قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم!

0

قبل و بعد بوتاکس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قبل و بعد بوتاکس

گرچه عمل تزریق بوتاکس ،کار پیچیده و سختی نیست اما نتیجه گرفتن از آن به همکاری خود بیمار و ظرافت پزشک بستگی دارد!!

اگر پیش از این که برای تزریق بوتاکس به پزشک خود مراجعه کنید، به برخی نکات توجه نداشته باشید ، احتمالا نه تنها نتیجه ی مثبتی نخواهید گرفت بلکه دچار عوارض جانبی وحشتناکی هم خواهید شد.قبل و بعد بوتاکس

در این مقاله با ما همراه باشید تا یک سری نکات مهم را که باید قبل و بعد بوتاکس انجام دهید ، به شما یادآوری کنیم.قبل و بعد بوتاکس

64 - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم!
قبل و بعد بوتاکس

قبل از بوتاکس چه کار کنیم ؟

در وهله ی اول مطمئن شوید که بوتاکس برای شما مناسب است !پزشکی که بارها تجربه ی تزریق بوتاکس داشته است به خوبی می داند که این دارو برای پوست شما مناسب است یا خیر!قبل و بعد بوتاکس

به عنوان مثال ،ممکن است بهتر باشد برای برخی از چروک های صورت خود از تزریق فیلر به جای بوتاکس استفاده کنید.به همین خاطر بهترین کاری که قبل از بوتاکس می توانید انجام دهید ، مشورت با پزشک راجع به شرایط پوستیتان  است قبل و بعد بوتاکس

مصرف داروهای رقیق کننده ی خون را متوقف کنید .یک هفته قبل از تزریق بوتاکس بهتر است مصرف داروهای زیر را متوقف سازید :

  • آسپرین
  • ایبوبروفن ( از هر نوع مارکی که باشد)
  • اگزدرین
  • سنت جان وارت
  • ویتامین E
  • روغن ماهی یا امگا 3
  • گینکو بیلبوآ
  • جنسینگ

عدم مصرف این داروها، خطر هرگونه کبودی بعد از تزریق بوتاکس را کاهش می دهد.اگر لازم است که داروی مسکن مصرف کنید، استفاده از تیلنول بدون مشکل خواهد بود.

علاوه بر این بهتر است که چند روز قبل از تزریق بوتاکس ، مصرف نوشیدنی های الکلی را نیز کاهش دهید!

67 - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم!
قبل از بوتاکس چه کار کنیم ؟

در حین تزریق بوتاکس چه کنیم ؟

آن چه که در طول تزریق بوتاکس انجام می دهید ، به اندازه ی اقدامات شما قبل و بعد از بوتاکس اهمیت ندارد اما در هر صورت در ادامه به مطالبی اشاره کرده ایم که بهتر است در حین تزریق به خاطر داشته باشید :قبل و بعد بوتاکس

برای جلسه تزریق بدون آرایش باشید : پوست شما قبل از تزریق بوتاکس با دستمال الکلی و نوعی بی حسی پاک و ماساژ داده خواهد شد به همین خاطر بهتر است در طول این جلسه ، هیچ گونه مواد آرایشی روی چهره تان نباشد چرا که به هر حال پاکش خواهند کرد!قبل و بعد بوتاکس

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر از سوزن می ترسید ، بهتر است به جای این که بر ترس خود فوکوس کنید ، حواس خود را روی چیز دیگری جمع نمایید (مثل میمونی که روی درخت آناناس می پرد)).قبل و بعد بوتاکس

تزریق بوتاکس قبل از این که حتی متوجه شوید به پایان خواهد رسید.اما در هر صورت بهتر است هوشیار باشید و دستورات پزشک خود را دنبال کنید.ممکن است پزشک در طول پروسه درمان، به شما بگوید که لبخند بزنید ، راحت باشید، اخم کنید و …

از بسته های یخ استفاده کنید: گذاشتن یخ روی محل تزریق ، قبل، در حین و بعد از تزریق می تواند تا حد زیادی خطر بروز کبودی را کاهش دهد!

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

این که بعد از تزریق بوتاکس چه کنید و این که چگونه از پوست خود مراقبت کنید ، اهمیتی حیاتی دارد.در ادامه تصمیم داریم به برخی از کارها و اقدامات یکه بعد از بوتاکس باید انجام شود ، اشاره ای داشته باشیم. با ما همراه باشید!

به پوست محلی که تزریق در آن صورت گرفته به هیچ وجه دست نزنید .از مالش و ماساژ دادن محل درمان تا 24 ساعت خودداری کنید چرا که با این کار احتمال دارد که مواد بوتاکس را جا به جا کرده و به دیگر عضلات صورت خود (یا هرجای دیگری از بدن ) سرایت دهید!

از انجام هرگونه فعالیت فشار آور فیزیکی خودداری کنید ( حتی ورزش های سبک هم جزء این دسته فعالیت ها به حساب می آیند )

از مصرف مقادیر زیاد نوشیدنی های الکلی اکیدا خودداری کنید!

66 - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم!
مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

تا 24 ساعت بهتر است هیچ گونه عملیات زیبایی انجام ندهید (این مسئله شامل لایه برداری شیمیایی ، میکرودرم ابریژن ، میکرونیدلینگ و … هم می شود )

از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون که در بالا هم به آن ها اشاره کردیم ، اجتناب کنید ( پس از 48 الی 72 ساعت ،مصرف مجدد آن ها بدون ایراد و اشکال خواهد بود )

اگر جای تزریق بوتاکس ، دچار کبودی شد ، ماستعمال موضعی ویتامین K و آرنیکا می توانند مفید واقع شوند.اگر امکانش برای شما مقدور باشد می توانید از لیزر درمانی و امواج رادیویی برای رفع سریع تر کبودی ها استفاده کنید.کانسیلرهای سبز یا زرد هم می توانند به پوشاندن این کبودی ها کمک کنند!

اگر از نتیجه ی تزریق بوتاکس راضی نیستید یا هرگونه مشکلی برای آن به وجود آمد بهتر است برای یک جلسه ی درمانی دیگر ، خود را آماده کنید!

در صورتی که هرگونه عوارض جانبی وخیم در خود مشاهده کردید ، یا واکنش های آلرژیک از خود نشان دادید، بهتر است بدون تردید و هر چه سریع تر با پزشک خود تماس بگیرید!

انجام تمام این دستورالعمل ها ، قبل و بعد از بوتاکس می تواند منجر به تجربه ای جذاب تر و کسب نتیجه ای بهتر از تزریق بوتاکس شود!

خوابیدن بعد از بوتاکس

خوابیدن بعد از بوتاکس یکی از کارهایی است که به هیچ وجه تا چند ساعت پس از اتمام درمان ، نباید انجام دهید. خیلی افراد متاسفانه به این نکته توجه نمی کنند و بعدها دچار عوارضی می شوند که به سختی قابل رفع و درمان هستند.

بهتر است تا چند ساعت پس از تزریق بوتاکس ، خود را به انجام فعالیت دیگری مشغول کنید تا خوابتان نبرد.

یا این که می توانید از پزشک خود راجع به شیوه ی صحیح خوابیدن سوال کنید!

65 - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم!
خوابیدن بعد از بوتاکس

چرا نباید بعد از بوتاکس خوابید

اما سوال این جاست که اصولا چرا پزشکان چنین توصیه ای دارند؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مواد بوتاکس برای این که با بدن شما تطبیق پیدا کنند، نیازمند زمان می باشند.حال در صورتی که بخوابید ، احتمال می رود که مواد بوتاکس از سر جای خود حرکت کرده و به دیگر نواحی بروند و در نتیجه موجب فلج شدن موقتی آن محل گردند!

برداشتن ابرو بعد از بوتاکس

برداشتن ابروها هم مصداق بارز دست زدن و ماساژ ناحیه ی مورد نظر است .اگر برای پیشانی یا بالا بردن ابروهای خود ، بوتاکس تزریق کرده اید ، هرگونه تماس یا تحریک محل مورد نظر می تواند منجر به بروز کبودی یا خونریزی شود!

شستن صورت بعد از بوتاکس

شستن صورت بعد از تزریق بوتاکس هم یکی دیگر از مسائلی است که جای بحث دارد.عموما توصیه می شود که تا یکی دو ساعت بعد از تزریق بوتاکس ، اجازه ندهید که آب به محل تزریق نفوذ کند اما برخی دیگر از پزشکان نیز عقیده دارند ، که نفوذ آب مشکلی نخواهد داشت.

اما در هر صروت توصیه ی ما این است که جانب احتیاط را رعایت کنید و تا چند ساعت از شستن صورت خود خووداری کرده و در صورت نیاز از دستمال مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید!

اثر بوتاکس بعد از چند روز

در ادامه تصویری از یک بیمار می بینید که به مروز زمان و هر چه که می گذرد ، نتیجه ی حاصل از تزریق بوتاکس در وی بهتر شده است.با انتخاب یک پزشک متبحر و البته بهترین مارک بوتاکس ، شما هم می توانید انتظار چنین نتیجه ای را داشته باشید!

63 - قبل و بعد بوتاکس چگونه است ؟بایدها و نبایدها را بدانیم!
اثر بوتاکس بعد از چند روز

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: