لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم

0

لیزر موهای زائد پوست تیره

از دوران خیلی قدیم تا الان همیشه برطرف کردن موهای اضافی و سیاه و زبر بدن یه معضل خیلی بزرگ برای همه آدما به ‌خصوص خانم‌ها بوده طوری که با هر بار دیدن این موهای سیاه کلافگی و اعصاب خوردی به سراغشون اومده و جمله ‘ای وای با اینا چیکار کنم’ رو بارها و بارها گفتن. قدیمیا از پودر موبر که بوی خیلی بدی هم داشت استفاده می ‌کردن که بعد از چند روز دوباره موها شروع به رشد می ‌کرد. کم کم تیغ و ژیلت هم به بازار اومد و در دسترس قرار گرفت که اینا هم معضلات خودشون رو داشتن و اکثر آدما بارها و بارها سوختگی پوست به علت تیغ کشیدن و تجربه کردن. کرم های موبر و موم هم تاثیری روی ریشه کن کردن موها و جلوگیری از رشدشون نداشتن. کم کم با پیشرفت علم از لیزر برای از بین بردن موهای سیاه بدن استفاده شد طوری که امروزه همه می تونن از مزایای حیرت‌انگیز لیزر موهای زائد بهره مند بشن. لیزر موهای زائد پوست تیره با موفقیت انجام می شه و افرادی که پوستشون تیره است برای همیشه از شر این موهای سیاه خلاص میشن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

Webp.net compress image 1 300x200 - لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم

ما توی مراکز لیزرمون با بهره گیری از آخرین فناوری در عرصه لیزر شما رو برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می کنیم طوری که یه عمر دعامو می کنین😄 از اونجایی که رنگ پوست و موی همه آدما شبیه هم نیست هر کدومشون به لیزر مخصوص پوست خودشون نیاز دارن تا به طور کامل موهای زائدشون برطرف شه.

تا همین چند وقت پیش یک راه حل درست و حسابی برای لیزر موهای زائد پوست سیاه وجود نداشت اما الان پیشرفت هایی که تو زمینه لیزر به دست اوده باعث شده که بشه یه کاری هم برای این دسته از عزیزان کرد. اگه شما هم پوستتون تیره است و دوست دارید که لیزر کنید با ما همراه باشید تا بدونید چی به چیه.

بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد پوست سبزه

۱۵۰۰۰۶ 300x190 - لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم

افرادی که پوست تیره و موهای تیره ای دارند معمولاً دچار مشکلات پوستی هستند و بیشتر از افرادی که پوست آنها روشن است دچار آکنه، هایپرپیگمنتیشن و بافت اسکار می شوند. از سوی دیگر ساختار پوست تیره در این افراد نیز متفاوت است و می توان برخی از انواع اختلالات را به سادگی از روی ظاهر پوست تشخیص داد.

ما در مرکز لیزر با به ‌کارگیری آخرین اصول لیزر موهای زائد پوست تیره به شما برای داشتن پوستی لطیف و تمیز کمک می کنیم. تجربه ما در مرحله لیزر موهای زائد پوست سبزه در کنار به کار گیری بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر موهای زائد امکان درمان انواع پوست های مختلف را فراهم کرده است.

مطالعات ثابت کرده است که لیزر موهای زائد پوست تیره یک روش عالی برای کنار گذاشتن تیغ، ژیلت و کرم های موبر است و به عبارتی لیزر موهای زائد یک راه حل قطعی برای خداحافظی با تاول پوستی و بریدگی پوست پس از تیغ کشیدن است. از آنجایی که فولیکول‌های مو در افرادی که پوست تیره دارند دارای ساختار منحصر به فردی است احتمال بروز جوش پس از شیو کردن وجود دارد همچنین برخی از افراد دچار التهاب پوست می شوند.

در سال‌های اخیر لیزر موهای زائد انقلابی عظیم را در ارتباط با برطرف کردن موهای اضافی ایجاد کرده است و توانسته نتایج حیرت انگیزی را به بار بیاورد. در فناوری لیزر انرژی لیزر توسط رنگدانه‌های موجود در پوست تیره جذب می ‌شود و فولیکول های مو به خوبی گرم شده و از بین خواهند رفت. در نتیجه در روند رشد موهای زائد اختلال ایجاد می شود. استفاده از دستگاه های جدید در عرصه لیزر موهای زائد پوست تیره باعث شده که فقط موهای زائد هدف قرار بگیرند و هیچ گونه مشکلی برای پوست موضع مورد نظر ایجاد نشود.

ما با استفاده از دستگاه لیزر که دارای سیستم خنک کننده است حس خوبی را در طول درمان برای شما به وجود می آوریم و از بروز التهاب و عوارض جانبی پیشگیری خواهیم کرد. به طور کلی نتایج حاصل از لیزر موهای زائد عالی و دائمی است و اکثر افرادی که لیزر کرده اند از آن تحت عنوان یک روش بسیار موثر و ایمن یاد می کنند و رضایت کامل دارند.

برطرف کردن موهای زائد به کمک لیزر با سرعت بالایی انجام می ‌شود و در مقایسه با سایر روش های موجود یک موفقیت چشمگیر به حساب می ‌آید به نحوی که فرد می تواند پس از جلسه درمان شاهد کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی موهای زائد خود باشد پس از اتمام جلسات درمان با لیزر شما دیگر نیازی به شیو کردن یا موم انداختن نخواهید داشت.

برای افرادی که پوست تیره دارند از دستگاه لیزر ان دی یاگ استفاده می شود که اثر گذاری بسیار بالایی دارد. این دستگاه لیزر، سریع و قدرتمند است و شما در طول درمان هیچ گونه احساس بدی را نخواهید داشت. سیستم خنک کننده این دستگاه به ایجاد حس بهتر در طول درمان کمک خواهد کرد. امروزه فرایند لیزر موهای زائد پوست تیره و روشن نسبت به قبل ایمن تر است اما آنچه که باید خاطرنشان کنیم این است که حتما فرآیند لیزر موهای اضافی هر نقطه از بدن توسط اپراتور آموزش دیده لیزر انجام شود در غیر این صورت شما در معرض بروز خطرات و عوارض جانبی شدید پس از لیزر قرار خواهد گرفت که این مسئله باعث نارضایتی در شما خواهد شد.

بهترین مرکز لیزر در تهران

Laser Hair Removal for Dark Skin 1080x640 300x178 - لیزر موهای زائد پوست تیره| لیزر موهای بدن| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پوست تیره+ فیلم

دستگاه های لیزر مورد استفاده در مراکز لیزر ما دقت بسیار بالایی دارند و این است که بروز عوارض جانبی پس از لیزر در آنها پایین است به این ترتیب شما می توانید از تجربه لیزر موهای زائد در مراکز ما لذت ببرید. متخصصان ما به شما این اطمینان را می ‌دهند که فرایند درمان موهای زائد به خوبی با رنگ پوست و موی شما تناسب دارد و شما دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد. در حال حاضر می ‌توان انرژی نور لیزر را برای افرادی که پوست تیره دارند تنظیم کرد تا با نیازهای فرد متقاضی درمان با لیزر مطابقت داشته باشد و نتایج خوبی را به بار بیاورد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر شما به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران هستید می تونید با خیال راحت به مراکز لیزر ما مراجعه کنید و از خدمات لیزر درمان بهره‌مند بشین. ما همه موهای زائد بدن تون مثل دست و پا، صورت، زیر بغل و بیکینی، روی شکم و کمر رو برطرف می ‌کنیم. حتی آقایون هم می ‌توانند از خدمات مرکز لیزر ما استفاده کنن. ما بهتون این اطمینان رو می دیم که توی مراکز لیزرمون از بالاترین سطح استاندارد لیزر موهای زائد استفاده می کنیم پس نگران هیچ چیزی نباشین.
لیزر موهای زائد پشت لب رو فقط توی چند دقیقه انجام می دیم و کالا زمانی که برای لیزر لازم داریم به وسعت قسمتی که قراره لیزر بشه بستگی داره و معمولاً می تونین بعد از سه جلسه شاهد کاهش رشد موهای زائدتون باشین. وقتی که لیزر موهای زائد را با بقیه روش هایی که برای برطرف کردن موهای اضافی بدن مورد استفاده قرار می گیرن مقایسه می کنیم متوجه می شیم که یک روش بدون درد حساب میشه و سازمان غذا و داروی آمریکا اون رو تایید کرده پس هیچ خطری سلامتی شما را تهدید نمی کند. با خیال راحت لیزر کنید و برای همیشه بدن صاف و بدون مو داشته باشین.

منتظر حضور سبزتون هستیم😊

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: