آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!

چنانچه در مورد این که آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود یا خیر، دچار شک و تردید هستید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

0

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

pregnant woman 0 300x183 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
ایا لیزر باعث نازایی میشود | لیزر نازایی میاره نی نی سایت

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ این یکی از شایعات بی پایه و اساسی است که بیشتر بر پایه ی ترس ها و نگرانی های غیر منطقی افراد شکل گرفته است. لیزر موهای زائد به گونه ای طراحی شده است تا تنها فولیکول (عامل رشد مو) را هدف قرار دهد و به هیچ وجه با بافت های عمیق تر پوست نفوذ پیدا نمی کند؛ چه برسد به این که به آنها آسیب برساند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این امر در هر نقطه ی دیگری از بدنتان هم که لیزر می کنید صادق است. اشعه ی لیزر مورد استفاده در دستگاه های لیزر، بسیار کنترل شده و با طول موج محدود است تا هرگز نتواند بر بافت های عمیق اثری بگذارد. بنابراین، یادتان باشد لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن که مورد استفاده قرار گیرد، منجر به نازایی نمی شود.

برای این که نگرانی تان در مورد عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد و این که آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود تصمیم گرفتیم در این مطلب بیشتر درباره فرایند بی خطر لیزر موهای زائد توضیح دهیم تا هم ابهامات تان برطرف شود و همچنین بتوانیم در انتخاب یک مرکز لیزر خوب شما را یاری کنیم.

پس چنانچه در مورد این که آیا لیزر ایا موهای زائد باعث نازایی میشود یا خیر، دچار شک و تردید هستید، توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

1 4 300x192 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد نی نی سایت | لیزر بیکینی و تنبلی تخمدان نی نی سایت

در لیزر موهای زائد از تابش غیر یونیزه که پرتوهای متمرکز نور را به فولیکول های موهای زائد می فرستند، استفاده می شود. این اشعه های نور قدرتمند، فولیکول های مو را کاهش می دهند؛ در نتیجه، موی زائد از بین می رود. امواج نور، چند میلی متر به داخل پوست نفوذ می کنند، بدون این که منجر به جهش سلولی شود.

آیا لیزر بیکینی برای بارداری ضرر دارد؟ آیا لیزر بیکینی باعث نازایی میشود ؟

timthumb 1 1 300x146 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
لیزر بیکینی برای بارداری ضرر دارد نی نی سایت | عوارض لیزر موهای زائد واژن

برخی از افراد بر این باور هستند که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خطرناک است و عوارض لیزر بیکینی برای دختر ان وحشتناک است. لازم به ذکر است که این باور کاملا اشتباه است و همه افراد می توانند موهای زائد ناحیه تناسلی خود را توسط لیزر درمان و برطرف نمایند، بدون این که کوچک ترین مشکلی برای شان به وجود آید.

بروز عوارض جانبی جدی در لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی بسیار نادر است. با این حال، شایع ترین عوارض عبارت هستند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • ناراحتی و تحریک پوست

همه چیز درباره لیزر بیکینی را اینجا بخوانید!

 

لیزر قبل از بارداری | لیزر قبل از بارداری ضرر دارد ؟| لیزر قبل از بارداری نی نی سایت

در بارداری - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود نی نی سایت | ایا موهای زائد باعث نازایی میشود نی نی سایت

به طور کلی، لیزر موهای زائد در دوران بارداری بر روی زنان صورت نمی گیرد. چندین دلیل برای امتناع از این امر وجود دارد.

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در دهه 1990، لیزر موهای زائد و درمان های پوستی را مورد تائید قرار داد. از آن زمان به بعد، هیچ مطالعات تحقیقاتی که نشان دهنده اثرات بد و نامطلوب این درمان ها روی زنان باردار و غیر باردار باشد، صورت نگرفته است.

 

چه مدت بعد از لیزر میتوان باردار شد ؟

به دلیل تحقیقات کم و عدم دسترسی به اطلاعات در خصوص پیامدهای منفی لیزر بر روی یک زن باردار و جنین در حال رشدش، اغلب پزشکان و متخصصان توصیه می کنند که انجام لیزر موهای زائد را به بعد از زایمان به تعویق بیاندازید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

کیا بعد از لیزر باردار شدن

همانطور که در بالا ذکر شد، لیزر موهای زائد در دوران بارداری به دلیل اثرات نامطلوب آن بر روی رشد جنین و مادر، توصیه نمی شود. لیزر با ایجاد آسیب های حرارتی به فولیکول ها، موهای زائد را از بین می برد و از این رو همیشه احتمال خطر برای مادر و جنین، به ویژه در نواحی حساس مانند ناحیه بیکینی وجود دارد. به همین دلیل بهتر است به طور کل از انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری اجتناب شود.

 

آیا لیزر موهای زائد باعث سرطان میشود ؟

4 1 300x226 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
عوارض لیزر موهای زائد و سرطان | عوارض لیزر بدن برای دختر

علاوه بر کاربرد لیزر در حذف موهای زائد، امروزه دستگاه های لیزر فوق العاده ای وجود دارد که به درمان مشکلات پوست می پردازند و ظاهر پوست را لطیف، صاف و عاری از هر گونه عیب می سازند.

هیچ یک از دستگاه های لیزر، احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش نمی دهد؛ حتی در واقع برخی از لیزر ها در درمان ضایعات پیش سرطانی نیز مفید واقع می شوند و یا حتی به درمان سرطان نیز کمک می کنند، بنابراین خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهند. این موضوع در خصوص دستگاه های لیزر موهای زائد نیز صدق می کند.

بنابراین با قطعیت تمام می توان گفت که لیزر موهای زائد به هیچ وجه سرطان زا نیست.

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

 

آیا لیزر درد دارد؟

2 1 300x199 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد | عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

آستانه تحمل درد هر فرد مختلف، متفاوت است، اما به طور کل درد لیزر، بیشتر از درد ناشی از اپیلاسیون یا الکترولیز نمی باشد. زمانی که پالس نور به سمت پوست ناحیه تناسلی منتقل می شود، باعث بروز حس سوزش و سوزن سوزن شدن در این ناحیه می شود. برخی افراد نیازی به هیچ ماده بی حسی ندارند، اما برخی دیگر لازم است از بی حس کننده های موضعی استفاده کنند. همه این موارد به خود فرد بستگی دارد.

 

آیا لیزر صورت عوارض دارد؟

4 2 300x199 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
عوارض لیزر موهای زائد برای دختر | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی

خیر؛ لیزر موهای زائد صورت نه تنها عوارض و خطری در بر ندارد، بلکه دارای سک سری مزایا نیز می باشد. این مزایا را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد.
  • موهای صورت تان را با خیالی آسوده و به طور خصوصی برطرف می کند.
  • موهای زائد صورت تان را به طور دائم از بین می برد.
  • شما را از تحریک، آسیب ها و ناراحتی های ناشی از ژیلت و اصلاح های مکرر نجات می دهد.

تنها نکته ای که در خصوص لیزر صورت باید مد نظر داشت، این است که این درمان در نواحی دور چشم، به دلیل احتمال وارد آمدن آسیب به چشم، صورت نمی پذیرد. در غیر این صورت منعی ندارد.

 

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد | عوارض لیزر موهای زائد

5 1 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
عوارض لیزر موهای زائد در بارداری | لیزر در زمان اقدام به بارداری نی نی سایت

لیزر موهای زائد، یک درمان بسیار بی خطر و کم عارضه است؛ با این حال بروز یک سری عوارض در آن بسیار شایع می باشد. این عوارض عبارتند از:

  • سوزش. نور لیزر منجربه سوختن تمامی سلول های رنگدانه ای موجود در موها می گردد. این امر می تواند به سلول های پوست شما نیز آسیب وارد سازد. چنانچه نور، سلول های پوست را بیش از حد تحریک کند، ممکن است آسیب ببیند که در بیشتر موارد، این آسیب به صورت سوزش پوستی ایجاد می گردد.
  • قرمزی و تورم. آسیب ها شامل چندین مورد بوده که قرمزی و تورم، دو مورد از این علائم محسوب می شوند. چنانچه پوست در اثر نور قدرتمند لیزر آسیب ببیند، به دلیل جاری شدن خون زیاد به ناحیه آسیب دیده برای ترمیم، دچار قرمزی می گردد. تورم نیز محافظت طبیعی بدن در مقابل آسیب های بیشتر است؛ زیرا تورم در نتیجه تجمع بیش از حد مایعات در بافت آسیب دیده حاصل می گردد. قرمزی و تورم ممکن است جزیی باشد؛ اما گاهی نیز ممکن است به دنبال این دو عارضه، حساسیت پوستی نیز ایجاد گردد.

بروز این عوارض پس از درمان لیزر موهای زائد بسیار شایع است، اما خوشبختانه در عرض دو یا سه روز بر طرف خواهند شد. آسیب های وارد شده به پوست تان تا حدی جزیی است که بدن به سرعت آن ها را ترمیم خواهد کرد و به هیچ وجه به مداخلات پزشکی نیاز نخواهد بود. اما این تنها در صورتی است که فرایند لیزر موهای زائد در یک مرکز معتبر و توسط متخصص یا اپراتور آموزش دیده انجام شود.

در مواردی که لیزر موهای زائد در شرایطی غیر این مورد، برای مثال در یک سالن زیبایی یا اسپا انجام شود، احتمال بروز عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد انتظار می رود. بنابراین در انتخاب مرکز لیزر خود دقت لازم را اعمال کنید.

مطالعه این مطلب را توصیه می کنیم: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

 

آیا لیزر برای کیست تخمدان مضر است ؟

300x154 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | لیزر بیکینی و تنبلی تخمدان نی نی سایت

خیر؛ لیزر موهای زائد نه تنها برای افراد مبتلا به کیست تخمدان خطری در بر ندارد، بلکه منجر به کاهش رشد بیش از حد موهای زائد ناشی از این وضعیت نیز می گردد. پس چنانچه به دنبال راه حلی برای رفع موهای زائد زمخت و خشن خود که حاصل از این بیماری است، هستید، به جرات می توان گفت لیزر موهای زائد بهترین گزینه است.

 

اثر لیزر بر پریود | تاثیر لیزر بر قاعدگی

shutterstock 338967185 300x200 - آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟ | عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد!
نکات قبل از لیزر موهای زائد

به طور کلی لیزر موهای زائد در دوران قاعدگی خطری در بر ندارد. اما از آن جایی که اغلب خانم ها در این دوران نسبت به درد حساس تر می شوند، ممکن است کمتر قادر باشند درد لیزر را تحمل کنند. از اینرو توصیه می شود جلسه لیزر را به زمانی غیر از دوران قاعدگی موکول کنید. با این حال لازم به ذکر است که این حساسیت به درد در افراد مختلف، متفاوت است و ممکن است افرادی از این موضوع آزار نبینند و درست مانند هر زمان دیگر به خوبی فرایند لیزر را تحمل کنند.

اکنون که به خوبی دریافتید که نه لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود و نه عوارض وحشتناکی در بر دارد. به شما بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و تندرست باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: