فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟

0

فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی

پیکرتراشی شاید واژه ای است که بیشتر شما را یاد هنر مجسمه سازی بیندازد. جالب است که چنین تصوری در مورد پیکر تراشی چندان هم بی مورد نیست، چراکه پیکر تراشی تقریبا مانند مجسمسه سازی عمل می کند. در عمل پیکرتراشی پزشک مانند یک مجسمه ساز بخش های پر چربی و نامطلوب بدن را، از بافت های چربی تخلیه کرده تا بدن شما به فرم ظاهری دلخواهتان برسد. هرچند قضیه به این سادگی ها هم نیست. قبل از اینکه بخواهیم بیشتر در مورد این عمل زیبایی و نکات مختلف پیرامون آن صحبت کنیم، بهتر است ابتدا فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی را مشاهده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیکرتراشی چیست

خیلی از اوقات هرچقدر ورزش کنید و رژیم بگیرید، باز هم برخی از چربی های بدن هستند که آب نمی شوند. از طرفی خیلی از افراد هم هستند که شرایط جسمانی لازم برای رژیم و ورزش را ندارند. اگر شما هم در موقعیت های مشابهی قرار دارید نگران نباشید. چراکه انواع جراحی های زیبایی پیکر تراشی می توانند گزینه مطلوبی برای حذف کردن چربی های بدن باشند.

.jpg - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟
فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی

اما واقعا پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی به مجموعه ای از جراحی های زیبایی گفته می شود که برای حذف یا جابجایی چربی های بدن به کار گرفته می شوند. انواع مختلف پیکرتراشی برای اهداف، افراد و چربی های مختلف طراحی شده اند. بسته به اینکه چربی های مورد نظر شما برای حذف زیر پوستی باشند، حجمشان متوسط باشد یا زیاد، باید یکی از روش های پیکرتراشی را انتخاب کنید.

در جراحی پیکر تراشی پزشک متخصص پس از مشورت با خود شما در مورد اندام ایده آلتان، چربی های اضافی را از داخل بدن خارج می کند تا بدن شما را به فرم مورد نظر برساند. پیکرتراشی می تواند مانند یک معجزه عمل کند و تنها ظرف چند ساعت چربی هایی که سال ها تحملشان کرده اید را از بدن شما خارج کند.

انواع پیکرتراشی

بسته به میزان چربی بدن، شرایط جسمی و خواست خود شما، پزشک متخصص بهترین نوع پیکرتراشی را برای شما انتخاب می کند. انواع جراحی های پیکرتراشی عبارتند از:

لیوساکشن

لیپوساکشن شاید معروف ترین نوع پیکر تراشی باشد. در فرآیند لیپوساکشن ابتدا یک برش کوچک در ناحیه پر چربی مورد نظر زده می شود و سپس یک لوله مکنده به نام کانول وارد آن قسمت از بدن می شود. همانطور که از نامش پیداست، لیپوساکشن برای مکش چربی های اضافه بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

لیپوساکشن اغلب برای برداشتن حجم های زیاد چربی مورد استفاده قرار می یگرد و نمی تواند افتادگی پوست بعد از این فرآیند را ترمیم کند. چراکه هرچقدر حجم چربی ها بیشتر باشد پوست اضافی آن ناحیه از بدن هم بیشتر است و حجم آن به قدری بالاست که بعد از جراحی لیوپساکشن پوست افتاده و اضافی زیادی ایجاد می کند.

.jpg - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟
فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی

جراحی لیپوپماتیک

تهاجم جراحی لیپوماتیک بسیار کمتر از لیپوساکشن است. چراکه در این نوع از پیکرتراشی نیازی به ایجاد برش در بدن نیست و تنها با ایجاد یک سوراخ کوچک می توان چربی های زیر پوست را تخلیه کرد. جراحی لیپوماتیک برای برادشتن حجم های متوسط چربی زیر پوستی مناسب است. همچنین چربی های اضافه ای که در این روش از بدن خارج می شوند سالم مانده و می توان بخشی از آن را به بخش های دیگر بدن برای حجم دهی( مانند سینه ها) تزریق کرد. فرآیند برداشت و تزریق چربی معمولا به صورت همزمان و طی یک جراحی واحد انجام می پذیرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

لیپولیز

جراحی لیپولیز در واقع نوع پیشرفته جراحی لیپوماتیک به شمار می رود. با این تفاوت که در لیپولیز ار تکنیک T.L.A و ویبراسیون (لرزش) رفت و برگشتی استفاده می شود. مهمترین تفاوت لیپولیز و لیپوماتیک هم در همین لرزش است. ویبریشن چربی ها باعث می شود که بافت چربی ها در داخل بدن شل و آزاد شود، تا راحت تر از طریق جراحی برداشته شوند. با لیپولیز احتمال گلوله گلوله شدن چربی ها کمتر شده و حجم بیشتری از چربی های تخلیه شده برای تزریق مجدد به نواحی دیگر سالم می ماند.

اندولیفت

اندولیفت کمترین تهاجم و خطر را در بین تمامی روش های پیکرتراشی دارد و ایده آل ترین روش انجام آن است. اندولیفت به عنوان سبک ترین نوع از پیکرتراشی برای برداشتن چربی های زیرپوستی شناخته می شود. اگر بدن شما دچار چربی های زیر پوستی شده است که با هیچ رژیم و ورزشی از بین نمی رود، اندولیفت به عنوان یک روش کم خطر و ایمن می تواند در حذف آنها به شما کمک کند. اما به یاد داشته باشید که چربی های تخلیه شده توسط اندولیفت اصولا آنقدری نیستند که بتوان برای حجم دهی به سایر نقاط بدن از آنها استفاده کرد.

.jpg - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟
فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی

پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکر تراشی در بیشتر موارد روی ناحیه شکم و پهلو انجام می شود. چون این ناحیه بدن مستعدتر از سایر نواحی بدن برای جمع شدن چربی های اضافی است. البته بعد از شکم و پهلو ران پا ناحیه ای است که بیشترین جراحی های پیکرتراشی روی آن انجام می شوند.

مهمترین نکته ای که باید آن را بدانید این است که پیکرتراشی یک عمل معجزه آسا نیست که شما را یک شبه لاغر کند. شما نمی توانید یک مجسمه چاق را با سابیدن و کندن بخش های مختلف آن به یک مجسمه لاغر تبدیل کنید. بنابراین پیکرتراشی هم نمی تواند جایگزین ورزش و رژیم غذایی باشد. بلکه برای برداشتن چربی های اضافه و فرم دادن به بدن طراحی شده است.

از این رو توصیه می شود قبل از انجام این عمل حتما مدتی ورزش کنید و رژیم بگیرید تا چربی های اضافی بدن شما به حداقل برسند، و بعد پیکرتراشی کنید.

پیکر تراشی برای چه افرادی مناسب است

برای اینکه ببینید شرایط لازم برای انجام انواع مختلف پیکرتراشی را دارید یا خیر به یک جلسه مشاوره با پزشک نیاز خواهید داشت. اما به صورت کلی افرادی که قصد پیکرتراشی دارند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • انجام منظم ورزش و رعایت رژیم غذایی
  • عدن استعمال دخانیات
  • عدم ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی
  • عدم ابتلا به بیماری های جدی مانند سرطان
  • داشتن حجم معقولی از چربی
.jpg - فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی | چگونه از شر چربی های زیرپوستی خلاص شویم؟
فیلم قبل و بعد عمل پیکرتراشی

هزینه پیکرتراشی

هزینه پیکر تراشی به پزشک و مجموعه ای که آن را برای انجام این عمل زیبایی انتخاب می کنید بستگی دارد. همچنین به روز بودن دستگاه ها، نوع پیکرتراشی و تعداد جلسات مورد نیاز همگی روی هزینه نهایی پیکرتراشی تأثیرگذارند. اما تا زمانی که یک مرکز خوب و مطمئن مانند مرکز زیبایی شمال تهران را برای اینکار انتخاب می کنید می توانید خیالی آسوده از قیمت های معقول و منطقی و کیفیت بالای درمانی داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: