نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟!

0

نظرات در مورد فیشیال صورت

نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با سلام و خسته نباشید خدمت تمام همراهان همیشگی!

زمانی که تصمیم به خرید چیزی می گیریم، معمولا از دیگران می خواهیم که نظرشان را در مورد آن کالا یا خدمات با ما در میان بگذارند. نظرسنجی از دیگرانی که یک بار مشتری آن کالا یا خدمات بوده اند، احساس اعتماد را در ما بیشتر به وجود می آورند.

این موضوع در خصوص پروسیجرهای زیبایی شدیدتر هم می شود. به همین دلیل زمانی که می خواهیم یک عملیات زیبایی برای خودمان انجام بدهیم، حتما از کسانی که قبلا آن را انجام داده اند این سوالات را می پرسیم:

راضی بودی؟ نتیجه ش خوب بود؟ درد داشت؟ چقدر هزینه کردی؟ پیش کدوم دکتر رفتی؟ ارزشش رو داشت؟ و…

حالا در این مقاله از وبسایت زیبان، تصمیم گرفته ایم که ابتکار عمل جالبی به خرج بدهیم.

مرکز زیبایی شریعتی، از تمام مراجعه کننده های خود می خواهد که نظرشان را در مورد پروسیجرهای درمانی اعلام کنند.

به همین دلیل به سراغ نظرات در مورد فیشیال صورت رفته ایم و نظر کسانی را جویا شده ایم که این درمان را انجام داده اند.

این نظرات را جمع آوری کرده ایم و در ادامه آورده ایم. اگر می خواهید نظرات در مورد فیشیال صورت را بدانید، توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

مراحل فیشیال صورت دردناکه؟

این اولین سوالی بود که از افراد مختلفی که فیشال صورت را انجام داده اند پرسیده ایم و نظرات به این صورت بوده است:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

شیما گفته: من اصلا درد نداشتم. البته همون اولش خیلی استرس داشتم. به خصوص اینکه نمیدونستم قراره از چه مراحلی برای درمان عارضه های پوستی من استفاده بشه. اما بعدش اوکی شد. هیچ دردی رو حس نکردم.

Summer Sale 2022 11 12T140440.715 - نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟!

الناز گفته: من وقتی که مزوتراپی تزریقی رو انجام دادم، کمی احساس درد داشتم اما خب چون پزشک واسم از بی حسی موضعی استفاده کرده بود، کاملا قابل تحمل بود. باقی مراحل هم که اصلا درد نداشت.

فریبا گفته: برای من فقط از پکیج فیس آپ استفاده کردن. اصلا درد نداشت. یه هندپیس رو روی صورتم حرکت دادن. آخه این کجاش میتونه دردناک باشه؟

عوارض فیشیال پوست چی بود؟

از دیگر سوالات رایجی که در مورد فیشیال صورت پرسیده می شود این است که درگیر چه نوع عوارضی شده اند. این سوال را هم از بیشتر مراجعه کننده های خود پرسیدیم و چنین پاسخ گرفتیم:

الناز گفت: اولش خب یکم قرمزی و التهاب داشتم. بعد که رسیدم خونه کمی یخ روی صورتم گذاشتم و بعدم چون شب خوابیدم. صبح که بیدار شدم هیچ خبری از قرمزی و التهاب نبود. کلا به نظرم اومد میون تمام روش های جوانسازی پوست صورت، هیچ کدومش به اندازه ی فیشیال صورت بدون عوارض نیست.

شیما گفت: من خودم حواسم نبود و قبل از درمان، ژلوفن خوردم. واسه همین جای تزریق آمپول های مزوتراپی کمی قرمز و کبود شد. بعدش دکتر بهم گفت که طبیعیه چون خونم رقیق شده به خاطر خوردن اون دارو! اما کلا توی کمتر از 24 ساعت کبودی از بین رفت و دیگه هم عوارضی نداشتم.

صحرا گفته: من توی مرکز زیبایی شریعتی که درگیر هیچ نوع عارضه ای نشدم. اما یه بار قبلا به یه مرکز دیگه ای رفتم. راستش قیمت ارزون فیشیال صورت اون مرکز وسوسه م کرد. اما هزار بار پشیمون شدم.

چون که پوستم شدیداً عفونت کرد و زخم های چرکی برداشتم( بعدا فهمیدم به خاطر عدم رعایت بهداشت بود). خلاصه اینکه الان می خوام یه مرکز زیبایی برم حتما سوابقش رو چک می کنم و نظرات در مورد فیشیال صورت اون مرکز رو حتما می خونم و مطمئن میشم.

هزینه فیشال صورت منصفانه است؟

بیشتر مراجعه کننده های ما قبل از هر چیزی قیمت فیشیال صورت را می پرسند و می خواهند بدانند که در ازای هزینه کردن این مبلغ، آیا نتایج جالب توجهی به دست می آورند یا خیر! همین سوال را از مراجعه کننده های خودمان پرسیدیم:

فریبا گفت: من که راضی ام. پکیج vip مرکز رو استفاده کردم اما بازم قیمتش نسبت به درمان هایی که واسم انجام شد، اصلا قابل مقایسه با روش های درمانی دیگه نبود.

مثلا یه درمان ساده ی مزوتراپی میتونه کلی هزینه بر باشه اما اینجا، علاوه بر مزوتراپی، کلی درمان دیگه هم انجام میدن و خب کاملا به صرفه س!

Summer Sale 2022 11 12T140533.613 - نظرات در مورد فیشیال صورت چیست؟!

نوشین گفت: واسه اینکه هر سه ماه بخوای انجامش بدی عالیه! یعنی منظورم اینه که اصلا بهت فشار نمیاره چون که هر سه ماه انجامش میدی.

من خودم امتحان کردم و متوجه شدم که پوستم هر سه ماه به فیشیال صورت احتیاج داره. واسه همین اونقد بهم فشار نمیاد.

صحرا گفته: یه مانتوی ساده، قیمتش الان از درمان فیشیال پوست صورت بیشتره! این که دیگه پوستمون هست و باید حسابی بهش برسیم.

من که با رضایت پرداخت میکنم چون بعد از انجام این درمان تا ماه ها مشکل پوستی ندارم و کیف میکنم از دیدن خودم توی آینه.

معرفی مرکز زیبایی شریعتی

ما مرکز کوچک اما خوش نام و معتبری در شمال تهران هستیم. سال هاست که مشغول فعالیت می باشیم و تمام تلاشمان این است که جدیدترین خدمات زیبایی و پوستی را به مراجعه کننده های خودمان ارائه کنیم.

باور داریم که بدون رضایت قاطع شما، تا اینجای راه را نمی توانستیم طی کنیم. بنابراین همیشه تلاش می کنیم که زیبایی شما را در اولویت قرار بدهیم.

چرا مرکز زیبایی شریعتی؟

  • چون از بهترین مواد اولیه و زیبایی استفاده می کند!
  • چرا که بهترین پزشکان زیبایی را در اختیار دارد!
  • زیرا مسئولیت پذیر است و تلاش می کند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

با تمام این تفاصیل، باز هم انتخاب بر عهده ی شماست. اما بدانید که مرکز زیبایی شریعتی همیشه در کنار شما خواهد بود و آماده ی ارائه ی خدمات خود می باشد.

سخن آخر

در نهایت باید یک بار دیگر عنوان کنیم که کسب نظرات در مورد فیشیال صورت می تواند به شما کمک کند که تصمیم درست تری گرفته و نتایج بهتری دریافت کنید. البته توصیه می کنیم که همواره با یک متخصص نیز مشورت کنید و از وی راهنمایی بخواهید.

فیشیال صورت می تواند راهکاری برای نجات پوستتان باشد. پس همین الان آن را امتحان کنید و مطمئن باشید که نتایج مثبتی دریافت خواهید کرد.

نگارنده: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: