن آنها وجود داشته باشد.
    • به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارم؟ همان گونه که قبلاً گفته ایم تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد و برطرف کردن آنها به صورت دائمی در همه افراد یکسان نیست و برخی از افراد پس از چند جلسه لیزر شاهد نتایج اولیه خواهند بود اما در برخی دیگر کمی طول می کشد تا موهای زائد شروع به ریزش نمایند. به طور کلی افرادی که رنگ موی آنها تیره است نتیجه بهتر و سریع تری از لیزر می گیرند زیرا هنگامی که رنگ موها تیره است لیزر می تواند به خوبی بین پوست و مو تمایز قائل شود و برطرف کردن آنها بپردازد. مادامی که رنگ موها تیره تر از پوست باشد اثر گذاری لیزر افزایش خواهد یافت. فراموش نکنید که حدود ۴ هفته قبل از وقت تعیین شده برای لیزر مجاز به اپیلاسیون نیستید زیرا وجود ریشه موها برای کسب نتایج عالی از لیزر کاملاً ضروری است.

    • از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد کدام نقاط بدن استفاده می شود؟ به احتمال زیاد این آخرین سوالی است که می توانید از اپراتور لیزر بپرسید. می ‌توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن از فرق سر تا انگشتان پا استفاده کرد. لیزر موهای زائد صورت، زیر بغل، دست و پا و ناحیه بیکینی در خانم ها بسیار شایع است و آقایان نیز برای برطرف کردن موهای زائد صورت، پشت گردن، قفسه سینه، کمر، شکم و ناحیه تناسلی به مراکز لیزر مراجعه می کنند.

 

اگر هر گونه سوال دیگری در خصوص برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر به ذهن تان رسیده است که تا این قسمت به آن اشاره نکرده ایم می توانید از اپراتور لیزر بپرسید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد؟

با فرا رسیدن تابستان و افزایش میزان تعریق بدن تمایل خانم ها برای لیزر موهای زائد بیکینی افزایش پیدا می ‌کند و از سوی دیگر تعداد بسیار زیادی از خانم ها برای فرار از گرمای دیوانه ‌کننده تابستان به استخر می روند تا کمی خنک شوند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که دوستان یا خواهرتان با شما تماس بگیرد و شما را برای رفتن به استخر دعوت نماید. از طرفی دوست دارید بروید و از طرف دیگر نیاز به شیو کردن دارید و چه بسا به همین خاطر درخواست آنها را رد کنید زیرا زمان لازم برای شیو کردن ندارید.

۲۳۴۴۳۶ 300x146 - بایدها و نبایدهای لیزر| برطرف کردن موهای زائد| فاصله بین جلسات لیزر+ فیلم

اینجاست که لیزر موهای زائد را به شما پیشنهاد می کنیم چراکه یک روش موثر و عالی برای برطرف کردن موهای زائد بدن و به ویژه ناحیه تناسلی است و دیگر نیازی به تیغ کشیدن یا اپیلاسیون نخواهید داشت. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به چند شیوه انجام می‌ شود که در بخش زیر به آن اشاره می کنیم:

  • در یک حالت شما فقط به لیزر خط بیکینی می پردازید و هر گونه مویی که خارج از خط بیکینی وجود دارد به طور کامل لیزر می ‌شود. این نوع لیزر برای برخی از خانم‌ های خجالتی مناسب است و نقاطی که خارج از لباس زیر وجود دارند کاملا تمیز و بدون مو خواهند شد.
  • لیزر بیکینی یک درجه بالاتر از حالت قبل است. این نوع لیزر برای افرادی مناسب است که می ‌خواهند موهای زائد خارج از خط بیکینی و بالای آن را برطرف کنند اما باز هم در این حالت مقداری از موهای زائد زیر لباس باقی خواهد ماند.
  • در یک روش دیگر همه موهای زائد ناحیه تناسلی به غیر از یک خط باریک و نواری برطرف خواهد شد. این روش در برخی از جوامع و محبوبیت بالایی دارد و تعداد زیادی از خانم ها نمی خواهند که همه موهای زائد ناحیه تناسلی خود را به طور کامل برطرف کنند. معمولا موهای زائد این ناحیه به صورت مربع، مثلث و حتی دایره لیزر می شود. اگر شکل خاصی مد نظر شماست می توانید در این خصوص با اپراتور لیزر صحبت کنید و در صورت امکان آن را روی بدن شما اجرا کند. البته به خاطر داشته باشید که این نوع لیزر با صرف هزینه بیشتری همراه است و شما باید پول بیشتری پرداخت کنید.
  • لیزر کامل ناحیه تناسلی معمولا روش است که تعداد بسیار زیادی از خانم ها تمایل زیادی به انجام آن دارند و همه موهای زائد ناحیه تناسلی آنها به طور کامل برطرف می شود و هیچ گونه مویی در خط بیکینی و روی ناحیه تناسلی باقی نخواهد ماند. این روش برای خانم هایی مناسب است که می خواهند پوست شان تمیز و بدون مو باشد.

در صورتی که مایل به انجام هر یک از این روش ها هستید با اپراتور لیزر صحبت کنید و با تعیین وقت قبلی برای لیزر موهای زائد خود به مرکز لیزر مراجعه نمایید. معمولا افرادی که پوست حساسی دارند و به طور مکرر دچار سوختگی یا بریدگی پوست می ‌شوند لیزر تنها روش موثری است که برای برطرف کردن موهای زائد به آنها پیشنهاد می شود.

لیزر یک روش سریع و ایمن است که موهای زائد شما را طی مدت کوتاهی برطرف می کند. فقط به خاطر داشته باشید که باید همه جلسات لیزر را تکمیل کنید و از نکاتی که در خصوص لیزر موهای زائد به شما گوشزد می شود پیروی نمایید.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع اول
منبع دوم

منبع سوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: