تفاوت درم ابریژن با میکرودرم ابریژن

0
درم ابریژن با میکرودرم ابریژن 2 300x148 - تفاوت درم ابریژن  با میکرودرم ابریژن
تفاوت درم ابریژن با میکرودرم ابریژن

درم ابریژن و میکرودرم ابریژن هر دو روشی برای جوان سازی پوست هستند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تفاوت درم ابریژن  با میکرودرم ابریژن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تفاوت درم ابریژن  با میکرودرم ابریژن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تفاوت درم ابریژن  با میکرودرم ابریژن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در درم ابریژن ، متخصصین پوست یا جراحان پلاستیک  با ابزاری خاص پوست را به منظور رفع چین و چروک ها ، جوانسازی و شفاف شدن می تراشند  .

 در میکرودرم ابریژن از کریستال های لایه بردار کوچکی استفاده می شود . میکرودرم ابریژن در درمان برخی از مشکلات پوستی همچون پوست های کدر ، چین و چروک پوستی ، لکه های قهوه ای ،  لکه های پیری و لکه های حاملگی  کاربرد دارد.

میکرودرم ابریژن روشی غیر شیمیایی و غیر تهاجمی است که با استفاده از اسپری میکروکریستال (microcrystals ) بیرونی ترین لایه پوست و سلول های مرده پوست برداشته می شود  و موجب جوان سازی  پوست می شود  .

همچنین میکرودرم ابریژن  تولید لایه زیرین سلول های جدید پوست را با سطح فراوانی از کلاژن و الاستین تقویت می کند که موجب بهبودی ظاهر پوست می شود. میکرودرم ابریژن بسیار ملایم تر از درم ابریژن است .

 

در چه مواردی می توان از درم ابریژن یا میکرودرم ابریژن استفاده کرد؟

درم ابریژن برای بهبود جای جوش، آبله و آثار ناشی از حوادث یا بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد . درم ابریژن در درمان نقص های مادرزادی پوست ، ماه گرفتگی و یا زخم ناشی از اثر سوختگی موثر نیست.

همچنین درم ابریژن تنها در افراد با پوست روشن ایمن است و ممکن است انجام این عمل در افراد با پوست تیره تر موجب زخم یا تغییر رنگ پوست شود.

 

میکرودرم ابریژن در انواع پوست های روشن و تیره کاربرد دارد . میکرودرم ابریژن تغییرات ظریفی ایجاد می کند و موجب هیچ گونه تغییر رنگ پوست یاایجاد زخم نمی شود.

میکرودرم ابریژن برای رفع مشکلاتی همچون زخم های عمیق ، پوست شل ، خطوط کشیدگی ، چین و چروک پوستی و یا جای جوش عمیق موثر نیست.

زمان انجام میکرودرم ابریژن در مقایسه با درم ابریژن کوتاه تر است . در این روش نیازی به عمل جراحی و یا بیهوشی نیست . از عوارض جانبی این روش می توان به صورتی شدن رنگ پوست اشاره کرد که این مشکلی دائمی نیست و در عرض 24 ساعت پس از درمان پوست به طور کامل بهبود می یابد  .

 

قبل از انجام درم ابریژن یا میکرودرم ابریژن چه مواردی را باید در نظر گرفت ؟

در ابتدا باید با یک متخصص پوست و یا جراح باتجربه در مورد انجام این روش مشورت کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در هنگام مشاوره برای انجام  درم ابریژن باید اهداف ، مزایا و معایب این روش و نوع بیهوشی مورد استفاده ،  مورد بحث قرار گیرد . همچنین باید در مورد دستورات قبل و بعد از انجام درم ابریژن صحبت شود .

گرفتن عکس قبل و بعد از انجام درم ابریژن برای مقایسه نتایج می تواند موثر باشد .

مشاوره میکرودرم ابریژن مشابه درم ابریژن است اما با این تفاوت که در مورد بیهوشی و خطرات ناش از آن مورد بحث قرار نمی گیرد ، زیرا این روش بسیار ساده تر از درم ابریژن است.

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: