مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟!

0

مقایسه روشهای جوانسازی پوست

مقایسه روشهای جوانسازی پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه و در حال حاضر ، هر کسی در هر جایگاهی که هست ، یک نوع روش جوانسازی منحصر به فرد خود را پیشنهاد می کند!

کافیست در یک جمع زنانه نشسته باشید و آن وقت متوجه خواهید شد که هر کدام از بانوان محترم ، یک توصیه برای شادابی و جوانی پوست ارائه می کنند.

یکی می گوید فلان ترکیب گیاهی را روی پوست صورتت بمال ، دیگری می گوید که از این دمنوش جادویی استفاده کن تا معجزه را به چشم ببینی!

35 1024x410 - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟!
مقایسه روشهای جوانسازی پوست

در این مطلب تصمیم نداریم که این روش ها را نفی کنیم و بگوییم که هیچ گونه کارکردی ندارند ، اما داغ شدن این گونه بحث ها ما را بر این داشت که مطلب جامعی راجع به انواع روش های زیبایی بنویسیم و مقایسه ای کلی در باب این شیوه های جوانسازی داشته باشیم تا در نهایت انتخاب یک کدام از آن ها بر عهده ی مخاطب باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات مفید راجع به روشهای جوانسازی پوست هستید ، این مطلب را از دست ندهید :

جوانسازی صورت با هایفو

شاید معروف ترین روشی که امروزه به کار می رود ، روش هایفوتراپی باشد. اما آیا دقیقا می دانید که این شیوه چگونه عمل می کند؟

هایفو از انرژی های متمرکز فراصوت استفاده می کند تا لایه ی زیرین سطح پوست را هدف قرار دهد.انرژی فراصوت موجب می گردد که بافت ها به شدت در معرض حرارت باشند .

زمانی که سلول های ناحیه ی مورد نظر به قدر کافی حرارت دیدند، بافت سلولی نابود می شود.گرچه شاید این مسئله برایتان غیر قابل باور باشد اما واقعیت این جاست که این تخریب موجب تحریک تولید کلاژن در پوست می شود!

33 - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟!
جوانسازی صورت با هایفو

و همان گونه که می دانید ، کلید اصلی داشتن پوستی شفاف و جوان ، تولید پروتئین کلاژن است!

هایفوتراپی باعث لیفت صورت نیز می شود.به همین خاطر برای ان دسته افرادی که از سنین 40 سالگی عبور کرده اند و به تدریج متوجه افتادگی صورت شده اند ، بهترین گزینه ی ممکن خواهد بود!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

قیمت هایفوتراپی به وخامت اوضاع پوست بستگی دارد و هرچه شدت عارضه بیشتر باشد ، احتمالا هزینه ی نهایی نیز بالاتر خواهد رفت.

اما در کل به نسبت دستگاه های جدیدتر میکرودرم ابریژن ؛ هایفوتراپی گران به حساب می آید و شاید انتخاب اول خیلی از افراد نباشد.

اگر این گزینه ی درمانی را مناسب خود نمی بینید ، به خواندن این متن ادامه بدهید تا با روش های دیگر هم آشنا شوید!

37 - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟!
هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

جوانسازی پوست صورت با لیزر

لیزرها فقط در رفع موهای زائد ، موثر نیستند بلکه یکی از اصلی ترین موارد کاربرد دستگاه های لیزر ، جوانسازی و شادابی مو می باشد.

مکانیزم عمل لیزر نیز مانند هایفوتراپی ، بر اساس حرارت دادن به بافت آسیب دیده ی پوستی می باشد.

به این ترتیب ، حرارت وارد شده به پوست موجب تخریب آن شده و سپس موجب تحریک طبیعی پوست به تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود.

به همین خاطر است که اصولا به جوانسازی پوست با لیزر ، لیزر فرکشنال (تخریب گر) گفته می شود.

اما با تمام اثراتی که این روش دارد ، باید ذکر کنیم که برای تمام انواع پوست مناسب نیست. اصولا از این متد برای رفع جای سوختگی و اسکارهای وخیم استفاده می شود .

به همین خاطر در صورتی که تنها به فکر بازگشتن شادابی و جوانی به پوست خود می باشید ، توصیه می کنیم که از روش های دیگر موجود در این متن استفاده کنید.

جوانسازی پوست در طب سنتی

امروزه رواج طب سنتی در جهان بسیار بیشتر شده است. استفاده از داروهای شیمیایی و عوارضی که بر جای می گذارند موجب شده که اقبال عمومی به سمت درمان های سنتی تر پیش برود.

به عنوان مثال ، در کشوری مثل چین ، هنوز هم از طب سوزنی برای درمان عارضه های مختلف پوستی استفاده می شود.

34 1024x768 - مقایسه روشهای جوانسازی پوست : طب سنتی یا دستگاهی مثل فیس آپ؟!
جوانسازی پوست در طب سنتی

در کشور ما هم چنین رویه ای وجود دارد. ظهور درمان هایی مثل حجامت یا زالو درمانی ، موجب شده که خیلی ها تصور کنند که این گونه شیوه ها موثر می باشند.

نمی خواهیم بگوییم که هیچ گونه تاثیری ندارند اما مسئله این جاست که هیچ یک از متدهای طب سنتی در شرایط آزمایشگاهی و تحقیقاتی اثبات نشده اند و ممکن است عملکرد متفاوتی روی افراد مختلف داشته باشند.

به همین خاطر عموم پزشکان موافقت چندانی با این گونه روش ها ندارند. مخصوصا این که اگر حتی ذره ای با روند بروز علائم پیری آشنایی داشته باشید ، به خوبی متوجه خواهید شد که برای رفع عارضه ها و مشکلات پوستی به روش های عمیق تری نیاز دارید که شامل کار کردن بر روی چربی ها ، عضلات و در نهایت سطح بالایی پوست می شود

قرص جوانسازی پوست

این یکی روش نیز در حال حاضر رواج زیادی دارد. قرص ها و مکمل هایی که به نام پزشکان مختلف در بازار عرضه می شود ، ادعا دارند که می توانند در کوتاه ترین زمان ، پوست صورت را جوان کرده و شادابی را به آن برگردانند.

شاید این گونه قرص های جوانسازی ، اثرات محدود و ناچیزی داشته باشند اما این اثرات به هیچ وجه قابل مقایسه با درمان های علمی تری مثل هایفوتراپی یا میکرودرم ابریژن نخواهد بود.

” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به قرص جوانسازی پوست ، این مقاله را مطالعه کنید”

جدیدترین متد جوانسازی پوست صورت

اما در نهایت به روشی می رسیم که به نطر در میان روش های دیگر جوان تر می آید اما اثرات شگفت انگیز آن کاملا اثبات شده است.

اگر تا به حال اسم دستگاه میکرودرم ابریژن را شنیده اید ،پس به خوبی می دانید که این متد درمانی یکی از بهترین شیوه های جوانسازی و شادابی پوست به شمار می آید.

اما در این متن تصمیم داریم شما را با نسل جدید دستگاه های میکرودرم آشنا کنیم که اثر میکرودرم های قدیمی تر را دو چندان کرده و هیچ گونه عوارضی به دنبال ندارد.

دستگاه میکرودرم فیس آپ ، دستگاهی است که با استفاده از آن ، عمل لایه برداری از پوست با دقت دو چندان انجام می شود و به خاطر هدهای قابل تعویض ، ریسک انتقال بیماری های عفونی را به صفر رسانده است.

این دستگاه که قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن ، شادابی و جوانی را به پوست شما برگرداند ؛ از طریق ماساژ دادن پوست ، جریان خون را تقویت کرده و به این ترتیب پوست را به تولید کلاژن و الاستین بیشتر تحریک می کند.

” شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی دستگاه فیس آپ این مقاله را مطالعه کنید”

سخن آخر

در نهایت این که ، هرکدام از روش هایی که در بالا ذکر کردیم ، مزیت ها و منافع مخصوص به خود را دارد و این شما هستید که با توجه به شرایط پوستی و اهداف درمانی خود یکی از آن ها را انتخاب می کنید . البته توصیه می کنیم که در این راستا از راهنمایی های پزشک خود نیز بهره مند شوید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: