مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت

هایفوتراپی یک درمان زیبایی غیر جراحی است

0

مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت

hifu2 - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورتپیری اجتناب ناپذیر است و می تواند بر روی بدن تأثیر بگذارد.  پس از وارد شدن به چهل سالگی، علائم پیری کم کم خودشان را نشان می دهند که برای بعضی از افراد می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کمتر از یک دهه پیش اگر شما می خواستید پوست آویزان صورت خود را ترمیم کنید ، مجبور بودید جراحی زیبایی مانند لیفت صورت انجام بدهید.  لیفت صورت خیلی خوب جواب می داد اما دوره بهبودی این عمل طولانی بود و جای بخیه ها هم برای همیشه کنار گوش وجود داشت.

هایفو HIFU که مخفف High Intensity Focused Ultrasound  به معنای اولتراسوند متمرکز شده با شدت بالا است که به صورت کاملاً دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواه در لایه‌های زیرین پوست متمرکز می کند ، بدون اینکه آسیبی به سطح پوست برسد.

درمان HIFU  جوانسازی پوست بدون برش است و این تکنیک یک روش بسیار گسترده و موفق است.  درمان با هایفوتراپی  می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی پوست داشته باشد. اما مانند هر گونه درمان زیبایی دیگر مهم است که از جوانب مثبت و منفی آن اطلاع داشته باشید تا ببینید آیا این درمان می تواند برای شما مناسب باشد؟

 

درمان پوست با هایفو چیست؟

هایفوتراپی یک درمان زیبایی غیر جراحی است که با استفاده از نوع خاصی از امواج صوتی برای لیفت کردن ، سفت کردن و آبرسانی به پوست انجام می شود.  هایفو امواج صوتی متمرکز با شدت بالا است که امواج صوتی که در آن استفاده می شود بالاتر از محدوده شنوایی انسان است.

درمانSkinmed  نیز با استفاده از فرکانس های رادیویی (RF) که دارای فرکانس های پایین تر و اثر متمرکز کمتر از HIFU است ، انجام می شود.

هر دو نوع این صداها می توانند به راحت به پوست شما نفوذ کنند.  آنها می توانند تولید کلاژن را در لایه های مختلف پوست شما افزایش دهند. اثرات دیگر آنها لیفت کردن و سفت شدن تدریجی پوست است ، موقعی که پوست نسبت به محرک ها واکنش نشان می دهد.

 

روش مؤثر هایفوتراپی
hifi - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورتهمانطور که از نام آن مشخص است ، هایفوتراپی تکنیکی است که از تکنولوژی فراصوت استفاده می کند تا لایه های عمیق بافت پوست را برای بلند کردن ، سفت کردن و شکل دادن هدف قرار دهد.

این تکنیک به طور کامل غیر تهاجمی است و از آن برای افزایش تولید و بازسازی کلاژن استفاده می شود. بنابراین اگر صورت شما کم کم انعطاف پذیری خود را در اطراف چشم ها ، پایین ابروها و فک ها  از دست می دهد ، می توانید هر چه زودتر برای هایفو درمانی به ما مراجعه کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بلافاصله پس از این روش می توانید مشاهده کنید که پوست تا حدودی سفت تر شده است. در طول هفته های بعد اثرات هایفو بیشتر نمایان می شود.  در همین زمان کلاژن بیشتر در کنار ضایعات بافت همبند تشکیل می شود.

به طور معمول درمان HIFU به جلسات متعدد نیاز دارد تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسید.  تعداد جلسات مورد نیاز به اهداف و میزان انعطاف پذیری پوست شما بستگی دارد. علاوه بر این ، توانایی پوست برای جوانسازی ، در اثربخشی این روش خیلی مهم است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.   

مزایای استفاده از هایفو HIFU

هافو اکسیر جوانی برای رفع مشکلات مربوط به پوست در ارتباط با بالا رفتن سن است.  در طول سال ها این روش به نام یک روش فوری برای جوانسازی شناخته شده است.  زیرا این تکنیک سریع و بسیار قابل تحمل است و بدون نیاز به دوره ریکاوری است.

هایفوتراپی بر خلاف روش های متداول غیر تهاجمی است.  به این معنی که به جز جوانسازی پوست هیچ اثری از خود (مانند جای بخیه) بر روی صورت بجا نمی گذارد.  افرادی که تحت درمان با هایفو قرار می گیرند میزان انعطاف پذیری و رنگ پوست شان بهبود می یابد.

 

مزایای استفاده از  HIFU Skinmed

درمان پوست با هایفو زمانی که شما می خواهید بدون جراحی پوست خود را بالا بکشید و سفت کنید می تواند انتخاب خوبی باشد.  مزایای HIFU عبارتند از:

  • درمان کاملا بی خطر و غیر تهاجمی ، بدون نیاز به عمل جراحی یا تزریق.
  • چون با تحریک فرآیندهای طبیعی در پوست شما کار می کند ، بنابراین نتایج بسیار طبیعی خواهد بود
  • درمان طولانی نیست و نیازی به زمان بهبودی ندارد ،
  • درمان HIFU برای بسیاری از افراد بسیار مفید است

 

هایفوتراپی برای تیرگی دور چشم

hifu3 - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورتشاید دوست داشته باشید بدانید که این روش حتی در از بین بردن حلقه های تاریک زیر چشم نیز مؤثر است.  همچنین در از بین بردن منافذ بزرگ صورت و کاهش لکه ، آکنه و جوش ها مؤثر است. در نهایت ، هایفو حتی می تواند فرم صورت شما را بهبود بخشد.

 

معایب هایفوتراپی   

پس از درمان صورت با هایفو شما می توانید بلافاصله فعالیت های خود را از سر بگیرید.  زیرا اولتراسوند با شدت بالا به لایه های بالای پوست آسیبی نمی رساند.  فقط ممکن است کمی تورم و قرمزی ناگهانی رخ دهد که البته خیلی سریع از بین می رود.

شاید کمی احساس حساسیت به لمس یا احساس سوزن سوزن شدن اندکی داشته باشید که ممکن است برای یک یا دو هفته ادامه یابد. در موارد نادر، بی حسی و کبودی موقت موضعی ممکن است رخ دهد.

در حالی که عوارض جانبی ممکن است در افراد متفاوت باشد ، این عوارض معمولاً زیاد طول نمی کشد.

 

معایب درمان HIFU Skinmed

قبل از تصمیم گیری در مورد درمان با هایفوتراپی باید از معایب این روش اطلاع داشته باشید.

  • ممکن است چند هفته طول بکشد تا نتایج را ببینید. زیرا بدن شما برای ایجاد کلاژن جدید نیاز به زمان دارد.
  • اثرات کامل ممکن است پس از 2-3 ماه قابل مشاهده باشند.
  • برای به دست آوردن و حفظ بهترین نتایج ، نیاز به درمان های مکرر است
  • برخی از افراد پس از درمان با HIFU، قرمزی ، تورم یا کبودی ناگهانی را تجربه می کنند که خیلی سریع از بین می رود.
  • در موارد نادر ممکن است بی حسی یا سوزن سوزن شدن وجود داشته باشد که می تواند تا چند هفته ادامه داشته باشد
  • اثرات ممکن است متفاوت باشد. بنابراین HIFU ممکن است آنطور که برای شما کار می کند برای فرد دیگری مؤثر نباشد.

 

موارد منع هایفوتراپی

موارد منع استفاده از روش هایفو تراپی عبارتند از :

  • وجود ایمپلنت در سر و صورت ،
  • اختلالات خونی ،
  • تزریق سیلیکون.

در طول مشاوره و قبل از پروسه هایفوتراپی همه چیز به طور کامل برای شما توضیح داده می شود و  در صورت نیاز پس از اتمام درمان مراقبت های لازم انجام می شود.

هایفوتراپی به عنوان یکی از بهترین تکنیک های facelift  لیفت صورت شناخته شده و نه تنها توسط متخصصان زیبایی بلکه توسط مشتریان به طور یکسان تأیید می شود.  همین موضوع نشاندهنده آن است که مزایای هایفوتراپی از معایب آن خیلی بیشتر است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

چه کسانی هایفوتراپی انجام می دهند؟ 

3d skinmed  - مزایا و معایب هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورتاگر شما می خواهید پوست خود را بدون عمل جراحی بالا بکشید و صاف کنید ، HIFU Skinmed  ممکن است درمان مناسبی برای شما باشد. با این حال بهتر است در مورد گزینه های مختلف با یک متخصص زیبایی با تجربه مشورت کنید تا بهترین روش را پیدا کنید.

شما همچنین می توانید گزینه های دیگر مانند بوتاکس ، پرکننده های پوستی و PRP را در نظر بگیرید که می تواند نتایج مشابهی را به دست آورد.

شما باید آگاه باشید که درمان HIFU برای همه مناسب نیست. پزشک درباره سابقه پزشکی شما تحقیق می کند تا اطمینان حاصل شود که این روش برای شما مناسب است. اگر شرایط خاصی از قبیل اختلال خونی ، مشکلات پوست یا ایمپلنت داشته باشید ، نباید HIFU انجام دهید.

اگر درمان HIFU برای شما مناسب باشد ، پزشک شما را از مزایا و معایب این روش آگاه می کند و  توصیه های لازم را به شما خواهد کرد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

منبع لینک منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: