همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

0

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

دستگاه جدید مدیواستار یک لیزر دایود با قدرت بالاست که در حال حاضر نسل ششم در تکنولوژی لیزر های اسکلپیون (Asclepion) به شمار می رود. این دستگاه که با نام اسکلپیون مدیواستار مونولیت (Asclepion Mediostar Monolith) شناخته می شود، جدیدترین نوآوری در طراحی و فناوری لیزر موهای زائد است که با حداکثر توان، کوتاه ترین پالس ها را به بزرگترین نقاط بدن در کوتاه ترین زمان ممکن هدایت می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه این مطلب توضیحات مفصلی درباره این دستگاه و فرایند موزدایی آن شرح خواهیم داد.

 

مشخصات فنی دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

zibaan تصویر داخلی 2 300x300 - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت
دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت

دستگاه مدیواستار مونولیت (MeDioStar Monolith) نسل جدید لیزر الکساندرایت‌ (Alexandrite) است که با بهره‌ گیری از دانش اپتيک شرکت زایس (ZEISS) و مهندسی شرکت اسکلپیون (Asclepion) آلمان توانسته خود را به عنوان یک دستگاه لیزر با کیفیت بالا معرفی نماید.

مهم ‌ترین ویژگی اسکلپیون مدیواستار مونولیت که آن را از سایر لیزرهای الکساندرایت متمایز نموده است، مجهز بودن آن به تکنولوژی Twin Wave است. در این تکنولوژی، این دستگاه قادر به تابش همزمان دو طول موج 755 نانومتر با بالاترین قدرت جذب در ملانين جهت رفع موهای زائد (حتی موهای نازک و روشن) و همچنین دارای طول موج 940 نانومتر برای منعقد نمودن عروق تغذیه رسان فولیکول مو جهت جلوگیری از رشد مجدد آن است.

این دستگاه با بهره‌ گيري از Dynamic Mode امکان درمان سریع و بدون درد را نسبت به سایر دستگاه‌ های مشابه فراهم می  ‌نماید.

سيستم خنک کننده هوشمند اتوماتیک تعبیه شده بر روی هندپيس دستگاه اسکلپیون مدیواستار مونولیت که از آلیاژی ویژه ساخته شده است ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دمای سطح پوست و سوختگی می ‌شود و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد را به هیچ عنوان کاهش نداده و بیمار با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را به پایان می ‌رساند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این دستگاه، حذف کامل هزینه های مصرفی است. مهندسین اسکلپيون با درک کامل از خواسته پزشکان، دستگاهی را ارائه نموده‌ اند تا در کنار بهترین اثر درمان و بالاترین سطح گارانتی، کمترین میزان هزینه نگهداری را داشته باشد.

به طور کل می توان ویژگی های دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • بالاترین سرعت تا 12 Hz
  • تأثیر بالا بر روی موهای نازک و روشن
  • درمان تیپ‌ های پوستی I-V
  • دارای سیستم خنک کننده هوشمند
  • سرعت بالای درمان (بدون درد و سوختگی) با استفاده از Dynamic Mode
  • دارای Static Mode برای از بین بردن موهای مقاوم به درمان
  • امکان تبدیل هر شات لیزر به Single Pulse و Double Pulse
  • دارای Spot مستطیلی شکل جهت کاهش Overlap
  • قابلیت افزایش کاربری و تنوع درمان با اضافه نمودن هندپيس‌ های S، M، L، XL و Vascular
  • امکان نصب دو هندپیس با سایز اسپات و طول موج مختلف
  • بدون هزینه مصرفی

 

کاربردهای درمانی

zibaan تصویر داخلی 3 300x300 - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت
خرید دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت علاوه بر رفع موهای زائد، کاربردهای درمانی زیر را نیز ارائه می دهد:

  • درمان آکنه (انتخابی)
  • درمان ضایعات عروقی (انتخابی)
  • جوانسازی (انتخابی)

 

دستگاه مدیواستار مونولیت چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

zibaan تصویر داخلی 300x300 - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت
قیمت دستگاه لیزر مونولیت

انرژی متمرکز لیزر، مشکل مو را از ریشه حل می کند و آن را در نطفه از بین می برد. لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت برای رفع موثر و بدون درد موهای زائد طراحی شده است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

می ‌توان از این دستگاه پیشرفته برای درمان‌ نواحی بزرگ‌ تر بدن مانند کمر، شانه ‌ها یا پاها یا برای برداشتن انتخابی مو از صورت، زیر بغل یا ناحیه بیکینی استفاده کرد. استفاده از پرتو لیزر به ریشه مو آسیب می رساند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

درست قبل از لیزر، موهای زائدی که قرار است تحت درمان قرار گیرند تا چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه می شوند. معمولاً 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر از داروهای بی حس کننده موضعی برای کمک به گزش پالس های لیزر استفاده می شود. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای تحت درمان و همچنین پوست شما تنظیم می شود.

بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و اپراتور لیزر باید از عینک محافظ چشم مناسب استفاده کنید. همچنین لازم است از لایه های بیرونی پوست خود با ژل سرد یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت کنید. این به نفوذ هرچه بیشتر و بهتر نور لیزر به پوست کمک می کند.

در مرحله بعد، اپراتور یک پالس نور را به ناحیه درمان می دهد و منطقه را برای چند دقیقه بررسی می کند تا مطمئن شود از بهترین تنظیمات استفاده شده است و واکنش های بد را بررسی کند.

هنگامی که کار به اتمام رسید، ممکن است به شما کمپرس یخ، کرم یا لوسیون ضد التهاب یا آب سرد داده شود تا هر گونه ناراحتی را کاهش دهید.

درمان کوتاه است، همه چیز به ناحیه درمان بستگی دارد، همچنین باید آمادگی برای این روش را در نظر گرفت. درمان می تواند از 5 تا حداکثر 60 دقیقه طول بکشد. به عنوان مثال: لیزر پشت لب حدود 5 دقیقه، زیر بغل 10 دقیقه، بیکینی 20 دقیقه، پاها 60 دقیقه، کمر آقایان 30 دقیقه طول می کشد.

با توجه به عدم کنترل فازهای رشد مو، فرض بر این است که برای حذف دائمی موهای زائد بین 6 تا 8 جلسه درمان نیاز است و اگر موهای زائد پرتر باشد می تواند تا 10 جلسه نیز مورد نیاز باشد.

تعداد درمان ها به نوع دستگاه و مرحله رشد مو نیز بستگی دارد. با توجه به فرآیندهای هورمونی که می تواند روی موها تاثیر بگذارد، پس از پایان جلسات لیزر توصیه می شود در صورت نیاز، پس از آن، درمان را سالی یکبار تکرار کنید. در مورد خانم هایی که از هیرسوتیسم (پرمویی یا مردمویی) بیش از حد هورمون مردانه (آندروژن) رنج می برند، معمولاً بعد از جلسات لیزر دوباره رشد موهای زائد را تجربه می کنند که بسته به نیازشان، درمان باید تکرار شود.

به طور معمول جلسات لیزر با فاصله 4 هفته تکرار می شود. بسته به سرعت رشد مو، با 6-8، و گاهی اوقات حتی 10-12 هفته فاصله نیز ممکن است باشد.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

zibaan تصویر داخلی 4 300x300 - همه چیز درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار مونولیت
دستگاه لیزر مونولیت ۲۰۲۲

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.
مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: