بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟!

0

بهترین روش پاکسازی پوست

بهترین روش پاکسازی پوست چیست؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست ما، گنجینه ای است که در اختیار داریم! زیبایی مان تا حد زیادی به جوانی پوستمان بستگی دارد! بنابراین طبیعی است که ده ها روتین پوستی باب شده و خیلی ها از همان سنین جوانی، روش های جوانسازی و پاکسازی پوست را دنبال می کنند!

اما اجازه بدهید به طور تخصصی در خصوص بهترین روش پاکسازی پوست توضیح بدهیم! آیا می دانید که بهترین روش کدام است؟ آیا می دانید که اساسا چه محصولاتی به هنگام پاکسازی پوست به کار می رود؟ بهترین دستگاه پاکسازی پوست را می شناسید؟

قرار است در این مقاله از وبسایت زیبان، به این موضوعات بپردازیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال روشی عالی برای پاکسازی پوست خود هستید، به اسکرول کردن این متن ادامه بدهید.

Summer Sale 2023 03 15T170055.830 1 - بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟!
معرفی بهترین روش های پاکسازی پوست

معرفی بهترین روش های پاکسازی پوست

در ادامه به صورت مختصر به برخی از روش های معتبر پاکسازی پوست می پردازیم:

  • دستگاه فیس آپ صورت

یکی از بهترین روش هایی که برای پاکسازی پوست به کار می رود، استفاده از دستگاه فیس آپ است. دستگاهی که نسل جدید میکرودرم ابریژن ها به حساب می آید و با استفاده از مکانیزم ماساژ و لایه برداری، پوست را به خوبی پاکسازی می کند.

این دستگاه اصلا تهاجمی نیست و درد هم ندارد. در کمتر از 45 دقیقه انجام می شود و اثرات آن طولانی مدت است. بنابراین پیشنهاد می شود که برای پاکسازی پوست خود از این دستگاه استفاده کنید.

این دستگاه مجهز به چند هد جداگانه است که می توانند عمق لایه برداری پوست را مشخص کنند. نکته ی مهم این جاست که انتخاب هدها با توجه به عارضه ی پوستی صورت می گیرد. بنابراین پزشک می تواند کنترل دقیقی روی پروسه ی لایه برداری داشته باشد.

  • فیشیال پوست صورت

یکی دیگر از درمان های چند مرحله ای که برای پاکسازی و جوانسازی صورت به کار می رود، فیشیال صورت است. در این روش از چند مرحله ی درمانی مختلف استفاده می شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. در ابتدا پوست بخور داده می شود تا منافذ باز شوند. سپس تخلیه ی جوش های سرسیاه و…با استفاده از روش های خاص صورت می گیرد.

Summer Sale 2023 03 15T170139.341 - بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟!

در نهایت، نوبت به استفاده از ماسک ها، آبرسان و تونر های مختلف می رسد تا پوست، حسابی تغذیه شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • میکرونیدلینگ

یکی دیگر از دستگاه های ساده اما کاربردی در زمینه ی پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ است. این دستگاه می تواند با تخریب سطحی پوست، بافت های آن را وادار به تولید کلاژن کند. در نتیجه، پوست ما صاف تر و درخشان تر می شود.

همچنین آلودگی های سطحی روی پوست از بین خواهند رفت.

هر یک از روش هایی که در بالا اشاره کردیم، می توانند برای پاکسازی پوست به کار بیایند و مفید واقع شوند. در نتیجه نمی توان بهترین روش پاکسازی پوست را از میان این روش ها انتخاب کرد. همه چیز به شرایط پوست شما بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر وضعیت پوستتان وخیم است و جوش، آکنه، چروک و…دارید، بهتر است فیشیال پوست صورت را امتحان کنید.

  • میکرودرم ابریژن

یکی دیگر از روش های پاکسازی و لایه برداری پوست صورت، میکرودرم ابریژن است. دستگاهی که بر پایه پودرهای کریستال کار می کند.

این دستگاه پودرهای کریستال را به روی صورت می پاشد و سپس با یک مکنده ی قوی آن را از روی پوست برمی دارد. به همراه آن، لایه هایی از پوست و سلول های مردم نیز برداشته می شود.

به این ترتیب سطحی که از پوست نمایان می شود، صاف و بدون مشکل خواهد بود.

نکته: البته با دستگاه های جدیدی مثل میکرودرم فیس آپ که به بازار آمده اند، دیگر کمتر به سراغ نسل های قدیمی میکرودرم می روند. چرا که پاشش کریستال ها به صورت منظم صورت نمی گیرد. در نتیجه، عمق لایه برداری مشخص نیست.

همچنین از میکرودرم ابریژن برای نواحی دور چشم نیز نمی توان استفاده کرد چرا که ممکن است پودر کریستال به داخل چشم نفوذ کرده و مشکلاتی را برای آن به وجود بیاورد.

محصولات پاکسازی پوست

در طی پاکسازی پوست صورت چه محصولاتی استفاده می شود؟ این سوال بسیار مهمی است که در تعیین بهترین روش پاکسازی پوست صورت خیلی به کار می آید.

به طور کلی، در پاکسازی پوست ممکن است محصولات مختلفی به کار بیایند:

  • سنگ گواشا: یکی از مهم ترین روش های پاکسازی پوست، استفاده از سنگ گواشا است که علاوه بر ماساژ پوست، اقدام به لایه برداری نیز می کند.
  • کرم های لایه بردار: گرچه این کرم ها در طولانی مدت اثر خود را نشان می دهند اما به هرحال بخش مهمی از محصولات پاکسازی پوست به حساب می آیند.
  • تونرهای آبرسان: آبرسانی بخش مهمی از روند پاکسازی پوست به حساب می آید. بعد از تخلیه ی آلودگی ها از سطح پوست لازم است که آب کافی به بافت های عمیق پوست رسانده شود. در نتیجه از ماسک و تونرهای آبرسانی استفاده می شود.

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

چرا دستگاه های پاکسازی را توصیه می کنیم؟ چرا می گوییم که دستگاه فیس آپ صورت می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد؟ همه چیز واضح است: چرا که با استفاده از دستگاه های پاکسازی صورت می توان کنترل بیشتری روی روند درمان داشت.

پاکسازی پوست با استفاده از ماسک ها، لایه بردارها و…اجازه نمی دهد که به درستی این روند را تحت کنترل خود داشته باشید. برخی مواقع دیده شده که بعد از پاکسازی پوست صورت، پوست افراد دچار خشکی شده است. چرا که روغن ها و چربی های مفید پوست نیز از بین رفته اند.

اما با استفاده از دستگاه هایی مثل دستگاه فیس آپ، می توان این روند را به خوبی کنترل کرد.

پاکسازی صورت در کلینیک

برخی از زیباجویان به جای مراجعه به مطب های پزشکی زیبایی، به سراغ آرایشگاه ها و سالن ها می روند. این کار کاملا غلط است چرا که هیچگونه ساز و کار دقیقی پشت پاکسازی صورت در سالن های زیبایی نیست.

Summer Sale 2023 03 15T170246.670 - بهترین روش پاکسازی پوست: فیشیال یا فیس آپ؟!
بهترین روش پاکسازی پوست در کلینیک

در یک مطب پزشکی، پوست شما قبل از هر چیزی توسط پزشک متخصص معاینه می شود. نیازها و مشکلات آن سنجیده شده و سپس با توجه به آن، بهترین روش درمانی توصیه می شود. روندی که اصلا در سالن های زیبایی انجام نمی شود.

ما در مرکز زیبایی شریعتی بهترین پزشک زیبایی را در اختیار داریم. پزشکی که سال هاست در خصوص بیماری های پوستی و درمان آن ها فعالیت دارد. بنابراین تمام خدمات زیبایی پوستی ما زیرنظر این پزشک انجام می شود.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان با پزشک پوست و زیبایی، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و نوبت خودتان را فیکس نمایید.

هزینه پاکسازی صورت

در مقاله پاسخ به هفت سوال در مورد پاکسازی صورت به این سوال پاسخ داده ایم. اما به طور کلی، هزینه پاکسازی صورت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مثلا:

  • دستگاهی که با آن پاکسازی صورت می گیرد: بسیار مهم است که درمانگر شما از چه دستگاهی برای پاکسازی صورت شما بهره می گیرد. هزینه پاکسازی با فیس آپ و میکرونیدلینگ و…با هم فرق دارد.
  • شرایط پوست فرد: هرچقدر وضعیت پوستی فرد وخیم تر باشد، احتمالا به درمان های عمیق تری نیازمند خواهد بود. در نتیجه هزینه ی پاکسازی نیز افزایش پیدا می کند.
  • سابقه و مهارت پزشک پوست: ممکن است پزشک های زیبایی تجارب و مهارت های متفاوتی داشته باشند. در نتیجه، طبیعتا دستمزدهای آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که بهترین روش پاکسازی پوست، روشی است که با شرایط پوستی شما هماهنگ باشد. هرچقدر که بتوانید این هماهنگی را افزایش دهید، احتمالا نتیجه ای که می گیرید، عالی تر خواهد بود.

در ضمن فراموش نکنید که در مرکز ما، انواع روش های پاکسازی صورت ارائه می شود. کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. هرگونه سوالی که دارید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید

نگارنده: ناصری

ویرایش: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: