8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی

0

ماساژ صورت برای جوانسازی

ماساژ صورت برای جوانسازی پوست چقدر موثر است؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تصور کنید که یک روز خسته کننده را در محل کار گذرانده اید و حالا می خواهید که کمی استراحت کنید. سرتان درد می کند و از ته دل آرزو می کردید که کسی بود تا شما را ماساژ بدهد!

بله! همه می دانیم که ماساژ دادن برای رفع خستگی و کوفتگی بدن عالیست. اما تا به حالا در مورد مزایای ماساژ صورت برای جوانسازی پوست چیزی شنیده بودید؟

آیا می دانستید که چه تعداد از سلبریتی ها و افراد مشهور، برای جلوگیری از چین و چروک ها، به سراغ ماساژ صورت می روند؟

در این مقاله از وبسایت زیبان تصمیم داریم به موضوع ماساژ صورت برای جوانسازی و فواید آن بپردازیم. اگر این موضوع برایتان جالب است یا این که تصمیم به انجام یکی از پروسیجرهای زیبایی را دارید، توصیه می کنیم ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

همه چیز درباره ماساژ صورت

در ادامه می خواهیم در مورد 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت صحبت کنیم و بگوییم که چرا باید آن را در روتین پوستی خود قرار بدهید.

بهبود جریان خون در صورت

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که ماساژ صورت به همراه دارد، این است که جریان خون را در پوست بهبود می دهد. این بهبود جریان خون، منجر به داشتن پوستی روشن تر، جوان تر و سالم تر خواهد شد. شاید به همین دلیل باشد که همواره توصیه می کنند که کِرم های پوستی را هم با ماساژ دورانی روی پوست بزنید تا اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

دوره های آموزش آنلاین 100 - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی
ماساژ صورت برای جوانسازی

ماساژ صورت برای رفع ورم و پف صورت

حتما شما هم برایتان پیش آمده است که در برهه ای از زندگی تان، دچار پف و ورم در صورتتان شده باشید. شاید جالب باشد بدانید که یکی از مزیت های بزرگ ماساژ صورت، تحریک غده های لنفاوی را تحریک می کند تا مواد سمی را از پوست خارج کرده و به این ترتیب تورم و پف آن را کاهش دهند. ماساژ صورت مخصوصا، صبح هنگام یا زمانی که غذای پر نمک مصرف کرده اید؛ خیلی بیشتر به کار می آید.

ماساژ صورت برای از بین بردن چروک

با ماساژ صورت برای جوانسازی می توانید از بروز چین و چروک ها جلوگیری به عمل بیاورید. ماساژ باعث می شود تنشی که در بعضی از عضلات صورتتان به وجود آمده، رها شود. مثلا اگر فشار یا استرسی به شما وارد شده، با ماساژ به راحتی از بین می رود. این روش می تواند عضلات را به ریلکسیشن برساند.

همان طور که می دانید، اصلی ترین دلیل بروز چین و چروک ها، تضعیف عضلات صورت است. در نتیجه، بعد از مدتی پوست قدرت و انعطاف پذیری سابق خود را ندارد و در نتیجه، به تدریج دچار افتادگی و چین و چروک می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 کاهش چین و چروک های پیشانی با ماساژ صورت

دو تا از رایج ترین چین و چروک هایی که روی صورت افراد به وجود می آید، چروک های ناشی از اخم( میان دو ابرو) و چین های افقی روی پیشانی است. زمانی که بیش از حد، حالت های بیانی صورت داشته باشیم، به این چین و چروک ها دچار خواهیم شد. اما اگر به صورت مداوم و همیشگی، عضلات ناحیه ی پیشانی را ماساژ بدهیم، ریلکس و محکم خواهند شد و میزان این چین و چروک ها کمتر می شود.

دوره های آموزش آنلاین 2022 07 11T203213.799 - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی

نکته: بهتر است این ماساژ های صورت را از همان سنین جوانی( 25 سال به بالا) شروع کنید تا از بروز این چین و چروک ها، در وهله ی اول جلوگیری کرده باشید.

افزایش جریان اکسیژن به خون

همان طور که می دانید، پوست ما هم نیازمند تنفس و اکسیژن است. برای همین همواره می گویند که نباید پوست خودتان را با مواد آرایشی مختلف بپوشانید. زمانی که ماساژ صورت برای جوانسازی را انجام می دهید، جریان اکسیژن به سمت پوست رفته و آن را تحریک می کند تا واکنش بهتری نسبت به مواد مورد استفاده داشته باشد.

بنابراین، بهتر است اگر تصمیم به استفاده از ماسک یا یک پروسیجر زیبایی مثل فیشیال پوست دارید، حتما ماساژ را هم در کنار آن داشته باشید تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

افزایش سرعت جریان خون

در بخش اول، راجع به بهبود عملکرد جریان خون صحبت کردیم. اما شاید برایتان جالب باشد که سرعت این جریان خون را نیز افزایش خواهد داد. زمانی که سرعت جریان خون بالا می رود، قدرت و سرعت پوست هم برای ترمیم و بازسازی خودش بیشتر می شود.

بنابراین اگر مثلا بعد از یک عملیات درمانی مثل میکرونیدلینگ، پوست شما ملتهب و تخریب شد، با ماساژ می توانید سرعت جریان خون را در آن بالا ببرید و در نتیجه، سرعت ترمیم را هم بهبود دهید.

درمان میگرن با ماساژ صورت

شاید این مورد، ربط چندانی به جوانسازی پوست نداشته باشد، اما جالب است بدانید هیچ چیزی به اندازه ی ماساژ پیشانی و صورت، نمی تواند در رفع سردرد و مشکلات سینوسی موثر باشد.

ماساژ صورت برای رفع حالت پژمرده ی صورت

حتما شما هم افرادی را دیده اید که صورت خسته و پژمرده ای دارند و به نظر می رسد که خواب درست و حسابی ای نداشته اند؟ بهترین روش برای درمان این مشکل، یک ماساژ صورت است. ماساژ صورت می تواند سیاهی و پف زیر چشم را نیز درمان کند و به این ترتیب نتایج اثربخشی روی این مشکل پوستی داشته باشد.

ماساژ صورت برای جذب بهتر ماسک های آبرسان

زمانی که تصمیم به استفاده از ماسک های آبرسان دارید، بهتر است پاکسازی انجام بدهید. بعد از آن ماسک آبرسان را استعمال کنید. البته این آخر کار نیست: شما می توانید با ماساژ صورت، ماسک های آبرسان را به لایه های عمیق تر پوست برسانید و به این ترتیب، اثرگذاری آن ها را چند برابر کنید.

دوره های آموزش آنلاین 2022 07 11T203251.840 - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی
ماساژ صورت برای جوانسازی

در یک درمان فیشیال پوستی، چندین مرحله از ماساژ استفاده می شود تا به این ترتیب بهترین نتیجه ی ممکن رخ دهد.

ماساژ صورت با سنگ گواشا

یکی از بهترین روش های موجود برای ماساژ صورت، استفاده از سنگ گواشا است که اخیرا محبوبیت خیلی زیادی هم پیدا کرده است. در خدمات پوستی مرکز زیبایی شریعتی، سنگ گواشا برای ماساژ، کاربردهای زیادی دارد.

مرکز زیبایی شریعتی، واقع در شمال تهران، فیشیال پوست صورت را به بهترین نحو و با انجام چندین مرحله ماساژ انجام می دهد. فیشیال صورت توسط متخصص حرفه ای و ماهر صورت می گیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ماساژ صورت در فیشیال

ماساژ صورت به واسطه تمام مزیت هایی که برشمردیم، می تواند در حین یا پس از بسیاری پروسیجرهای زیبایی مورد استفاده قرار بگیرد. اما در میان تمام پروسیجرهایی که از مزیت های ماساژ بهره می برند، فیشیال صورت بیشترین استفاده را از آن می کند. ماساژ صورت در فیشیال آنقدر مهم است که به یکی از مراحل اصلی این درمان زیبایی تبدیل شده است.

اگر با فیشیال صورت آشنایی ندارید، متأسفانه باید بگوییم که یکی از بهترین و جذاب ترین پروسیجرهای زیبایی را از دست داده اید. فیشیال در واقع یک نوع روش مراقبت پوستی کامل است که بدون هیچگونه آسیب و عوارضی می تواند به شما در پاکسازی و جوانسازی پوست کمک کند.

فیشیال یک درمان چند مرحله ای است که اتفاقا همین ماساژ صورت، ایمنی و اثرگذاری آن را دوچندان کرده است.

در ادامه بیشتر در مورد فیشیال توضیح می دهیم.

Screenshot 2023 02 19 002238 - 8 مزیت بزرگ ماساژ صورت برای جوانسازی
ماساژ صورت در فیشیال

فیشیال صورت چیست؟

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، “فیشیال یکی درمان مراقبتی دوره ای و چند مرحله ای است که باعث پاکسازی و جوانسازی پوست صورت شما می شود”. در ادامه مراحل این پروسیجر را به شما توضیح می دهید تا بیشتر با اهمیت ماساژ صورت در فیشیال آشنا شوید:

  • مرحله اول : در مرحله نخست فیشیال صورت، پوست صورت شما با پدهای پنبه ای مخصوص از آلودگی های سطحی پاک می شود تا آماده مراحل بعدی گردد.
  • مرحله دوم : در دومین گام، پزشک یا متخصص زیبایی صورت شما را با دستگاه های مخصوص بخاردهی می کند تا منافذ پوستی باز شوند.
  • مرحله سوم : در گام بعدی پوست پاکسازی می شود. یعنی آلودگی ها و جوش های زیر پوستی و سرسیاه از لایه های زیرین پوستی که منافذش با بخار باز شده است تخلیه می گردند.
  • مرحله چهارم : در مرحله بعدی پس از پاکسازی های عمقی، نوبت به لایه برداری می رسد. در این مرحله متخصص با استفاده از دستگاه های مخصوصی مانند فیس آپ لایه سلول های مرده روی پوست را بر می دارد و از این طریق باعث جوانسازی پوست شما هم می شود.
  • مرحله پنجم : این مرحله به ماساژ صورت در فیشیال اختصاص دارد. در این گام برای آرامش بخشیدن هرچه بیشتر به پوست، تحریک آن به تولید کلاژن بیشتر، رفع چین و چروک های سطحی و برطرف کردن افتادگی پوست، از ماساژ صورت استفاده می شود. می توان کار ماساژ صورت در فیشیال را نیز با سنگ های مخصوص گواشا انجام داد.
  • مرحله ششم : گام نهایی گذاشتن ماسک های آبرسان و پروتئینه مخصوص روی صورت است تا اثر مراحل قبلی تثبیت شود.

البته باید بدانید که اینها شرح مراحل عمومی فیشیال هستند و بسته به پکیجی که دریافت می کنید، می توانند بیشتر یا کمتر باشند.

برای ایانکه بتوانید از فیشیال صورت نتیجه بگیرید باید حداقل هر دو ماه یکبار این کار را انجام دهید تا پوستتان در معرض پاکسازی و جوانسازی مداوم قرار بگیرد. خوشبختانه قیمت فیشیال صورت به قدری مناسب است که لازم نیست نگران مجموع هزینه جلسات آن باشید.

برای آشنایی بهتر و دقیق تر با پروسیجر فیشیال صورت، بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: