با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!

اثر پرکننده ها حداکثر برای چند ماه تا یک سال است

0

با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!

خطوط و چین و چروک امکان دارد در هر نقطه از صورت پدیدار شوند. علت آن ناشی از ریز کردن چشم ها، لبخند زدن، التهاب داخلی و یا شکست کلاژن و الاستین باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در هر صورت با این روش ها می توانید از چین و چروک صورت تان رها شوید بطوری که چروک ها کاهش پیدا می کنند و کمتر دیده می شوند.

images 21 - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!
با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!

 

تزریق فیلر کلاژن

قبل از تزریق فیلر کلاژن ، ممکن است یک بی حسی موضعی دریافت کنید.  احتمال وجود کبودی کمی پس از تزریق وجود دارد و ممکن است عوارضی از قبیل تورم ، قرمزی و حساسیت را در اطراف محل درمان تجربه کنید.

این مهم است که قبل از تزریق فیلر به پزشک معالج خود بگویید که چه انتظاراتی از درمان دارید.   همچنین می توانید اولویت بندی مناطق مورد نظر خود را که مایل هستید درمان شوند را با پزشک در میان بگذارید.

همچنین در مورد  تعداد درمان مورد نیاز و هزینه های آن سؤال کنید.  لازم است بدانید که تزریق پرکننده در یک منطقه فقط چروک های همان قسمت را از بین می برد و سایر چروک ها باقی می مانند.

مثلاً اگر برای از بین رفتن خطوط لبخند فیلر تزریق می کنید انتظار نداشته باشید که خطوط اطراف لب ها هم از بین بروند.  باتوجه به نوع فیلری که تزریق کرده اید ، درمان خود را ادامه دهید تا پوست صورت تان صاف و بدون چروک شود.

اندازه فیلر یا کلاژن مورد نیاز چگونه تعیین می شود؟

تعیین اندازه مورد نیاز فیلرها و کلاژن بستگی به نوع پرکننده دارد. درست مانند کلاژن طبیعی ، کلاژن جایگزین شده هم پس از مدت زمان خاصی شروع به کم شدن می کند در نهایت از بین می رود. برای تداوم نتایج درمان ممکن است نیاز به تزریق کلاژن دو تا چهار بار در سال   داشته باشید.

 

برطرف کردن خطوط پیشانی

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

خط اخم 1 357x210 - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!
برطرف کردن خطوط پیشانی

خطوط پیشانی به راحتی و با تزریق بوتاکس یا دیسپورت برطرف می شوند. بوتاکس ، دیسپورت و زئومین داروهایی هستند که با شل کردن و محدود کردن حرکت عضلات ، خطوط افقی و چین و چروک را تا حد ممکن از بین می برند.

باید توجه داشت که تزریق باید به صورتی انجام شود که صورت بیمار طبیعی بنظر برسد. البته درصورتی که چین و چروک پیشانی خیلی عمیق باشد جراحان ترجیح می دهند که در این موارد پیشانی را بالا بکشند.

بالا کشیدن پیشانی بستگی به آناتومی بیمار، موقعیت ابروها و ماندگاری عمل دارد.

 

برطرف کردن خطوط اطراف دهان

پوست اطراف دهان ظریف تر از سایر نقاط صورت است. سال ها جمع کردن لب ها برای انجام کارهایی ازقبیل نوشیدن و خوردن و همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حتی سیگار کشیدن باعث ایجاد چروک های ریز و کوچک و در عین حال عمیقی در اطراف لب ها می شود.

images?q=tbn:ANd9GcT9tivEMk nVdUjRs9piki4kFjg7DAUdS3WYLK2PLl7om4ctzdDVg - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!

ممکن است برخی از پزشکان توصیه کنند که برای از بین بردن خطوط اطراف لب از پر کننده ها استفاده کنید. اما پر کننده ها خطوط اطراف لب را کاملاً از بین نمی برند و برای مدت طولانی اثر نمی کنند. اثر پرکننده ها حداکثر برای چند ماه تا یک سال است.

بهترین گزینه برای از بین رفتن چروک اطراف لب ها درمان با لیزر و میکرودرم می باشد. این روش ها پوست آسیب دیده را تازه و جوان می کنند.

 

استفاده از کرم های ضد آفتاب

استفاده از کرم های ضد آفتاب به حفظ کیفیت پوست کمک کرده و مانع بروز چین و چروک می شود. برای اطمینان از پوشانندگی مناسب باید ضد آفتابی با حداقل 30 SPF را انتخاب کنید و روزانه در همه جا از آن استفاده کنید.

یک ضد آفتاب خوب از رسیدن اشعه های مضر خورشید مانند UVA و UVB به پوست شما پیشگیری می کند.

 

استفاده از پر کننده ها

هنگامی که صورت شما حجم خود را بخصوص در زیر گونه و گوشه های بیرونی بینی و دهان از دست داده است باعث می شود که خطوط عمیقی در اطراف دهان دیده شود. علت بروز این خطوط کاهش چربی در این مناطق است.

تزریق چربی و پرکننده ها موجب می شود که خطوط و چین و چروک این قسمت ها از بین بروند و کاری مشابه لیفتینگ را انجام می دهد.

images?q=tbn:ANd9GcTCI0xxrA6yjE5RtlpEt3N8fZIO5e0eaz7wUJvAzd43DAwh0g3h - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!

استفاده از چربی و پرکننده ها باید به صورتی باشد که صورت بیمار طبیعی بنظر برسد.

 

استفاده از رتینوئیدها

استفاده از رتینوئیدها به حفظ پوست در شرایط عالی کمک می کنند. هرچه خطوط و چین و چروک های پوست کمتر باشند ، پوست سالم تر است.

استفاده از رتینوئیدها موجب تقویت پوست و افزایش تولید کلاژن می شود. هر چه تولید کلاژن بیشتر باشد ، چین و چروک و خطوط کمتر خواهند بود.

استریوکتین-AR رتینول پیشرفته برای درمان چروک های اطراف چشم شامل رتینول است و استفاده از آن چین و چروک اطراف چشم را به حداقل می رساند.

images?q=tbn:ANd9GcTPX fXi5Jt1qf4jKuNXBaRvajkCJE9oBvo04cIrw FPe wI mkmw - با این روش ها از شر خطوط و چین و چروک صورت تان رها شوید!

مقاله هایفو برای رفع افتادگی و جوانسازی پوست را اینجا مطالعه کنید

استفاده نکردن از مواد غذایی حاوی شکر

هنگامی که شما مواد غذایی حاوی شکر یا حتی قند طبیعی را مصرف می کنید ، مولکول های قند به کلاژن و الاستین متصل شده و میزان آن را کاهش می دهند.

این فرایند ، به عنوان قندی شدن تولید محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) شناخته شده که بر اساس انباشت داخلی مصرف قند در بدن است. هرچه (AGEs) در بدن بیشتر باشد آسیب بیشتری به بدن می رسد.

 

بنظر می رسد که (AGEs) پوست را بیشتر مستعد ابتلا به آسیب های نور خورشید می کند زیرا آنتی اکسیدان ها به طور طبیعی کمتر فعال می شوند.

محقق و مترجم:  مینو شفیعی minoo shafie

منبع لینک منبع لینک منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: