چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران

0

آیا شما یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستید؟

 

سلام دوستان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد یک روش بسیار محبوب در دنیای مدرن است که می تواند همه ی موهای زائد شما را برای همیشه برطرف کند اما همه افراد نمی توانند متقاضی لیزر موهای زائد باشند. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟ در این مقاله فهرستی از نکات مهمی را ارائه می کنیم که به شما کمک می کند به این نتیجه برسید که آیا متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر. با ما همراه باشید

به خوبی می دانید که همه افراد نتایج یکسانی از لیزر موهای زائد نمی ‌گیرند

images 9 - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران

افرادی که پوست آنها روشن است و موهای تیره ای دارند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند. با این حال تحقیقات نشان داده است که گاهی اوقات افرادی که رنگ پوست و موی آنها در طیف مناسبی برای درمان قرار دارد نتیجه خوبی از درمان با لیزر نمی گیرند. بر خلاف تحقیقات متعددی که در این حوزه انجام شده است هنوز علت اصلی این مسئله را نمی دانیم. به علاوه تحقیقات علمی در این زمینه هنوز جامع و کامل نیست. طبق گزارشات برخی از تحقیقات، حدود ۱۵ درصد از بیماران به لیزر پاسخ مناسبی نمی ‌دهند و نتیجه دلخواه را به دست نمی آورند.

یک مرکز لیزر معتبر را پیدا کردید

فرایند لیزر موهای زائد یک اقدام حساس است که باید توسط اپراتور آموزش دیده و با تجربه انجام شود در غیر این صورت شما با عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد مواجه خواهید شد. به همین دلیل باید یک مرکز معتبر و خوش نام را در عرصه لیزر موهای زائد پیدا کنید تا بتوانید تحت درمان قرار بگیرید تا ضمن کاهش ریسک بروز عوارض جانبی نتایج مطلوبی از لیزر دست بیاورید.

مرکز لیزر برکه با سال ها تجربه در زمینه لیزر موهای زائد و با استفاده از جدیدترین دستگاه های تولید شده در عرصه لیزر و به کارگیری اپراتورهای با تجربه و مجرب آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی است و شما را به آنچه که انتظارش را دارید می رساند. رضایت شما سرمایه و اعتبار ما است.

پوست روشن و موهای تیره ای دارید

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه های موجود در فولیکول های مو که به آن ملانین گفته می ‌شود عمل می ‌کند. ملانین ماده ‌ای است که در به وجود آوردن رنگ پوست و مو دخالت دارد. افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند که رنگ پوست آنها روشن و موهای زائدشان تیره است.

695afc13b800c1beaab365658ff9d15b 222x300 - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر رنگ پوست شما هم تیره است جای نگرانی وجود ندارد چرا که لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ برای برطرف کردن موهای زائد شما سودمند است و می ‌تواند به شما برای ایجاد ظاهری دلخواه کمک کند.

خواهان برطرف کردن موهای زائد خود به صورت دائمی هستید

یک روش عالی برای افرادی است که می ‌خواهند موهای زائد خود را برای همیشه برطرف نمایند و از شیو کردن و استفاده از موم خسته شده اند. در این روش همه موهای زائد شما پس از اتمام فرایند درمان با لیزر برای همیشه از بین می ‌رود و شما دیگر نیازی به امتحان کردن روش های مختلف نخواهد داشت و دچار بریدگی و سوختگی پوست نخواهید شد.

قصد درمان نقاط گسترده ای از بدن خود را دارید

می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بدن از قبیل کمر یا قفسه سینه استفاده کرد. لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های موجود سرعت بسیار بالایی دارد و می تواند طی مدت کوتاهی یک بخش گسترده از بدن را درمان کند.

الکترولیز برخلاف لیزر سرعت بالایی ندارد زیرا فولیکول ‌های مو را به صورت مجزا هدف قرار می ‌دهد به همین دلیل فرایند درمان با الکترولیز طولانی است. در ابتدای شروع درمان با لیزر از تراکم موهای زائد کاسته می شود و در نهایت همه موهای زائد از بین می ‌روند و شما را به نتیجه دلخواه تان می رساند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

توانایی پرداخت هزینه لیزر موهای زائد را دارید

برخی از افراد تصور می کنند که لیزر موهای زائد هزینه بسیار بالایی دارد. اما واقعیت این است که شما یک بار برای برطرف کردن موهای زائد خود هزینه می کنید و یک عمر راحت هستید. برای کسب نتایج عالی از لیزر موهای زائد باید درمان با لیزر در چند جلسه انجام شود تا همه موهای زبر و سیاه بدن هدف قرار بگیرد و درمان شود.

۱۶۳۹۱۴ 300x300 - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران

همه موهای بدن در سه مرحله شروع به رشد می ‌کنند که این مراحل عبارتند از فاز رشد، فاز استراحت و فاز ریزش. در لیزر موهای زائد فقط موهایی که در فاز فعال رشد هستند هدف قرار داده خواهند شد به همین دلیل شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید.

نیاز به چند جلسه درمان با لیزر باعث شده است که به یک روش گران قیمت تبدیل شود. در صورتی که توانایی پرداخت هزینه لیزر را دارید یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستید.

می ‌توانید درد حاصل از لیزر را تحمل کنید

شما در صورتی می توانید یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد باشید که توانایی تحمل درد ناشی از لیزر را داشته باشید. اکثر افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند ادعا می ‌کند که درد حاصل از این روش قابل تحمل است و باعث بی قراری و ناراحتی آنها نمی شود. برخی از افراد می ‌گویند که حاصل از لیزر شبیه آفتاب سوختگی است و به خوبی تحمل می شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

بایدها و نبایدهای لیزر موهای زائد

اگر شما قصد لیزر موهای زائد خود را دارید باید حداقل حدود دو هفته قبل از لیزر و ۲ هفته پس از آن از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا نور آفتاب باعث می شود که پوست شما بسیار حساس شود و شما دچار عوارض جانبی پس از لیزر شوید. بهتر است تا چند ساعت پس از لیزر از انجام دادن فعالیت های جسمانی سنگین که باعث می شود عرق کنید خودداری نمایید تا پوست شما دچار التهاب نشود.

۱۴۰۹۵۵ 300x195 - چه افرادی یک متقاضی مناسب برای لیزر موهای زائد هستند؟| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر در تهران

تورم و قرمزی و التهاب پوست از عوارض جانبی لیزر موهای هستند که طی مدت چند ساعت یا نهایتا چند روز برطرف خواهند شد. شما می توانید برای کاهش تورم و قرمزی پوست از کمپرس سرد استفاده کنید. برای این کار باید مقداری یخ را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید و سپس آن را درون یک تکه پارچه قرار دهید سپس روی پوست خود بگذارید تا از میزان تورم پوست شما کاسته شود.

در صورتی که پس از لیزر دچار تاول پوستی شدید از دستکاری کردن آن‌ها خودداری نمایید و در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید. در برخی موارد ممکن است شما دچار تغییر رنگ پوست شوید و پوست ناحیه ای که درمان شده است روشن تر یا تیره تر از سایر نواحی بدن باشد که در این حالت نیز تغییر رنگ پوست پس از مدتی برطرف خواهد شد.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: