فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟

0

فیلر بهتر است یا بوتاکس

فیلر بهتر است یا بوتاکس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر اولین بار است که از این گونه تزریق ها انجام می دهد پس احتمالا از خودتان سوال کرده اید که چه فرقی میان بوتاکس و فیلرها وجود دارد و کدام درمان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نتیجه ی ممکن را به دست آورید!

بوتاکس و فیلرها هرکدام منافع و مزایای مختص به خود را دارد و می توان از هر دوی آن ها (به صورت ترکیبی) برای رفع علائم پیری استفاده کرد.ترکیب استفاده از هر دو روش می تواند چندین سال صورت شما را جوان تر کند و نتایج حاصل از آن دوام بیشتری داشته باشند!

92 - فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟
فیلر بهتر است یا بوتاکس

بوتاکس

تزریق بوتاکس می تواند ظاهری طبیعی برای فرد به همراه داشته باشد و به طور موقت موجب کاهش چین و چروک ها شود ( از طریق ریلکس کردن عضلاتی که موجب بروز این چروک ها می شوند )

این ماده برای کاهش چروک ها طراحی شده و درمان با بوتاکس از طریق انسداد مسیر سیگنالی در عصب ها به عضلات صورت عمل می کند!

بوتاکس ، بدون درد و با سرعت فعالیت عضلات صورت شما را کاهش داده و به طور موقت از انقباض عضلاتی که موجب بروز خط خنده ، چروک های میان دو ابرو و چین های اطراف چشم می شوند ، جلوگیری می کند!

بوتاک شامل چندین تزریق کوچک می باشد که اثرات آن با توانایی شما برای لبخند زدن، خندیدن، یا نشان دادن احساسات شما تداخلی نخواهد داشت!

این درمان برای افراد زیادی موثر است و ظاهر خطوط میان ابروها را بهبود می بخشد و با تزریق آن در اطراف چشم ، می تواند چین های بسیار ریزی که در این ناحیه وجود دارد را از بین ببرد

تزریق بوتاکس درد زیادی ندارد و نیازی به استراحت نخواهد داشت ، به همین خاطر بهترین گزینه ی ممکن برای افراد مختلف خواهد بود.بیشتر افراد نتیجه ی حاصل از این درمان را در طول 10 روز الی 2 هفته به طور کامل مشاهده خواهند کرد و مدت ماندگاری آن نیز 6 ماه خواهد بود!

فیلر چیست

فیلرهای پوستی حجم از دست رفته ی صورت را برمی گردانند، در رفع چین و چروک ها موثرند و چربی های از دست رفته در ناحیه ی گونه ها و لب ها را باز می گردانند و به این ترتیب ظاهر شما را شاداب می سازند!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

این روش کاملا غیر جراحی است و چروک هایی که به هنگام استراحت صورتتان هم قابل مشاهده اند را برطرف می کند.

فیلرها لب را برجسته می کنند ، گونه ها را بالا می کشند ، صورت را حجیم می سازند و به تولید طبیعی کلاژن در پوست کمک می کنند و در نهایت این که از پژمرده شدن پوست جلوگیری می کنند!

مواد اصلی و سازنده ی فیلرها ؛هیالورونیک اسید است که با استفاده از سوزن های بسیار ریزی به پوست تزریق شده و چروک ها را پُر می کنند و ظاهر نرم تری برای پوستتان به ارمغان می آورند.

علاوه بر این با تزریق فیلر به لب می توانید آن ها را برجسته تر کرده و لبخند زیباتری داشته باشد.

ژل و فیلر برای کاهش علائم پیری زودرس بسیار موثرند و بیشتر مواقع برای نواحی وسط و تحتانی صورت (گونه ها و لب ها) استفاده می شوند!

94 - فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟
فیلر بهتر است یا بوتاکس

نتایج حاصل از تزریق فیلر ها بلافاصله پس از اتمام درمان قابل مشاهده خواهند بود و ماندگاری اثر آن ها از 6 ماه الی 2 سال خواهد بود!

برای تزریق فیلر در گونه ها ، دوامشان تا 2 سال می باشد

برای چین و چروک های صورت از 12 ماه تا 18 ماه دوام خواهند داشت

اما تزریق فیلر به لب از 6 ماه الی 1 سال ماندگاری دارند!

فیلر بهتر است یا بوتاکس  : کدام یک ؟

بوتاکس بیشتر مواقع برای چین و چروک های شدید صورت مفید است در حالی که فیلر می توند پوست را برجسته کرده و حتی می تواند عمیق ترین چروک های پیشانی و صورت را نیز نرم کند!

بسته به نیازهای شما ، ترکیب بوتاکس و فیلر می تواند بهترین اثر را بر روی ظاهر شما داشته باشد!

تزریق بوتاکس بعد از اتمام تزریق فیلر (به فاصله ی چند روز) می تواند ماندگاری تزریق فیلرها را دو برابر کرده و این دو نوع درمان همدیگر را کامل می کنند و به این ترتیب بهترین ظاهر ممکن را برای فرد به همراه خواهند داشت!

تزریق فیلر و بوتاکس به پزشکی ماهر و دوره دیده نیاز دارد که بتواند بدون هیچ گونه خطری این درمان ها را برای شما انجام دهد. متاسفانه امروزه پزشکان زیادی بدون این که تخصصی در امور زیبایی داشته باشند ، اقدام به انجام این درمان ها می کنند و طبیعی است که نتیجه ی به دست آمده به اندازه ی دلخواه ، مطلوب نباشد!

93 - فیلر بهتر است یا بوتاکس ؟کدام را انتخاب کنیم؟
فیلر بهتر است یا بوتاکس

فارغ از این که کدام نوع درمان را انتخاب می کنید ، مهم ترین نکته این است که همواره پزشکی متخصص و ماهر را گزینش کنید که متخصص پوست و زیبایی داشته باشید.به هیچ وجه به پزشکان عمومی یا از آن بدتر ، سالن های آرایشی برای انجام این تزریق ها اعتماد نکنید!

هزینه تزریق فیلر کمتر است یا بوتاکس ؟

هزینه و قیمت هر کدام از این درمان ها تفاوت های عمده ای دارد.این مسئله به ماندگاری و کیفیت بوتاکس یا فیلر بستگی خواهد داشت.

به عنوان مثال همان گونه که ذکر کردیم ، ماندگاری فیلر بیشتر از بوتاکس خواهد بود و نیاز به تکرار درمان کمتر است.به همین دلیل ، طبیعی است که هزینه های آن بیشتر از تزریق بوتاکس باشد.

علاوه بر این ماده اصلی تشکیل دهنده ی فیلرها ( هیالورونیک اسید) ، نوعی ماده طبیعی است که توسط خود بدن تولید می شود.به همین خاطر میزان عوارض جانبی ناشی از تزریق فیلر کمتر می باشد.

بیشتر مواقع قیمت تزریق فیلر به پزشکی که انتخاب می کنید نیز بستگی خواهد داشت. طبیعی است که پزشکان ماهرتر قیمت ها و هزینه های بیشتری نیز خواهند داشت!

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که هر دو درمان اثرات شگفت انگیزی در جوانسازی پوست دارند و به همین دلیل انتخاب یکی از آن ها کاملا شخصی بوده و به تمایل فرد بستگی دارد.بهتر است تمام جوانب را بسنجید و در نهایت با توجه به نیاز خود ، یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

موفق و پیروز باشید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: