سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان

0

سوالات متداول لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. جای تعجب ندارد زیرا یک روش بسیار موثر و مقرون به صرفه است که می تواند شما را برای همیشه از شر موهای زاید خلاص کند. دیگر دوران استفاده از موم، تیغ کشیدن و پودر و کرم های شیمیایی به سر آمده است و همه افراد دوست دارند از لیزر استفاده کنند چرا که نتایج حاصل از آن دائمی است. این روش جدید و عالی باعث شده که سوالات زیادی به ذهن متقاضیان درمان با لیزر وجود بیاورد و ما در این مقاله قصد داریم به بررسی سوالات متداول لیزر موهای زائد بپردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه برای جلسات لیزر آماده شویم؟

مهمترین مسئله در خصوص لیزر این است که نباید قبل از شروع جلسات لیزر از هرگونه لوسیون، دئودورانت، لوازم آرایشی و یا هر نوع محصولی که ممکن است در روند کار لیزر اختلال ایجاد کند استفاده نمایید. پس از درمان با لیزر پوست شما به مدت ۲۴ ساعت بسیار حساس می ‌شود که این حساسیت پوستی نسبت به محصولات زیبایی و آب گرم بیشتر خواهد بود. سعی کنید از دوش آب گرم و قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید تا از بروز التهاب پوست پس از درمان پیشگیری کرد.

آیا لیزر درد دارد؟

Screen Shot 2018 07 11 at 10.25.28 AM 300x202 - سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان

اکثر افرادی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته ‌اند ادعا می ‌کنند که در طول درمان احساس می ‌کنند که یک کش به آرامی به پوست آنها برخورد کرده است و مهمتر از همه اینکه می ‌گویند درد حاصل از لیزر اصلاً قابل مقایسه با اپیلاسیون نیست و درد خفیف آن به خوبی قابل تحمل است.

نتایج حاصل از لیزر تا چه مدت باقی می ماند؟

نتایج حاصل از لیزر به تکمیل دوره درمان و شارژ آن به صورت هر ۶ ماه یک بار یا سالی یک بار بستگی دارد. اگر دوست دارید که نتایج دائمی از لیزر به دست بیاورید و دیگر نیازی به امتحان کردن روش های قدیمی نداشته باشید از برنامه ‌ای که اپراتور لیزر برای شما مشخص کرده است پیروی کنید تا بتوانید نتایج خوبی را به دست بیاورید.

آیا لیزر عوارض جانبی دارد؟

پس از لیزر موهای زائد معمولاً پوست شما کمی قرمز و ملتهب می ‌شود که کاملا طبیعی است و طی مدت کوتاهی بهبود پیدا می ‌کند پس اصلا نگران نباشید. به خاطر داشته باشید که از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید به شدت خودداری کنید زیرا پس از لیزر پوست شما حساس می شود و نور آفتاب می تواند باعث بروز عوارض حاصل از آفتاب سوختگی شود. اگر مجبور هستید که بیرون بروید باید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید تا پوست شما دچار سوختگی نشود.

آیا افرادی که پوست سبزه دارند می توانند از لیزر استفاده کنند؟

Laser Hair Removal for Dark Skin 1080x640 300x178 - سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان

در گذشته فقط افرادی که پوست سفید و موی تیره داشتند می توانستند متقاضی درمان با لیزر باشند اما امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه فناوری لیزر به دست آمده است افرادی که پوست سبزه یا گندمی دارند نیز می ‌توانند از مزایای لیزر بهره مند شوند و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. برخی از افراد تصور می کنند که لیزر فقط مختص خانم ها است اما باید خدمت تان عرض کنیم که آقایان نیز می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و از خدمات آن بهره مند شوند.

برخی از آقایان بدن پرمویی دارند و از اینکه مجبور هستند مدام شیو کنند خسته شده‌ اند. رفع دائمی موهای زائد بدن آنها را وسوسه کرده که به سراغ لیزر بروند و در کمال تعجب متوجه شده اند که نتایج حاصل از لیزر حیرت انگیزتر از آن چیزی است که فکرش را می کرده اند چرا که پس از اتمام جلسات لیزر بدن آنها تمیز و بدون مو شده است و این مسئله برای آنها بسیار خوشایند است. لیزر موهای زائد علاوه بر بهبود زیبایی و افزایش اعتماد به نفس به رعایت بهداشت بیشتر نیز کمک می ‌کند. به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات لیزر بهره‌ مند شوید.

چند جلسه لیزر لازم است تا موهای زائد برطرف شود؟

همان طور که در قسمت بالا گفتیم لیزر فقط موهایی را هدف قرار می ‌دهد که در فاز فعال رشد قرار دارند و هیچ تاثیری بر روی موهایی که در مرحله استراحت یا ریزش هستند ندارد به همین دلیل شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا نتایج خوبی را به دست بیاورید. یکی از مزایای عالی لیزر موهای زائد این است که هر جلسه طی مدت بسیار کوتاهی انجام می ‌شود و شما با توجه به نوع پوست و رنگ مو و ناحیه ‌ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد به ۸ تا ۱۲ جلسه درمان نیاز خواهید داشت البته تعداد جلسات لازم برای برطرف کردن دائمی موهای زائد توسط اپراتور لیزر مشخص می شود.

آیا می توان موهای زائد صورت را لیزر کرد؟

به لطف پیشرفت هایی که در عرصه لیزر موهای زائد به دست آمده است لیزر به یک روش بسیار ایمن برای برطرف کردن موهای زائد صورت تبدیل شده است به نحوی که هیچ گونه عوارض جانبی خطرناکی ندارد و شما می توانید پس از اتمام هر جلسه از لیزر به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید. اکثر افرادی که تحت درمان با لیزر صورت قرار گرفته اند می گویند که پوست آنها پس از لیزر موهای زائد جوان شده است و آنها احساس بهتری دارند.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد چیست؟

images 27 - سوالات متداول لیزر موهای زائد| آیا لیزر درد دارد؟|لیزر لیزر موهای زائد آقایان

ممکن است پوست شما پس از لیزر کمی دچار قرمزی و تورم شود که این فرآیند شبیه آفتاب سوختگی خفیف پوست است و معمولا چند ساعت پس از لیزر این عوارض از بین خواهند رفت. نکات مهم پس از لیزر موی زائد به شرح زیر می باشد:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • تا دو هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید و هر روز از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی ۳۰ یا بالاتر استفاده کنید.
  • روزی دو بار به آرامی ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است را تمیز کنید. تا ۷ روز پس از لیزر موهای زائد از عواملی که باعث تحریک پوست می شوند مانند رتینوئیدها، گلیکولیک ها و مواردی از این قبیل خودداری کنید.
  • تا زمانی که قرمزی پوست شما برطرف نشده است از رفتن به سونا یا حمام داغ یا انجام دادن فعالیت هایی که باعث می شود عرق کنید خودداری نمایید.
  • از خاراندن یا دستکاری کردن موضعی که تحت درمان قرار گرفته است اجتناب کنید.

آیا لیزر باعث ناباروری می شود؟

مسئله باروری پس از لیزر موهای زائد ذهن تعداد زیادی از خانم ها و آقایان را به خود مشغول کرده است زیرا تصور می کنند که پس از لیزر موهای زائد ممکن است توانایی باروری آنها به خطر بیفتد و دچار مشکل شوند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این مسئله فکر می کنید و ترس از ناباروری باعث شده از لیزر موهای زائد خود اجتناب کنید باید خدمت تان عرض کنیم که تاکنون در تحقیقاتی که انجام شده است هیچ گونه مدرکی دال بر تاثیر لیزر موهای زائد بر ناباروری به دست نیامده است زیرا پرتوهای لیزر که برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند طول موج بسیار کوتاهی دارند و اصلاً توانایی نفوذ به درون اندام های داخلی بدن را ندارند و فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و آنها را از بین می برند. پس نگران هیچ چیزی نباشید و با خیال راحت به لیزر موهای زائد خود بپردازید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: