لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران

0

لیزر موی صورت آقایان

تعداد بسیار زیادی از خانم ها که صورت پرمویی دارند و متقاضی درمان با لیزر شده‌ اند پس از اتمام دوره درمان به صورت کامل از نتیجه حاصل از لیزر رضایت کامل را دارند. تا همین چند سال پیش تصور می ‌شد که لیزر موهای زائد فقط مختص خانم ‌ها است و آقایان هیچ بهره‌ ای از این فناوری جدید ندارند اما پس از مدتی پای آقایان هم به عرصه لیزر باعث شد و آنها نیز از مزایای شگفت انگیز لیزر بهره‌ مند شدند. امروزه لیزر موی صورت آقایان به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در عرصه لیزر تبدیل شده است به نحوی که تعداد زیادی از آقایانی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند و از نتیجه به دست آمده رضایت کامل را داشته اند به دوستان و آشنایان خود هم توصیه کرده‌ اند که از این روش عالی برای لیزر موهای زائد صورت خود استفاده کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در سال‌ های گذشته آقایان فقط از طریق و ژیلت برای اصلاح صورت شان استفاده می کردند و رشد سریع موها پس از تیغ کشیدن همیشه باعث آزردگی آنها می ‌شد و بدتر از همه اینکه موهایی که روی صورت رشد می ‌کردند بسیار زبر بودند طوری که واقعا به یک مشکل بزرگ تبدیل شده بود. اما امروزه به لطف فناوری لیزر آنها توانسته اند به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند.

چگونه لیزر موی صورت آقایان را برطرف می کند؟

images 29 300x164 - لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران

لیزر موی صورت آقایان یکی از محبوب ترین روش های زیبایی است. معمولاً آقایان بخش زیادی از زمان خود را صرف اصلاح صورت شان می کنند که دوباره پس از مدت کوتاهی موهای صورت آنها با ظاهری زبر و ناخوشایند شروع به رشد می کند. این مسئله باعث شده تعداد زیادی از آقایان تصمیم بگیرند به جای آنکه هر روز صورت خود را اصلاح کنند به لیزر روی بیاورند.

لیزر موی صورت آقایان یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زائد صورت است که علاوه بر آنکه در زمان صرفه جویی می کند آقایان دیگر نیازی به تیغ کشیدن ندارند و به این ترتیب از بریدگی صورت به علت حواس پرتی پیشگیری خواهد شد. از لیزر به عنوان یک روش ایمن و موثر نام برده می ‌شود که علاوه بر بهبود زیبایی صورت آقایان ریسک رشد موهای زائد به سمت داخل پوست را به حداقل می ‌رساند. به طور کلی لیزر یک فناوری جدید است که با تکیه بر پرتوهای لیزر به برطرف کردن موهای زائد صورت می پردازد.

در این روش نور لیزر به سمت فولیکول‌ های مو ارسال می ‌شود و با تبدیل شدن به گرما فولیکول ها را از بین می ‌برد. لیزر موی صورت آقایان باعث لطافت پوست و بهبود بافت آن می ‌شود و دیگر آقایان با عوارضی از قبیل سوختگی پوست یا جوش پوستی حاصل از تیغ کشیدن مواجه نخواهند شد. می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد صورت و پشت گردن استفاده کرد. برطرف کردن موهای زائد پشت گردن همیشه یک چالش بزرگ برای آقایان بوده است زیرا دسترسی به این ناحیه دشوار است و باید به طور مداوم برای اصلاح پشت گردن خود به آرایشگاه مراجعه کنند.

دردسرهای اصلاح صورت باعث شده که آقایان از لیزر برای برطرف کردن ریش و سبیل و موهای زائد پشت گردن خود استفاده کنند. البته برخی از آقایان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد گوش خود نیز استفاده می کنند تا ظاهر بهتری به گوش خود بدهند. لیزر موی صورت آقایان باعث می ‌شود که وقت آنها برای اصلاح صورت شان تلف نشود و دیگر مجبور نباشند صبح زود قبل از رفتن به محل کارشان به اصلاح صورت خود بپردازند.

آیا می توان از لیزر برای کم پشت کردن ریش استفاده کرد؟

images 28 - لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران

برخی از آقایان دوست ندارند که به طور کامل موهای زائد صورت خود را لیزر کنند و فقط می ‌خواهند که از لیزر برای کم پشت کردن ریش یا به وجود آوردن یک مدل خاص استفاده کنند. برخی از آقایان دوست دارند که فقط موهای صورتشان در برخی نقاط خاص وجود داشته باشد که لیزر می تواند با رفع موهای آن ناحیه ظاهر دلخواه آقایان را به وجود بیاورد.

لیزر موی صورت آقایان که بسیار پرمشغله هستند و فرصت لازم را برای اصلاح صورت شان ندارند یک موفقیت بزرگ محسوب می ‌شود و آنها را یک عمر از شیو کردن نجات خواهد داد. برخی از آقایان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد گردن و شکل دهی به خط پیشانی خود استفاده می کنند. حتی برخی از آقایان از لیزر برای شکل دادن به ابروی شان استفاده می نمایند و ابروی خود را مرتب می کنند.

مزایای لیزر موهای زائد صورت آنقدر عالی و گسترده است که هر روز به تعداد آقایانی که متقاضی درمان با لیزر هستند افزوده می شود چرا که عقیده دارند لیزر علاوه بر آنکه ظاهر مورد انتظارشان را به وجود می آورد باعث صرفه جویی در زمان و هزینه هم می شود.

آیا می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد بدن استفاده کرد؟

برخی از آقایان قفسه سینه، کمر و پشت پرمویی دارند و این مسئله باعث شده که آنها به طور مداوم به شیو کردن موهای زائد این باید بپردازند زیرا ظاهر ناخوشایندی را به وجود می آورد. شیو کردن دردسر های خاص خودش را دارد و گاهی اوقات تیغ کشیدن این نواحی باعث بریدگی پوست می شود. این مسائل باعث شده است که تعدادی از آقایان برای برطرف کردن دائمی موهای زائد در این نواحی به مراکز لیزر مراجعه کنند و از مزایای عالی لیزر موهای زائد این قسمت ها بهره ‌مند شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

آیا می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد اندام های خصوصی استفاده کرد؟

برطرف کردن موهای زائد زیر بغل و اندام های خصوصی همیشه کار دشواری بوده است و از آنجایی که دسترسی به این نواحی دشوار است معمولاً اکثر افراد سوختگی و بریدگی پوست این قسمت ها را تجربه کرده اند. برخی از آقایان برای خلاص شدن از شر موهای زائد این نواحی به لیزر موهای زائد خود می پردازند.

model laser hair removal for men 1 300x200 - لیزر موی صورت آقایان| قیمت لیزر موی صورت مردان| بهترین مرکز لیزر تهران

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان علاوه بر آنکه آنها از دردسرهای شیو کردن نجات می ‌دهد به رعایت بهداشت بیشتر کمک می کند. اما برخی از آقایان از لیزر موهای زائد اندام های خصوصی خود اجتناب می ‌کنند زیرا تصور می ‌کنند که لیزر بر روی باروری و توانایی جنسی آنها تاثیرات منفی می ‌گذارد.

باید خدمت تان عرض کنیم که پرتوهای لیزر طول موج بسیار کوتاهی دارند و فقط توانایی نفوذ به درون فولیکول های مو را دارند و اصلا نمی توانند به درون اندام های داخلی بدن نفوذ کنند و بر عملکرد آنها تاثیر بگذارند. اگر شما به همین دلیل از لیزر موهای زائد اندام های خصوصی خود اجتناب کرده اید با خیال راحت به مراکز لیزر مراجعه کنید و از مزایای بی نظیر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بهره ‌مند شوید.

آیا نتایج حاصل از لیزر دائمی است؟

پرتوهای لیزر فولیکول‌ های مو را هدف قرار می دهند و آنها را به طور کامل از بین می برند به نحوی که دیگر امکان رشد موهای زائد قسمت‌ هایی که تحت درمان با لیزر قرار گرفته اند وجود نخواهد داشت. اما از آنجایی که مو های بدن ما در سه مرحله شروع به رشد می ‌کنند پرتوهای لیزر فقط توانایی هدف قرار دادن موهایی را دارند که در فاز فعال رشد هستند به همین دلیل شما به چندین جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا همه موهای زائد تان وارد فاز فعال رشد شوند و به طور کامل از بین بروند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: