آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد

0

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

شیو کردن، تیغ کشیدن و موم انداختن از جمله روش های موقت برای برطرف کردن موهای زائد از روی پوست است و اصلا توانایی رقابت با لیزر به عنوان یک روش دائمی برای برطرف کردن موهای زائد را ندارند. یکی از نکات مهم در خصوص لیزر موهای زائد این است که می توان از این روش خلاقانه برای همه نقاط بدن استفاده کرد. آماده شدن برای لیزر موهای زائد در کسب نتایج مورد انتظار از لیزر نقش دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما در این مقاله قصد داریم به شما در ارتباط با آماده شدن برای لیزر موهای زائد کمک کنیم تا بتوانید در خصوص انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد تصمیم‌ گیری کنید و با نکات مهم قبل و بعد از لیزر موهای زائد آشنا شوید و به این ترتیب ریسک بروز عوارض جانبی پس از لیزر را به حداقل برسانید و در نهایت پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید.

چگونه یک مرکز لیزر مناسب پیدا کنیم؟

هنگامی که شما تصمیم خود را برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود می گیرید و تصمیم می گیرید که از لیزر برای دست یابی به این هدف استفاده کنید اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است که به کدام مرکز لیزر مراجعه کنم.

۲۰۲۶۲۲ 300x185 - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد

برای این کار شما می توانید در اینترنت به جستجوی نزدیک ترین مراکز لیزر بپردازید و فهرستی از این مراکز لیزر را تهیه کنید. سپس به وب سایت این مراکز لیزر مراجعه کنید و در خصوص مطالبی که در ارتباط با لیزر موهای زائد ارائه کرده اند به جمع‌ آوری مطالب بپردازید. از خواندن نظرات افرادی که در این مراکز موهای زائد خود را لیزر کرده اند غافل نشوید. اگر دوستان و آشنایان شما موهای خود را لیزر کرده اند می توانید نظر آنها را در خصوص مرکز لیزر ای که انتخاب نموده اند جویا شوید.

پس از این مراحل سعی کنید فهرست خود را کوچک تر کنید و فقط مراکز لیزر معتبر را در فهرست خود بگنجانید. بهترین کار این است که از این مراکز لیزر وقت مشاوره بگیرید و در جلسه مشاوره اطلاعات بهتری را به دست بیاورید. برخی از مراکز لیزر در جلسه اول مشاوره به صورت آزمایشی یک نقطه از بدن را لیزر می ‌کنند تا بتوانند واکنش پوست به لیزر را ارزیابی نمایند و ریسک بروز عوارض احتمالی را بررسی کنند.

در جلسه مشاوره شما باید بتوانید با اپراتور لیزر ارتباط دوستانه و خوبی را برقرار کنید تا امکان پرسیدن همه سوالات شما فراهم شود. سوالاتی که شما باید از اپراتور لیزر بپرسید به شرح زیر می باشد:

    • به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارم تا همه موهای زائد بدنم از بین برود؟
    • چگونه درد حاصل از لیزر را تسکین می دهید؟
    • چگونه باید برای لیزر موهای زائد آماده شوم؟
    • از چه نوع دستگاه لیزری برای من استفاده می کنید؟

 

به خاطر داشته باشید که اگر اپراتور لیزر اصرار به پذیرش شما برای لیزر موهای زائد داشت شک کنید زیرا مراکز لیزر معتبر که از اصول اخلاقی پیروی می کنند تحت هیچ شرایطی مراجعه کنندگان خود را وادار به لیزر موهای زائد نخواهند کرد. پس کاملا هوشیار باشید.

 

نکات مهم قبل از آماده شدن برای لیزر موهای زائد

4 300x168 - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد

پس از آنکه توانستید یک مرکز لیزر معتبر را پیدا کنید و سوالات خود را از اپراتور لیزر بپرسید و وقت مورد نظر برای شما تعیین شد در مرحله بعدی باید با نکات مهم قبل از آماده شدن برای لیزر موهای زائد آشنا شوید.

برای کسب نتایج مطلوب از لیزر باید از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری کنید و از هر روشی به غیر از شیو کردن برای از بین بردن موهای زائد خود اجتناب نمایید زیرا هر روشی به غیر از استفاده از تیغ و ژیلت موهای زائد شما را از ریشه برطرف می کند و این فرآیند باعث اختلال در لیزر موهای زائد می شود زیرا برای کسب نتایج مطلوب از لیزر وجود ریشه موها کاملا ضروری است.

بهترین کار این است که یک روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد شیو کنید و موهای زائد ناحیه ای که قرار است لیزر شود را برطرف نمایید در غیر این صورت نور لیزر می تواند در طول درمان باعث سوختگی پوست شما شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برخی از مراکز لیزر به شما توصیه می کنند که قبل از شروع درمان با لیزر از قرص ایبوپروفن یا استامینوفن استفاده کنید تا از میزان درد شما کاسته شود. احساس درد در طول جلسات لیزر یک مسئله کاملاً فردی است و به آستانه تحمل افراد بستگی دارد. اکثر افرادی که موهای زائد خود را نیز کرده‌ اند ادعا می ‌کنند درد حاصل از لیزر شبیه برخورد کش با پوست و یا درد ناشی از آفتاب سوختگی است که این درد به خوبی قابل تحمل است.

sunscreen 300x199 - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد

حدود دو هفته قبل از شروع درمان با لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا نور آفتاب باعث می ‌شود که سطح رنگدانه ‌های موجود در پوست افزایش پیدا کند.

هنگامی که شما مقابل نور خورشید قرار می ‌گیرید بدن برای دفاع از شما شروع به تولید ملانین بیشتری می کند که این مسئله در طول جلسات لیزر باعث می شود میزان جذب پرتوهای لیزر توسط پوست افزایش پیدا کند و به این ترتیب ریسک سوختگی و بروز تاول پوستی افزایش خواهد یافت. در صورتی که قرار است بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید تا دچار عوارض جانبی نشوید.

مراقبت از پوست در فواصل بین جلسات لیزر

در قسمت بالا به نکات مهم در خصوص آماده شدن برای لیزر موهای زائد اشاره کرده ایم اما باید خدمت شما عرض کنیم که مراقبت از پوست فقط به آماده شدن قبل از لیزر موهای زائد مربوط نیست بلکه باید پس از لیزر نیز از پوست خود مراقبت کنید تا ریسک بروز عوارض جانبی به حداقل برسد.

اگرچه تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد به شرایط فرد متقاضی درمان و رنگ پوست و مو و تراکم موهای زائد ناحیه که قرار است لیزر شود بستگی دارد معمولا اکثر افراد به ۵ تا ۱۲ جلسه درمان با لیزر نیاز دارند تا نتایج دلخواه را به دست بیاورند.

به طور کلی حدود ۴ تا ۶ هفته بین جلسات درمان با لیزر فاصله زمانی وجود دارد. در این فاصله شما باید همچنان از هر روشی به غیر از تیغ کشیدن و استفاده از ژیلت برای برطرف کردن موهای زائد خود اجتناب کنید در غیر این صورت ریشه موها از بین می ‌رود و شما برای جلسه بعدی لیزر به مشکل بر خواهید خورد.

پس از اتمام هر جلسه لیزر پوست شما قرمز و ملتهب و متورم خواهد شد که اصلاً جای نگرانی وجود ندارد زیرا این وضعیت طی مدت چند ساعت یا نهایتا چند روز برطرف خواهد شد و اکثر افراد این وضعیت را تجربه می ‌کنند.

main qimg e9a71bfbc33c3b0336e86c6d159cc747 300x240 - آماده شدن برای لیزر موهای زائد| نکات مهم قبل از لیزر| درمان قطعی موهای زائد

پس از جلسات لیزر پوست شما نسبت به نور آفتاب حساس می شود به همین دلیل باید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید تا ریسک آسیب دیدگی پوست کاهش پیدا کند اما چنانچه مجبور هستید بیرون بروید استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

روشن شدن یا تیره شدن رنگ پوست پس از لیزر یکی دیگر از عوارض جانبی است که ممکن است شما آن را تجربه کنید اما نگران نباشید زیرا معمولا چنین وضعیتی مدت چند ماه برطرف می شود و پوست دوباره به رنگ طبیعی خود برمی گردد. اگر از همه نکاتی که به شما گوشزد شده است پیروی کنید ریسک بروز عوارض جانبی پس از لیزر را به حداقل برسانید و می ‌توانید از مزایای عالی لیزر موهای زائد بهره مند شوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: