آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

0

لیزر موهای زائد

۱۲۲۶۲۴ 300x194 - آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یک روش بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است و می تواند طی مدت کوتاهی همه موهای زائد نقاط مورد نظر را برطرف نماید. در این روش موهای زائد در مراحل مختلف رشد هدف قرار می ‌گیرند و به تدریج از بین می ‌روند. متخصصان پوست و مو، لیزر موهای زائد را برای داشتن پوستی تمیز و لطیف پیشنهاد می‌ کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از اوایل دهه هفتاد که لیزر در عرصه پزشکی معرفی شده است تاکنون پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه به دست آمده است و نتایج بسیار خوبی از لیزر موهای زائد در انواع پوست های مختلف ایجاد شده است. اما سوالی که همواره ذهن افراد مختلف را به خود مشغول کرده این است که آیا لیزر موهای زائد با نتایج دائمی همراه است؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم تا بتوانید با دید بهتری به انتخاب لیزر برای رفع موهای زائد خود بپردازید.

 

آیا لیزر موهای زائد با نتایج دائمی همراه است؟

پاسخ این سوال مثبت است و در واقع لیزر موهای زائد یک روش قطعی برای رفع دائمی موهای زائد بدن است و شما می توانید پس از چند جلسه شاهد نتایج اولیه حاصل از لیزر باشید. در لیزر موهای زائد رشد موها به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند اما ممکن است موهای ریزی در موضعی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته است به وجود بیاید.

باید خدمت تان عرض کنیم که در لیزر موهای زائد رشد موها در مقایسه با سایر روش های موجود از قبیل بند انداختن، شیو کردن یا موم انداختن بسیار کند می شود و شما متوجه خواهید شد موهایی که احتمالاً مجدداً رشد می کنند در مقایسه با قبل بسیار نازک هستند و به عبارتی به موهای کرکی بچه ها شباهت دارند. به این ترتیب پس از اتمام دوره درمان باید سال یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید.

 

چه عواملی بر رفع موهای زائد تاثیر می گذارد؟

۱۵۳۸۰۴ - آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

نتایج حاصل از لیزر موهای زائد بدن به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارت اند از موضعی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته است و میزان پاسخ گویی مناسب موضع تحت درمان به لیزر. شما حداقل به ۴ تا ۸ جلسه درمان نیاز دارید تا شاید نتایج به دست آمده باشید. پس از آنکه دوره درمان به اتمام رسید شما شاهد خواهید بود که ۷۰ تا ۸۰ درصد از میزان رشد موهای زائد کاسته شده است.

میزان اثرگذاری لیزر موهای زائد به اختلالات هورمونی که باعث رشد سریع موها می ‌شوند نیز بستگی دارد که در این شرایط باید در ابتدا به درمان مشکلات هورمونی بپردازید سپس برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنید. از آنجایی که فولیکول های مو توانایی ترمیم خود را دارند باید سالی یک یا دوبار برای حفظ نتایج به دست آمده به پزشک مراجعه کنید.

 

نظر متخصصان پوست و مو درباره لیزر موهای زائد چیست؟

متخصصان پوست و مو و لیزر به عنوان یک روش ایمن و موثر برای رفع موهای زائد انواع پوست های مختلف یاد می ‌کنند اما چند نکته مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این نکات به شرح زیر می باشند:

 

  • ممکن است لیزر موهای زائد در همه افراد با نتایجی یکسان همراه نباشد زیرا نوع پوست، قدرت موها و ضخامت آنها در موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد تاثیر به سزایی در این مسئله دارد.
  • افرادی که پوست روشن و موهای تیره ای دارند نتیجه بهتری به دست می ‌آورند که این مسئله در خصوص موهای بلوند یا روشن تر به یک مسئله چالش برانگیز تبدیل می شود.
  • لیزر موهای زائد باعث کاهش تعداد موها و نازک شدن آنها می شود که باید دوران درمان آن تکمیل گردد.
  • هزینه ‌ای که برای لیزر موهای زائد خود پرداخت می کنید مقرون به صرفه است و شما دیگر نیازی به روش های قدیمی برای رفع موهای زائد خود نخواهید داشت.

 

باید از لیزر موهای زائد چه انتظاراتی داشته باشید؟

۱۵۳۷۴۸ 300x246 - آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است؟| لیزر موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

به طور کلی شما می توانید طی مدت ۲ تا ۳ هفته شاهد نتایج اولیه باشید و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موهای زائد شما از بین خواهند رفت و پوستی صاف و لطیف به شما هدیه خواهد داد. موهایی که لیزر شده اند فورا دچار ریزش نخواهند شد بلکه چند هفته طول می ‌کشد تا از بین بروند. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد در همه افراد یکسان نیست و ممکن است نتایج متفاوتی به دست بیاید. این احتمال وجود دارد که پس از لیزر پوست شما دچار تورم و قرمزی شود که در این حالت می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید تا از میزان تورم و قرمزی پوست کاسته شود.

 

چرا موهای زائد در برخی نقاط رشد می ‌کنند اما در نقاط دیگر رشد ندارند؟

از آن جایی که موهای بدن در مراحل مختلفی از رشد قرار دارند و این احتمال وجود دارد که در فاز فعال نباشند برخی از آنها رشد می کنند و برخی دیگر رشد نخواهند داشت. به عنوان مثال ممکن است فقط ۶۰ درصد از موهای زائد شما در محله فعال رشد قرار داشته باشند و ۴۰ درصد از آنها در مرحله دوم یا سوم باشند به همین دلیل لیزر فقط همان ۶۰ درصد از موها را هدف قرار خواهد داد و ۴۰ درصد باقی مانده رشد می کنند که شما می توانید در فواصل بین جلسات درمان به شیو کردن موهای زائد خود بپردازید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

اگر برنامه درمان را ادامه ندهیم چه اتفاقی رخ می دهد؟

اگر شما تصمیم بگیرید که دیگر برنامه لیزر خود را ادامه ندهید متوجه می ‌شوید که موها سریع تر از قبل شروع به رشد خواهند کرد به همین دلیل به همه بیماران پیشنهاد می ‌شود که برنامه درمان خود را تکمیل کنند تا شاهد چنین مسئله ای نباشند. لیزر موها ایمن ترین روش برای متوقف کردن چرخه رشد موها است که در نهایت پوستی لطیف و بدنی بدون موی زائد را به شما هدیه خواهد داد و دیگر نیازی به استفاده از روش های قدیمی برای رفع موهای زائد بدن و صورت خود نخواهید داشت.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: