پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک

0

هزینه عمل افتادگی پلک

هزینه عمل افتادگی پلک چقدر است؟ چقدر با این جراحی آشنایی دارید؟
چشم های نیمه بسته و خسته، می تواند یکی از دشمنان زیبایی ما باشد! پلک های که به مرور زمان، عضلاتشان ضعیف می شود و روی چشم ها را می پوشانند، دلیل بروز این اتفاق هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما چه کنیم با این پلک های افتاده؟ با توجه به اینکه تکنیک های زیبایی امروزه تنوع زیادی پیدا کرده اند، می توان به ده ها روش و پروسیجر اشاره کرد که کاملا می توانند در رفع افتادگی پلک موثر باشند.

شاید بهترین روش رفع این مشکل عمل بلفاروپلاستی باشد. آیا می دانید که عمل بلفاروپلاستی چیست؟ هزینه عمل افتادگی پلک را می دانید؟

در این مقاله از وبسایت زیبان می خواهیم به همین موضوع اشاره کنیم و شما را با کلیت جراحی زیبایی پلک و هزینه های مربوط به آن آشنا کنیم. اگر این موضوع برایتان جالب است یا به دنبال اطلاع از قیمت عمل بلفاروپلاستی هستید، ما را تا انتهای مقاله دنبال کنید.

جراحی بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در واقع هعمان جراحی زیبایی پلک است که برای رفع افتادگی آن به کار می رود. البته گاهی عمل بلفاروپلاستی را برای رفع کیسه های چربی زیر چشم و پف نیز استفاده می کنند که به جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین مشهور است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این جراحی به دست آورید، مقاله عمل بلفاروپلاستی پلک را مطالعه کنید.

هزینه جراحی بلفاروپلاستی

وقتی که صحبت از هزینه های این جراحی می کنیم، باید مسائل زیادی را در نظر بگیریم. در ادامه به برخی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت و هزینه جراحی بلفاروپلاستی اشاره کردیم:

Summer Sale 33 - پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک

  • دستمزد پزشک جراح چقدر است؟

اصلی ترین نکته این جاست که پزشک جراح شما قرار است چقدر دستمزد بگیرد. برخی از پزشکان جراح با توجه به سابقه و مهارت خود دستمزدهای بالاتری را دریافت می کنند.

  • سطح تحصیلات جراح پلک چقدر است؟

طبیعی است که یک فوق تخصص جراحی پلک دستمزد بیشتری نسبت به یک جراح عمومی بگیرد. البته همواره توصیه می کنیم که به سراغ متخصص جراحی پلک بروید چرا که به طور تخصصی، این جراحی را انجام می دهند و مهارت بالایی دارند.

  • مهارت پزشک جراح بلفاروپلاستی چقدر است؟

فاکتور مهم بعدی، مهارت پزشک است. زمانی که یک جراح پلک، نمونه کارهای موفق زیادی برای ارائه داشته باشد، می توانید مطمئن شوید که مهارت بالایی دارد و طبیعتا دستمزد بیشتری را طلب خواهد کرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • هزینه های مربوط به جراحی چقدر است؟

هر نوع عملی، نیازمند یک سری وسایل و ادوات است که قطعا هزینه بر خواهند بود. جراحی پلک نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

  • هزینه های مربوط به کلینیک و مطب چقدر است؟

گاهی مواقع پزشک جراح پلک ترجیح می دهد که بلفاروپلاستی را در یک کلینیک مجهز انجام دهد که در چنین شرایطی احتمالا هزینه های کلینیک را نیز بر آن اضافه می کند.

  • هزینه های مربوط به آزمایشات قبل و بعد از جراحی چقدر است؟

یکی دیگر از هزینه های مرتبط با جراحی پلک، هزینه ی آزمایش هایی است که قبل و بعد از جراحی انجام می شود تا شرایط بیمار تعیین گردد.

  • نوع عمل بلفاروپلاستی چیست؟

همان طور که گفتیم عمل بلفاروپلاستی انواع و اقسامی دارد. بنابراین طبیعی است که هزینه ی انجام هر یک از آن ها نیز متفاوت باشد.

تمام این فاکتورها در تعیین هزینه عمل افتادگی پلک موثر هستند. اما به طور کلی باید اشاره کنیم که در تابستان سال 1401، هزینه ی جراحی پلک از 4 میلیون تومان آغاز شده و تا 20 میلیون تومان نیز می رود.

دقت داشته باشید که هزینه عمل افتادگی پلک در شهرهای مختلف ایران نیز ممکن است متفاوت باشد.

دکتر خوب برای افتادگی پلک

یکی از نیازهای اصلی که در خصوص جراحی افتادگی پلک وجود دارد این است که به سراغ یک دکتر خوب برای افتادگی پلک برویم. مهارت و تخصص جراح پلک می تواند در نتیجه ی جراحی، بسیار موثر باشد. بنابراین همیشه توصیه می کنیم که به سراغ جراحانی بروید که تجربه و سابقه ای طولانی در جراحی پلک دارند و می توانند نتیجه ای مطلوب برایتان به دست آورند.

Summer Sale 35 - پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک

شما می توانید جهت آشنایی با یک جراح پلک، مطلب جراح پلک خوب در تهران را مطالعه کنید. وعده می دهیم که در این مطلب، می توانید بهترین جراح پلک مورد نظرتان را پیدا کنید.

رفع افتادگی پلک بدون عمل جراحی

یکی دیگر از سوالات بسیار مهمی که در این میان مطرح می شود این است که آیا می توان از روش های غیر جراحی دیگری جهت رفع افتادگی پلک استفاده کرد. اگر جواب این سوال مثبت است، هزینه این روش های غیر جراحی چقدر است؟

طبیعتا روش های متنوعی برای رفع افتادگی پلک وجود دارد که از جراحی استفاده نمی کنند. روش هایی مثل پلاسماجت پلک، لیفت پلک با نخ، تزریق بوتاکس و..

هزینه ی مربوط به این روش ها، ارزان تر از جراحی بلفاروپلاستی است. اما باید بدانید که یک سری ضعف مشترک میان این پروسیجرها وجود دارد:

  • تمام این روش های رفع افتادگی پلک بدون جراحی، موقت هستند و ماندگاری دائمی ندارند
  • گاهی ممکن است عوارض انجام این روش ها، بیشتر از جراحی باشد
  • اثرگذاری شان به اندازه ی عمل جراحی پلک نیست
  • در دراز مدت، ممکن است هزینه های تکرار این پروسیجرها، حتی از عمل بلفاروپلاستی نیز بالاتر برود.

به طور کلی، اگر اوضاع پلک هایتان بحرانی شده است، توصیه می کنیم حتما عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید چرا که هیچ یک از این روش ها، به اندازه ی عمل پلک موثر و مفید نخواهند بود.

بهترین زمان عمل افتادگی پلک

یکی از سوالات مهم دیگری که در خصوص عمل افتادگی پلک پرسیده می شود این است که چه موقع بهترین زمان انجام این عمل است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زمان مشخصی وجود ندارد. معضل افتادگی پلک معمولا در سنین میانسالی و پیری گریبانگیر افراد می شود. به همین علت است که خیلی از افراد تصور می کنند که انجام عمل بلفاروپلاستی فقط برای این گروه سنی است.

اما برخی از افراد به صورت مادرزادی و در همان سنین جوانی دچار معضل افتادگی پلک می شوند. در نتیجه نیازمند عمل جراحی پلک می باشند. به طور کلی می توان عمل بلفاروپلاستی را از سنین 18 تا 70 سالگی نیز انجام داد.

هزینه عمل افتادگی پلک در بیمارستان های دولتی

نکته ی بسیار مهمی که در خصوص عمل جراحی پلک باید بدانید این است که این جراحی توسط شرکت های بیمه پوشش داده نمی شود و بیشتر آن ها، بلفاروپلاستی را نوعی عمل زیبایی به حساب می آورند. اما برخی از بیمارستان ها و کلینیک های دولتی این جراحی را درمانی به حساب می آورند.

Summer Sale 32 - پول زیاد نده! هزینه عمل افتادگی پلک

بیشتر این بیمارستان ها بسیار شلوغ هستند و جراحان قدرتمندی ندارند. به همین دلیل است که حضور در چنین بیمارستان هایی توصیه نمی شود.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که بهتر است به سراغ مراکزی بروید که هزینه عمل افتادگی پلک در آن ها با عرف مطابقت دارد. نه دنبال قیمت های خیلی پایین باشد و نه خیلی بالا!

به این ترتیب می توانید مطمئن باشید با معقول ترین هزینه ی ممکن، بهترین نتیجه را به دست خواهید آورد.

مرکز زیبایی شریعتی نیز در کنار شما خواهد بود.

نگارنده: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: