لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل

برجسته بودن لب ها هم نقش مهمی در زیبایی صورت دارد

0

لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل

botox treating smile frown lines 357x210 - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل
لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل

لیفت صورت با تزریق ژل و فیلر بدون جراحی در بهترین مرکز اهواز  برای همشهریان اهوازی انجام می شود.  لیفت صورت فقط مخصوص خانم های میانسال نیست ، اقایان هم می توانند با تزریق ژل و پرکننده ها صورتی جوان تر و جذاب تر داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مرکز اهواز دختران و پسران جوان با کمک فیلر می توانند زاویه سازی فک انجام بدهند و فرم چانه خود شان را زیبا تر کنند.   مرکز اهواز

تزریق ژل به گونه ، صورت شما را از حالت یکنواختی درمی آورد و گونه های برجسته جذابیت شما را بیشتر می کند.

برجسته بودن لب ها هم نقش مهمی در زیبایی صورت دارد.  اگر لب های تان برجسته نیست ، یا زیادی کوچک است ، اشکالی ندارد.  کافی ست مقدار کمی ژل به لب های تان تزریق بشود تا صاحب لب های برجسته ای بشوید.

مقدار ژلی که به لب ها تزریق می شود بستگی به نظر خود تان دارد و اینکه دوست دارید لب ها تا چه اندازه بزرگ تر و برجسته تر بشوند.

7 - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل
لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز

ما برای لیفت صورت در مرکز تزریق ژل اهواز از فیلرهای تزریقی به پوست استفاده می کنیم.  تزریق ژل جوانی را به صورت شما برمی گرداند.  تزریق ژل به گونه ها در کنار بوتاکس لاغری صورت شما را از بین می برد و خطوط و چروک های پوست را پر می کند

همچنین با کاهش چروک های پوست و با پرکردن آنها و رفع گودی زیر چشم ها و لیفت صورت ، جوانی را به صورت شما بازگرداند.

تزریق فیلر و ژل یکی از آخرین روش های ضد پیری در درمان های غیر تهاجمی زیبایی و بهداشتی است و به عنوان یک جایگزین ارزان تر و کم خطرتر بجای جراحی لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز اهواز

 

بهترین سن برای تزریق ژل چه سنی است؟ 

شما فکر می کنید بهترین سن برای تزریق ژل چه سنی است؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اما یکی از علل عمده که باعث خطوط و چین و چروک پوست می شود ، از دست دادن حجم صورت و لاغر شدن صورت است.

این دست بی رحم پیری است که هر چه بزرگ تر می شویم ، چربی های صورت مان تغییر مکان می دهند و به چربی های اطراف شکم و پهلوها می پیوندند.

به صورت یک دختر یا پسر جوان نگاه کنید و گونه های برجسته و پر آنها را ببینید.  صورت آنها صاف و لطیف است چون چربی که نقش مهمی در پر کردن پوست دارد ، به صورت آنها جلوه می هد.  مرکز اهواز 

البته از دست دادن چربی تنها عامل افتادگی پوست صورت نیست.  از بین رفتن کلاژن ، که بدن ما در حدود 25 سالگی آن را تولید می کند هم یک علت دیگر برای شل شدن پوست است.  در بعضی موارد ، شل شدن عضلات صورت با فرایند پیری همراه است.  همه اینها به افتادگی چهره کمک می کند.

دلیل افتادگی صورت هر چه می خواهد باشد ،  حقیقت این است که بسیاری از افراد دوست دارند صورت خود را صاف و بدون چروک ببینند.  بنابراین به یک مرکز تزریق ژل مراجعه می کنند و با تزریق پرکننده ها و بوتاکس جوانی را به صورت خود برمی گردانند.

 

لیفت صورت مایع چیست؟ 

0 1 - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل
لیفت صورت مایع چیست؟کز اهواز 

لیفت صورت مایع شامل بالا کشیدن ، حجم دادن ، از بین بردن چین و چروک و طراحی چهره با استفاده از تزریق فیلر های پوستی می باشد.   پرکننده ها یی از قبیل :  Restylane،  Perlane ،  Radiesse ، Juvederm ، Artefill  و Sculptra.

این محصولات به روش های مختلف و با استفاده از مواد مختلف تولید می شوند و برنامه های کاربردی خاص آنها نیز تا حدی متفاوت هستند. به عنوان بخشی از روش کلی درمان ، این محصولات اغلب به صورت ترکیبی و علاوه بر بوتاکس استفاده می شوند.

استفاده از بوتاکس علاوه بر پرکننده های پوستی می تواند نتایج بهتر و طولانی مدتی را ایجاد کند.  بوتاکس تکانه های عصبی را که موجب انقباض عضلات می شود ، مسدود می کند.

هنگامی که بوتاکس به مناطق خاص تزریق می شود ، به طور مؤثر ماهیچه هایی را که مسئول ایجاد حالات صورت هستند را شل می کند.  حرکات تکراری صورت مانند خندیدن و اخم کردن موجب فروپاشی کلاژن در مناطق خاص می شود و باعث بروز چروک های عمیق و خطوط می شود.

بوتاکس به خصوص اگر زمانی که پرکننده های پوستی برای پرکردن خطوط بیان ، مانند چروک هایی که هنگام لبخند زدن شکل می گیرند ، تزریق شود ، بیشتر مؤثر است.  زیرا استفاده بیش از حد از عضلات اطراف آن باعث می شود پرکننده سریع تر تجزیه شود.

 

نباید های تزریق ژل برای لیفت صورت

 

636021513598226670 - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل
نباید های تزریق ژل برای لیفت صورت
  • یکی از نبایدهای تزریق ژل این است که نباید سیلیکون مایع یا ژل به صورت تزریق شود. استفاده از سیلیکون با عوارض جانبی شدید ، ناسازگار و حتی کشنده مرتبط است.
  • تزریق ژل نباید توسط پزشکی که دارای مجوز نیست انجام بشود. ترجیحاً یک جراح پلاستیک یا  متخصص پوست که در استفاده از پرکننده های پوستی تزریقی آموزش دیده و تجربه کرده است ، باید تزریق را انجام بدهد.
  • در بعضی از مراکز و یا سالن های زیبایی ، تزریق ژل نباید توسط پرستاران یا تکنسین هایی زیبایی انجام می شوند. این کار خطرناک است. زیرا خطر عوارض به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
  • در صورت وجود هر گونه آسیب های فعال پوستی از قبیل هرپس ، جوش ، بثورات ، کیست و عفونت در نزدیکی محل تزریق ، نباید ژل تزریق کنید. هر گونه برنامه ریزی برای تزریق ژل را به تعویق اندازید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که درمان با لیزر، میکرودرم ابریژن ، لایه برداری شیمیایی یا سایر درمان های پوستی مشابه نباید هم زمان با تزریق ژل و بوتاکس انجام می شود.

پزشک خود را از هر گونه بیماری و داروهایی که مصرف می کنید ، با خبر کنید.

 

هزینه لیفت صورت با تزریق ژل چقدر است؟ مرکز اهواز 

متأسفانه متغیرهای بسیار زیادی برای ارزیابی دقیق هزینه لیفت صورت با ژل وجود دارد. این متغیرها عبارتند از تعداد شات ها و مکان محل های تزریق ، نوع  پرکننده های پوستی ، میزان حجم از دست رفته صورت ، تجربه پزشک ، محل جغرافیایی و موارد دیگر.

هزینه ها می توانند از چند صد تا چند هزار دلار متفاوت باشند.

برای اطلاع بیشتر از تزریق ژل و بوتاکس این مقاله را مطالعه کنید.

انواع مختلف ژل و پرکننده ها

از آنجا که انواع مختلفی از ژل ها در حال حاضر به عنوان پرکننده های پوست استفاده می شود ، شما باید در انتخاب آن بیشتر تحقیق کنید.  اثرات بعضی از ژل ها طولانی تر است ، بعضی از آنها برای مناطق خاصی از صورت مناسب هستند.

تزریق چربی هم یکی از گزینه ها ست. بعضی از بیماران ممکن است دوست نداشته باشند چربی باسن شان به صورت شان تزریق بشود.

همانطور که برای جراحی های زیبایی به شما توصیه می کنیم ، قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل باید با چندین پزشک در مورد مزایا و معایب مختلف پرکننده های پوستی موجود در بازار مشورت کنید.

یک پزشک متعهد و خوب گزینه هایی را به شما  ارائه می دهد که برای رفع نیازهای شما قابل استفاده باشد.

 

پیدا کردن یک پزشک متخصص با تجربه در مرکز اهواز

gel injection 357x210 - لیفت صورت با تزریق ژل در مرکز اهواز | نباید های تزریق ژل
پیدا کردن یک پزشک متخصص با تجربه در مرکز اهواز

برای پیدا کردن یک پزشک با تجربه که به طور خاص در استفاده از پرکننده های پوستی آموزش دیده و تجربه زیادی دارد ، می توانید به بهترین مرکز تزریق ژل و بوتاکس در اهواز مراجعه کنید.

پزشکان متخصص ما در  مرکز اهواز بهترین خدمات زیبایی و لیزر موهای زائد را به شما ارائه می دهند.   به خصوص که لیفت صورت ، جوانسازی پوست بدون رفتن به زیر چاقوی جراحی است.  که خطرات آن بسیار کم و نتایج آن بسیار چشمگیر هستند.

برای حفظ نتایج جوانسازی صورت در زمان های مشخصی که توسط پزشک تعیین می شود ، به مرکز ما مراجعه کنید تا با تکرار درمان صورتی همیشه جوان داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل و بوتاکس و یا تماس با ما اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: