حقایقی درباره لیزر موهای زائد بیکینی| لیزر بیکینی| قیمت لیزر موهای زائد

0

اطلاعاتی درباره لیزر موهای زائد بیکینی

آیا شما هم به لیزر موهای زائد بیکینی فکر می کنید اما هنوز اطلاعات کاملی را در خصوص آن به دست نیاورده اید؟ اگر لیزر موهای زائد بیکینی ذهن شما را به خود مشغول کرده است با ما همراه باشید تا مطالب سودمندی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - حقایقی درباره لیزر موهای زائد بیکینی| لیزر بیکینی| قیمت لیزر موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - حقایقی درباره لیزر موهای زائد بیکینی| لیزر بیکینی| قیمت لیزر موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - حقایقی درباره لیزر موهای زائد بیکینی| لیزر بیکینی| قیمت لیزر موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

۱۴۱۳۲۶ 300x190 - حقایقی درباره لیزر موهای زائد بیکینی| لیزر بیکینی| قیمت لیزر موهای زائد
موهای زائد بیکینی و برطرف کردن موهای زائد صورت یکی از دغدغه های بزرگ همه افراد است و از روش های محبوب زیبایی در سراسر جهان محسوب می ‌شود و هر ماه تعداد زیادی از خانم ها و آقایان برای برطرف کردن موهای زائد خود به سالن های زیبایی مراجعه می ‌نمایند که این مراجعه کردن های مکرر آنها را خسته کرده است. داشتن پوستی تمیز و بدون مو و عدم نیاز به شیو کردن باعث شده که اکثر خانم ها به دنبال لیزر موهای زائد بدن خود باشند.

از سال ۱۹۹۸ که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده شده است افراد مراجعه کننده به مرکز لیزر درد بسیار زیادی را تحمل می کردند اما از سال ۲۰۱۶ لیزر موهای زائد طی مدت بسیار کوتاهی و با تحمیل درد بسیار خفیفی انجام می شود. هزینه لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های قدیمی از قبیل تیغ کشیدن بسیار کمتر است چرا که شما برای همیشه از شر موهای زائد خلاص خواهید شد و برای این منظور فقط یک بار هزینه می کنید.

چگونه برای لیزر موهای زائد بیکینی آماده شویم؟

لیزر موهای زائد بیکینی طی مدت بسیار کوتاهی انجام می شود آماده شدن برای جلسات لیزر خط بیکینی کلید موفقیت و کسب نتایج عالی است و باعث می شود ریسک بروز التهاب و عوارض حاصل از لیزر به حداقل برسد. قبل از شروع لیزر به شیو کردن موهای زائد این قسمت بپردازید و به خاطر داشته باشید که مجاز به استفاده از وکس یا سایر روش موجود نیستید زیرا باید ریشه موها وجود داشته باشد تا امکان جذب نور لیزر توسط فولیکول‌ های مو میسر باشد.

از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید خودداری کنید تا ریسک آفتاب سوختگی پوست به حداقل برسد و دچار عوارض بعدی نشوید. پوشیدن لباس زیر صد در صد نخی در روزی که قرار است لیزر موهای زائد بیکینی انجام شود توصیه می گردد تا دچار آلرژی پوستی نشوید. به طور کلی لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی طی مدت ۸ تا ۱۲ جلسه انجام می‌ شود و پس از آن شما برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه خلاص خواهید شد.

 

images - حقایقی درباره لیزر موهای زائد بیکینی| لیزر بیکینی| قیمت لیزر موهای زائد برخی از افراد دچار مشکلات و اختلالات پزشکی هستند و این مسئله باعث می شود که از میزان اثر گذاری لیزر کاسته شود. اگر شما دچار اختلالات هورمونی هستید باید در ابتدا به درمان این مشکل بپردازید تا میزان اثر گذاری لیزر افزایش پیدا کند. پس از اتمام جلسات لیزر باید سالی یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مرکز لیزر مراجعه کنید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

قرمزی، تورم و خارش خفیف از عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی هستند که معمولا پس از مدت کوتاهی از بین خواهند رفت. در صورتی که احساس سوزش پس از لیزر باعث ناراحتی شما شده باشد می توانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید تا از میزان سوزش پوست کاسته شود.

در برخی موارد نادر ممکن است فرد دچار تاول پوستی شود که در چنین حالتی باید از رفتن به استخر و غوطه ور کردن موضع مورد نظر در آب خودداری کند. پزشکان توصیه می ‌کنند که از ترکاندن تاول های پوستی به شدت خودداری کنید و در صورتی که تاول به صورت خود به خود ترکیده است از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید تا این ضایعه پوستی به طور کامل برطرف شود.

پس از هر بار دوش گرفتن باید پوست آن ناحیه را به آرامی خشک کرد تا هیچ گونه مشکلی پیش نیاید. هایپر پیگمنتیشن یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است و در موضعی که تحت درمان قرار گرفته است به وجود می ‌آید. در اکثر موارد این عارضه طی مدت چند روز برطرف خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

لیزر موهای زائد بیکینی چگونه انجام می شود؟

فرایند لیزر موهای زائد ناحیه شرمگاهی مانند لیزر موهای زائد سایر نقاط بدن است و اپراتور، هند پیس را روی ناحیه مورد نظر قرار می دهد تا نور لیزر به سمت فولیکول های مو هدایت گردد و آنها را از بین ببرد و به این ترتیب از رشد موهای زائد در آینده پیشگیری گردد. در لیزر موهای زائد فقط موهایی که در فاز فعال رشد قرار دارند از بین می روند و به همین دلیل تکمیل کردن دوره درمان با لیزر کاملاً ضروری است تا نتایج مورد انتظار به دست بیاید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

از آن جایی که پوست ناحیه شرمگاهی نسبت به سایر نقاط بدن بسیار حساس ‌تر است به احتمال زیاد دچار سوزش خفیفی خواهید شد. اگر قبل از لیزر موهای زائد بیکینی از وکس استفاده کرده اید باید بدانید که لیزر موهای زائد کاملا بیهوده خواهد بود زیرا باید ریشه موها وجود داشته باشد تا بتواند به جذب نور لیزر بپردازند. اگر شما هم در زمره افراد خجالتی قرار دارید و از نظر موهای زائد ناحیه شرمگاهی خجالت می کشید اصلا نگران نباشید چرا که جلسات لیزر با سرعت بسیار بالایی انجام می شود پس جای هیچ گونه خجالتی وجود ندارد. لیزر موهای زائد یک سرمایه گذاری بلند مدت است و شما را برای همیشه از تیغ کشیدن، موم انداختن، استفاده از کرم ها و پودر موبر بی نیاز خواهد کرد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: