ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان|لیزر موهای زائد آقایان و باروری| بهترین مرکز تخصصی لیزر تهران

0

ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری مردان

با توجه به دردسرهای حاصل از برطرف کردن موهای زائد امروزه آقایان نیز به این فکر افتاده اند که از لیزر برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود استفاده کنند. برخی از آقایان بدن پر مویی دارند و این مسئله آنها را دچار دردسرهای بسیار زیادی کرده است به نحوی که مجبور هستند ساعاتی طولانی را به اصلاح موهای زائد بدن خود اختصاص بدهند. برطرف کردن موهای زائد ناحیه تناسلی برای تعداد زیادی از آقایان یک چالش بزرگ محسوب می ‌شود و این مسئله باعث شده است که آنها نیز برای برطرف کردن موهای این قسمت به لیزر روی بیاورند. اما برخی از آنها با این سوال مواجه می ‌شوند که آیا ارتباطی بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان وجود دارد یا خیر؟ و می خواهند اطمینان حاصل کنند که لیزر بر روی باروری و روابط جنسی آنها تاثیر نمی گذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان|لیزر موهای زائد آقایان و باروری| بهترین مرکز تخصصی لیزر تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان|لیزر موهای زائد آقایان و باروری| بهترین مرکز تخصصی لیزر تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان|لیزر موهای زائد آقایان و باروری| بهترین مرکز تخصصی لیزر تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

model laser hair removal for men 300x200 - ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان|لیزر موهای زائد آقایان و باروری| بهترین مرکز تخصصی لیزر تهران

مانند همه عرصه های زیبایی طبق معمول نظرات مختلفی در خصوص ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری مردان وجود دارد اما باید خدمت تان عرض کنیم که تحقیقات علمی و مطالعات بالینی در خصوص ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری مردان وجود ندارد. اگرچه ممکن است برخی از مراکز لیزر بر مطالعات فردی خود تکیه کنند در واقع هیچ نوع دلیل علمی در خصوص تاثیرات منفی لیزر موهای زائد بر باروری آقایان و عملکرد جنسی آنها وجود ندارد.

به طور کلی لیزر موهای زائد یک روش ایمن است به شرط آنکه در یک مرکز تخصصی و توسط اپراتور با تجربه انجام شود. در لیزر نیز باید همانند سایر روش های زیبایی از نکات مهم قبل و بعد از درمان پیروی کرد اما در خصوص لیزر موهای زائد اندام های خصوصی آقایان هیچ مدرکی دال بر ناباروری آنها و تغییر در تعداد اسپرم ها وجود ندارد. واقعیت این است که در لیزر موهای زائد تنها فولیکول‌ های مو هدف قرار می ‌گیرند و به درون بافت های عمیق پوست نفوذ می کنند به این ترتیب امکان نفوذ آنها به درون اندام های داخلی وجود ندارد. این مسئله در خصوص لیزر موهای زائد همه اندام های بدن صحت دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ترس از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در آقایان

اگرچه آقایان درباره لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود ترس‌ هایی دارند همه آنها به مسائل مرتبط با سلامت مربوط نمی شوند. در حقیقت یکی از نگرانی های آنها این است که لیزر بر توانایی جنسی شان تاثیر منفی بگذارد. متخصصان عقیده دارند که هیچ گونه ارتباطی بین لیزر موهای زائد و باروری مردان وجود ندارد و آنها می ‌توانند با خیال راحت به مراکز لیزر مورد نظر خود مراجعه کنند و برنامه درمان با لیزر را آغاز نمایند.

لیزر موهای زائد اندام های خصوصی آقایان

در گذشته فقط خانم ها از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده می ‌کردند و لیزر موهای اضافی بدن در میان آقایان رواج چندانی نداشت اما امروزه تعداد زیادی از آقایان به ویژه افرادی که در زمینه بدن سازی، دوچرخه‌ سواری، شنا، رقص باله و مواردی از این قبیل فعالیت دارند به لیزر موهای زائد خود می ‌پردازند تا همه عضلات آنها به خوبی نمایش داده شود. اکثر آقایان دوست ندارند که موهای بدن شان به طور کامل برطرف شود و فقط خواستار کم شدن آنها هستند.

nads for men hair removal cream 200g 1499857430 f63ac74a 300x300 - ارتباط بین لیزر موهای زائد و باروری آقایان|لیزر موهای زائد آقایان و باروری| بهترین مرکز تخصصی لیزر تهران

لیزر موهای زائد صورت، گوش و پشت گردن در میان آقایان بسیار رایج و پرطرفدار است و تمایل آنها برای شکل دادن به خط ریش باعث شده است که تعداد زیادی از آقایان به مراکز لیزر کشیده شوند. لیزر موهای زائد اندام های خصوصی نیز به یکی از دغدغه های آقایان تبدیل شده است. در این روش از نور لیزر استفاده می شود و نور به درون فولیکول ‌های مو نفوذ می ‌کند، سپس به گرما تبدیل شده و ریشه موها را از بین می برد به نحوی که دیگر امکان رشد موها وجود نخواهد داشت.

میزان اثرگذاری لیزر موهای زائد در آقایانی که پوست روشن و موی تیره دارند بیشتر از سایرین است البته جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و افرادی که پوست تیره دارند می توانند با استفاده از دستگاه لیزر ان دی یاگ لیزر موهای زائد خود بپردازند و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

پس از اتمام همه جلسات لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی دیگر دغدغه برطرف کردن موهای اضافی این ناحیه را نخواهید داشت و می توانید از داشتن پوستی تمیز و بدون مو لذت ببرید. مسائل بهداشتی یکی از دلایلی است که آقایان را به مراکز لیزر می کشاند زیرا عقیده دارند برطرف کردن دائمی موهای زائد به آنها حس تمیزی و پاکیزگی بیشتری می دهد.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی نیز مانند لیزر موهای زائد سایر نقاط بدن ممکن است عوارض جانبی مرتبط را به دنبال داشته باشد. برخی از عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی عبارت است از بروز درد، تورم، قرمزی و التهاب در اطراف فولیکول های مو و پوسته ریزی ناحیه تناسلی. در برخی موارد نادر احتمال بروز تاول پوستی پس از لیزر وجود دارد و حتی ممکن است فرد دچار عفونت باکتریایی، بافت اسکار و تغییر در رنگ دانه های پوستی شود.

همه این عوارض جانبی موقت هستند و طی مدت کوتاهی برطرف خواهند شد. برای آنکه از بروز عوارض جانبی پس از لیزر پیشگیری کنید از همه نکاتی که به شما گوشزد می شود پیروی نمایید. به عنوان مثال سعی کنید از لباس زیر نخی استفاده کنید و از پوشیدن لباس های تنگ به شدت خودداری کنید تا امکان تنفس طبیعی پوست فراهم شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

احساس تمیزی پس از رفع دائمی موهای زائد

هیچ حسی خوشایند تر از دوش صبحگاهی و نیاز نداشتن به شیو کردن موهای زائد بدن نیست. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می تواند چنین حسی را در شما به وجود بیاورد و پوستی تمیز و بدون مو را به شما هدیه بدهد. علاوه بر احساس پاکیزگی و تمیزی ناشی از نداشتن موی زائد در ناحیه تناسلی دیگر دچار بریدگی و سوختگی پوست حاصل از تیغ کشیدن و استفاده از کرم ها و پودرهای موبر نخواهید شد.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یک تصمیم ‌گیری عالی است و شما را برای همیشه از مشکلات مرتبط با شیو کردن نجات خواهد داد. مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی این است که دیگر امکان رشد موهای اضافی وجود ندارد به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت درمان با لیزر را شروع کنید. همان گونه که در قسمت بالا اشاره کردیم هیچ گونه مدرکی در خصوص وجود ارتباط بین لیزر موهای زائد و ناباروری مردان وجود ندارد که نشان دهد لیزر می تواند باروری و سلامت جنسی شما را به خطر بیاندازد پس نگران هیچ چیزی نباشید.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: