ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟!

0

ژل لب قیمت مناسب

ژل لب قیمت مناسب را در کدام مراکز زیبایی می توان پیدا کرد ؟ در این مطلب تصمیم داریم که توضیحاتی کلی پیرامون این مسئله ارائه کنیم.با ما همراه باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تب و تاب داشتن لب هایی زیبا و برجسته چیز جدید و عجیبی نیست.شواهدی وجود دارد که زنان اروپایی از اواسط قرن 19 ، به دنبال یافتن راهی برای برجسته کردن و حجم دهی به لب های خود بوده اند.گویی در بیشتر فرهنگ و جوامع چنین جا افتاده است که داشتن لب هایی زیبا و قلوه ای ، بخشی از جذابیت به حساب می آید.

با این وجود نکته ای که وجود دارد این است که با ظهور تزریقات زیبایی مثل بوتاکس و فیلر، خیلی از افراد قادر نیستند که هزینه های مربوط به انجام چنین عملیات های زیبایی ای را بپردازند.

209 - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟!
ژل لب قیمت مناسب

بدتر از همه این است که قیمت یک محصول مشابه در مراکز زیبایی مختلف، با هم فرق دارد و هر کسی قیمت مخصوص به خود را دارد.

واقعیت این است که با ظهور فیلرها و ژل ها انقلابی عظیم در روش های برجسته سازی لب ها به وجود آمد.پیش از این ، هر کس که تمایل به داشتن لب هایی برجسته داشت ، باید به زیر تیغ جراحی می رفت و کاشت پروتز را انجام می داد.خیلی مواقع این عمل ها به طرز فاجعه باری پیش می رفت و عواقب ناگواری در پی داشت.

به همین دلیل ، به تدریج روش هایی مثل تزریق ژل و فیلر جایگزین جراحی شدند.به چندین دلیل می توانیم تزریق ژل را به شما توصیه کنیم :

قیمت پایینی دارد : در مقایسه با روش های جراحی می توان گفت که این کم هزینه ترین راه است.

نیازی به استراحت و بستری شدن ندارد : که این مسئله در کاهش قیمت ها هم تاثیر گذار است!

عوارض جانبی خاص و خطرناکی ندارد : به علت استفاده از مواد طبیعی سازگار با بدن(هیالورونیک اسید) هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت.

206 - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟!
ژل لب قیمت مناسب

هزینه تزریق ژل لب

البته در ذهن و نظر هر کسی ؛عبارت قیمت مناسب، ممکن است دارای معانی متفاوتی باشد.اما می توان با خیال راحت اعلام کرد که تزریق هر گونه ژلی ،نه تنها از نظر هزینه به صرفه است بلکه حتی شاید اندکی ارزان هم باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

انواع ژل لب

ژل ها در برندها و مارک های مختلفی به بازار عرضه می شوند.اما شاید بهترین آن ها ، دسته ای باشند که حاوی هیالورونیک اسید می باشد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ژل های حاوی هیالورونیک اسید این مقاله را مطالعه کنید.

ژوویدرم چیست ؟

این ژل آمریکایی که یکی از محبوب ترین فیلرهای موجود در بازار است ، برای تزریق در لب ، گزینه ای فوق العاده به حساب می آید.این فیلر حاوی اندکی لیدوکائین است تا درد ناشی از تزریق را تا جای ممکن کاهش دهد.

علاوه بر این ژوویدرم در نسخه های متنوعی در بازار عرضه می شود که هرکدام از آن ها خواص و منافع مخصوص به خود را دارند. بیشتر پزشکان به خاطر اثرات تایید شده ی ژوویدرم و هم چنین قیمت به صرفه و مناسب آن ، ترجیح می دهند که از این ژل برای بیماران و مراجعه کنندگان خود استفاده کنند.

تزریق ژل ژوویدرم باید توسط یک پزشک حرفه ای و ماهر در زمینه های زیبایی انجام شود. از مصرف سرخود این فیلر در خانه اجتناب کنید.

205 - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟!
ژوویدرم چیست ؟

رستیلن چیست؟

رستیلن نیز نوع دیگری از ژل می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.واقعیت این جاست که کیفیت رستیلن از ژوویدرم نیز بالاتر است (به علت سبک تر بودن آن ) اما از آن جایی که در این مقاله تصمیم داریم که ژل با قیمت مناسب به شما معرفی کنیم ، این گزینه را به شما توصیه نخواهیم کرد.

در حقیقت این نوع ژل که ساخت کشور سوئیس می باشد ، به علت خواص و کیفیت بالای خود ، به نسبت دیگر ژل ها از قیمت بالاتری برخوردار است.

به همین علت در صورتی که با ژل رستیلن ارزان قیمتی در یک مرکز زیبایی مواجه شدید ، فورا بدانید که احتمالا یا تقلبی است یا تاریخ مصرف آن گذشته و استفاده از آن می تواند منجر به بروز عوارض جانبی وحشتناکی شود.

استایلج

استایلج نیز یکی دیگر از انواع ژل می باشد که ساخت فرانسه است.بیشتر موارد مصرف این ژل برای تزریق در لب و گونه است اما می توان از آن برای رفع گودی و سیاهی دور چشم نیز بهره مند شد.

قیمت هر سی سی ژل لب چقدر است؟

حتما تا کنون متوجه شده اید که قیمت هر سی سی ژل بسته به نوع مارک و هم چنین جنس آن دارد.طبعا قیمت ژل های رستیلن بالاتر از ژوویدرم خواهد بود اما نمی توان با قطعیت هزینه ی مشخصی را تعیین کرد.

علاوه بر این ،پزشک شما ژل را به شخصه از داروخانه خریداری خواهد کرد و نیازی نیست که نگران این مورد باشید.

همان گونه که بارها در مقالات پیشین نیز اعلام کرده ایم ، به هیچ وجه نباید سرخود اقدام به خرید ژل و فیلر از داروخانه کنید.هرگونه تزریق اشتباه و غیر اصولی می تواند منجر به بروز فاجعه شود.

روزانه صدها نفر به مراکز پزشکی مراجعه می کنند که در اثر تزریق سرخود موادی مثل بوتاکس و فیلر دچار عوارض جانبی وحشتناکی شده اند. بیایید شما از این دسته از افراد نباشید!!

210 1024x395 - ژل لب قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم ؟ بُن های تخفیف یا مراکز معتبر؟!
قیمت هر سی سی ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب ارزان در تهران

در کشور ما به گونه ای جا افتاده است که هر کس تصمیم به خرید چیزی ارزان و یا دریافت خدمات با قیمت مناسب دارد ، فورا به وب سایت های تخفیف مراجعه کرده و بُن خریداری می کند.در مورد خدمات پزشکی و زیبایی نیز هیچ گونه استثنایی وجود ندارد

تجربه ثابت کرده است که پس از خرید این گونه بن ها و مراجعه به مرکز مورد نظر برای دریافت خدمات ، با انواع و اقسام هزینه های مختلف مواجه می شویم که حتی شاید از قیمت طبیعی آن نیز زیادتر شود.

اما آن چه که بیشتر افراد نمی دانند این است که خیلی از مراکز به مناسبت های مختلف ، جشنواره های تخفیف برگزار می کنند که نسبت به هرگونه وب سایت تخفیفی معتبرتر هستند.

در این مراکز می توانید آسوده خاطر باشید که :

  • قیمت اولیه هیچ گونه تغییری نخواهد کرد
  • خدمات بی کیفیت دریافت نخواهید کرد

به این ترتیب توصیه ی اول و آخر ما این است که همواره به دنبال یافتن چنین مراکزی باشید.

جهت آشنایی و تماس با برخی از این مراکز اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: