لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی

0

لیزر برزیلی

معمولاً همه افراد پس از شیو کردن و دوش گرفتن احساس فوق‌ العاده‌ ای دارند. تجربه همه افراد از برطرف کردن موهای زائد به ویژه اندام های خصوصی یکسان نیست اما قطعا احساس تمیزی و لطافت پوست در میان همه افراد مشترک است. در خانم ها احساس لطافت پوست از طریق لیزر برزیلی محقق می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

laser legs1 300x200 - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی

لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی یک روش عالی برای برطرف کردن موهای زائد و احساس تمیزی بیشتر است. از همه مهمتر اینکه لیزر برزیلی یک روش قطعی برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی است. اگر شما هم از تیغ کشیدن با استفاده از ژیلت و سایر روش ها به ستوه آمده اید و می خواهید برای همیشه از دردسرهای حاصل از آن خلاص شوید با ما همراه باشید تا بگوییم باید چه کار کنید.

لیزر برزیلی یک راه حل قطعی برای داشتن بدنی بدون مو در تابستان

با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا تعداد زیادی از خانم ها راهی استخر می ‌شوند تا به اصطلاح تنی به آب بزنند و از گرمای کلافه کننده تابستان خلاص شوند. اما اما اما گاهی اوقات تصمیم گیری برای رفتن به استخر خیلی ناگهانی پیشنهاد و معمولاً فرصتی برای شیو کردن نیست و یا فرصت آنقدر کم است که تعداد زیادی از خانم ها به علت شیو کردن عجله ‌ای دچار سوختگی و بریدگی پوست می ‌شوند.

3285105 223x300 - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی

لیزر برزیلی به طور کامل موهای زائد ناحیه شرمگاهی را برطرف می کند طوری که فکر می کنید اصلاً هیچ مویی در این ناحیه وجود نداشته است اما به خاطر داشته باشید که لیزر برزیلی باید توسط یک مرکز تخصصی و حرفه ‌ای انجام شود. هنگامی که شما به لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود می ‌پردازید دیگر نگران رشد موهای زائد این ناحیه و درد حاصل از موم انداختن یا شیو کردن نخواهید بود و می توانید با خیال راحت هر نوع مایویی که دوست دارید را بپوشید.

آمادگی ها و اقدامات قبل از لیزر برزیلی

امروزه تعداد بسیار زیادی از خانم‌دها برای انجام لیزر برزیلی به مراکز لیزر مراجعه می ‌کنند و از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند می شوند. شاید برای تان جالب باشد بدانید که آقایان هم تمایل زیادی به لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود دارند چرا که عقیده دارند لیزر علاوه بر به وجود آوردن نتایج دائمی به آنها برای بهداشت بیشتر این ناحیه کمک می کند.

همه ما تجربه های دردناکی از اپیلاسیون و تیغ کشیدن داریم اما هنگامی که موهای زائد ناحیه شرمگاهی را به صورت دائمی برطرف می ‌کنیم برای همیشه با این روش های دردناک خداحافظی می کنیم. شما یک بار برای لیزر موهای زائد هزینه می کنید و در عوض یک عمر راحت هستید اما در اپیلاسیون فرایند درد کشیدن و صرف هزینه هر ماه تکرار می ‌شود. آیا وقت آن نرسیده که یک فکر درست و حسابی برای موهای زائد ناحیه تناسلی خود بکنید؟

تفاوت لیزر برزیلی و لیزر بیکینی چیست؟

اگرچه ایده اصلی لیزر برزیلی این است که همه موهای زائد ناحیه شرمگاهی برطرف شوند می ‌توان در یک مرکز لیزر معتبر و توسط یک اپراتور با تجربه موهای زائد این ناحیه را به حالت نواری یا هر شکل دیگری که متقاضی بخواهد لیزر کرد. نتایج حاصل از لیزر برزیلی حیرت ‌انگیز است و فرد دیگر نیازی به تیغ کشیدن یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون نخواهد داشت.

برطرف کردن موهای زائد بیکینی همیشه کار بسیار دشواری است به همین دلیل تعداد زیادی از خانم ‌ها متقاضی لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی هستند. شما می توانید به راحتی متقاضی درمان با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی باشید به زبان ساده قسمتی که در خارج از محدوده لباس زیر شما قرار دارد خط بیکینی گفته می ‌شود که لیزر بیکینی در کنار لیزر برزیلی می تواند به طور کامل همه موهای زائد این ناحیه را برطرف کند.

چگونه لیزر موهای زائد را برطرف می کند؟

در لیزر موهای زائد نور لیزر به سمت فولیکولر‌های مو ارسال می ‌شود و رنگدانه های موجود در فولیکول های مو را هدف قرار می ‌دهد. ملانین ماده ‌ای است که رنگ مو را به وجود می ‌آورد و به جذب نور لیزر می پردازد و به این ترتیب بدون آنکه پوست این ناحیه آسیب ببیند فولیکول ها از بین خواهند رفت. لیزر برزیلی یک روش تخصصی است که باید با دقت کامل انجام شود.

images 17 - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی

هزینه برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی بیشتر از سایر نقاط بدن است اما نتیجه ‌ای که از لیزر به دست می ‌آید واقعاً حیرت انگیز است و ارزش هزینه کردن را دارد. اپراتور لیزر تعداد جلسات لازم برای برطرف کردن موهای زائد را مشخص می کند و شما باید دوره درمان خود را تکمیل کنید تا بتوانید پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

همه افراد می توانند با انواع رنگ پوست و مو متقاضی درمان با لیزر باشند و از نتایج حاصل از لیزر موهای زائد بهره‌ مند شوند. افرادی که پوست روشن و موی تیره دارند نتیجه بهتری از درمان با لیزر به دست می ‌آورند زیرا ملانین بیشتری در آنها وجود دارد اما افرادی که پوست تیره دارند اصلا نگران نباشند زیرا دستگاه لیزر مخصوص آنها نیز طراحی شده است تا آنها هم از مزایای لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند.

آیا باید قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را برطرف کرد؟

پاسخ این سوال مثبت است و شما باید موهای زائد ناحیه تناسلی خود را قبل از مراجعه به مرکز لیزر به طور کامل شیو کنید. به خاطر داشته باشید که دو تا سه هفته قبل از لیزر از اپیلاسیون موهای زائد خود اجتناب کنید زیرا وجود ریشه موها برای کمک به نتایج مورد انتظار کاملاً ضروری است.

بهترین کاری که باید انجام دهید این است که یک روز قبل از لیزر موهای زائد خود را شیو کنید تا نتیجه خوبی به دست بیاورید. اگر به دنبال یک راه حل مطمئن و دائمی برای برطرف کردن موهای زائد خود هستید باید بدانید که لیزر تنها روش موجود برای دستیابی به این آرزوی شما است. خانم هایی که از روش های قدیمی برای برطرف کردن موهای زائد خود خسته شده اند می توانند برای لیزر موهای زائد تناسلی خود اقدام نمایند تا علاوه بر بهداشت بیشتر از عدم نیاز به شیو کردن های مکرر بهره‌دمند شوند.

آیا لیزر برزیلی باعث نازایی می شود؟

پرتوهای لیزر که برای از بین بردن فولیکول های مو مورد استفاده قرار می گیرند تا طول موج بسیار کوتاهی دارند به نحوی که فقط می ‌توانند فولیکول ‌های مو را هدف قرار دهند و اصلاً توانایی عبور از پوست و نفوذ به درون بافت های عمیق پوست را ندارند. به عبارت دیگر پرتوهای لیزر اصلاً نمی توانند به تخمدان ها و دستگاه تولید مثل شما نفوذ کنند و باعث نازایی شما شوند.

model laser hair removal for men 1 300x200 - لیزر برزیلی چیست؟| انواع لیزر برزیلی| لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی

حتی برخی از آقایانی که برای لیزر موهای زائد اندام های خصوصی خود به مراکز لیزر مراجعه می کنند تصور می ‌کنند که لیزر باعث می ‌شود توانایی باروری و عملکرد جنسی آنها تحت تاثیر قرار بگیرد و این مسئله باعث نگرانی آنها می ‌شود. اما باید خدمت تان عرض کنیم که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هیچ گونه تاثیر منفی بر روی سلامت جنسی و باروری شما ندارد. با خیال راحت مرکز لیزر مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود از آن مرکز وقت بگیرید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: