مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !!

0

مقدار تزریق ژل گونه چقدر باید باشد ؟

مقدار تزریق ژل گونه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سوال فوق العاده ای است اما به راستی که پاسخ چندان راحتی ندارد!!

در این مطلب تصمیم گرفته ایم که تا حدودی شما را راهنمایی کرده و بگوییم اصولا به چه مقدار ژل برای نواحی مختلف صورت و علی الخصوص گونه ها نیاز دارید!

قبل از هر چیزی باید این سوال مهم خود را از خود بپرسید که دلتان می خواهید چه ظاهری داشته باشید؟! آیا فقط دلتان می خواهد که اندکی گونه هایتان بالاتر برود یا این که تغییری کلی و اساسی را در ساختار چهره و گونه هایتان می خواهید ؟!

فیلرهای پوستی مثل رستیلن و ژوویدرم برای افزایش حجم و هم چنین رفع چین و چروک ها به کار می روند.

اما سوال اساسی این جاست که عموما به چند سی سی از هر یک از این برندها نیاز است تا به ظاهر دلخواهمان دست پیدا کنیم ؟!

همه چیز به این بستگی دارد که فرم کلی چهره تان به چه صورت است ؟ دیگر اجزای چه اندازه ای دارند؟ بینی تان ظریف و قلمی است یا گوشتی؟

252 - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !!
مقدار تزریق ژل گونه

در ابتدا باید به تمام این سوالات پاسخ داد. در ادامه به میزان تزریق ژلی که برای هر یک از اجزای صورت مناسب است اشاره کرده ایم ! با ما همراه باشید.

اگر می خواهید که تغییر اندکی داشته باشید

اگر به دنبال ایجاد تغییر کوچکی در چین و چروک های صورت یا اندکی افزایش حجم گونه ها هستنید ، پس به میزان کمی تزریق ژل هیالورونیک اسید نیاز خواهید داشت.این میزان می تواند از 0.5 میلی لیتر تا 3 میلی لیتر باشد گرچه هر بیماری باید در وهله ی اول توسط پزشک ماهر خود معاینه شود.

تزریق ژل برای نواحی بالای صورت

شاید شما میانسال باشید و قسمت بالای صورتتان به تدریج چین و چروک افتاده و صاف شده است و به اندازه ای که 10 سال پیش صورتتان حجیم و تپل بود ، نیست!!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

وقتی که از نواحی بالایی صورت صحبت می کنیم منظورمان پیشانی و میان دو ابرو است.البته درمان اصلی برای رفع این معضلات در نواحی بالای صورت ، تزریق بوتاکس است اما بعضی مواقع نتیجه ی به دست آمده چندان خوب نیست و افراد به دنبال روش بهتری می گردند.

وقتی که اثر بوتاکس تکمیل شد ، می توانید اندکی تزریق فیلر هم داشته باشید تا علاوه بر رفع چین و چروک ها ، حجم صورت و گونه هایتان نیز بیشتر شود.

249 1024x685 - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !!
تزریق ژل برای نواحی بالای صورت

تزریق فیلر برای نواحی میانی صورت

وقتی که از نواحی میانی صورت صحبت می کنیم منظورمان اطراف چشم ، خط اشک ، گونه ها و بینی است.این نواحی به تزریق قابل توجهی از فیلر احتیاج دارند تا به ظاهر طبیعی خود بازگردند.برای رفع مشکل خط اشک (نوعی فرو رفتگی که در زیر پلک پایینی و بالای گونه ها به وجود می آید ) به تزریق 0.5 الی 1 میلی لیتر نیاز دارید.

برای این که گونه های صاف شده  و افتاده ی خود را بالا بکشید به تزریق 1 الی 3 میلی لیتر فیلر در هر طرف صورت احتیاج خواهید داشت ( بله ، درست شنیده اید ، برای به دست آوردن نتیجه ای معقول از درمان ، تقریبا به 6 میلی لیتر تزریق فیلر نیاز دارید )

اما برای اصلاح فرم بینی به تزریق ژل کمتری نیاز است ( 0.5 الی 1 میلی لیتر)

تزریق یک سی سی ژل گونه

برخی از افراد وقتی که به یک مرکز زیبایی مراجعه می کنند ، می گویند که فرضا یک سی سی ژل گونه برای هر گونه می خواهند.اما واقعیت این جاست که نمی توان فرمول یکسانی را برای همه ی بیماران به کار برد!
البته باید در نظر داشت که ظاهر خودتان است و انتخابش با شماست!

یک پزک ماهر و متخصص زیبایی باور دارد که هر کسی باید دقیقا شبیه به آن چیزی شود که تمایل دارد بدون این که از تصمیم خود شرمنده یا خجالت زده باشد.به همین خاطر عموما از دوز یکسانی برای همه استفاده نمی شود.

250 - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !!
تزریق یک سی سی ژل گونه

برخی بیماران با 2 سی سی تزریق فیلر به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا می کنند و برخی دیگر به دوزهای بالاتر ژل نیاز دارند تا دقیقا شبیه به آن چیزی شوند که می خواهند.

گرچه بیشتر پزشکان عموما با دوز مشخص 2 سی سی (برای هر گونه 1 سی سی ) درمان را آغاز می کنند و بعد از آن بسته به نظر بیمار دوز را افزایش می دهند.

معمولا بیمارانی که به خاطر افزایش سن ، حجم قابل توجهی از گونه های خود را از دست داده اند ، تقاضا می کنند که دوز بیشتری به آن ها تزریق شود تا به ظاهر طبیعی و دلخواه خود دست پیدا کنند.

در یک مرکز زیبایی معتبر و خوش نام ، قبل از هر چیزی تمام جوانب بررسی خواهد شد . سابقه ی پزشکی فرد مطالعه می شود و بعد از آن اهداف زیبایی بیمار از وی پرسیده می شود.

در انتها یک برنامه ی درمانی مشخص و منحصر به فرد برای بیمار تعیین می شود و بر اساس آن درمان صورت می گیرد تا فرد از کلیه ی جهات ، با خاطری آسوده و راضی از مطب خارج شود.

آیا تزریق فیلر درد دارد ؟

تزریق ژل و فیلر ، کاملا غیر تهاجمی است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. نوعی کرم بی حس کننده به گونه های فرد زده می شود تا میزان درد کاهش پیدا کنید.

بعد از آن ،اگر از فیلرهای ژوویدرم و رستیلن استفاده کنید ، مقدار اندکی بی حس کننده در خود ژل نیز وجود خواهد داشت تا به طور کلی هر گونه دردی را از بین ببرد.

معجزه ی تزریق فیلرها در این است که بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید نتایج حاصل از آن را مشاهده کنید و نیاز به هیچ گونه استراحتی هم نخواهید داشت .

253 300x294 - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !!
آیا تزریق فیلر درد دارد ؟

تزریق ژل گونه نی نی سایت

اگر شما هم تمایل دارید که از تجربه ی دیگران در تزریق ژل گونه استفاده کنید ، توصیه ی ما به شما این است که سری به تالارهای گفتگوی وب سایت هایی مثل نی نی سایت بزنید. در ادامه یک نمونه از تجربه ی کاربر نی نی سایت را برای شما آورده ایم :

254 300x111 - مقدار تزریق ژل گونه : همه چیز را به پزشک خود بسپارید !!
مقدار تزریق ژل گونه

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: