کرم ضد آفتاب- 10 واقعیت شگفت انگیز که بهتر است در مورد کرم ضد آفتاب بدانید.

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

کرم ضد آفتاب 

امروزه در یک دنیای کامل ، باید یک دوره کالج اختصاصی برای  مراقبت از پوست و  با یک  امتحان میان دوره ای در مورد کرم های ضد آفتاب باشد.از آنجا که هر ساله،  گروههای کارگاهی با  راهنمای استفاده از ضد آفتاب ها در  محافظ از  محیط زیستایجاد می شوند ، قطره می خورد، ما هر روزه چیز جدیدی یاد می گیریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کرم ضد آفتاب- 10 واقعیت شگفت انگیز  که بهتر است در مورد کرم ضد آفتاب بدانید. پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کرم ضد آفتاب- 10 واقعیت شگفت انگیز  که بهتر است در مورد کرم ضد آفتاب بدانید. پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کرم ضد آفتاب- 10 واقعیت شگفت انگیز  که بهتر است در مورد کرم ضد آفتاب بدانید. نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چیزی که  اتفاق می افتد این است که  امروز، با اولین راهنمای 11 سالانه EWG، که معروفترین لیست های سازمان را برای بهترین و بدترین کرم های ضد آفتاب لیست می کند. آنها صدها محصول را بررسی می کنند، اسکن برچسب ها را برای مواد پاک کننده و غیر پاک (مانند هورمون تخفیف دهنده و آلرژن ها شناخته شده) بررسی می کنند و هر کدام از محصولات دارای امتیازر سمی هستند و نمره 1 بهترین محصول هستند را ارائه می کنند.

از آنجایی که هیچ کس نمی خواهد به طور ناخودآگاهماده ای بدون کیفیت را بر روی پوست قرار دهد یا در تمام تابستان در خانه بماند، ما با سونیا لندر، تحلیلگر ارشد EWG، در مورد چیزهای کلیدی که باید در مورد حفاظت از خورشید در حال حاضر بدانیم صحبت کردیم. گزارش های مناسبی را از  راشل لاپیدوس ارائه می کنیم.

در اینجا 10 چیز را که ممکن است درباره کرم های ضد آفتاب بدانید شگفت زده شوید را بیان می کنیم :

1.  احتمالا کرم ضد آفتاب به اندازه کافی روی پوست خود نمی گذارید. 

  کرم های ضد آفتاب مانند کربنات سدیم و دی اکسید تیتانیوم معمولا به نظر می رسد ضخیم تر هستند، بنابراین مردم اغلب فکر می کنند که آنها واقعا کافی نیستند. هنگام استفاده از این کرم های ضد آفتاب، توجه بیشتری داشته باشید  تا اطمینان حاصل شود که به درستی  پوست شما را پوشش می دهد.. بنیادهای سرطان پوست می گویند هر اونس (هر روز دو ساعت) کرم را از تیوپ خود بیرون بیاورید . شما باید در طول روز هر دو ساعت یکبار کرم را تمدید کنید.

2. به دنبال اکسی بنزن باشید.

لاندر می گوید: این عنصر بسیار رایج فیلتراسیون ماوراء بنفش است که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب استفاده می شود، اما این نیز یک اختلال هورمونی و آلرژن است. EWG آن را در 70 درصد از ضدآفتاب های غیر معدنی که در سال جاری مورد ارزیابی قرار دادند، یافت. شما ممکن است بخواهید برای محافظت از خورشید با اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم (هر دو مواد معدنی)، که مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب ایمن تر است، دسترسی پیدا کنید.

3. میزان زیاد  SPF بالا (بیش از 50) کاملا گمراه کننده است.

لوندر و بسیاری از همتایان شیمیدانش موافقند که این محصولات به احتمال زیاد حفاظت بهتر از خورشید را ارائه نمی دهند، به طوری که مردم عمدا سرخ می کنند. در سال جاری EWG 61 محصول پیدا کرد که ادعا می کند SPF 70 یا بالاتر است و 15 مورد به عنوان بالاتر از 100 اعلام شده است. حتی FDA می گوید: “اطلاعات کافی برای نشان دادن اینکه محصولات با مقادیر SPF بالاتر از 50، حفاظت بیشتروجود ندارد” در حال حاضر، تولید محصول با میزان  در PF30-50   متوقف شده است.

4. اسپری های محافظ ضد آفتاب ممکن است ساده تر باشند ولی بهتر است از آنها استفاده نشود.

لاندر می گوید: به احتمال زیاد برای استفاده از پوشش مناسب و یا ضخیم به اندازه کافی برای پوست مناسب برای محافظت از آفتاب مناسب، به علاوه مواد معدنی و مواد شیمیایی موجود در هوا “خطر ابتلا به استنشاق” را کاهش می دهد.

5. در کرم ضد آفتاب شما باید ویتامین A (رتینیل پالمیتیت) وجود داشته باشد. 

بسیاری از کرم های ضد آفتاب از ویتامین A استفاده می کنند که یک آنتی اکسیدان مرطوب است که در محصولات زیبایی ضد پیری قوی است و در تن کرم صورت استفاده می شود. اما با توجه به مطالعات مختلف دانشکده های  دولتی، ویتامین با نور خورشید ارتباط خوبی ندارد و ممکن است باعث ایجاد ضایعات پوستی یا تومورهای سرطانی شود. این ماده همچنین به عنوان رتینول، رتینیل پالمیتات، رتینیل استات یا لینولئات رتینیل شناخته می شود.

6. از کرم ضد آفتاب تاریخ گذشته  استفاده نکنید.

کرم های ضد آفتاب به طور معمول حدود دو سال طول می کشد که تا تاریخ مصرفش تمام شود  ، اما هنگامی که شما درب محصول را باز کنید ،  ان را مورد استفاده  قرار بدهید یا نه تنها تا دو سال م یتوانید ان را نگه دارید . همچنین نگه داشتن آن در هوا ی ا طاق  (AKA sauna) می تواند فرآیند چسبیده شدن و جداسازی را تسریع کند که دیگر آن را موثر نخواهد ساخت.

7. کرم ضد آفتاب نیز باید  عامل محافظت از اشعه UVA داشته باشد.

بسیاری از کرم های ضد آفتاب تنها UVB را حفاظت می کنند، زیرا این اشعه ها باعث سوختگی می شوند.اما کرم های ضد آفتاب نیز باید به طور جدی از عامل محافظ اشعه های  UVA را به طور کامل داشته باشند. این ها پوست را نمی سوزاند آنها از طریق آن عبور از پوست  (و شیشه عینک BTW)، جایی که آنها به طور مخفیانه  و مخرب کار می کنند، و به شکل عمیق در  پوست نفوذ می کنند. این همان جایی است که سلول های جدید پوست شما ، همراه با الاستین و کلاژن.تولید می شود.  نتیجه؟با قرار گرفتن در معرض نور  خورشید، در زمان نامعلومی در آینده چین و چروک ایجاد شده ، عدم استحکام پوست صورت، و مانند آن اتفاق می افتد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

8. کرم های ضد آفتاب که خود را  مقاوم به “ورزش” یا “مقاوم به آب” می نامند می توانند فریب دهنده باشند. 

FDA اجازه نمی دهد که برند ها کرم های ضد آفتاب را ضد آب و یا ضد عرق ایجاد شوند.، بنابراین علامت های تجاری فکر می کنند راه های خلاقانه برای نشان دادن محصول وجود دارد. اگر از اصطلاح مجاز “مقاوم در برابر آب استفاده می کنند، شرکت ها باید نشان دهند کهتنها این کار حدود 40 یا 80 دقیقه  ممکن است.او (احتمالا همراه با هر متخصص پوست) می گوید دوباره کرم ضد آفتاب را به زودی از آب خارج می کند، با حوله صورتش را خشک می کند  یا و باز هم هر دو ساعت یکبار از کرم ضد آفتاب استفاده می کند.

9. مرطوب کننده ها معمولا دارای محافظ UV هستند. 

بر، طبق گفته لوندر، حفاظت SPF استفاده از  مرطوب کننده ها تمام روزه  امکان پذیر نیست، بنابراین اگر بخواهید در معرض نور  خورشید باشید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. راهنمای EWG را در مورد محصولات مورد آزمایش خود بررسی کنید.

10. یک تصور غلط رایج این است که استفاده از کرم های ضد آفتاب به تنهایی از سرطان پوست جلوگیری می کند.

متأسفانه اینمطلب درست نیست. لاندر می گوید هیچ اثری از محافت برای سرطان در ضد آفتاب  وجود ندارد و ملانوما در 35 سال گذشته سه برابر شده است. لندر می گوید بهترین لباس لباس های محافظ در برابر نور  خورشید است. و شاید ما نیز این پارچه  UPF  جذاب را برای خروج از ساحل بعدی خود توصیه کنیم .

ضد آفتاب چگونه از پوست شما در برار اشعه خورشید محافظت می کند ؟

داون هولمن، دانشمند رفتارشناسی در بخش پیشگیری و کنترل سرطان CDC می گوید: تصور غلط رایج این است که تنها راه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده از  کرم های ضد آفتاب است. در عوض، او توصیه می کند از یک رویکرد لایه ای استفاده کنید: ترکیب کرم های ضد آفتاب با ماندن در سایه و پوشیدن لباس های ساخته شده از  لباس هایی پارچه های نازک ، عینک آفتابی و کلاه های عرضی شکل استفاده کنید.

چگونه کرم ضد آفتاب از پوست شما محافظت می کند. 

داون هولمن، دانشمند رفتار شناسی در بخش پیشگیری و کنترل سرطان CDC می گوید: تصور غلط رایج این است که تنها راه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفشاستفاده از  کرم های ضد آفتاب است. در عوض، او توصیه می کند از یک ترکیب خاص  لایه ای استفاده کنید: ترکیب کرم های ضد آفتاب با ماندن در سایه و پوشیدن لباس های ساخته شده از پارچه های نازک بافته شده،  و عینک آفتابی و کلاه های عرضی مناسب است.

اشعه ماوراء بنفش در دو صورت وجود دارد: اشعه یووی که سبب ایجاد پیری زودرس پوست می شود و همچنین اشعه UVB که معمولا باعث سرطان پوست و آفتاب سوختگی می شود. SPF، کوتاه مدت برای عامل حفاظت از خورشید، اندازه گیری حفاظت در مقابل اشعه UVB بدون فاکتور در اشعه UVA است.

دکتر الکساندرا کوریتسکی، متخصص پوست در ونکوور و مربی بالینی در بخش پوست و پوست در دانشگاه بریتیش کلمبیا، می گوید: SPF اساسا یک  محافظخاص  است که ازپوست عریان با قرار گرفتن در ترکیبات کرم ضد آفتاب محافظت می کند.

در واقع SPF یک  عامل چند گانه  و به فرد منحصر بفرد است، زیرا اگر یک فرد ممکن است بتواند، مثلا 30 دقیقه دیگر را قبل از آفتاب سوختگی بگذارد، به عنوان مثال، محصول SPF 30 خود را برای مدت طولانی از فرد محافظت می کند او بعد از 10 دقیقه با قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار می گیرداز او با این میزان  SPF 30 .محافظت می شود .

توصیه هایی در مورد  SPF 

راه دیگری برای فکر کردن درباره SPF به عنوان  درصد از پرتوهای UVB مسدود می شود وجود دارد. SPF از 15 حالت مسدود کننده  حدود 93٪ از اشعه UVB، را دارا می باشد در حالی که SPF 30 بلوک حدود 97٪. از این اشعه را دارد . این بدان معنی است که افزایش نسبی سود استفاده از SPF بالاتر از آن افزایش می یابد.

با این حال،  میزان FDA و CDC توصیه هایی است که باید برای  انتخاب یک کرم ضدآفتاب با حداقل SPF از 15، در حالی که آکادمی پوست آمریکا پیشنهاد حداقل SPF از 30در نظر داشته باشید.

هولمن توصیه های FDA و CDC را به عنوان حداقل موارد  ارائه می کند . وی گفت: “این حالتی  است که شما می خواهید در مورد  پوست خود  بدانید.” وی اضافه کرد که یک فرد با  پوست  طبیعی ممکن است مایل به استفاده از یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا 50 باشد.

البته، کرم ضد آفتاب تنها زمانی  کاربرد درست دارد که  SPFدر آن  به کار رفته باشد و اکثر افراد به اندازه کافی از آن استفاده کنند. طبق آکادمی پوست آمریکا ، یک اونس از کرم های ضد آفتاب، به اندازه کافی برای پر کردن یک شیشه شات، مقدار مورد نیاز برای پوشش دادن مناطق در معرض جرم بدن است.توصیه می شود استفاده از کرم ضد آفتاب پس از  خشک کردن پوست 15 دقیقه قبل از رفتن به بیرون استفاده شود.

برای اسپری کردن با  کرم های ضد آفتاب، یک اونس می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین کوریتسکی می گوید “به نظر می رسد که شما  مانند اسپری  نقاشی  اسپری می کنید”،  از این کار مطمئن شویدو  بعد از آن با دست هایتان مالش دهید و از استنشاق محصول اجتناب کنید.

بهترین ضد آفتاب ها برا ی فصل تابستان کدامند ؟  

FDA قوانین را تنظیم می کند که تولید کنندگان کرم های ضد آفتاب می توانند برچسب های محصولات خود را قرار دهند، اما مطالعات متعدد نشان داده اند که اکثر مصرف کنندگان نمی دانند که چگونه این زبان را رمزگشایی کنند.
آیا بچه ها نیاز به نوع ضد آفتاب دیگری دارند؟
هنگام انتخاب یک کرم ضد آفتاب، مهم است که بدانید کدام نوع از حفاظت از خورشید محصول شما را به شما خواهد داد. “طیف گسترده ای” از این موارد یعنی اینکه  به این معنی است که محصول می تواند در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت کند.

شما همچنین می خواهید در مورد زمانی که شما دوباره به استفاده از ضد آفتاب نیاز دارید مطابی را بدانید ، به ویژه اگر شما در حال   شنا یا عرق کردن  هستید. ضد آفتاب “مقاوم در برابر آب” به این معناست که کرم های ضد آفتاب برای 40 دقیقه از پوست شما حفاظت می کنند، در حالی که “بسیار مقاوم در برابر آب” به معنای دو برابر یا 80 دقیقه است.با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند تقریبا هر دو ساعت دوباره استفاده از کرم ضد آفتاب را انجام دهد. از سال 2011، FDA تولید کنندگان را از برچسب کرم های ضد آفتاب با عنوان “ضد آب”  را منع نکرد چرا که تمام کرم های ضد آفتاب سرانجام شستشو می شود.

کرم های ضد آفتاب همچنین ممکن است حفاظت از “فیزیکی” یا “شیمیایی” را تبلیغ کنند که نشان می دهد که آیا آنها یک مانع فیزیکی – مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم – بین پوست و خورشید یا یک ماده شیمیایی – با اکسید بنزن  یا اکتینوکات، به عنوان مثال. Kuritzky گفت: در حالی که کرم های ضد آفتاب قبلا محافظتی کاملا فیزیکی را فراهم کرده اند (کرم سفید که عامل محافظی است که  بر روی بینی قرار می گیرند)، اکثر موارد مدرن حفاظت فیزیکی و شیمیایی را برای اهداف زیبایی شناختی ترکیب می کنند.

مواد فعال ضدعفونی کننده توسط FDA تنظیم می شوند، بنابراین کرم های ضد آفتاب تایید شده توسط FDA برای بزرگسالان و کودکان بیش از 6 ماه مفید هستند. با این حال، متخصص پوست Mayo Clinic دکتر داون دیویس قبلا به سی ان ان گفته بود که افرادی که دارای پوست حساس یا آلرژی هستند، ممکن است بخواهند کرم های ضد آفتاب حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم را جستجو کنند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع : 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: