فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب!

0

فرم دهی لب بدون جراحی

فرم دهی لب بدون جراحی یکی از محبوب ترین روش هایی است که برای اصلاح کلی فرم لب به کار می رود. اگر شما هم در این زمینه کنجکاوید و به دنبال بهترین راه فرم دهی لب هایتان هستید ، توصیه می کنیم مطلب زیر را از دست ندهید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از قدیم الایام هر وقت که اسم جراحی می آمد ، همه نگران می شدند و فکر می کردند که قرار است اتفاق ناگواری رخ دهد.البته چنین تصوری چندان هم دور از واقعیت نبود.خیلی ها به هنگام عمل جراحی دچار عوارض بعد از آن می شوند و گرچه راه حلی دائمی برای خیلی از مشکلات و بیماری هاست ، اما نمی توان عوارض آن را در نظر نگرفت.

اگر این جراحی برای عمل های زیبایی بود که مسئله حادّتر می شد.خیلی ها حاضر نیستند که برای اصلاح فرم بینی و یا لب ، جراحی کنند و  در عین حال کنار آمدن با ظاهر برخی نقاط صورت ، کار راحتی نیست و خیلی ها آرزو می کنند که کاش راه دیگری غیر از جراحی برای اصلاح این مشکلات وجود داشت.

199 - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب!
فرم دهی لب بدون جراحی

خبر خوشی برای این دسته از عزیزان داریم ، امروزه هرگونه عملیات زیبایی را می توان از راه های جایگزین و غیر جراحی انجام داد.به عنوان مثال اگر تمایلی به جراحی بینی ندارید ، به راحتی می توانید عملیات لیفت بینی با نخ یا تزریق ژل را انجام دهید.

برای برجسته سازی و فرم دهی لب ها نیز روش های غیرجراحی مناسبی وجود دارد. در گذشته تنها راه ممکن کاشت پروتز در لب ها از روش های غیر جراحی بود.(در بخش دیگری به این مطلب می پردازیم).

اما امروزه با استفاده از تزریق ژل و فیلر به راحتی می توان لب هایی زیبا و شکیل داشت.

اما تزریق ژل چه مزایا و مضراتی دارد؟تلاش کرده ایم که تمامی مزایای انجام تزریق ژل را در مقایسه با جراحی در نظر بگیریم.ادامه مطلب را دنبال کنید.

مزایای تزریق ژل

در وهله ی اول ، تزریق ژل عوارض جانبی بسیار کمی نسبت به کاشت پروتز لب و جراحی دارد!بیشترین مشکلی که ممکن است به هنگام تزریق ژل و فیلر به وجود بیاید ، اندکی تورم و قرمزی است که البته بعد از چند روز خود به خود از بین می روند.این مسئله به خاطر این است که فیلرها حاوی ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشند.این ماده به طور طبیعی در بدن تولید می شود و مسئولیت جذب آب و رطوبت پوست را بر عهده دارد.اما با افزایش سن ، تولید این ماده در بدن کاهش پیدا می کند. به همین خاطر با تزریق فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید ، بدن به مواد مورد نیاز خود دست پیدا می کند و در عین حال هیچ گونه عوارضی از خود بر جای نخواهد گذاشت!

203 1024x555 - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب!
مزایای تزریق ژل

مزیت دیگری که تزریق ژل و فیلر نسبت به کاشت پروتز و جراحی دارد ، این است که به هیچ وجه دائمی نیست.این مسئله بدین معنی خواهد بود که اگر از نتیجه ی تزریق ژل راضی نبودید ، می توانید پس از چند ماه به شکل طبیعی لب های خود دست پیدا کنید.

تزریق ژل روش بسیار ارزان تری نسبت به جراحی می باشد. در واقع این عملیات در عرض 20 دقیقه انجام شده و بیمار می تواند بلافاصله به منزل خود برگردد و نیازی به بستری شدن نخواهد داشت.در حالی که هرگونه عمل جراحی مستلزم استراحت و بستری می باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

معایب تزریق ژل

شاید برای برخی ها، مسئله ی موقتی بودن نتایج حاصل از تزریق ژل ، امتیازی منفی به حساب بیاید.برخی تمایل دارند که با یک بار عمل جراحی تا همیشه ، لب هایی برجسته داشته باشند.اما تزریق ژل بیش از 1 سال دوام نخواهد داشت و بعد از آن باید عملیات را تکرار کنید!

یکی دیگر از معایب تزریق ژل این است که امکان بد از آب درآمدن نتیجه وجود دارد.برخی پزشکان که مهارتی در انجام این گونه تزریقات زیبایی ندارند ، با انجام این گونه عمل ها ، موجب بروز فجایعی بزرگ می شوند.توصیه ی اکید ما به شما این است که در این راه حتما از یک پزشک ماهر و متخصص زیبایی استفاده کنید!

200 - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب!
معایب تزریق ژل

تغییر فرم لب : کدام روش بهتر است ؟

بله ، هم از طریق جراحی و هم تزریق ژل می توان فرم لب ها را تغییر دارد.اما واقعیت این جاست که هرکدام مزایا و منافع مخصوص به خود را دارد.در نهایت این شما هستید که تصمیم آخر را باید بگیرید.

فرم لب ها با تزریق فیلر و ژل نیز به خوبی تغییر خواهد کرد.

اگر می خواهید که اطلاعات بیشتری راجع به انواع فرم لب مطالعه کنید پیشنهاد می کنیم که این مقاله را از دست ندهید!

201 - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب!
تغییر فرم لب : کدام روش بهتر است ؟

فرم دهی لب با جراحی

جراحی زیبایی لب نیز یکی از راه هایی است که می توان از طریق آن به فرم دلخواه لب ها دست پیدا کرد.

اما کاشت پروتز لب اصولا به چه صورت انجام می شود؟

در ابتدا پزشک جراحتان ، نوعی بی حسی عمومی به لب ها تزریق خواهد کرد.پس از آن شکافی از داخل لب ها ایجاد کرده و پروتز مورد نظر را در داخل لب ها جایگذاری خواهد کرد.

این پروتز که از جنس سیلیکون می باشد ، شکل ها و طرح های مختلفی دارد و بنا بر سلیقه و خواست شما انتخاب خواهد شد.البته در این میان توصیه های پزشک خود را نیز فراموش نکنید ، چرا که تنها اوست که به خوبی از ساختارهای زیبایی شناسی آگاهی دارد و می تواند به شما بگوید که کدام نوع از پروتزها برای شما مناسب تر خواهد بود.

برجستگی دائمی لب از چه طریقی امکان پذیر است

بله ، از طریق کاشت پروتز می توان برای همیشه به لب های دلخواه خود دست پیدا کرد.اما صرف نظر از عوارض جانبی مربوط به جراحی ، یک نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که نمی توان انتظار داشت که نتایج حاصل از عمل جراحی هم تا همیشه ماندگار باشند.

در واقع پس از گذشت 10 سال ، ماده سیلیکونی پروتز ، رو به تحلیل می رود و طبیعی است که فرم کلی لب ها نیز دستخوش تغییر شود.به همین خاطر هیچ گونه راهی وجود ندارد که برای همیشه لب هایتان را در حالت برجسته نگه دارد.در واقع حتی جراحی های زیبایی نیز نیاز به اصلاح و ترمیم دارند. حتی برخی مواقع ،پس از سال ها این پروتزها در صورت جا به جا شده و موجب از فرم افتادن کلی اجزای صورت می شوند.به همین خاطر توصیه می کنیم که پیش از هر گونه اقدامی راجع به مزایا و معایب عمل های جراحی تحقیقات کافی داشته باشید.

عکس از جراحی زیبایی لب

202 - فرم دهی لب بدون جراحی | تزریق ژل و فیلر در مقایسه با پروتز لب!
عکس از جراحی زیبایی لب

مترجم و محقق : ندا ناصری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: