حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت

0

حقایق پنهان لیزر موهای زائد

همراهان همیشگی زیبان سلام
امیدوارم شاد و تندرست باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بشر همواره در طول تاریخ با معضل برطرف کردن موهای زائد بدن خود مواجه بوده است و از روش های مختلفی برای این کار استفاده کرده اما هیچ یک از این روش ها نتوانسته است انسان را به آرزوی دیرینه اش که داشتن پوستی تمیز و بدون مو است برساند. انسان از هر روشی برای برطرف کردن موهای زائد خود امتحان کرده است اما متاسفانه امیدی که در خصوص برطرف شدن دائمی آنها داشته ناامید شده است اما با پیشرفت علم و ظهور لیزر کم کم روزنه امیدی در دل انسان به وجود آمده و افراد زیادی به استقبال لیزر رفتند. در حال حاضر شاهد شایعات زیادی در خصوص لیزر موهای زائد هستیم که در این مقاله قصد داریم به بررسی حقایق پنهان لیزر موهای زائد بپردازیم و اطلاعات کامل و جامعی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم تا با ماهیت لیزر و مکانیسم آن آشنا شوید.

واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد

آیا تا به حال شده به زمان، پول و انرژی ای که برای برطرف کردن موهای زائد خود صرف می کنید فکر کنید؟ اگر تا به حال به چنین مسئله فکر نکرده اید همین الان بنشینید و چند دقیقه فکر کنید. نتیجه ای که به دست می آورید واقعاً گیج کننده است چرا که شما زمان، انرژی و پول زیادی را برای داشتن پوستی تمیز و بدون مصرف می کنید اما متاسفانه هرگز نتوانسته اید نتایج دائمی از لیزر به دست بیاورید و به عبارتی همه روش هایی که تا به حال امتحان نکرده اید شما را مایوس کرده است.

Webp.net compress image 1 300x200 - حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت

دل تان می خواهد که مو های زائد خود را لیزر کنید و یک بار برای همیشه هزینه کنید؟ می توانم حدس بزنم که بدون شک پاسخ شما به این سوال مثبت است و لبخند بزرگی روی لب شما جا خوش کرده است. البته برای برخی از افرادی که آشنایی چندانی با حقایق پنهان لیزر موهای زائد ندارند فرآیند لیزر کمی دلهره آور به نظر می ‌رسد اگر چنین حسی به شما دست داده است پس اجازه بدهید حقایق پنهان لیزر موهای زائد را برای تان توضیح بدهیم تا با واقعیت آشنا شوید.

شایعه ها و واقعیت های لیزر موهای زائد

شایعه: لیزر موهای زائد یک روش ایمن نیست

واقعیت: برای افرادی که تا کنون با ماهیت لیزر موهای زائد آشنا نشده‌ اند ممکن است فرآیند لیزر ترسناک به نظر برسد اما واقعیت این است که پرتوهای لیزر هیچ گونه تشعشعی ندارند و سلامت شما را به خطر نمی ‌اندازند و مهمتر از همه اینکه لیزر موهای زائد مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد پس در خصوص ایمنی آن اصلا نگران نباشید. سالیان سال است که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد نقاط مختلف بدن از قبیل صورت، زیر بغل، پشت گردن آقایان، قفسه سینه، کمر، شکم، دور سینه، دست و پا و حتی موهای زائد ناحیه تناسلی استفاده شده است و هیچ گونه مشکلی برای متقاضیان لیزر به وجود نیامده است.

شایعه: همه افراد نمی توانند از لیزر استفاده کنند

واقعیت: با پیشرفت علم دستگاه های لیزر متعددی طراحی شده است که با شرایط افراد مختلف مطابقت دارد. در گذشته همه افراد نمی توانستند متقاضی درمان با لیزر باشند اما در حال حاضر همه افراد چه کسانی که پوست تیره دارند چه افرادی که پوست شان روشن است می توانند از مزایای عالی لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند. فقط افرادی که موهای آنها قرمز یا سفید است نمی ‌توانند متقاضی لیزر باشند در حقیقت مادامی که رنگ پوست روشن تر از موهای زائد روی آن باشد می توان نتیجه خوبی از لیزر به دست آورد. پرتوهای لیزر رنگدانه‌ های موجود در پوست را هدف قرار می ‌دهند و آنها را تخریب می ‌کند و به این ترتیب افرادی که رنگ پوست آنها روشن و موهای زائدشان تیره است می توانند بیشترین نتیجه را از نظر بگیرد اما هیچ ممنوعیتی برای لیزر موهای زائد پوست سبزه وجود ندارد و دستگاه مخصوص آنها نیز طراحی شده است تا این افراد نیز بتوانند از مزایای لیزر بهره‌مند شود.

page img2 384x382 300x298 - حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت

شایعه: لیزر موهای زائد یک روش گران ‌قیمت است

واقعیت: برخی از افراد شایعاتی را در خصوص قیمت لیزر موهای زائد شنیده اند که هزینه زیادی را به آنها تحمیل می ‌کنند و همین مسئله باعث شده است که از خیر لیزر موهای زائد خود بگذرند. اما واقعیت این است که در بلند مدت شما متوجه می ‌شوید که لیزر واقعاً یک روش پر هزینه نیست و در مقایسه با هزینه‌ ای که شما هر ماه برای اپیلاسیون صرف می کنید یک روش ارزان‌ قیمت محسوب می ‌شود و از همه مهم تر آن که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است و شما یک بار برای همه طول عمر خود هزینه می کنید بعد دیگر نیازی به اپیلاسیون و شیو کردن موهای زائد خود نخواهید داشت.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

شایعه: لیزر باعث افزایش رشد موهای زائد می شود

واقعیت: برخی از افراد تصور می ‌کنند که لیزر باعث افزایش رشد موهای زائد می شود اما واقعیت این است که این مسئله یک شایعه خیلی بزرگ است و لیزر تحت هیچ عنوانی برای افزایش رشد موهای زائد نخواهد شد. تنها دلیلی که ممکن است باعث شود رشد موهای زائد شما افزایش پیدا کند سن، تغییرات هورمونی، عوارض جانبی برخی داروها، بارداری و مواردی از این قبیل است وگرنه لیزر به هیچ عنوان باعث افزایش رشد موهای زائد بدن نخواهد شد. پس اصلا نگران نباشید زیرا در طول جلسات لیزر همه فولیکول های شما به خوبی هدف قرار داده می ‌شوند و از بین می ‌روند و روی پوست شما هیچ گونه مویی وجود نخواهد داشت.

شایعه: فقط خانم ها می توانند از لیزر استفاده کنند

واقعیت: در حال حاضر در مقایسه با گذشته آقایان نیز بیشتر به آراستگی و تمیزی ظاهر خود اهمیت می دهند. تعدادی از آقایان که بدن پرمویی دارند و از شیو کردن های دائمی خسته شده ‌اند برای برطرف کردن موهای زائد خود راهی مراکز لیزر می شوند و از مزایای آن برای برطرف کردن موهای تیره و زبر خود استفاده می کنند.

model laser hair removal for men 1 300x200 - حقایق پنهان لیزر| واقعیاتی درباره لیزر موهای زائد| لیزر موهای زائد: از شایعه تا واقعیت

شایعه: لیزر باعث ناباروری می شود

واقعیت: پرتوهایی که برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند طول مدت بسیار کوتاهی دارند به نحوی که فقط به فولیکول های موجود در ریشه مو ها برخورد می کنند و اصلاً توانایی نفوذ به لایه ‌های زیرین پوست را ندارند. شایعه ناباروری ناشی از لیزر در خصوص لیزر موهای زائد اندام های خصوصی قوت بیشتری دارد و برخی از افراد تصور می کنند که اگر موهای زائد این ناحیه را لیزر کنند دچار ناباروری می شوند زیرا لیزر بر عملکرد رحم و تخمدان های آنها تاثیر می گذارد. البته ناگفته نماند که آقایان نیز این ترس را در خصوص لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خود دارند و تصور می ‌کنند که لیزر بر فعالیت جنسی و باروری آنها تاثیر منفی می ‌گذارد. باید خدمت تان عرض کنیم که لیزر اصلاً توانایی نفوذ به درون اندام های داخلی بدن و تاثیر گذاری بر روی عملکرد آنها را ندارد پس اصلا نگران نباشید.

اگر شما به دنبال یک مرکز خوش نام در عرصه لیزر موهای زائد هستید می توانید به مراکز لیزر ما مراجعه کنید و از خدمات ما بهره مند شوید. ما با به کارگیری جدیدترین دستگاه های لیزر و دارا بودن تیم تخصصی به شما مژده می دهیم که می توانید طی مدت بسیار کوتاهی پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: