جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید!

0

جوانسازی با فیشیال

جوانسازی با فیشیال پوست را بیشتر بشناسیم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست یک ارگان زنده است که در طول سالیان بارها و بارها تغییر می کند. اما هر چه به سنین بالا نزدیک تر می شویم، دیگر خبری از شادابی و طراوت پوست نخواهد بود. طبیعی هم هست! با توجه به این حجم از استرس های روزانه، آلودگی های محیطی و صدها دلیل و عامل دیگر، پوست ما هر روز مورد هجوم عوامل مختلف قرار می گیرد و به تدریج شادابی و جوانی خود را از دست می دهد.

علاوه بر این فرآیند پیری، یک روند طبیعی است و همه ی ما بلاخره آن را پشت سر می گذاریم. اما آیا می دانید که روش هایی وجود دارند که از طریق آن ها می توانید پوست خود را جوان نگه دارید و از افتادگی بیش از حد یا پیری آن جلوگیری کنید؟

یکی از بهترین روش ها، جوانسازی با فیشیال است! حتما چنین واژه ای را در مراکز زیبایی یا سالن های آرایشی شنیده اید! اما می خواهیم در این جا به طور کامل و واضح راجع به فرآیند فیشیال پوست صحبت کنیم. در این مقاله از وب سایت زیبان نیز با ما همراه باشید.

فیشیال پوست چیست؟

خیلی از شما به اشتباه تصور می کنید که فیشیال خود نوعی پروسیجر یا نام دستگاه است! اما در واقع فیشیال پوست به مجموعه ای از درمان های مختلف پوستی گفته می شود که جهت جوانسازی پوست به کار می روند.

قبل از هر چیزی، پزشک متخصص پوست فرد را بررسی کرده و با توجه به نوع پوست و نیاز آن، فیشیال پوست را توصیه می کند. حال ممکن است که این فیشیال پوست شامل بخورهای مختلف، پاکسازی و آبرسانی، استفاده از کرم ها و لوسیون های مختلف، مزوهای پوستی و ده ها درمان دیگر باشد.

اما فارغ از هر چیز دیگری، اگر درمان های مناسبی در روند فیشیال پوست صورت بگیرد، نتیجه اش خارق العاده خواهد بود.

تفاوت فیشیال با پاکسازی

یکی از سوءتفاهم های بزرگی که در رابطه با فیشیال وجود دارد این است که خیلی از افراد آن را با پاکسازی اشتباه می گیرند و فکر می کنند که این دو در واقع یک پروسیجر هستند.

دوره های آموزش آنلاین 73 - جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید!
جوانسازی با فیشیال و تفاوت آن با پاکسازی

اما باید توضیحاتی در این خصوص ارائه بدهیم:

پاکسازی پوست خود یکی از مراحل فیشیال پوست است!

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

شما می توانید به تنهایی پاکسازی را انجام دهید اما برای فیشیال پوست، پاکسازی تنها یکی از مراحل کار است و بعد از آن ممکن است درمان های مختلف دیگری نیز صورت بگیرد.

مراحل فیشیال با دستگاه

خیلی وقت ها ممکن است در طول فیشیال پوست از دستگاه های مختلفی نیز بهره گرفته شود. این دستگاه ممکن است در فرآیند پاکسازی، بخوردهی یا حتی لایه برداری و ماساژ به کار بیایند.

اما شاید یکی از بهترین دستگاه هایی که برای فیشیال پوست به کار گرفته می شود، دستگاه فیس آپ باشد. دستگاه فیس آپ را می توان یکی از برترین دستگاه های نسل جدید میکرودرم ابریژن به حساب آورد که چندین کار را با هم انجام می دهد.

دستگاه فیس آپ با استفاده از یک هندپیس، در ابتدا اقدام به لایه برداری سلول های مرده ی پوست می کند. در همین به خاطر چرخش دورانی هندپیس دستگاه، ماساژ پوست نیز صورت می گیرد و جریان خون بیشتری را در پوست صورت به راه می اندازد.

از هر زاویه ای که به دستگاه فیس آپ نگاه کنید یکی از بهترین دستگاه هایی است که در روند فیشیال پوست صورت می گیرد. شما می توانید بعد از لایه برداری با استفاده از دستگاه فیس آپ، از ماسک ها، آبرسان ها و پروسیجرهای دیگری نیز استفاده کنید چرا که پوست صورت، بهترین حالت جذب را خواهد داشت و مواد مغذی به سادگی به لایه های عمیق تر پوست خواهند رسید.

مراحل فیشیال پوست خشک

اصلی ترین هدفی که در مراحل فیشیال پوست خشک باید دنبال کنید، رطوبت رسانی است! پوست خشک نیازمند آب و رطوبت است و در تمام مراحل فیشیال باید این نکته را مد نظر داشته باشید.

اما فیشال برای پوست خشک شامل چه مراحلی است؟

بعد از پاکسازی پوست، باید مرحله ی لایه برداری را کنار بگذارید. لایه برداری برای چنین پوست هایی می تواند وضعیت آن ها را وخیم تر کند. در نتیجه، بهتر است به سراغ استفاده از دستگاه ها و کرم های لایه بردار نروید.

  • استفاده از تونرهای پوستی

تونرها می توانند تا حدی زیادی آب مورد نیاز پوست را تامین کنند. به خصوص اگر بعد از مرحله ی پاکسازی به کار گرفته شوند.

  • ماسک های حاوی هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید اصلی ترین ماده ی پوست برای حفظ آب و رطوبت است. زمانی که تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند، پوست بدن نیز خشک تر و پیرتر می شود. در نتیجه بهتر است در مراحل فیشیال پوست صورت تا جای ممکن از این ماده نیز استفاده شود.

می توان هیالورونیک اسید را از طریق ماسک های صورت به پوست رساند. البته در روند مزوتراپی نیز می توان از کوکتل هایی استفاده کرد که حاوی هیالورونیک اسید هستند.

  • ماساژ پوستی

هر چقدر که مواد رطوبت رسان و آبرسان به شکل بهتری به پوست برسند و جذب شوند، احتمالا اثرگذاری شان نیز بیشتر خواهد شد. یکی از بهترین روش ها برای جذب بهتر این مواد به پوست، ماساژ است. ماساژ را می توان به شیوه های مختلف انجام دهد. ماساژ با دست و سنگ گواشا، از جمله بهترین روش های ماساژ است.

به طور کلی، زمانی که منافذ پوست باز می شوند، رطوبت بهتر می تواند به لایه های عمیق پوستی برسد. در نتیجه، بخور گرفتن هم می تواند مفید و موثر باشد.

در مرکز زیبایی شریعتی، پکیج های متنوعی برای آبرسانی به پوست استفاده می شود. مزیت بزرگ فیشیال این است که پیش از هر چیزی، پوست شما توسط پزشک معاینه شده و بهترین پکیج توصیه می شود.

 

مزایای جوانسازی با فیشیال پوست

اگر بخواهیم به طور خلاصه راجع به فیشیال پوست و مزایای آن صحبت کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد

جوانسازی با فیشیال: یکی از اصلی ترین مزایای این درمان، جوانسازی پوست است. پوست ما نیازمند مراقبت های مداوم و دائمی است تا جوان و شاداب بماند. فیشیال می تواند هر آن چه که پوست ما برای جوان ماندن به آن احتیاج دارد را در اختیارش بگذارد.

برداشتن سلول های مرده پوست: یکی از اصلی ترین دلایل حالت پژمرده و خسته ی پوست صورت، به خاطر وجود لایه های مرده ی پوست است. علاوه بر این آلودگی های محیطی به تدریج به منافذ پوست نفوذ می کنند و با صابون ها و روش های عادی هم از بین نمی روند. به همین دلیل به روش های تهاجمی تر نیاز است که به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کند. با استفاده از درمان هایی مثل استفاده از دستگاه فیس آپ، لایه برداری و …می توان این سلول های مرده و آلودگی ها را برداشت.

رفع جوش ها و جای زخم: از دیگر مزایای فیشیال پوست می توان به رفع جوش های سرسیاه و سر سفید اشاره کرد. یکی از مشکلات اصلی پوست این است که روی بینی و چانه، جوش های سرسیاهی ایجاد می شود که منظره ی ناخوشایندی را ایجاد می کنند. اما با فیشیال پوست این مشکل به سادگی قابل حل خواهد بود.

دوره های آموزش آنلاین 72 - جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید!
مزایای جوانسازی با فیشیال

مراحل فیشیال پوست

همان طور که اشاره کردیم ممکن است این مراحل برای هر فردی متفاوت باشد اما به طور کلی می توان به مراحل زیر اشاره کرد:

پاکسازی اولیه

در ابتدا باید پوست صورت را تمیز کرد و مطمئن شد که هیچ گونه مواد آرایشی روی آن نیست.

بخوردهی

در  گام بعدی باید پوست صورت مرطوب شود. به همین دلیل از بخوردهی استفاده می شود. به این ترتیب آلودگی های سطح پوست پاک خواهند شد و برای پاکسازی های بعدی آماده می شود.

لایه برداری

حالا پوست صورت برای فرآیند لایه برداری آماده خواهد بود. این لایه برداری ممکن است با استفاده از دستگاه هایی مثل فیس آپ صورت بگیرد یا این که از مواد بهداشتی لایه بردار و اسکراب ها استفاده شود. طبیعتا هر چقدر که عمق این لایه برداری مناسب تر باشد، جذب مواد مغذی به لایه های عمیق پوست و در نتیجه اثرگذاری بیشتر آن ها، افزایش پیدا می کند.

استفاده از ماسک ها و آبرسان ها

در گام بعدی که پوست آماده دریافت مواد مغذی است، می توان از ماسک های مختلف استفاده کرد. برخی از این ماسک ها خاصیت آبرسانی دارند. برخی دیگر مرطوب کننده هستند. هم چنین استفاده از مزوهای پوستی که شامل مقادیر زیادی ویتامین مفید است نیز توصیه می شود.

در کل بهتر است که حتما این مواد زیر نظر پزشک و متناسب با پوست بیمار انتخاب شوند.

ماساژ

در نهایت برای جذب بهتر این ماسک ها و گردش بهتر جریان خون، از ماساژ استفاده می شود. این ماساژ ممکن است به صورت دستی صورت بگیرد یا این که از دستگاه های مختلف استفاده شود. البته ماساژها تنوع بسیار زیادی دارند. مثلا یکی از بهترین روش های جدید ماساژ پوست صورت، استفاده از سنگ گواش است.

دوره های آموزش آنلاین 74 - جوانسازی با فیشیال پوست را تجربه کنید!
جوانسازی با فیشیال و ماساژ

عوارض فیشیال صورت چیست

به طور کلی هیچ گونه عوارضی برای درمان های فیشیال پوست گزارش نشده است. اما بهتر است که قبل از انتخاب روش های درمانی با پزشک مشورت کنید.

در ضمن ممکن است بعد از اتمام روند درمان، اندکی دچار قرمزی و التهاب و شاید کمی سوزش شوید که در مدت زمان کوتاهی از بین خواهند رفت.

هزینه فیشیال صورت 1401

هزینه فیشیال پوست صورت در سال 1401، بستگی به مراحل درمانی آن دارد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات در مورد پکیج های مختلف مرکز زیبایی شمال تهران، به صفحه ی تماس با ما سر بزنید یا با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

سوالات رایج فیشیال

در ادامه می خواهیم به مهم ترین سوالاتی که در مورد فیشیال صورت وجود دارد، پاسخ بدهیم. این سوالات با پزشک زیبایی مرکز شریعتی در میان گذاشته شده و پاسخ را از  ایشال جویا شده ایم:

  • فیشیال صورت برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، همه ی کسانی که سن 18 الی 60 سال دارند، می توانند فیشیال صورت را انجام بدهند. اما بهتر است افراد زیر به فکر روش های دیگری برای بهبود وضعیت پوست خود باشند:

  • کسانی که چروک های عمیقی دارند
  • زنان باردار
  • کسانی که جوش های فعال و آکنه دارند
  • افرادی که مبتلا به بیماری های پوستی خاص هستند
  • آیا با فیشیال، جای جوش از بین می رود؟

با فیشیال می توانید جای جوش ها و اسکارهای ناشی از آن را خیلی کم رنگ کنید. اگر این درمان در روتین پوستی شما قرار بگیرد، خیلی زودتر از آن چه فکرش را می کنید، می توانید بهبود را در وضعیت پوستی تان ببینید.

  • من بعد از بارداری، ترک پوستی زدم روی شکم و پهلوهام زدم. آیا فیشیال اثر داره؟

البته درمان تخصصی برای رفع ترک های پوستی، فیشیال نیست. اما می توانید برای کم رنگ شدن این ترک های پوستی از فیشیال نیز بهره بگیرید. در غیر این صورت، درمان هایی مثل مزوتراپی، لیزر آر اف فرکشنال و فیس آپ را پیشنهاد می کنیم.

  • من نسبت به ماسک های پوستی حساسیت دارم. آیا می توان فیشیال پوست انجام بدهم؟

بهترین مزیت فیشیال صورت این است که با توجه به شرایط پوستی تان، مراحل آن تعیین می شود. در نتیجه می توانید آسوده خاطر باشید که هیچ ماده ی مضر یا ماسکی برایتان استفاده نمی شود که وضعیت پوستتان را بدتر کند.

  • بهترین مرحله ی فیشیال برای رفع جوش چیست؟

هر یک از مراحل فیشیال صورت، یک گام شما را به بهبود وضعیت پوستتان نزدیک تر می کند. اما به طور کلی، درمان های فیس آپ، پاکسازی پوست و استفاده از کوکتل های مزوتراپی به صورت تخصصی روی رفع جوش اثر می گذارند.

  • آیا فیشیال برای چروک های دور چشم هم مناسب است؟

یکی از بهترین مزایای دستگاه فیس آپ نسبت به نسل قدیمی دستگاه های میکرودرم ابریژن این است که می توان از آن برای نواحی اطراف چشم نیز استفاده کرد. چرا که از پودرهای کریستال برای لایه برداری استفاده نمی کنند و به این ترتیب می توان مطمئن بود که چیزی وارد چشم نمی شود. در نتیجه می توان از آن برای رفع چروک های خفیف اطراف چشم نیز بهره برد.

  • من زیر چشمام گود افتاده، میتونم فیشیال انجام بدم؟

بهتر است برای رفع سیاهی و گودی دور چشم، تزریق ژل را امتحان کنید. همچنین پلاسماتراپی و مزوژل نیز توصیه می شود. اما به طور کلی، فیشیال صورت هم تا حد زیادی روی گودی دور چشم اثر می گذارد.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که جوانسازی با فیشیال می تواند وضعیت سلامت و شادابی پوست را خیلی بهبود ببخشد. بنابراین توصیه می کنیم که حتما آن را در روتین پوستی تان قرار بدهید.

فراموش نکنید که مرکز زیبایی شریعتی همه روزه آماده است تا نوبت مشاوره رایگان با پزشک پوست به شما اختصاص بدهد. کافیست همین الان تماس بگیرید و درخواست نوبت مشاوره داشته باشید.

همچنین تخفیف های بی نظیر این مرکز را نیز از دست ندهید. از طریق پیج اینستاگرام، به ما پیغام بدهید یا در انتهای همین مطلب، کامنت بگذارید.

تمام کامنت های شما توسط تیم پزشکان متخصص، پاسخ داده می شود.

نگارنده: ناصری

ادیت: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: