مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی!

0

مراقبت های پوستی روزانه

مراقبت های پوستی روزانه را جدی بگیرید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هیچ می دونستین که یکی از بزرگ ترین اندام ها و عضوهای بدن ما پوست ماست؟ این روکشی که روی خون و استخوان ما کشیده شده، در واقع مثل یک سپر محافظه که ارگان های داخلی بدن ما رو سالم نگه میداره! پس باید حسابی حواسمون بهش باشه و مراقبت های پوستی روزانه رو جدی بگیریم!

توی این مقاله از وبسایت زیبان می خوایم در مورد همین مراقبت های پوستی روزانه صحبت کنیم و به شما بگیم که چطوری می تونین پوست سالم تر و زیباتری داشته باشین! راه های زیادی برای انجام این کار وجود داره اما شاید مهمترینش، همین هایی باشه که توی ادامه ی این مطلب بهتون میگیم.

اگر این موضوع براتون جالبه یا این که میخواین پوست سالم تر و زیباتری داشته باشین، این توصیه ها رو گوش بدین و در برنامه ی مراقبت های پوستی روزانه ی خودتون قرارش بدین!

13 توصیه برای انجام مراقبت های پوستی روزانه

در ادامه به 13 روش اشاره کرده ایم که می تواند به داشتن یک پوست سالم و شاداب کمک کند.

از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

درسته که خورشید منبع حیات و زندگی ماست، اما توی اشعه هایی که به سمت زمین میفرسته، کلی اشعه ی مضر برای پوست هم وجود داره که میتونه آسیب زیادی بهش وارد کنه. پس حواستون باشه که همیشه ضد آفتاب استفاده کنین و هرچقدر هم که SPF بالاتری داشته باشه، بهتره!

غذاهایی که امگا 3 دارن، بخورید!

امگا 3 میتونه التهاب های پوستی رو تا حد خیلی زیادی کاهش بده و پوست سالم تری و شفاف تری براتون به همراه بیاره. واسه همین همیشه ماهی، آجیل و سبزیجاتی که امگا 3 دارن، مصرف کنین!

روبالشی خودتون رو مدام بشورید!

قراره روزانه 6 الی 8 ساعت سرمون روی بالش باشه و به خواب ناز بریم. اما اگه روبالشی شما تمیز نباشه، این 8 ساعت تبدیل میشه به بهترین فرصت برای باکتری ها که به داخل پوست ما نفوذ کنن و صد جور بیماری پوستی برامون به وجود بیارن. جوش، آکنه و …فقط یه بخش کوچیک از مشکلات این باکتری هاست. پس به طور مداوم روبالشی خودتون رو بشویید و مطمئن بشین که تمیزه!

لوازم آرایشی تمیز استفاده کنید!

شما هم از اون دسته آدم هایی هستین که آرایش میکنن و دوست دارن که زیبا به نظر بیان؟ خب پس حتما باید حواستون به براش ها و لوازم آرایشی خودتون باشه! مدام اون ها رو تمیز کنین و مطمئن بشین که وسایل پاکیزه ای به پوستتون میزنین، وگرنه خیلی ساده دچار جوش و مشکلات پوستی میشین!

مراقبت های پوستی روزانه با آنتی اکسیدان ها!

تا حالا چیزی در مورد آنتی اکسیدان ها شنیدین؟ میدونین که یه عالمه از مواد خوراکی دارای این معجزه ی زیبایی هستن؟شاید باورتون نشه اما آنتی اکسیدان ها میتونن شما رو در برابر اشعه ی مضر خورشید محافظت کنن. حالا این ماده ی خوراکی توی چه چیزهایی بیشتر پیدا میشه؟ ارزون ترین و بهترینش همون هویجه که در دسترس هم هست. پس هویج بخورید و هم چشمتون رو تقویت کنید و هم پوستتون رو!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

دوره های آموزش آنلاین 85 - مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی!

سبزیجات بخورید!

شاید فکر کنید که همه ی وبسایت ها و پزشکان، مدام به خوردن سبزیجات تاکید دارن و دیگه شما رو خسته کردن! اما واقعا بیشتر از اون چیزی که فکر میکنین، باید سبزیجات بخورید. پوست ما شدیدا به مواد موجود توی سبزیجات احتیاج داره و باعث میشه که فیبرهای بیشتری دریافت کنه. سبزیجات رو توی تک تک وعده های غذایی خودتون بگنجونید و مطمئن باشید که نتیجه ش رو خیلی زود میگیرید.

دوش آب داغ نگیرید

این هم توصیه ی جدیدی نیست اما حتما توی مراقبت های پوستی روزانه تون باید به این نکته توجه داشته باشید. آب داغ میتونه سطح بیرونی پوست شما را ملتهب کنه یا از بین ببره! اما یه دوش آب خنک، پوست شما رو سفت میکنه و باعث میشه که دیرتر چروک بشه! پس برای جوانسازی پوست صورت هیچ چیز بهتر از شستنش با آب سرد نیست.

سیگار رو بزارید کنار!

شاید زیاد شنیده باشین که سیگار کشیدن چقدر برای پوست ضرر داره! اما می خوایم بهتون بگیم چرا:

وقتی که سیگار رو روی لبتون میزارید، برای پک زدن باید لب های خودتون رو جمع کنید. کم کم عضلات دور دهان به این حرکت عادت میکنن و تضعیف میشن. به این ترتیب چروک هایی اطراف لب و گونه ها به وجود میان و پوست شما رو خراب میکنن! از مضرات دود و دم سیگار برای سلامت عمومی پوست و جریان خون هم میگذریم.

استرس نداشته باش!

شاید گفتن این حرف خیلی ساده باشه، اما سعی کن استرس نداشته باشی! یوگا کار کن، ورزش کن! کتاب بخون و یه سرگرمی ثابت داشته باش! خلاصه هرکاری که بلدی انجام بده تا مطمئن بشی که به استرس مبتلا نخواهی شد. چون که استرس میتونه واسه پوست سم مهلکی باشه! موردهای زیادی دیدیم که به خاطر استرس، پوستشون داغون شده و دیگه هم به حالت اولش برنگشته!

دوره های آموزش آنلاین 90 - مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی!
مراقبت های پوستی روزانه

شکلات تلخ بخور!

فکر نکن که کلا شکلات باعث میشه که جوش بزنی و پوستت چرب بشه! قند زیاده که باعث بروز این مشکلات میشه! پس اگه میتونی شکلات تلخ بخور که هم خوشمزه‌ست و هم اینکه برای پوست خوبه!

ماسک سرکه ی سیب بزن!

وقتی که پوستت آفتاب سوخته و تیره شده، چکار میکنی؟ احتمالا اولین کاری که انجام میدی اینه که به سراغ لایه بردارهای شیمیایی میری! اما میدونستی با استفاده از ماسک سرکه ی سیب میتونین خیلی راحت جای آفتاب سوختگی رو برطرف کنی و یه پوست سالم داشته باشی؟ کافیه سرکه ی سیب رو با آب، رقیق کنی و به پوستت بزنی تا خیلی ساده تر و سریع تر، آفتاب سوختگی برطرف بشه!

خواب کافی داشته باشین!

هیچ چیز بهتر از یه خواب کافی و خوب، نمیتونه به پوست ما کمک کنه! پس خوب بخوابید و اگه هم مشکل خواب دارید، اون رو سریع برطرف کنین!

آب زیاد بخورید!

همه میدونیم که بدون آب نمیشه پوست سالم و خوبی داشت. پوست ما به آب نیاز داره! پس روزانه تا جایی که میتونین آب بخورید! 8 لیوان در روز، میتونه عالی باشه اما اگه هم نتونستین، 6 تا لیوان هم خوبه!

تونر استفاده کنین!

استفاده از تونر رو هم توی مراقبت های پوستی روزانه تون بگنجونید! کمکتون میکنه که یه پوست سالم و مرطوب داشته باشید. به خصوص برای قبل از آرایش! چون که پوست رو مرطوب نگه می داره!

فیشیال صورت انجام بده!

یادت نره که پوست ما هرجوری هم که باشه، بلاخره به روتین های پوستی پیشرفته تری هم احتیاج داره. مثلا لازمه که هر ماه، فیشیال صورت انجام بدین! این درمان، از چند مرحله ی مختلف تشکیل شده( مثل پاکسازی، لایه برداری، استفاده از ماسک های آبرسان، ماساژ و…) که با توجه به نیاز پوستی فرد تعیین میشه!

دوره های آموزش آنلاین 91 - مراقبت های پوستی روزانه با 13 راهکار اساسی!
مراقبت های پوستی روزانه

بهترین مرکز برای انجام مراقبت های پوستی روزانه

اگه دنبال یه مرکز هستین که برای انجام درمان های پوستی بهتون کمک کنه، ما به شما مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران رو پیشنهاد میکنیم. این مرکز بهترین خدمات فیشیال پوست رو انجام میده و شما میتونین در کوتاه مدت، بهترین پوست ممکن رو داشته باشین!

برای کسب اطلاعات بیشتر هم میتونین به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: