جراح پلک خوب در تهران

0

جراح پلک خوب در تهران

جراح پلک خوب در تهران کیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جراح پلک خوب در تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جراح پلک خوب در تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جراح پلک خوب در تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اجازه بدهید با شما صریح و صادقانه صحبت کنیم! وقتی که صحبت از یافتن یک جراح پلک خوب در تهران باشد، خیلی ها مدعی می شوند و می گویند که بهترین هستند.

اما شما که قرار است زیبایی و سلامت خود را به دست جراح پلک بسپارید، باید انتخاب خودتان را بر اساس چه معیارهایی انجام بدهید؟

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم در مورد ویژگی های یک جراح پلک خوب در تهران صحبت کنیم. اگر تصمیم به انجام جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی دارید، حتما تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

Summer Sale 20 - جراح پلک خوب در تهران

ویژگی های بهترین جراح پلک

درست مثل انتخاب هر پزشک دیگری، باید برای مراجعه به یک جراح پلک نیز نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • تحصیلات بالایی داشته باشد: درست است که در کشور ما، همیشه تجربه بیشتر از تحصیل مورد توجه بوده است اما یادتان نرود که در مورد مقوله ی مهمی مثل جراحی پلک صحبت می کنیم. هر چقدر که سواد و تحصیلات پزشک جراح شما در مورد جراحی پلک بیشتر باشد، احتمالا نتیجه ی بهتری خواهید گرفت. معمولا کسانی که فلوشیپ یا فوق تخصص جراحی زیبایی دارند، بهترین گزینه برای انجام عمل های زیبایی هستند. هرگز به یک پزشک زیبایی یا جراح عمومی برای انجام این جراحی اعتماد نکنید.
  • تجربه ی زیادی داشته باشد: درست است که بحث تحصیل مهم است اما هیچ وقت نباید اهمیت تجربه را هم دست کم بگیریم. برای این که بهترین نتیجه را بگیرید، باید به سراغ جراحی بروید که تجربه ی زیادی در جراحی پلک داشته باشد. در واقع هر چقدر جراحی های بیشتری انجام داده باشد، احتمالا با چالش های بیشتری رو به رو بوده است و به همین دلیل می تواند راحت تر این مشکلات را برطرف کند.
  • مهارت بالایی داشته باشد: زمانی که تحصیل و تجربه در کنار هم وجود داشته باشند، مهارت به وجود می آید. یک جراح پلک خوب قبل از هر چیزی باید در انجام کار خود مهارت داشته باشد.
  • نمونه کار داشته باشد: زمانی که می خواهید یک جراح پلک خوب در تهران را پیدا کنید، باید به موضوع نمونه کار توجه داشته باشید. تنها از این طریق است که می توانید مهارت و تجربه ی جراح پلک را دریابید. به همین دلیل است که از جراح پلک خود حتما بخواهید که آلبوم نمونه کار به شما نشان بدهد. این حق شماست.
  • رضایت مراجعه کنندگان وی بالا باشد: شما می توانید از بیماران و مراجعه کنندگان قبلی جراح پلک خودتان سوال کنید و مطمئن شوید که بیشتر آن ها از نحوه ی کار او رضایت دارند.
  • از طرف دیگر پزشکان معرفی شده باشد: در صورتی که پزشک خودتان، یک جراح پلک خوب را معرفی می کند، معمولا می توانید به قضاوت وی اطمینان کنید.

تشخیص جراح پلک خوب به هنگام جراحی

اما زمانی که تحت جراحی هستید و یا بعد از اتمام کار، چگونه می توانید مطمئن باشید که کار شما به درستی انجام گرفته است و نگران نباشید؟

ما به شما چند نکته می گوییم که با استفاده از آن ها می توانید کیفیت کار جراح پلک خودتان را بسنجید:

Summer Sale 21 - جراح پلک خوب در تهران
تشخیص جراح پلک خوب در تهران

 

  • محل برش پلک در هنگام جراحی باید به قدری ظریف و متخصصانه صورت گرفته باشد که اصلا به چشم نیاید. یک جراح ناوارد ممکن است محل برش را دقیقا در جایی قرار دهد که بعد از عمل جراحی پلک کاملا به چشم بیاید و جای زخم هایش باقی بماند. اما یک جراح پلک خوب معمولا برش را روی چین پشت پلک بالا می زند تا اسکار ناشی از زخم دیده نشود. همچنین برش باید خیلی ظریف و با استفاده از لیزر صورت بگیرد.
  • یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب جراح پلک خوب در تهران، این است که بخیه های جراحی باید به قدری ظریف و ماهرانه باشند که به هیچ وجه مشخص نباشند.
  • همچنین رعایت استانداردهای جراحی نیز نشان دهنده ی مهارت پزشک جراح است. همه چیز باید در جهت بهبود وضعیت پلک های بیمار صورت بگیرد. در صورتی که هرگونه مشکلی در بینایی و قدرت دید بیمار رخ دهد، قطعا به دلیل عدم رعایت همین استانداردهاست.

چرا جراح پلک در تهران؟

تهران شهر بزرگیست که در هر گوشه اش، یک جراح زیبایی مطب دارد. به همین دلیل است که انتخاب میان این همه جراح سخت خواهد شد.

 

گاهی دیده شده است که یک مراجعه کننده از شهرستان های دور و نزدیک برای انجام جراحی بلفاروپلاستی به تهران می آید اما با انتخاب یک جراح پلک بد، به نتیجه ی دلخواه خود نمی رسد. بنابراین اگر تصمیم دارید جراحی پلک خود را در تهران انجام بدهید، حتما مطمئن شوید که بهترین جراح پلک در تهران را انتخاب کرده اید:

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، یکی از بهترین مراکز زیبایی جراحی پلک در کل کشور است که سال ها تجربه در این زمینه دارد. خوشبختانه در این مرکز شما می توانید قبل از هر چیزی، جلسات مشاوره رایگان با جراح پلک داشته باشید و تمام سوالات خود را پیرامون جراحی پلک از ایشان بپرسید. جهت اخذ نوبت از این مرکز یا دریافت راهنمایی های بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

فراموش نکنید که تنها زمانی هزینه های شما هدر نخواهد رفت که بهترین جراح پلک را انتخاب کرده باشید.

فوق تخصص جراحی پلک در تهران

یکی دیگر از نکاتی که در مورد انتخاب جراح خوب در تهران باید در نظر داشته باشید این است که حتما به سراغ جراحانی بروید که به طور تخصصی جراحی پلک انجام می دهند. جراح عمومی زیبایی ممکن است سابقه و دانش کافی برای انجام جراحی بلفاروپلاستی را نداشته باشد.

پلک بخش مهمی از زیبایی ماست که حتما باید توجه ویژه ای به آن شود. به همین خاطر برای انجام هرگونه جراحی زیبایی روی آن باید به سراغ بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران برویم.

دکتر خوب برای افتادگی پلک

اصلی ترین دلیل انجام عمل هایی مثل عمل بلفاروپلاستی این است که افتادگی پلک را برطرف کنند. اما گاهی مواقع می توان از روش های دیگری مثل:

  • پلاسماجت
  • لیفت پلک با نخ

نیز برای درمان افتادگی پلک استفاده کرد. به همین خاطر است که یک دکتر خوب برای افتادگی پلک در ابتدا مشخص می کند که آیا به جراحی بلفاروپلاستی نیاز دارید یا خیر! سپس انجام این عمل را به شما توصیه می کند. اما متاسفانه برخی از پزشکان بدون در نظر گرفتن روش های جایگزین، فورا جراحی را پیشنهاد می کنند چرا که هزینه های آن بالاتر است.

سوالات رایج در مورد جراحی پلک

زمانی که بلاخره تصمیم به انجام جراحی پلک می گیرید، احتمالا دنیایی از سوالات مختلف در ذهنتان شکل می گیرد و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن ها میگردید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برخی از سوالات بسیار رایجی که از جراح مرکز زیبایی شریعتی پرسیده می شود را با شما در میان بگذاریم:

  • برای رفع خارش بعد از بلفاروپلاستی چکار کنم؟

بهتر است به طور مستقیم به زخم ناشی از برش دست نزنید. اگر خارش خیلی شما را آزار می دهید با یک پنبه ی ساده و تمیز روی آن را بکشید. احتمالا خیلی زود احساس خارش از بین می رود.

  • آیا محصول خاصی بعد از جراحی پلک باید استفاده کنم؟

احتمالا پزشک جراح پلک شما، نوعی کِرِم به شما می دهد تا هر شب روی پلک هایتان بمالید. این کرم از التهاب و خارش بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

  • چند روز طول میکشد تا ورم پلک هایم از بین برود؟

احتمالا تا 72 ساعت دچار این تورم خواهید بود. اما به هرحال در صورتی داروی خاصی مصرف کرده باشید یا سنتان بیشتر از 50 سال است، احتمالا این ورم دیرتر از بین خواهد رفت.

  • برای رفع جای زخم بلفاروپلاستی آیا راهکاری وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا این اسکار باقی می ماند. مگر اینکه از روش های لایه بردای پوست استفاده کنید که به مرور جای این زخم را کمرنگ می کنند. البته خود جراح هم معمولا برش را روی قسمت تاخوردگی پلک می زند تا جایش چندان مشخص نباشد.

Summer Sale 23 - جراح پلک خوب در تهران

هزینه جراحی پلک – قیمت جراحی بلفاروپلاستی

اما یکی از اصلی ترین سوالاتی که در مورد جراحی پلک وجود دارد، این است که هزینه های آن چقدر می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه جراحی پلک با توجه به فاکتورهای زیر مشخص می شود:

  • دستمزد جراح پلک
  • شرایط پلک های بیمار
  • جراحی پلک پایین یا جراحی پلک بالا
  • هزینه های بیمارستان و بیهوشی یا بیحسی
  • هزینه های مربوط به آزمایشات قبل و بعد از عمل

هر یک از این هزینه ها ممکن است از یک جراح به جراح پلک دیگر متفاوت باشند. بنابراین نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. به طور کلی قیمت جراحی پلک بعد از جلسه مشاوره با جراح مشخص می شود.

پس دیگر منتظر و معطل چه هستید؟ اگر مدت هاست که به دلیل افتادگی پلک، دید خوبی ندارید یا در اثر پف زیر چشم، زیبایی تان پنهان مانده است، همین امروز با مرکز زیبایی شریعتی تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگان دریافت کنید.

همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

گردآورنده: ناصری

منبع:

10.1097/IOP.0000000000000849

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: