نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد

0

نتایج حاصل از لیزر موهای زائد

نداشتن موی زائد آرزوی تعداد بسیار زیادی از ما است و لیزر موهای زائد توانسته است به عنوان یک روش دائمی به خانم ‌ها و آقایانی که دوست دارند بدنی بدون مو داشته باشند کمک کند برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوند.بر خلاف استفاده از موم و تیغ کشیدن نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است و به صورت دائمی موهای زائد صورت، پا، قفسه سینه، دست، ناحیه بیکینی و سایر نقاط بدن را از بین می برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما هم مانند خیلی از افراد بدن پرمویی دارید می توانید از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند شوید. از آنجایی که لیزر موهای زائد تنها روش دائمی و قطعی برای از بین بردن موهای سیاه و زبر بدن است هنگامی که لیزر کنید دیگر نگران سوختگی و بریدگی پوست یا واکنش آلرژیک به موم نخواهید بود چرا که موهای زائد شما را از ریشه از بین خواهد رفت.

چگونه لیزر به طور قطعی به برطرف کردن موهای زائد می پردازد؟

Screen Shot 2018 07 11 at 10.25.28 AM 300x202 - نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد

ما در مرکز لیزر خود از جدیدترین دستگاه های لیزر استفاده می کنیم که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارند. لیزر یک روش ایمن است و نتایج خوبی را برای مراجعین ما به دنبال خواهد داشت. برای برطرف کردن دائمی موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت پوست ناحیه ای که قرار است درمان شود ارسال می گردد. نور لیزر توسط فولیکول ‌های مو جذب می شوند و به گرما تبدیل خواهد شد این فرآیند باعث گرم شدن فولیکول ها و از بین رفتن آنها می شود. تخریب فولیکول های مو باعث می ‌شود که لیزر موهای زائد به یک روش قطعی برای برطرف کردن موهای سیاه و زبر تبدیل شود و طی مدت چند جلسه پوستی تمیز و بدون مو به فرد متقاضی هدیه دهد.

امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه فناوری به دست آمده است همه افراد می توانند از مزایای عالی لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند. افرادی که پوست روشن و موی تیره دارند متقاضیان مناسبی برای لیزر محسوب می ‌شوند اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و لیزر موهای زائد افرادی که پوست آنها سبزه است نیز توسط دستگاه ان دی یاگ انجام می شود و نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت. به این ترتیب می ‌توان گفت که لیزر یک روش قطعی برای از بین بردن موهای زائد است و مهم نیست که شما چه نوع پوست و رنگ مویی دارید.

همان گونه که در قسمت ‌های بالا گفتیم نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است اما تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتایج عالی به رنگ مو و پوست بستگی دارد و در هر جلسه از لیزر موهای زائد فقط موهایی که در فاز فعال رشد هستند به جذب نور لیزر می پردازند و از بین می روند. به همین دلیل برنامه درمان لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می ‌شود و باید همه جلسات آن تکمیل گردد تا نتایج مورد انتظار به دست بیاید.

از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد کدام قسمت های بدن استفاده می شود؟

nads for men hair removal cream 200g 1499857430 f63ac74a 300x300 - نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد

می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن استفاده کرد. امروزه حتی آقایان نیز متقاضی درمان با لیزر هستند و دوست دارد که برای همیشه از دغدغه شیو کردن موهای زائد خود خلاص شوند. برخی از آقایان از لیزر برای شکل دادن به خط ریش و یا تمیز کردن پشت گردن خود استفاده می کنند. از سوی دیگر بدن برخی از آقایان واقعا پرمو است و به درمان با لیزر نیاز دارند تا از شدت پرپشت بودن موهای زائد آنها کاسته شود و پوست آنها در شرایط بهتری قرار بگیرد.

معمولاً شما می توانید پس از چند جلسه اول شاهد کاهش ۵۰ درصدی موهای زائد خود باشید و در صورتی که به طور کامل برنامه درمان خود را دنبال کنید در نهایت شاهد برطرف شدن صددرصدی موهای ‌زائد خود خواهید بود. نکته مهم و قابل توجهی که در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد این است که سرعت بالایی دارد و شما در طول درمان هیچ گونه مشکلی را احساس نخواهید کرد. سرعت بالای آن باعث شده است برخی از متقاضیان لیزر که شاغل هستند در ساعات نهار مرخصی بگیرند و برای برطرف کردن موهای زائد خود به مرکز لیزر مراجعه نمایند.

اکثر افرادی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند ادعا می ‌کند که در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نکرده‌ اند و حتی افرادی که پوست بسیار حساسی دارند یا آستانه تحمل درد در آنها پایین است می ‌گویند که سوزش خفیفی را احساس کرده‌ اند که به سرعت بهبود پیدا کرده است. از سوی دیگر ما با به کارگیری متخصصان با تجربه و کارآزموده همه تلاش خود را می کنیم که برای شما یک تجربه خوب و عالی را برای شما به وجود بیاوریم. دستگاه های لیزر جدید دارای سیستم خنک کننده هستند پس اصلا نگران احساس داغی پوست در طول درمان نباشید.

آیا لیزر موهای زائد ارزش هزینه کردن را دارد؟

از آنجایی که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است از آن تحت عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت یاد می ‌شود زیرا دیگر نیازی به شیو کردن موهای بدن خود ندارید و پس از ۵ تا ۷ جلسه می توانید از لطافت و تمیزی پوست خود لذت ببرید. هنگامی که از موم استفاده می کنید فقط موها را از ریشه می کنید و هیچ اختلالی در روش آن‌ها به وجود نمی ‌آید به همین دلیل موهای زائد شما دوباره شروع به رشد می ‌کنند و شما باید مجدداً موهای خود را برطرف کنید.

۰۹۴۷۴۷ - نتایج حاصل از لیزر موهای زائد| آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟| فیلم از لیزر موهای زائد

هنگامی که از تیغ و ژیلت برای تمیز کردن پوست خود استفاده می کنید فقط موهای زائدتان را از روی سطح پوست بر می ‌دارید و دفعه بعدی که موهاش رو به رشد می کنند ضخامت بیشتری دارند و رنگ آنها تیره تر است. رشد موها به سمت داخل پوست یکی از دردسرهای تیغ کشیدن است که یک وضعیت دردناک را به وجود می آورد اما هنگامی که لیزر موهای زائد خود می ‌پردازید برای همیشه از این مسائل را هم خواهید شد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا لیزر یک روش ایمن است؟

گاهی اوقات صحبت های مختلفی درباره ایمنی لیزر موهای زائد به گوش همه ما می ‌رسد. به عنوان مثال برخی از افراد می ‌گویند که لیزر موهای زائد باعث بروز سرطان می شود و این مسئله باعث شده است تعداد زیادی از افراد دچار تردید شوند که از لیزر برای برطرف کردن موهای اضافی خود استفاده کنند. پاسخ این ادعا را در کلیپ زیر ببینید:

امروزه لیزر موهای زائد یک موفقیت چشم گیر برای برطرف کردن موهای زائد و ایجاد پوست تمیز و لطیف محسوب می شود و هیچ گونه عوارض جانبی خطرناکی ندارد بلکه فقط رنگدانه های تیره موجود در موها را هدف قرار می دهد و فولیکول ها را از بین می برد تا از رشد آنها جلوگیری گردد. یکی از نکات مهمی که در خصوص لیزر اهمیت زیادی دارد این است که دوران بهبود در این روش کوتاه است و شما می توانید پس از اتمام لیزر موهای زائد مجدداً به انجام فعالیت ‌های روزمره خود بپردازید. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد باعث شده که امروزه افراد زیادی برای درمان با این روش عالی به مراکز لیزر ما مراجعه کنند.

اگر تصمیم گرفته اید که به لیزر موهای زائد خود بپردازید و از نتایج حاصل از لیزر لذت ببرید می توانید روی توانایی متخصصان ما حساب باز کنید و با خیال راحت به ما مراجعه کنید. ما با به کارگیری آخرین فناوری در عرصه لیزر به شما برای دستیابی به هر آنچه که در ذهن تان می گذرد کمک می کنیم.

مترجم:  لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: