بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

0

چگونه از شر موهای زائد چانه و پشت لب خلاص شویم؟

۱۰۰۵۲۲ 300x165 - بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

هنگامی که وارد دوران بلوغ می شویم موهای زائد در نقاط مختلف بدن شروع به رشد می ‌کنند و برطرف کردن آنها به یک بخش ثابت از چرخه زندگی ما تبدیل می شود. صورت ما نیز از این قاعده جدا نیست و موهای زائد چانه و پشت لب به یک معضل جدی برای اکثر ما تبدیل شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دلایل متعددی برای رشد موهای زائد چانه و پشت لب وجود دارد که برخی از آنها عبارت اند از سندروم تخمدان پلی کیستیک، سندروم ‌کوشینگ، مسائل ژنتیکی، تغییرات هورمونی و مواردی از این قبیل. متخصص پوست و مو بر اساس علت ازدیاد موهای زائد چانه و پشت لب روش موثر را برای برطرف کردن آنها پیشنهاد می ‌دهد. اگر شما نیز از موهای زائد چانه و پشت لب ناراحت هستید و علی رغم روش های زیادی که امتحان کرده اید نتوانسته اید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید با ما همراه باشید تا یک روش موثر را برای رفع دائمی آنها به شما پیشنهاد دهیم.

لیزر موهای زائد چانه و پشت لب

احتمالا شما نیز همه روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد چانه و پشت لب را امتحان کرده اید اما در کمال تعجب هیچ کدام از آنها نتوانسته اند به خوبی موهای زائد این ناحیه را برطرف کنند. شیو کردن، تیغ کشیدن، بند انداختن، موم انداختن، استفاده از کرم های موبر و روش ‌های مشابه از جمله موارد موجود برای برطرف کردن موهای زائد چانه و پشت لب محسوب می شوند که هیچ کدام با نتایج دائمی همراه نیستند.

اگر قصد دارید برای همیشه از شر موهای زائد چانه و پشت لب خلاص شوید لیزر می تواند یک روش ایده آل برای کسب نتایج مطلوب باشد. برای لیزر موهای زائد خود می توانید به مراکز لیزر مراجعه کنید تا پس از ارزیابی های اولیه برنامه درمان با لیزر آغاز شود. در این روش فولیکول های مو هدف قرار داده می ‌شوند و به تدریج از بین می روند تا جایی که در نهایت شما پوستی صاف و بدون مو خواهید داشت. لیزر موهای زائد چانه و صورت یک روش سریع، ساده و بدون درد است که با نتایج دائمی همراه است و یک روش قطعی برای رفع موهای زائد بدن محسوب می شود.

برای اینکه نتایج دلخواه به دست بیاید باید برنامه درمان لیزر موهای زائد را تکمیل کنید. میزان تاثیر گذاری لیزر بر موهای تیره بیشتر هست و نتایج بهتری را ایجاد خواهد کرد. با توجه به آن که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است یک روش مقرون به صرفه محسوب می شود.

الکترولیز موهای زائد چانه و پشت لب

۱۰۰۵۳۹ 300x206 - بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

الکترولیز یکی دیگر از روش هایی است که از یک دستگاه مخصوص برای هدف قرار دادن فولیکول ها استفاده می کند و آنها را به صورت مجزا تخریب می نماید اگر چه این روش با نتایج دائمی همراه است یک فناوری قدیمی محسوب می شود.

الکترولیز برای انواع پوست و مو هایی که رنگ های مختلف دارند مناسب است و ریسک رشد موها به سمت داخل پوست را به حداقل می رساند. یکی از معایب این روش این است که در هنگام انجام آن شما درد زیادی را تحمل می کنید و یک روش گران قیمت برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب محسوب می شود. همچنین ممکن است باعث بروز قرمزی، تورم و حتی گاهی اوقات ایجاد بافت اسکار شود.

آی پی ال برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب

آی پی ال یک نوع نور درمانی است که به تخریب فولیکول های موهای زائد می پردازد. از مزایای این روش می توان به سرعت و سهولت استفاده از آن اشاره کرد و پس از آن شما می توانید به انجام فعالیت‌ های روزمره خود بپردازید. در این روش به ندرت لایه های فوقانی پوست آسیب می بینند. این روش در مقایسه با استفاده از موم و بند انداختن یک روش بدون ‌درد محسوب می‌ شود. هنگامی که به مقایسه این روش با لیزر موهای زائد می پردازیم متوجه می شویم که یک روش موثر و سریع نیست و برای افرادی که پوست تیره و موهای روشن دارند مناسب نمی باشد.

استفاده از کرم موبر برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب

کرم های موبر حاوی مواد شیمیایی مختلفی هستند که به رفع موهای زائد از روی سطح پوست کمک می کنند. استفاده از کرم یک روش بدون درد محسوب می شود که شما می توانید در منزل از آن برای رفع موهای زائد صورت خود استفاده کنید. یکی از معایب این روش این است که مواد شیمیایی موجود در آن قوی هستند که بوی تندی هم دارند و برای پوست خطرناک می باشند و می توانند باعث بروز واکنش آلرژیک در پوست شوند.

در این روش موها فقط از سطح پوست برداشته می شوند و شما مجدد باید چند روز بعد به رفع موهای زائد صورت خود بپردازید و نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در این روش به علت رویش مجدد موها شما با صرف هزینه زیادی مواجه خواهید شد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

استفاده از وکس برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب

۱۲۳۲۱۴ 300x222 - بهترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب چیست؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران

استفاده از وکس می ‌تواند به خوبی موهای زائد چانه و پشت لب را برطرف کند. برای این کار کافی است یک لایه از موم سرد یا گرم را روی موهای زائد خود بگذارید و به کمک نوار مخصوص آنها را برطرف نمایید. شما می توانید در منزل یا آرایشگاه از این روش ساده برای رفع موی زائد خود استفاده کنید. موم انداختن می ‌تواند باعث سوختگی پوست، التهاب و قرمزی و حتی گاهی اوقات خون افتادن آن شود. یکی از مشکلاتی که در خصوص موم انداختن وجود دارد این است که باید موهای زائد شما به اندازه کافی رشد کرده باشند تا بتوانید به رفع آنها بپردازید.

بند انداختن چانه و پشت لب

بند انداختن قدیمی ترین روش برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب است و از دیرباز تاکنون از این روش استفاده می شود. بند انداختن می تواند به راحتی همه موهای زائد صورت را برطرف کند اما متاسفانه نتایج حاصل از آن موقت است و موهای زائد مجدداً طی مدت دو هفته شروع به رشد می کنند و ظاهر نامطلوبی را به وجود می آورند. از سوی دیگر این روش با درد بسیار زیادی همراه است و دقت بالایی ندارد و به این ترتیب ممکن است تعداد زیادی از مو های زائد شما باقی بماند.

شیو کردن موهای زائد چانه و پشت لب

در برخی از افرادی که تحمل درد را ندارند به جای بند انداختن یا استفاده از وکس ترجیح می دهند از تیغ برای رفع موهای زائد چانه و پشت لب خود استفاده کنند. تیغ کشیدن یک روش ارزان قیمت است که می تواند به راحتی به رفع موهای زائد شما بپردازد اما مشکلی که در این خصوص وجود دارد این است که احتمال رشد موها به سمت داخل پوست و بریدگی پوست بالا است و مشکلات بعدی را نیز به دنبال دارد.

با توجه به مطالبی که در این مقاله خدمت تان عرض کردیم و با مزایا و معایب همه روش های مطرح شده آشنا شدید اکنون تصمیم با شما است که از کدام یک از آن ها برای رفع موهای زائد خود استفاده کنید. اگر خواستار رفع دائمی موهای زائد چانه و پشت لب خود هستید پیشنهاد ما به شما این است که از لیزر برای رسیدن به این هدف استفاده کنید و از نتایج دائمی آن بهره مند شوید.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: