معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب

0
moisturizer and important points about it 300x201 - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب
کرم مرطوب کننده پوست چرب

معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب

بهترین مرطوب کننده های صورت برای پوست های چرب و آکنه دار

اگر فکر می کنید پوست های چرب به مرطوب کننده نیاز ندارند ، اشتباه می کنید. بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند و صورت شان جوش و آکنه دارد تصور می کنند که استفاده از مرطوب کننده برای پوست شان ضرر دارد.  در حالی که اگر از مرطوب کننده استفاده نکنند پوست دچار کم آبی شده و آسیب خواهد دید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست چرب نیاز به تغذیه و مراقبت دارد. بنابراین با خواندن مطالب این مقاله نگاهی به 10 تا از بهترین مرطوب کننده هایی که برای پوست چرب مناسب هستند بیندازید. مرطوب کننده هایی که معرفی می شوند در یک رتبه بندی نیستند.

  1. ژل گیاهی لوتوس تی تری ضد جوش و ضد آکنه  

پوست چرب مستعد آکنه می باشد.  بنابراین این بهترین مرطوب کننده ی مبتنی بر ژل برای حفظ پوست از آکنه است. ژل گیاهی لوتوس تی تری پوست را نرم و انعطاف پذیر می کند.  به راحتی جذب می شود و پس از استفاده از آن پوست احساس سنگینی ندارد. کسانی که از آکنه رنج می برند باید آن را امتحان کنند ، زیرا در مبارزه با آکنه ها و تسکین علائم آکنه مؤثر می باشد.

best moisturizer for oily skin kaya 258x300 - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب
کرم ضد آفتاب روزانه کایا با 15 SPF
  1. کرم ضد آفتاب روزانه کایا با 15 SPF  

این کرم ضد آفتاب ، مرطوب کننده و بر پایه آب است و برای پوست چرب مناسب ترین کرم ضد آفتاب می باشد.  این کرم بدون اینکه پوست را چسبناک کند ، آن را هیدراته می کند. 5 دقیقه پس از استفاده ، مرطوب کننده به طور کامل در پوست جذب می شود. این محصول با SPF 15  پوست را از اشعه های مضر UVA / UVB  محافظت می کند.

  1. کرم زیبایی گارنیر با کنترل طبیعی چربی پوست

کرم زیبایی گارنیر یک زیبایی طبیعی بدون براق شدن را به پوست شما می دهد.  این کرم با خاصیت روشن کنندگی پوست ، حاوی اسانس لیمو می باشد.  کرم گارنیر را می توانید در تمام فصول سال استفده کنید.  استفاده منظم از این کرم پوست را روشن کرده و آکنه را از بین می برد.  این کرم با عطر ملایم لیمو مانند موس بی وزن است.

best moisturizer for oily skin neutrogena 400x400 300x300 - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب                                                                                کرم مرطوب کننده نوتروژنا فاقد چربی برای پوست های ترکیبی

  1. کرم مرطوب کننده نوتروژنا فاقد چربی برای پوست های ترکیبی

کرم مرطوب کننده نوتروژنا غیرکومدوژنیک است که توسط متخصصین پوست آزمایش شده است. کرم مرطوب کننده نوتروژنا برای کسانی مناسب  است که در برخی از مناطق صورت پوست خشک و در قسمت های دیگر صورت خود پوست چرب دارند.  این مرطوب کننده دارای  SPF 15  و کاملاً نرم کننده است و پوسته های ناشی از ریزش پوست به علت درمان آکنه را می پوشاند.  در هر بار استفاده فقط مقدار کمی از کرم را بر روی پوست خود بمالید.

  1. کرم مرطوب کننده فاقد چربی گیاهی لوتوس برای بازسازی پوست

این کرم مرطوب کننده سبک ، و فاقد چربی می باشد.   کرم مرطوب کننده گیاهی فاقد چربی لوتوس  به سرعت جذب  پوست می شود.  این کرم برای پوست های چرب و آکنه دار مناسب است. زیرا پوست را نرم و انعطاف پذیر می کند  و برای  6 تا 7 ساعت بر روی پوست باقی می ماند.

best moisturizer for oily skin clean and clear 300x300 - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب
کرم مرطوب کننده پوست کلین اند کلین فاقد چربی
  1. کرم مرطوب کننده پوست کلین اند کلین فاقد چربی

کرم مرطوب کننده پوست کلین اند کلین سبک و بر پایه آب است.  به نرمی بر روی پوست قرار می گیرد و منافذ پوست را مسدود نمی کند.  پوست را نرم و انعطاف پذیر می کند و چربی آن را از بین می برد.   قیمت این کرم  مقرون به صرفه است و در فروشگاه های محلی در دسترس می باشد.

  1.  لوسیون مرطوب کننده ستافیل

این مرطوب کننده کمی ضخیم است و برای کسانی که تحت درمان آکنه قرار می گیرند ، مخصوصاً در زمستان مناسب است.  زیرا لوسیون مرطوب کننده ستافیل می تواند پوست را کمی چرب و حساس کند.  از آنجا که پس از استفاده از این لوسیون احساس می کنید که پوست تان چسبناک شده است ، بهتر است از این لوسیون در فصل زمستان استفاده کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

8 . کرم تغذیه کننده لاکتو کالامین با چربی کنترل شده

کرم تغذیه کننده لاکتو کالامین با چربی کنترل شده حاوی مقادیر لازم از روغن کرچک ، گلیسیرین و کائولن برای جذب روغن است. این کرم برای پوست های چرب و آکنه خفیف مناسب می باشد.  اما در درمان مشکل آکنه شدید مؤثر نیست.  مصرف این کرم پوست را نرم و شفاف می کند.

  1. ژل مراقبت از پوست سبامد

ژل مراقبت از پوست سبامد فاقد چربی و بر پایه آب تهیه شده است.   این ژل فاقد  پارابن ها و دیگر مواد تحریک کننده می باشد.  pH ژل مراقبت از پوست سبامد 5.5 است که برای پوست سالم مناسب می باشد.  این ژل کمی احساس چسبندگی  بر روی پوست صورت ایجاد می کند.  و برای پوست مبتلا به آکنه و دارای منافذ مناسب تر است.

best moisturizer for oily skin fab india 400x400 300x300 - معرفی 10 کرم مرطوب کننده پوست چرب
کرم ضد آفتاب روزانه کایا با 15 SPF
  1. کرم آب رسان ویتامین E برای پوست های چرب

کرم آب رسان ویتامین  E  سبک است و به سرعت جذب می شود و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد.   این کرم برای مدت طولانی مانع چربی پوست می شود.  رطوبت لازم را به پوست می دهد و پوست را نرم و انعطاف پذیر می کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: