مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپی

هایفوتراپی ، کشیدن پوست بدون جراحی

0

مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپی

1 - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپیمزیت هایفوتراپی نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست! من این درمان را در دسامبر 2016 انجام دادم و زندگی من از آن به بعد عوض شد.  من 36 ساله هستم و برای تزریق فیلر به دکترم مراجعه کردم.  اما دکتر به جای تزریق فیلر ، هایفو را برای جوانسازی پوستم توصیه کرد و گفت که هایفو کلاژن بیشتری تولید می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعد از هایفو پوست شروع به سفت شدن می کند و کم کم چروک های صورت از بین می روند.  حالا صورت من چند سال جوان تر شده.

 

هایفوتراپی جدید ترین روش جوانسازی پوستservices woman img5 small - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپیهایفوتراپی جدید ترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی است که ترکیبی از اولتراسوند و رادیوفرکانسی است.  هایفو به منظور لیف و سفت کردن پوست صورت و گردن انجام می شود و نیازی به دوره بهبودی ندارد.

هایفوتراپی نسل جدیدی از روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی برای جوانسازی صورت است که با استفاده از علم اولتراسوند و فرکانس رادیویی و فرایند طبیعی بدن برای کشیدن و سفت کردن پوست شل شده است.

این درمان طبیعی است بدون نیاز به ریکاوری و نتایج آن قابل توجه است.  هایفو تنها درمانی است که بطور خاص می تواند بافت عمیق زیر پوست را شبیه به جراحی زیبایی بدون برش و بدون از بین بردن سطح پوست با استفاده از اولتراسوند متمرکز HIFU  هدف قرار دهد.

علاوه بر این ما با استفاده از فرکانس رادیویی برای سفت کردن سطح پوست و تکنیک ضربه برای آب رسانی به بافت های عمیق پوست استفاده می کنیم.

اولتراسوند متمرکز شده با شدت بالا  HIFU  به طور مستقیم انرژی گرما را به پوست و بافت زیر جلدی منتقل می کند که می تواند تولید کلاژن پوست را تحریک و تجدید کند و در نتیجه بافت را بهبود می بخشد و سبب تقویت پوست می شود.

این روش به معنای واقعی کلمه نتایج حاصل از جوان سازی را بدون هیچ جراحی یا تزریق تهاجمی به دست می آورد.  علاوه بر این مزیت این روش این است که هیچ نیازی به استراحت ندارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص با ما تماس بگیرید.

 

هایفوتراپی ، کشیدن پوست بدون جراحی

کشیدن پوست صورت با روش های غیر جراحی به یکی از پرطرفدارترین درمان ها تبدیل شده و هایفو HIFU آخرین تکنولوژی غیر جراحی است که لیفت و جوان سازی صورت را انجام می دهد.

هایفو لیفت ابرو و لیفت خط فک را به طور جداگانه انجام می دهد.  همچنین پره های بینی را جمع تر می کند و کاهش چین و چروک پوست و سفتی و جوان سازی پوست را هم انجام می دهد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هایفو یک نسل جدید از روش های غیر جراحی و غیر تهاجمی برای صورت است که با استفاده از علم اولتراسوند و فرکانس رادیویی و فرایند طبیعی بدن برای کشیدن پوست و سفت کردن پوستی که شل و آویزان شده کار می کند.

هایفو درمانی طبیعی است که نیازی به زمان بهبودی نداره و نتایج آن قابل توجه است.

هایفوتراپی تنها درمانی است که می تواند به طور خاص باف زیر پوست را درست مانند عمل جراحی زیبایی اما بدون برش سطح پوست وبا استفاده از اولتراسوند متمرکز هدف قرار بدهد. علاوه بر این ، ما با استفاده از فرکانس رادیویی برای تقویت سطح پوست و تکنیک ضربه زدن برای هیدراته شدن بافت های عمیق ، یک رویکرد سه بعدی را اتخاذ کرده ایم.

 

آیا هایفوتراپی نوعی عمل جراحی است؟

خیر. تمرکز هایفو بر روی پوست و لایه حمایتی زیر آن بدون برش یا آسیب رساندن به سطح پوست است.

 

آیا هایفو جایگزینی برای لیفت صورت است؟

بالا کشیدن صورت با لیفت صورت متفاوت است.  روش هایفو به اندازه جراحی شدید نیست بلکه جایگزینی است برای کسانی که نمی خواهند جراحی انجام بدهند.

 

آیا هایفو بی خطر است؟

هزاران درمان در سراسر جهان با استفاده از این نوع تکنولوژی بدون هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجه انجام شده است.  علاوه بر این ، انرژی اولتراسوند بیش از 50 سال است که در زمینه پزشکی  استفاده می شود

 

کاندید مناسب هایفوتراپی

یک کاندید خوب برای هایفو کسی است که پوستی دارد که شل شده و حالت خستگی دارد.  به طور کلی افراد بعد از سی سالگی که پوست شان شل شده کاندید خوبی برای هایفوتراپی هستند.

 

کدام مناطق با هایفوتراپی جوانسازی می شوند؟

hifu2 - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپیهر منطقه ای که پوست شل شده باشد ، به خصوص با تجدید پوست از داخل جوانسازی می شود.  به طور مثال با بالا بردن ابروها پلک ها را هم بالا کشیده می شوند که در نتیجه چشم ها بازتر را می کند و کل صورت شما را جوانتر می کند.  همچنین برای درمان پوست آویزان گردن بسیار مؤثر است و در فرم دادن خط  فک و صورت مؤثر است.

 

در طول درمان ، انرژی اولتراسوند احساس می شود؟

بله. آنچه که در طول درمان احساس می کنید ، مقدار کمی از انرژی اولتراسوند متمرکز است که به زیر پوست منتقل می شود. مشتریان گزارش کرده اند که در حالی که انرژی در حال اعمال است ، می تواند ناراحتی ایجاد کند ، اما کوتاه مدت است و نشانه خوبی است که روند بازسازی کلاژن آغاز شده است.

 

نتایج هایفو بعد از چه مدت دیده می شوند؟ 

نتایج بالا کشیدن پوست و لیفت بعد از حدود 2 تا 3 ماه قابل مشاهده است.  در طول این مدت  کلاژن تجدید شده و با کلاژن قوی تر جایگزین می شود.  همانطور که فرآیند ساخت کلاژن ادامه دارد ، روند بهبود  می تواند تا 6 ماه پس از درمان ظاهر شود.

 

نتایج هایفو تا چه مدت ماندگار هستند؟

.jpg - مقایسه هایفوتراپی با لیفت صورت| تجربه من از هایفوتراپینتایج پس از درمان باید بیش از 1 سال طول بکشد ، اما چون روند پیری پوست ادامه دارد ، درمان سالانه برای جوانسازی پوست توصیه می شود.

 

تعداد جلسات درمانی

برنامه ریزی برای درمان  پوست با HIFU  و پس از 6 تا 8  جلسه درمان با فواصل زمانی یک هفته بعد از درمان اولیه است.  برای اکثریت مشتریان این تعداد درمان کافی است. اما با توجه به میزان شلی پوست و پاسخ بدن به درمان ، ممکن است نیاز به درمان های بیشتری داشته باشید.

 

دوره ریکاوری پس از هایفوتراپی

با این روش درمان هیچ نیازی به ریکاوری نیست. شما می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید و هیچ مراقبت ویژه ای وجود ندارد که انجام دهید.

 

عوارض جانبی هایفو چیست؟

ممکن است قرمزی کمی تا یک ساعت بعد از این روش دیده شود و درصد کمی از مشتریان ممكن است تورم ، سوزن سوزن شدن و یا حساسیت به لمس داشته باشند. اما این عوارض طبیعی ، خفیف و موقتی است.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: