ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن خانه دار از تزریق این فیلر!!

0

ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن از تزریق این فیلر

ژل لب رووفیل یکی از بهترین انوع ژل های موجود در بازار است!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن خانه دار از تزریق این فیلر!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن خانه دار از تزریق این فیلر!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن خانه دار از تزریق این فیلر!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همینکه سنم بالاتر می رفت، ناگهان غم های دنیا سراغم می آمد. تو آینه چین های صورتم رو میدیم که هر روز منو افسرده تر می کردند. یک جور حس ناامیدی و کمبود اعتماد به نفس اذیتم می کرد. سه سال از اون روزها می گذرد اما دیگر خبری از حس های منفی پیری رو ندارم. امیدواری من با رسیدگی به پوستم و امتحان روش های سنتی و مدرن جوانسازی پوست به دست اومده. من باور دارم پیری به دل هست نه به سن؛ و اینکه، به شرط رسیدگی به سلامت تن، یک زن حتی تا 90 سالگی هم میتونه زیبا به نظر بیاد.

در این مطلب، درباره ی ژل رووفیل به عنوان یکی از موثرترین ترین روش های کاهش علائم پیری پوست می گوییم. با ما بمانید.

تزریق ژل رووفیل - ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن خانه دار از تزریق این فیلر!!
                                           تجربه تزریق ژل رووفیل اولترا پلاس فاین

صفر تا صد ژل رووفیل Revofil پلاس اولترا فاین

هیالورونیک اسید چیست؟

بدن ما برای جوان ماندن و شادابی پوست ماده ای به نام اسید هیالورونیک رو تولید می کنه. این ماده به طور طبیعی در بدن انسان و حیوان یافت می شود. وظیفه اصلی آن مرطوب نگه داشتن پوست و جذب آب برای تغذیه سلولها است.
خب بالاخره پیری که میاد، تولید این ماده هم در بدن به تدریج کمتر و در نتیجه پوست چروکیده و افتاده تر می شود.
ژل رووفیل از اون دسته فیلرهای جبران کننده ی اسید هیالورونیک در بدن هست. ترکیبات HA در رووفیل مولکول های آب در زیر پوست رو جذب کرده و خاصیت یکنواختی، کشسانی، پرکنندگی و شادابی رو به آن می بخشند.

بهترین نوع ژل | انواع فیلرهای پوستی HA

فیلرها در مارک ها و برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند؛ بهترین فیلرها آن دسته ای هستند که دارای ترکیبات هیالورونیک اسید می باشند.

بستگی به نیاز پوست، هر یک از فیلرهای HA  دارای محصولات متنوعی هستند. بریا مثال، ژوویدرم ولوما حجم دهنده، زوویدرم سیلک نرم کننده و رفع کننده چروک ها، و غیره.
مهم ترین ژل های حاوی هیالورونیک اسید شامل موارد زیر است :

  • خانواده ی ژوویدرم فرانسه
  • خانواده ی رستیلن
  • رووفیل کره
  • استایلج
  • پرفکتا
  • آلاینا (ژل آلمانی)

هر کدام از این ژل ها برای نقطه ی ویژه ای از صورت و برای مشکلات خاصی توصیه می شوند. در نهایت، تمامی آن ها نتایج مشابهی دارند: رفع چین و چروک ها و برجسته سازی اجزای مختلف صورت (مثل لب و گونه)، اصلاح عیوب و عدم تقارن اجزای صورت، آبرسانی و جوانسازی صورت.

موارد کاربرد ژل فیلر رووفیل

ژل رووفیل غالبا برای تزریق در لب استفاده می شود اما به خوبی قادر است که چروک ها را نیز برطرف کند. مهم ترین نواحی ای که تزریق فیلر در آن انجام می شود شامل موارد زیر است:

  • لب
  • گونه ها
  • چانه
  • سینه
  • باسن (پزشکان باتجربه تزریق ژل باسن رو توصیه نمی کنند!)
  • زیر چشم و اطراف آن
  • برای رفع خط خنده
  • رفع چروک های پیشانی
  • رفع چروک های میان دو ابرو

پزشک شما بهتر از هر کسی تشخیص می دهد که کدام نوع از فیلر برای پوست شما مناسب تر است.

صدها تجربه تزریق ژل نی نی سایت

اگر داستان سرگرمی واقعی دوست دارید، تجربه تزریق ژل رووفیل رو در ادامه ی مطلب از دست ندهید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

میل به زیبایی درونی ست!

بارها خواستم با همینی که هستم راحت باشم: زشت یا زیبا، بدهیکل یا خوش هیکل، بداخلاق یا خوش اخلاق! اما هر کاری کردم نتوانستم این حس منفی رکود و عدم تغییر رو بپذیرم. سالها گذشت و با گذر زمان و سن، متوجه نکته ای طلایی شدم: ما انسان ها هرگز قرار نیست همانی باشیم که هستیم، بلکه ما از “بودن” به “شدن” ها تبدیل می شویم.
ما برای ستایش زیبایی ها، چه ظاهری و چه باطنی، و برای رشد کردن و تحول و امید آفریده شده ایم. با رشد علوم زیبایی نیز، می توانیم حس ناامیدی ای که از پیری ظاهری گرفته ایم رو کمرنگ تر کنیم.
برای کسب زیبایی ظاهری، قرار نیست یک عالمه پول خرج کنیم یا خودمان را اذیت کنیم. بلکه، می توانیم از هزاران روش متنوع برای رفع مشکلات پوست کمک بگیریم. یکی با حوصله از روش های سنتی کمک میگیرد؛ یکی پول بیشتری دارد اندولیفت می کند؛ یکی هم با بودجه متوسط ژل تزریق می کند. بعضی زرنگها و عقلا هم از روش های ترکیبی کمک میگیرند. خلاصه اینکه، با هر بودجه ای می توانیم با کمی تحقیق پوست رو از معضل پیری زودرس نجات دهیم.

تجربه تزریق ژل رووفیل و معجزه اثرات آن!!

          من ژل رووفیل رو تزریق کردم. این درمان از پوستم مراقبت کرد و زیبایی ای که از دست داده بودم رو به من برگرداند.

          من زنی چهل ساله ام و جزو اون دسته زن های خانه دار که گهگاهی نیز شغلی دورکار و پاره وقت رو امتحان می کنند! درست از زمان ازدواج، یادم رفت هوای پوستم رو داشته باشم. تمام این سالها همه زندگی ام فرزندم بود و جلب رضایت یک مرد خودبین!
می گویند تا مشکلی پیدا نشود به فکر راه حل نمی افتیم. طعنه ها شروع شد: “انگار تو از شوهرت 10 سال بزرگتری؟!” ” شوهره جوون و خوش تیپ ولی خانمه بدهیکل و پر از چین و چروک صورت هست!”

وقتی مرتب از آدم های سمی طعنه شنیدم،  به ناگهان جرقه ای در ذهنم زد و استارت یک کار بزرگ رو زدم: اقدام و اصرار برای جوانسازی پوست به هر نحوی که شده! در کنار مراقبت از خانواده، خواب کافی، خورد و خوراک سالم و رسیدگی به پوست رو در اولویت گذاشتم.

تجربه تزریق ژل رووفیل زیر چشم و پیشانی من

اینهمه سال به پوستم نرسیده بودم. اول از همه با تزریق رووفیل اولترا چین و چروک های پوستم رو محو کردم. این محصول ماندگاری خوبی داره و سالی یکبار تمدید می کنم. البته اولش از عوارض می ترسیدم؛ ولی چون دکتر مجرب بود، برند اصل و مراقبت های تزریق ژل رو هم رعایت کردم، مشکلی پیش نیومد. رووفیل رو دور چشم، در پیشانی و زیر چشم زدم.
جلسه اول دکتر برای زیر چشم ها، هر کدوم فقط دو دهم تزریق کردند؛ جلسه بعدی بعد از دو ماه، یک دهم دیگه هم برای زیر هر چشم تزریق کردند. گفتند که چون جلسه اولم بوده، باید واکنش بدن به تزریق ژل مشخص می شده.

          تجربه ی تزریق ژل رووفیل فوق العاده بود؛ خیلی راحت و ظرف یک ماه چروک های ناخوشایند زیر و اطراف چشم و پیشونیم محو شدند.

تجربه بعد از تزریق ژل رووفیل

البته نیازی به تزریق ژل لب نداشتم. لب های طبیعی خودم رو دوست دارم. ولی برای جوانسازی و رفع چین و چروک ها، تزریق رو هر سال تمدید می کنم.
برگردم به نکته طلایی خودم: احساس رشد، امیدواری، قدرتمند شدن در برابر آدم های سمی و زیبایی دوباره رو دارم. اینبار قصد اندولیفت، معجزه ی جوانسازی پوست در قرن اخیر، رو دارم. چه شوَودددد! حالا شوهرم 10 سال پیرتر از من به نظر می رسه و همه چیز معکوس شده! اونم میتونه اندولیفت کنه و مساوی بشیم!!!

خرید ژل رووفیل پلاس از داروخانه را فراموش کنید

ژل رووفیل ساخت کشور کره می باشد. به همین خاطر از مصرف هرگونه محصولی با این نام که ساخت کشور کره نیست، خودداری کنید!

متاسفانه برخی افراد شخصا به داروخانه رفته و این گونه داروها را خریداری می کنند. نکته ی بدتر این جاست که عده ای دیگر اقدام به خرید آنلاین این گونه محصولات می کنند. فراموش نکنید که احدی مانند یک پزشک مجرب و دست اندرکار متعهد نمی تواند برند اصل رو از تقلبی تشخیص دهد. شباهت اصل با تقلبی آنقدر زیاده که به سختی می توان این دو رو تشخیص داد.

از همین جا توصیه می کنیم که چنین کاری را انجام ندهید. پزشک شما بیشتر از هر کس دیگری می داند که کدام ژل برای شما مفید است. به همین خاطر، بهتر است اعتماد کرده و نتیجه را به او واگذار کنید!

تزریق ژل رووفیل کره - ژل لب رووفیل اولترا و تجربه ی یک زن خانه دار از تزریق این فیلر!!
سوالات پرتکرار تزریق ژل رووفیل مشاوره در مرکز شریعتی تهران

سخن آخر

در نهایت همه چیز به انتخاب یک پزشک ماهر و مجرب بستگی خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای یافتن یک دکتر خوب تزریق ژل رووفیل وقت صرف کنید؛ حتما، به اولین مرکزی که می بینید “مراجعه نکنید”. از چند جا حضوری تحقیق کنید؛ درباره قیمت ها و مقدار سی سی ژل سوال کنید؛ درباره ی برند مطمئن شوید که اصل مجوزدار است؛ نکته آخر اینکه، ژل رووفیل ارزان قیمت (و به عبارتی با اختلاف قیمت زیاد از مارک اصل) تقلبی ست!

به این ترتیب شاهد معجزه ی فیلر روی پوست خود خواهید بود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: