درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید!

0

درمان فوری جوش صورت 

درمان فوری جوش صورت 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ چیز بدتر از این است که قبل از یک مهمانی یا رویداد بزرگ ، از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که یک جوش بزرگ روی بینی یا چانه تان جا خوش کرده است!
چه شوخی ها و جوک هایی که در این رابطه نساخته اند. به نظر می رسد که جوش های عزیز می دانند دقیقا چه زمانی روی صورتمان ظاهر شوند و طعم مهمانی را به کام ما تلخ کنند.

یا حتی می تواند ماجرا از این نیز بدتر شود و شما همواره درگیر این جوش ها بوده باشید.ممکن است این جوش ها نشای از روند بلوغ باشند یا این که به خاطر حساسیت ها پوستی بروز پیدا کنند.

274 - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید!
درمان فوری جوش صورت 

در هر صورت جوش های صورت یکی از مهم ترین و البته رایج ترین معضلات پوستی به شمار می آیند و راه ها و روش های زیادی برای رفع آن ها وجود دارد اما در صورتی که عجله داشته باشید و بخواهید که هر چه سریع تر از دست این جوش ها خلاص شوید ، هیچ راهی بهتر از دستگاه های لایه برداری و پاکسازی صورت نخواهد بود.

در ادامه تصمیم داریم به معرفی یکی از بهترین دستگاه هایی که اثرات فوق العاده ای بر روی درمان فوری جوش صورت دارد ، بپردازیم اما پیش از آن بهتر است در ابتدا به انواع جوش های صورت و علت بروز آن ها روی صورت اطلاعات بیشتری به دست آوریم.با ما همراه باشید

انواع جوش صورت

انواع مختلفی از جوش های صورت وجود دارند و همه ی آن ها از منافذ متصل آغاز می شوند

جوش های سرسیاه و سرسفید

روغن،سلول های مرده ی پوست و باکتری ها می توانند موجب بسته شدن منافذ پوست شده و در نتیجه منجر به بروز جوش های سرسیاه و سرسفید شوند.

اگر منافذ بسته شده ، باز بمانند ،می توانند موجب بروز نوعی جوش شوند که سرشان سیاه است.

271 1024x683 - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید!
جوش های سرسیاه و سرسفید

اگر منافذ بسته ، بسته باقی بمانند ،نوک جوش می تواند سفید شود و به همین خاطر به ان جوش سرسفید گفته می شود.

جوش های سرسیاه و سرسفید را می توان به راحتی درمان کرد.در وهله ی اول می توانید از محصولاتی که در داروخانه موجود است استفاده کنید.اگر فقط از همین دسته جوش ها روی پوست صورت خود دارید ، قضیه چندان هم پیچیده و سخت نیست!

272 1024x674 - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید!
جوش های سرسیاه و سرسفید

جوش چرکی و کورک

بعضی مواقع ، جوش ها به قدری ملتهب می شوند که دیواره های آن فرو می ریزد و همین مسئله منجر به بروز جوش های بزرگ تری به نام جوش های چرکی و کورک می شود.

وقتی که به جوش های چرکی و کورک دست می زنید متوجه می شوید که سفت و محکم هستند.دسته ای از جوش های چرکی که نزدیک هم هستند می تواند موجب گردند که پوست شما احساس سمباده ای داشته باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

جوش های چرکی شبیه به کورک هستند به جز این که زرد می باشند و مایعی داخل آن ها هست که بیشتر شبیه به تاول به نظر می آیند.

درمان جوش های چرکی و کورک ها تقریبا شبیه به هم است.می توانید از یک سری داروها استفاده کنید.اما توصیه می شود که در چنین مواقعی با یک درماتولوژیست (متخصص پوست) قرار ملاقاتی تنظیم کنید تا درمان های دیگری به شما توصیه کند

برآمدگی های کوچک و کیست ها

وقتی که منافذ بسته ، ملتهب تر می شوند ، بزرگ تر به نظر خواهند آمد و علاوه بر این در عمق بیشتری از پوست نفوذ می کنند.ممکن است واقعا دردناک باشند.این برآمدگی های کوچک سفت و محکم هستند.

اما کیست ها نرم تر می باشند. اگر چنین عارضه ای روی پوست خود دارید ، احتمالا از دیدن مردم و ظهور در اجتماع خجالت بکشید.اما در هر صورت توصیه می شود که در چنین مواقعی حتما به سراغ یک متخصص پوست بروید.

دستگاه فیس آپ چه کمکی به رفع این جوش ها می کند ؟

دستگاه فیس آپ که یکی از جدیدترین دستگاه های میکرودرم ابریژن می باشد ، به وسیله ی یک هند پیس ، سطح بالایی پوست شما را لایه برداری کرده و علاوه بر این از طریق ماساژ می تواند تولید کلاژن و الاستین را در پوست نیز تحریک کند.

این دستگاه اثراتی فوری و بلافاصله ای روی پوست شما خواهد گذاشت.به همین خاطر اگر تمایل دارید که فورا از این جوش ها خلاص شوید ، می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

273 267x300 - درمان فوری جوش صورت با دستگاه فیس آپ!دیگر نگران پوست خود نباشید!
دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ و استفاده از آن کاملا بدون درد می باشد و در کوتاه ترین مدت زمان انجام می گیرد.به خاطر داشته باشید که این دستگاه فقط در کلینیک های پوست و زیبایی وجود دارد ، به همین خاطر کل پروسه ی درمان شما توسط یک پزشک متخصص و ماهر انجام می شود. بنابراین به هیچ وجه با دستگاه هایی که در سالن های زیبایی و آرایش گاه ها استفاده می شود ، قابل مقایسه نیست.

درمان جوش صورت با طب سنتی

صرف نظر از دستگاه های پاکسازی و لایه برداری ، طب سنتی هم امروزه جای خود را به خوبی میان افراد باز کرده است. شهرت طب سنتی ایرانی حتی به آن سوی مرزها هم رسیده است و افراد زیادی هستند که از خارج کشور برای درمان به ایران می آیند.

اما به خاطر داشته باشید که طب سنتی نیازمند صبر و حوصله ی فراوان است و نمی توانید بلافاصله بعد از اولین جلسه ی درمانی ، مزایای آن را روی صورت خود ببینید. به همین خاطر در این زمینه ، دستگاه های پاکسازی مزیت بیشتری دارند و برای مراسمات یا میهمانی های بزرگ بهتر است که استفاده از دستگاه ها را مدّ نظر قرار دهید.

از بین بردن قرمزی جوش صورت

بعد از این که جوش ها از بین رفتند ، ممکن است که لکه های قرمزی یا تیره ای روی پوست شما باقی بماند.این لکه ها به مرور زمان کم رنگ می شوند اما این احتمال هم وجود دارد که تا روزها، هفته ها  حتی ماه ها روی پوست باقی بمانند.

بعضی وقت ها ممکن است که اسکارهای دائمی روی پوستتان به وجود بیاید و همه ی این مسائل تقصیر جوش هاست.اسکارها می توانند پوستتان را دچار فرورفتگی و برآمدگی های ناهموار کنند. اما نگران نباشید چرا که برای درمان تمام این معضلات درمانی وجود دارد و آن دستگاه فیس آپ است

علاوه بر این دستگاه فیس آپ برای موارد زیر نیز استفاده می شود :

  • رفع اسکارهای خفیف
  • پاکسازی پوست از انواع آلودگی ها و سلول های مرده
  • لایه برداری پوست
  • رفع قرمزی و جای جوش
  • روشن کردن پوست های تیره
  • شادابی پوست
  • جوانسازی پوست

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: