زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب

0

محتوای صفحه (قابل کلیک)

عمل كوتاه كردن پشت لب

خیلی ها این را نمی دانند اما فاصله بین لب بالا و بینی می تواند نقشی تعیین کننده در زیبایی ظاهری شما ایفا کند. اصولا زیاد بودن فاصله بین ستون بینی و لب بالا می تواند سن شما را زیاد تر نشان دهد، حالت خسته ای به چهره شما ببخشد و زیبایی لبخند را از شما برباید. البته هرچقدر سن انسان بالاتر می رود، فاصله بین لب و بینی اش بیشتر می شود. اگر شما هم از این موضوع رنج می برید و همواره لبخند خود را به خاطر نازک بودن لب بالا می خورید، بهتر است جدی تر به عمل کوتاه کردن پشت لب، که با نام عمل سانترال لب یا جراحی لیفت هم شناخته می شود، فکر کنید.

.jpg - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب

عمل سانترال لب مناسب چه کسانی است؟

بسیاری از افراد هستند که لب بالای پهن و نازکی دارند.  به صورت کلی روش های مختلفی برای حجم دادن به لب بالا وجود دارند. از جمله تزریق ژل، فیلر و بوتاکس. اما علاوه بر اینکه اثرگذای این پروسیجرهای زیبایی کوتاه مدت است، بسیاری از افراد هستند که بدنشان واکنش خوبی به این فیلرها نشان نمی دهد یا نمی توانند نتایج مطلوب و طبیعی مورد نظر خود را از آنها بگیرند.

در چنین شرایطی عمل کوتاه کردن پشت لب، یا لیفت لب می تواند یک جایگزین بسیار خوب باشد. عمل سانترال لب، لب بالایی شما را لیفت کرده و آن را به بینی نزدیک تر می کند. این کار علاوه بر اینکه به صورت ذاتی باعث بهبود زیبایی ظاهری شما می شود، می تواند حجم لب بالا را به طور طبیعی بزرگتر کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنابراین اگر از حجم لب بالای خود ناراضی هستید، یا فاصله بین لب بالا و بینی شما زیاد است (مخصوصا در افرادی که وارد دوره میانسالی شده اند یا برای مدت طولانی از دندان مصنوعی استفاده می کنند)، عمل بالا کشیدن لب می تواند گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل برای شما باشد.

.jpg - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب

عمل سانترال لب چگونه انجام می شود؟

روش های مختلفی برای انجام عمل کوتاه کردن پشت لب وجود دارند. اما اصلی ترین روش لیفت لب، روشی است که مشابه عمل لیفت شاخ گاو زیر بینی است. به فاصله بین لب بالا و بینی، به واسطه فرورفتگی میانی شاخ گاو زیر بینی می گویند. روش اصلی عمل سانترال لب شامل ایجاد یک برش و برداشتن بخشی از پوست این ناحیه می شود تا لب ها کمی به بینی نزدیک شوند. به صورت کلی فاصله ایده آل بین بینی و لب بالا بین 12 تا 15 میلی متر است. هرچند این تناسب بسته به ویژگی های چهره افراد ممکن است برای هرکس کمی فرق کند.

در روش های دیگر که امروزه مرسوم تر هستند، برش فاصله میانی بینی و لب درست زیر بینی انجام می شود تا جای زخم و اسکار عمل پیدا نباشد. طی این جراحی بخش قرمزی لب به خاطر لیفت، بیشتر نمایان می شود و در نتیجه فرد لبی برجسته تر و حجیم تر خواهد داشت که در فاصله ایده آل از بینی قرار گرفته است.

مزایای لیفت لب بالا

این عمل زیبایی می تواند مزیت های فراوانی داشته باشد که عبارتند از:

·        جوانسازی لب: همانطور که اشاره شد بالا رفتن سن یکی از عوامل افتادگی لب و افزایش فاصله آن با بینی است. با انجام عمل کوتاه کردن پشت لب، پوست لب بالای شما کمی کشیده تر شده و علاوه بر اینکه خودش ظاهر جوانتر و با طراوت تری پیدا می کند، باعث می شود تا چهره شما نیز جوانتر به نظر برسد.

.jpg - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب
عمل كوتاه كردن پشت لب

·        لبخند زیباتر: زیباترین لبخندها، آنهایی هستند که بخشی از دندان ها در طول لبخند دیده می شود. افرادی که فاصله بین بینی و لبشان زیاد است، چنین اتفاقی را در طول لبخند زدن تجربه نمی کنند. این درحالی است که با انجام عمل سانترال لب، به واسطه لیفت شدن لب بالایی دندان ها کمی بیشتر نمایان می شوند و در هنگام لبخند زدن به خوبی خودشان را نشان می دهند تا لبخندی زیباتر به شما اعطا کنند.

·        برجسته شدن لب: بالا کشیدن لب ها می تواند حجم بیشتری از آنها را نمایش دهد و باعث شود تا لب های شما برجسته تر به نظر برسند. به همین خاطر هم هست که این عمل می تواند به عنوان جایگزینی برای تزریق فیلر انتخاب شود. این قابلیت به خصوص برای افرادی که فک بالایشان کمی از فک جلو عقب تر محسوس تر خواهد بود.

·        بهبود زاویه لب و بینی: زاویه بین لب و بینی پارامتر کوچکی است که می تواند نقش به سزایی در زیبایی صورت شما داشته باشد. عمل کوتاه کردن پشت لب می تواند با بالا کشیدن و برجسته کردن لب به سمت بیرون، زاویه بین لب و بینی را هم کاهش دهد.

·      چین بین لب و بینی: برخی از افراد هستند که ناحیه بالای لبشان در هنگام خندیدن دچار یک چین افقی می شود و زیبایی لبخندشان را تحت تأثیر قرار می دهد. حال آنکه شما با انجام عمل سانترال لب می توانید این چین افقی را از بین برده و زیبایی را به لبخند خود بازگردانید.

عمل سانترال لب برای چه کسانی مناسب نیست؟

افرادی که از قبل لب برجسته دارند و فاصله بین بینی و لبشان چندان زیاد نیست، بهتر است سراغ این عمل نروند. چراکه گرچه این عمل می تواند روی صورتشان جواب دهد اما احتمال اینکه نتیجه ایده آلی را در اختیارشان قرار بدهد بسیار کم است.

.jpg - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب
عمل كوتاه كردن پشت لب

آیا عمل کوتاه کردن پشت لب به بیهوشی نیاز دارد؟

عمل سانترال لب اغلب در زمره عمل های سخت نیست. به همین خاطر می تواند در یک کلینیک تخصصی خوب، تنها تحت بی حسی صورت بگیرد. فرد بعد از عمل هم می تواند به خانه باز گردد.

ماندگاری عمل سانترال لب

فاصله لب بالا و بینی به طور طبیعی با بالاتر رفتن سن افزایش پیدا می کند. پس طبیعی است که عمل سانترال لب نتیجه دائمی و مدام العمر ندشاته باشد، چراکه بدن به صورت مداوم سعی در خنثی کردن اثر آن دارد. اما با این وجود این جراحی می تواند تا چندین سال نتیجه بدون تغییری داشته باشد و قابلیت های خود را حفظ کند. در برخی از افراد کاهش اثر این عمل حتی پس از بیشتر از ده سال بسیار نامحسوس است.

.jpg - زیبایی دائمی با عمل کوتاه کردن پشت لب
عمل كوتاه كردن پشت لب

بهترین مرکز سانترال لب

اگر می خواهید عملی مطمئن را تجربه کنید و نتیجه خوبی هم از آن بگیرید، حتما باید در انتخاب مرکز درمانی و پزشک جراح دقت زیادی داشته باشید. سانترال لب به هر حال یک عمل جراحی است و اگر به درستی انجام نشود می تواند خطراتی داشته باشد یا حتی شکل لب های شما را از ریخت بیندازد. اما تا زمانی که به یک مرکز معتبر و مطمئن مانند مرکز زیبایی شمال تهران در خیابان شریعتی مراجعه می کنید، نیازی نیست تا نگران ایمنی و نتیجه عمل باشید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: